Προς το περιεχόμενο

Άρνηση εξυπηρέτησης πελάτη


Buxesas79

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 67
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

1 λεπτό πριν, petranthe είπε

Έλα πολύ ασχολήθηκα. Ρωτα έναν δικηγόρο να δεις τι ισχύει. Αντιος

Έχεις βάλει ένα λινκ το οποίο προφανώς δεν διάβασες. Και προφανώς δεν γνωρίζεις ότι σε περιπτώσεις άρνησης παροχής υπηρεσιών, εφόσον κάτσει να το κυνηγήσει ο άλλος, σε στέλνουν κατηγορούμενο με το 361 του ΠΚ. Το γιατί το αναφέρει το λινκ που έβαλες εσύ. Ρώτα εσύ όποιον δικηγόρο θέλεις ακόμα και Εισαγγελέα (αν γνωρίζεις κάποιον)

Η εξύβριση συνίσταται είτε σε αμφισβήτηση της ηθικής ή κοινωνικής αξίας άλλου προσώπου με δυσφημιστικό ισχυρισμό ενώπιον μόνο του προσβαλλόμενου ή με εκφράσεις αξιολογικής κρίσεως ενώπιον του προσβαλλόμενου ή τρίτου, είτε σε οποιαδήποτε καταφρονητική συμπεριφορά. Ειδικότερα, η εκδήλωση της καταφρόνησης του υβριζόμενου θα πρέπει να διατυπωθεί από τον δράστη, γραπτώς ή προφορικώς, με λέξεις ή φράσεις που κατά την κοινή αντίληψη περιέχουν είτε αμφισβήτηση της ηθικής και κοινωνικής αξίας του προσώπου του παθόντος-υβριζόμενου, είτε περιφρόνηση για τον τελευταίο από το δράστη, με τον πρώτο να γνωρίζει ότι με μια τέτοια ενέργεια προσβάλλει την τιμή του άλλου.

Η τιμή λαμβάνεται υπό ευρεία έννοια και συνίσταται στην αξίωση όπως το άτομο μη τυγχάνει από κάποιον άλλον αρνητικής αξιολογικής κρίσης ή μεταχείρισης τέτοιας, που να δηλώνει έλλειψη εκτίμησης του δράστη προς τον παθόντα, σχετικά με τη συνολική του αξία, ήτοι τόσο την ηθική όσο και την κοινωνική. Η προσφορότητα δε των εκφράσεων για την προσβολή της τιμής εκτιμάται κατά την κοινή αντίληψη και όχι με κριτήρια υποκειμενικά, δηλαδή θα πρέπει κατά αντικειμενική κρίση να είναι προσβλητικές της τιμής και της υπόληψης άλλου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ρε φίλε ΔΕΝ υπάρχει αντικειμενική υπόσταση της εξύβρισης σε τέτοιες περιπτώσεις. Δεν υπάρχει καταφρόνηση γιατί ο εργαζόμενος δεν θ' αρνηθεί απλά την εξυπηρέτηση, επειδή ο άλλος είναι αγράμματος ή λόγω της εμφάνισης του ή κάτι προσβλητικό. Θ αρνηθεί την εξυπηρέτηση, επειδή ο πελάτης τον έβρισε. Τι δεν καταλαβαίνεις;

Επεξ/σία από petranthe
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Αν ο υπαλληλος εχει ταλαιπωρηθει απο προηγουμενους πελατες, ειναι οκ να ξεσπασει πανω στον πελατη?

Αν ο υπαλληλος ηταν 2.05 140 κιλα , πιστευεις θα τολμαγε να του μιλησει ασχημα ο πελατης?

σε βεβαιώνω, ειμαι 115κιλα 1.96 (κοντα σε αυτα που εγραψες δηλαδη) δουλευα χρονια σε γνωστη εταιρία και πολλοί ''νταήδες'' πηγαν να μου πουλήσουν τσαμπουκά γιατι δεν αντιδρούσα, μια φορα βγήκα εξω απο τα ρούχα μου γιατι ενας τυπος χερακι χερακι με τη κορη του (5-6 χρονων) μου μιλουσε αποτομα και με ''μαγκιά'' και του λεω οπως σας μιλαω με σεβασμο απαιτω να μου μιλατε και εσεις με σεβασμο..(25 τοτε εγω 35 αυτος περιπου)

ερχεται κοντα μου σχεδον πρόσωπο με πρόσωπο και λεει ''αν δε σου αρεσει ο τροπος μου, παμε να τα πουμε εξω'' του λεω μισο λεπτο ερχομαι (ειχα παγκο εξυπηρέτησης), για καλη του τυχη εβλεπε τις καμερες ο υπευθυνος και τον ''εσωσε''...θα τον εστελνα ανετα νοσοκομείο και ας ηταν και μπροστα στη κορη του, αφου δε τη σεβεται αυτος εγω γιατι να το κανω;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, maparios είπε

