Προς το περιεχόμενο

Περισσότερο επιρρεπείς στα ατυχήματα οι οδηγοί αυτοκινήτων Tesla σύμφωνα με μελέτη


alion

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, for4 είπε

Έφερε την μόδα όλα στην οθονη. Όσο και αν μ'αρεσει η τεχνολογία και με εντυπωσιάζει μια μεγάλη οθόνη στο αυτοκίνητο κάποια πράγματα πρέπει να είναι μηχανικά. Δεν γίνεται να μπαίνω σε τρία μενού ενώ οδηγάω στην βροχή για να ανοίξω τους υαλοκαθαριστήρες. Αυτή η μόδα πρέπει να σταματήσει άμεσα. Είναι επικίνδυνο.

Το ίδιο συμβαίνει και με τα σκάφη της SpaceX. Ο λόγος είναι απλός. Μπορούν να διορθώσουν ή να αναβαθμίσουν όλο το ταμπλό ή ακόμα και να το κάνουν custom για τα γούστα του οδηγού κτλ, όλα αυτά με ένα software upgrade. Δεν υπάρχει λόγος λειτουργίες να είναι κρυμμένες μέσα σε τρία μενού, εκτός μιλάμε για κάτι που δεν χρειάζεται κατα την οδήγηση.

Επεξ/σία από fast8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, dario76 είπε

Μου αρέσει που μαζεύονται να κάνουν "μελέτη".

ααααχχχαααχχχαααα

Όσες μελέτες και να κάνουν ο Ελον εδώ θα είναι και θα τους γλεντάει!

Τους έχει πιάσει ταράκουλο γιατί σε λίγες μέρες θα ανακοινωθεί ότι το πρώτο αυτοκίνητο παγκοσμίως σε πωλήσεις το 2023 ήταν το model y με 1,2+ εκ πωλήσεις. Όχι ανάμεσα στα ηλεκτρικά. Πρώτο σε πωλήσεις.-

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
5 hours ago, for4 said:

Έφερε την μόδα όλα στην οθονη. Όσο και αν μ'αρεσει η τεχνολογία και με εντυπωσιάζει μια μεγάλη οθόνη στο αυτοκίνητο κάποια πράγματα πρέπει να είναι μηχανικά. Δεν γίνεται να μπαίνω σε τρία μενού ενώ οδηγάω στην βροχή για να ανοίξω τους υαλοκαθαριστήρες. Αυτή η μόδα πρέπει να σταματήσει άμεσα. Είναι επικίνδυνο.

Συμφωνώ ότι κάποια πρέπει να είναι phycical, αλλά κακά τα ψέματα συγκεκριμένα τα φώτα κι οι υαλοκαθαριστήρες σε τέτοιας αξίας αυτοκίνητα είναι αυτόματα, με το που αρχίσει να βρέχει ή με το που σκοτεινιάσει ενεργοποιούνται μόνα τους.

Ακόμα και το δικό μου που έχει κλείσει 12 χρόνια κι είναι χωρίς οθόνη, έχω ρυθμίσει και τα 2 αυτά στο αυτόματο (ok με physical διακόπτη) και δεν έχω ξανασχοληθεί. Τον κλιματισμό βέβαια που διαβάζω να έχει σβήσει η οθόνη λόγω ζέστης με αποτέλεσμα να μην μπορείς να ρυθμίσεις ή έστω να ανοίξεις, υπερτραγικό...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί; Γιατί οι κάτοχοι(και τώρα θα γράψω την μαγική λέξη) συνήθως είναι υπερόπτες, νεόπλουτοι, υπερεκτιμηθείς των δυνατοτήτων τους και γνώσεων τους πάνω στο αντικείμενο, αλαζόνες και άλλα.... Γιαυτό! Το μερίδιο ευθυνών του Musk(μηχανολογικές υπαιτιότητες) είναι σχετικά μικρό.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 hours ago, SoullessRider said:

τόσα άρθρα , τόσα βίντεο στο διαδίκτυο , ο κόσμος τούμπανο, γράφει και κάποια στο άρθρο εδώ αλλά θες πηγή...

για σχόλια μου που μέσα σε αυτά υπάρχει λινκ....

οκ

τοσα αρθρα, τοσοι βαρυγδουποι τιτλοι, αναφερονται σε ανθρωπους σαν εσενα.

