Προς το περιεχόμενο

Άρνηση εξυπηρέτησης πελάτη


Buxesas79

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σας και καλή χρονιά!

Θα ήθελα να ρωτήσω το εξής:

Πελάτης σε κατάστημα τηλεφωνίας που δουλέυω, με έβρισε για πρόβλημα στο λογαριασμό και έφυγε..

Μπορώ να του αρνηθώ την εξυπηρέτηση ή να τον διώξω από το μαγαζί;

Είμουν μόνος, χωρίς κάποιον συνάδερφο και ρωτάω πριν το κάνω θέμα στα κεντρικά και στον εργοδότη μου..

Κάθε άποψη και γνώση δεκτή.

Ευχαριστώ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 67
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Το πρωτο που πρεπει να κανεις ειναι να το αναφερεις στον εργοδοτη σου, και συντομα μαλιστα, γιατι εαν το κανει ο μαλακας πελατης πρωτος, θα ψαχνεις να αποδειξεις οτι δεν εισαι ελεφαντας.

Οσο για τα κεντρικα, εαν το καταστημα ειναι franchise, οπως συμβαινει συνηθως, δεν προκειται να ασχοληθουν, μη μπεις στον κοπο. Εδω δεν ασχολουνται με σοβαροτερα θεματα, το μονο που τους νοιαζει ειναι να πεφτουν οι στοχοι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 minutes ago, Buxesas79 said:

Πελάτης σε κατάστημα τηλεφωνίας που δουλέυω, με έβρισε για πρόβλημα στο λογαριασμό και έφυγε..

Νομίζω μπορείς να του κάνεις μήνυση προσωπικά και ασφαλιστικά μέτρα. Πάντα σε συνεννόηση με τον εργοδότη σου, επειδή έγινε στον χώρο εργασίας σου.

Κάμερες δεν είχε στο μαγαζί;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, SilentVoice είπε

Νομίζω μπορείς να του κάνεις μήνυση προσωπικά και ασφαλιστικά μέτρα. Πάντα σε συνεννόηση με τον εργοδότη σου, επειδή έγινε στον χώρο εργασίας σου.

Κάμερες δεν είχε στο μαγαζί;

Μόνο στο ταμείο...και δεν έχουν ήχο..

Απίστευτο να μην μπορώ να αρνηθώ την εξυπηρέτηση....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Buxesas79 είπε

Απίστευτο να μην μπορώ να αρνηθώ την εξυπηρέτηση....

Είναι 2 διαφορετικά πράγματα, μην τα μπερδεύεις. Πρέπει να τον εξυπηρετήσεις για να είσαι νόμιμος και υποβάλλεις και έγκληση (μήνυση) αν το επιθυμείς. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Είναι 2 διαφορετικά πράγματα, μην τα μπερδεύεις. Πρέπει να τον εξυπηρετήσεις για να είσαι νόμιμος και υποβάλλεις και έγκληση (μήνυση) αν το επιθυμείς. 

Οπότε αναγκαστικά εξυπηρετώ και κρίνω αναλόγως...

πολύ ωραία...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Buxesas79 είπε

Οπότε αναγκαστικά εξυπηρετώ και κρίνω αναλόγως...

πολύ ωραία...

Δεν έχει νομικό τμήμα η εταιρία? ενημέρωσε και το αφεντικό, μπορεί να σου πουν να μην τον εξυπηρετήσεις με ευθύνη δικιά τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Nabuko είπε

Δεν έχει νομικό τμήμα η εταιρία? ενημέρωσε και το αφεντικό, μπορεί να σου πουν να μην τον εξυπηρετήσεις με ευθύνη δικιά τους.

Και βέβαια έχει!

Άρα αύριο θα ενημερώσω να μας πουν για τη διαχείρηση τέτοιων περιστατικών.

Ευχαριστώ για την πολύτιμη βοήθεια σας!!!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εφοσον στο μαγαζι είσασταν δυο, εσυ και ο πελάτης, δεν υπαρχουν μαρτυρες, ο λογος σου λοιπόν ειναι εναντίον του λογου του, αρα θα υποβληθούν μηνύσεις αν το τραβήξεις και θα τα πείτε στο δικαστήριο.

Η εταιρεία προφανώς θα βγάλει την ουρά της εξω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Buxesas79 είπε

 

Απίστευτο να μην μπορώ να αρνηθώ την εξυπηρέτηση....

Απιστευτο δεν ειναι, αν ηταν τοσο απλο οταν του αλλου δεν του αρεσε η φατσα του πελατη δεν θα τον εξυπηρετουσε.

Με τοσο χοντρο τροπο σε εβρισε και τρωγεσαι να το τραβηξεις παραπερα? Μηπως ειναι λιγο υπερβολικη η αντιδραση σου?

Επεξ/σία από Pwpwpw
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...