σε βεβαιώνω, ειμαι 115κιλα 1.96 (κοντα σε αυτα που εγραψες δηλαδη) δουλευα χρονια σε γνωστη εταιρία και πολλοί ''νταήδες'' πηγαν να μου πουλήσουν τσαμπουκά γιατι δεν αντιδρούσα, μια φορα βγήκα εξω απο τα ρούχα μου γιατι ενας τυπος χερακι χερακι με τη κορη του (5-6 χρονων) μου μιλουσε αποτομα και με ''μαγκιά'' και του λεω οπως σας μιλαω με σεβασμο απαιτω να μου μιλατε και εσεις με σεβασμο..(25 τοτε εγω 35 αυτος περιπου)

ερχεται κοντα μου σχεδον πρόσωπο με πρόσωπο και λεει ''αν δε σου αρεσει ο τροπος μου, παμε να τα πουμε εξω'' του λεω μισο λεπτο ερχομαι (ειχα παγκο εξυπηρέτησης), για καλη του τυχη εβλεπε τις καμερες ο υπευθυνος και τον ''εσωσε''...θα τον εστελνα ανετα νοσοκομείο και ας ηταν και μπροστα στη κορη του, αφου δε τη σεβεται αυτος εγω γιατι να το κανω;

Καλα εκανες. Το 99,99% οσων μιλανε ετσι μπλοφαρουν γιατι νομιζουν πως θα κοτεψεις.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, petranthe είπε

Θ αρνηθεί την εξυπηρέτηση, επειδή ο πελάτης τον έβρισε. Τι δεν καταλαβαίνεις;

Πρώτον, εσύ δεν καταλαβαίνεις ότι ο ts μιλάει για την επόμενη φορά που θα ξαναέρθει ο πελάτης και σε εκείνη την περίπτωση μπορεί να είναι τύπος και υπογραμμώς, πως θα αρνηθεί την εξυπηρέτηση?

Και δεύτερον όπως έχω αναφέρει ήδη, αυτό που γράφεις είναι 2 διαφορετικά πράγματα. Ας αλληλομηνυθούν και οι 2

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Καλα εκανες. Το 99,99% οσων μιλανε ετσι μπλοφαρουν γιατι νομιζουν πως θα κοτεψεις.

απλα ηθελα να δώσω εμφαση στο παράδειγμα που έθεσες, ναι υπαρχουν πολλοί ''χαζοι'' ή που το παίζουν χαζοι δυστυχώς..

 

@topicstarter οσον αφορά το περιστατικό, επειδή διάβασα και τις υπόλοιπες σελίδες, απλα παιξε το ''τρελίτσα''.

πελάτης μου σε αλυσίδα που δουλευα, εστειλε μεηλ, δηλαδη ΓΡΑΠΤΩΣ, οτι του μιλησα ασχημα, τον έβρισα και ''εγκατεστησα παρανομο λογισμικό στο λαπτοπ του'' και δεν ισχυε τιποτα απο τα 3. οταν ηρθε να παραλαβει τη συσκευη του, το ρωτησα με απορια γιατι τα εγραψες αυτα; και απαντησε ''δεν εισαι χαμογελαστος οπως οι συναδελφοι σου'' του λεω, ειναι λογος αυτος να λες ψεμματα; τι εισαι 15 χρονών; και λεει ε μπερδεφτηκα και νομιζα μου εβαλες ιο στο λαπτοπ..τα παιρνω κρανιο γιατι δεν με ενιαζε η δουλεια μου, αρχιζω τον γκαζωνω (ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΒΡΙΣΩ) και του λεω δε τιμας τα παντελονια σου,ντρεπομαι για σενα κλπ και επειδη του φωναξα και φοβηθηκε λογο της σωματοδομής μου, λεει θα καλεσω την αστυνομια..γελαω ειρωνικα, του λεω καλεσε οποιον θες.. παιρνει την αστυνομια, ηρθαν, κατεγραψαν το γεγονος και τους ειπε οτι τον εβρισα..οταν ρωτηθηκε τι ακριβως σας ειπε; λεει εεε με εβρισε. τους λεω, δεν υπηρξε καμια βρισια και απορουσαν με την ηλιθιότητα του..

εν κατακλείδι, μην ασχολεισαι. αν ξαναερθει, κανε σα να μη συμβαίνει τιποτα. αν το παιξεις χαλαρος θα νευριασει πιο πολυ. αν σου πει μα μου σου του, πες μπορειτε να καλεσετε στα ''κεντρικα'' (αλλο αστειο και αυτο,παιρνουν στα call center και νομιζουν οτι θα μιλησουν με καποιο προϊστάμενο)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Το θέμα έχει κλειδωθεί
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...