Προς το περιεχόμενο

Αιτίες διακοπής συμβολαίου Vodafone, δωρεάν;


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα. Εδώ και σχεδόν 1.5 χρόνο έχω σταθερό και ίντερνετ από τη Vodafone στο σπίτι. Πέρυσι και φέτος μου συνέβη το ίδιο πράγμα.

Βλάβη στα 300 μέτρα, στην γραμμή του ΟΤΕ, σύμφωνα με αυτούς. Εγώ να μην έχω ούτε ίντερνετ ούτε τηλέφωνο, για αυτό το διάστημα... Λόγω και τον εορτών 2-3 βδομάδες+

Με αποζημίωσαν πέρυσι αναλογικά για αυτό. Αλλά προφανώς δεν θέλω αποζημίωση για τις μέρες που δεν είχα ίντερνετ. Εγώ αυτή την περίοδο εργάζομαι και θέλω σταθερό ίντερνετ, χωρίς να ψάχνω και να ασχολούμαι με βλάβες... Άλλωστε δεν πληρώνω για να έχω με την ημέρα υπηρεσίες. Αλλιώς τι νόημα έχει το συμβόλαιο...

Είναι επαρκής λόγος για διακοπή του συμβολαίου; Γιατί μου λένε πρέπει να πληρώσω ρήτρα και τα σχετικά. 

Δεν βρήκα κάποιο αντίστοιχο θέμα. Πραγματικά γίνεται να έχω μόνο εγώ τέτοια προβλήματα...;

Επεξ/σία από visualmaster
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Έγινε αλλαγή τίτλου σε Αιτίες διακοπής συμβολαίου Vodafone, δωρεάν;

Ο κανονισμός της ΕΕΤΤ προβλέπει μόνον αποζημίωση. Οι καλωδιακές βλάβες είναι έκτακτο συμβάν και δεν υπάρχει νομοθετημένο κάποιο όριο στην αποκατάστασή τους, καθώς για τις εργασίες αποκατάστασης συνήθως εμπλέκονται διάφοροι φορείς.

Σε κάθε περίπτωση μπορείς να απευθυνθείς στην ΕΕΤΤ για να λάβεις επίσημη πληροφόρηση επί του θέματος που έχεις.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 ώρες πριν, visualmaster είπε

Απογοητευτικό.. δλδ μπορεί να ειμαι χωρίς υπηρεσίες για ένα μήνα και να μην ανοίξει ρουθούνι; 

αν είναι επαναλαμβανόμενη η βλάβη (που είναι λόγω πολλών ημερών) εννοείται οτι το σπας όπως προβλέπεται και στο συμβόλαιο

ζήτα αρχικά μέσω email , ίσως να σου δώσουν δωρεάν cu κάρτα με απεριόριστο χρόνο και ομιλία , βέβαια το δίκτυο της voda είναι άθλιο οπότε δεν ξέρω αν σε καλύψει

αν αρνηθούν πήγαινε μέσω ΣτΚ

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, korakios είπε

αν είναι επαναλαμβανόμενη η βλάβη (που είναι λόγω πολλών ημερών) εννοείται οτι το σπας όπως προβλέπεται και στο συμβόλαιο

Δεν ισχύει αυτό σε καλωδιακές βλάβες, ειδικά από την στιγμή που το χάλκινο δίκτυο δεν είναι του παρόχου του αλλά του ΟΤΕ. Η ΕΕΤΤ είναι σαφής σε αυτό το θέμα, και έχει αναφέρει ότι για αποκατάσταση τέτοιων βλαβών συχνά χρειάζονται άδειες από δημόσιες υπηρεσίες και ενδεχομένων να πάρει καιρό. Εξού και η μοναδική πρόβλεψη του κανονισμού (και υποχρεωτικά των συμβολαίων) για αποζημίωση μέσω έκπτωσης στο πάγιο.