 

13 hours ago, SoullessRider said:

βλέποντας τόσες ειδήσεις και τόσα βίντεο στο ίντερνετ σίγουρα πιο ευτυχισμένος από εσένα που δηλώνεις άγνοια και ζητάς πηγές λες και δεν έχεις δει και δεν έχεις ακούσει. Αν βέβαια τα τελευταία 2 ισχύουν, υπάρχει το google και άλλες μηχανές αναζητησης για να βρεις άπειρες πηγές πληροφορίας.

μόνο βγάλε παρωπίδες, γιατί αλλιώς δεν θα βλέπεις και δεν θα ξέρεις πάλι τίποτα...

και κλασσικα ο ΑΣΧΕΤΟΣ που στο τελος προσβαλει κιολας, κατεχοντας προφανως την μοναδικη αληθεια. Για πες μας πουλιΜ τι εχεις ακουσει; οτι παιρνουν φωτια,ε; :D και το googlares και ισχυει βρε τσακωμενε με την αληθεια; Τι αλλο ξερεις παντογνωστη μου;;;; οτι εκαναν ανακληση 2.000.000;;;; χαρισε μας λιγο γελιο πλζ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που μετρά πολύ σε παρόμοιες έρευνες είναι η ανάλυση των αποτελεσμάτων. Παράδειγμα, ποιος είναι ο μέσος όρος ιπποδύναμης των εταιριών που έχουν καλό ρεκόρ; 

 Στο διαδίκτυο βλέπουμε όλο βιντεάκια με 0-100, τις επιδόσεις σε επιτάχυνση προβάλλει πολύ και η ίδια η Tesla. Και ελάχιστες συγκρίσεις σε απαιτητικές συνθήκες, όπως η πίστα. Τα φρένα και η ανάρτηση ακολουθούν; Στο παρελθόν τέτοιες ιπποδυνάμεις είχαμε σε ειδικές εκδόσεις αυτοκινήτων με αναβαθμισμένες αναρτήσεις και φρένα για σπορ οδήγηση. Τα Tesla έχουν 300-1000 "εύκολα" άλογα  (απλά πατάς ένα πεντάλ με 1 ταχύτητα) και αρκετό βάρος για καλή αυτονομία. Με την απουσία και του θορύβου ενός κινητήρα πιάνεις ταχύτητες δίχως να το καταλαβαίνεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οντως... αυτό το να θεωρούν εγκληματικό το να μιλάς στο κινητό (στο αυτί) οταν οδηγείς (και είναι), αλλά να παραβλέπουν την απόσπαση της προσοχής οταν πρέπει να χρησιμοποιηθεί κάποια οθόνη, είναι τραγικό... Κανονικά ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΜΕΣΩ ΟΘΟΝΗΣ αν δεν ακινητοποιηθεί πρώτα το όχημα...

Επεξ/σία από Eloy
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 25/12/2023 στις 7:22 ΜΜ, pcos είπε

εμ λογικο ειναι . αφου πατας λιγο το γκαζι και φτανεις τα 100 B)

Στις 25/12/2023 στις 7:54 ΜΜ, mants118 είπε

Περισσότερο επιρρεπής σε ατύχημα είναι ο κάθε μ@λ@κ@ς που νομίζει ότι είναι πίστα αγώνων video-game ο δρόμος και αν διαλύσει το αμάξι αμέσως θα ξαναβγεί στη πίστα με άλλο αμάξι. Ενώ μπορεί να σκοτώσει και άλλους... 

Όσο για τους οδηγούς tesla, σε τι δηλαδή διαφέρουν από τους άλλους οδηγούς;;; εκτός κι αν είναι όντως σάπια τα αμάξια που τους πουλάει ο Mr X... 

Διαφέρουν στο παραπάνω που λέει ο φίλος, ότι έχουν άμεση επιτάχυνση. Βάλε και το εξωφρενικό βάρος 2+ τόνων, στα χέρια μέσου οδηγού μπορούν να είναι εξαιρετικά επικίνδυνα. Και δεν αναφέρομαι σε ακραία οδήγηση.

3 ώρες πριν, nicksoti είπε

Αυτό που μετρά πολύ σε παρόμοιες έρευνες είναι η ανάλυση των αποτελεσμάτων. Παράδειγμα, ποιος είναι ο μέσος όρος ιπποδύναμης των εταιριών που έχουν καλό ρεκόρ; 

 Στο διαδίκτυο βλέπουμε όλο βιντεάκια με 0-100, τις επιδόσεις σε επιτάχυνση προβάλλει πολύ και η ίδια η Tesla. Και ελάχιστες συγκρίσεις σε απαιτητικές συνθήκες, όπως η πίστα. Τα φρένα και η ανάρτηση ακολουθούν; Στο παρελθόν τέτοιες ιπποδυνάμεις είχαμε σε ειδικές εκδόσεις αυτοκινήτων με αναβαθμισμένες αναρτήσεις και φρένα για σπορ οδήγηση. Τα Tesla έχουν 300-1000 "εύκολα" άλογα  (απλά πατάς ένα πεντάλ με 1 ταχύτητα) και αρκετό βάρος για καλή αυτονομία. Με την απουσία και του θορύβου ενός κινητήρα πιάνεις ταχύτητες δίχως να το καταλαβαίνεις.

(Στην έρευνα φαίνεται ότι οι δεύτεροι είναι οι οδηγοί Subaru) Ακριβώς αυτό που έκανα με bold. Η πίστα είναι απούσα και βλέπουμε ηλίθια drag races για street warriors στο φανάρι του super market.

Όσο γρήγορο και να είναι ένα Tesla, δεν είναι αυτοκίνητο sport. Θυμάμαι ότι κάποια περίοδο ο ισχυρότερος ever Porsche κινητήρας είχε μπει σε Cayenne. Αυτό κάνει ένα ψυγείο με ρόδες σαν το Cayenne να επιταχύνει ασύλληπτα γρήγορα. Αλλά ποτέ δεν θα το κάνει να είναι sport αυτοκίνητο όπως είναι η 911 ή η Cayman ή η Boxster. Το ότι κυκλοφορούν και το Y και το Cayenne με τόση ιπποδύναμη, είναι καθαρά από ματαιοδοξία (των αγοραστών τους).

Όλα τα υπόλοιπα είναι marketing hype, όπως παλιότερα το 0-100, η ξερή ιπποδύναμη, ο χρόνος που έκανε το τάδε hot hatch στο Nurburgring κτλ. Ξεπεράστηκε αυτό με τις οθόνες Χ ιντσών και τώρα ξαναβγήκε μαγικά στην επιφάνεια λόγω EV (όπως μαγικά εξαφανίστηκε το βάρος του αυτοκινήτου, οι ζάντες 20" και τα ελαστικά με τεράστιο πλάτος).

Επεξ/σία από butters
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα σχόλια είναι λίγο πολύ ότι ναναι ακόμη μια φορά...Δεν ξέρω πως γίνεται να έχετε άποψη για κάτι που δεν έχετε δοκιμάσει.

Όποιος οδηγήσει Tesla μέσα στα πρώτα 20 λεπτά θα καταλάβει πόσο εύκολο είναι να τρακάρεις με τέσλα.

Ο σχεδιασμός με 0 κουμπιά, εκτός από τα αλάρμ, με έκανε να θέλω να δώσω μπουνιά στην οθόνη. Για την παραμικρή αλλαγή θέλει να κοιτάς την οθόνη για πολύ περισσότερο και επειδή δεν έχει ανάδραση όπως ένα κανονικό κουμπί θέλει να ξανακοιτάξεις να δεις αν όντως το πάτησες.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 26/12/2023 στις 8:30 ΠΜ, for4 είπε

Έφερε την μόδα όλα στην οθονη. Όσο και αν μ'αρεσει η τεχνολογία και με εντυπωσιάζει μια μεγάλη οθόνη στο αυτοκίνητο κάποια πράγματα πρέπει να είναι μηχανικά. Δεν γίνεται να μπαίνω σε τρία μενού ενώ οδηγάω στην βροχή για να ανοίξω τους υαλοκαθαριστήρες. Αυτή η μόδα πρέπει να σταματήσει άμεσα. Είναι επικίνδυνο.

Πατάς ένα κουμπάκι στην άκρη του μοχλού των flash και δουλεύουν οι υαλοκαθαριστήρες. Τόσο απλό!

Στις 26/12/2023 στις 10:14 ΠΜ, alexiosdimitriadis είπε

Το λέμε ποδόπληκτρο επιταχυντή (accelerator pedal) 😆

 

Στις 26/12/2023 στις 9:29 ΠΜ, Waiss είπε

Νόμιζα ότι ήταν ηλεκτρικά τα Tesla.

Ενώ στα συμβατικά δεν πατάμε γκάζι αλλά πατάμε βενζίνη, ή πετρέλαιο, ανάλογα. Σωστά το είπα ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...