Ωστόσο μέσω ΕΕΤΤ, αν η βλάβη είναι μακράς διάρκειας (2 βδομάδες όσο και αν δεν μας αρέσεις, δεν είναι) ή αν ο ΟΤΕ δηλώσει (όπως το κάνει συχνά) αδυναμία επισκευής, τότε ο πάροχος μπορεί να αποδεσμεύσει αδαπάνως τον πελάτη. Αλλά αυτό δεν σημαίνει κάτι ως προς την δυνατότητα λειτουργίας μελλοντικής σύνδεσης. Το πρόβλημα θα εξακολουθεί να υπάρχει σε οποιονδήποτε πάροχο, από την στιγμή που δεν αλλάζει το φυσικό καλώδιο.

Γι' αυτό έγραψα να επικοινωνήσει με την ΕΕΤΤ για έγκυρη και επίσημη πληροφόρηση ως προς τα βήματα που πρέπει να γίνουν (αν και λίγο πολύ είναι γνωστά).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, jkoukos είπε

Δεν ισχύει αυτό σε καλωδιακές βλάβες, ειδικά από την στιγμή που το χάλκινο δίκτυο δεν είναι του παρόχου του αλλά του ΟΤΕ.

δεν έχει απολύτως καμία σημασία το συγκεκριμένο και ξέρω απο 2ο χέρι περίπτωση που έσπασε το συμβόλαιο παλιός γείτονας (voda , adsl μέσω OTE ο οποίος σαν δικαιολογία δεν έβρισκε εργολάβο)

Ο ΣτΚ θα κοινοποιήσει στην ΕΕΤΤ , αλλά επειδή είναι ξεπουλημένος ο φορέας (η ΕΕΤΤ) θα πρότεινα να μην πάει απευθείας εκεί

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γράφω τι ισχύει και τι πραγματικά συμβαίνει. Είναι σαν να μου λες ότι είσαι σε π.χ. Volton και υπάρχει καλωδιακή βλάβη στην περιοχή σου που είναι ευθύνη ΔΕΔΔΗΕ, αλλά μπορείς να σπάσεις αζημίως το κλειστό συμβόλαιο, επειδή .... έτσι.

Ναι, μπορεί να δικαιωθεί ο φίλος (το ανέφερα εξάλλου), αλλά δεν είναι θέσφατο και ούτε σίγουρο. Τα βήματα πρέπει να γίνουν by the book.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μετά από 1-2 τηλεφωνήματα που τους έκανα, κατάλαβα ότι κανείς δεν ξέρει προς το παρόν τι παίζει και που βρίσκεται η βλάβη. Ούτε αν τελικά βρίσκεται σε καλώδιο του ΟΤΕ. Μόλις έχω εξέλιξη θα ενημερώσω. Ευχαριστώ, Καλές γιορτές παιδια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η Vodafone τους τελευταίους μήνες έκανε ορισμένες τιμολογιακές αλλαγές (με την πιο πρόσφατη στις 01/12/2023), που επηρεάζουν τους πελάτες σταθερής τηλεφωνίας, δίνοντας έτσι το δικαίωμα στους συνδρομητές να διακόψουν αζημίως το συμβόλαιό τους μέχρι και 2 μήνες μετά από την τελευταία αλλαγή. Συνεπώς, μέχρι και τις 01/02/2024, μπορείς να φύγεις αζημίως επικαλούμενος αυτές τις αλλαγές (ασχέτως που είναι ο πραγματικός λόγος που θες να "σπάσεις" το συμβόλαιό σου  είναι άλλος). Την σχετική ανακοίνωση μπορείς να τη βρεις εδώ.

Επεξ/σία από pluss
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προς το παρόν συνεχίζεται το ανέκδοτο, με τη βλάβη που δύναται να διορθώσει μόνο ο ΟΤΕ. Με καλούν οπότε θυμούνται για να μου το πούνε. Επόμενη ενημέρωση στις 9 του μήνα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...