Προς το περιεχόμενο

Η Tesla αναπροσαρμόζει τις εκτιμήσεις εμβέλειας των Model Y, S και X μετά από καταγγελία ότι είναι υπερβολικές


Crash24

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η Tesla προχώρησε σε αναπροσαρμογή των εκτιμήσεων της για την εμβέλεια των οχημάτων της Model Y, S και X που πωλούνται στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής, μειώνοντας τα νούμερα σε ορισμένες εκδόσεις έως και κατά 6%.

Όπως αναφέρει και η ιστοσελίδα Electrek, το ηλεκτρονικό σύστημα υπολογισμού της εμβέλειας της εταιρείας (καθώς μιλάμε για μίλια ή χιλιόμετρα) εμφανίζει τώρα την εκτιμώμενη εμβέλεια 285 μιλίων (458 χλμ.) για την έκδοση Performance του Model Y, μειωμένη κατά 18 μίλια (29 χλμ.) από την προηγούμενη εκτίμηση των 303 μιλίων (περίπου 488 χλμ.).

Το Model Y Long Range έχει μειωθεί στα 310 μίλια (499 χλμ.)από τα 330 μίλια (531 χλμ.) ενώ η έκδοση Plaid του Model X έχει μειωθεί από τα 333 μίλια (536 χλμ.) στα 326 μίλια (525 χλμ.). Οι εκτιμήσεις για το Model S Plaid έχουν επίσης επικαιροποιηθεί - πιο συγκεκριμένα, η διαμόρφωση με τροχούς 19 ιντσών μειώθηκε από τα 396 μίλια (637 χλμ.) στα 359 μίλια (578 χλμ.). Η Tesla δεν προχώρησε σε αναπροσαρμογή των χαρακτηριστικών των παραπάνω μοντέλων στο Ηνωμένο Βασίλειο ή στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και οι αποστάσεις σε άλλα οχήματα όπως το Cybertruck, το Model 3 και το Model Y Rear-Wheel Drive παραμένουν για την ώρα ανεπηρέαστες.

Model_X_Plaid_range_before.jpg

Η Tesla δεν έχει δώσει μέχρι στιγμής εξηγήσεις για τις μειωμένες τιμές στις εκτιμήσεις εμβέλειας. Η Καναδική ιστοσελίδα DriveTesla, μετά από εξέταση των εσωτερικών εγγράφων της εταιρείας, αναφέρει ότι οι αλλαγές σχετίζονται με δύο πράγματα: κατά πρώτο λόγο εξαιτίας διάφορων «βελτιώσεων άνεσης και λειτουργικότητας» που έγιναν από την Tesla και απαιτούν περισσότερη ενέργεια και κατά δεύτερο λόγο από την εφαρμογή των αναθεωρημένων απαιτήσεων δοκιμών της EPA που έχουν ως αποτέλεσμα «υψηλότερη κατανάλωση και μικρή μείωση της συνολικής εμβέλειας».

Η Tesla έχει αποκτήσει τη φήμη ότι υπερβάλει και υπερεκτιμά τα στοιχεία εμβέλειας των οχημάτων της, με την EPA να ισχυρίζεται ότι ο Διευθύνων Σύμβουλος της, Elon Musk, υπερεκτίμησε την εμβέλεια των 400 μιλίων (περίπου 644 χλμ.) για το Tesla Model S Long Range το 2020. Τον περασμένο Οκτώβριο, το Υπουργείο Δικαιοσύνης ξεκίνησε έρευνα σχετικά με τις εκτιμήσεις των χιλιομετρικών αποστάσεων που δίνει η Tesla, μετά από αναφορές ότι πολλά από τα στοιχεία της ήταν σκόπιμα «φουσκωμένα».


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 30
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

"ο Διευθύνων Σύμβουλος της, Elon Musk, υπερεκτίμησε την εμβέλεια των 400 μιλίων (περίπου 644 χλμ.) για το Tesla Model S Long Range το 2020."

Γιατί την υπερεκτίμησε τα 333mi (καμιά 500km περίπου) που γράφει η παραπάνω φωτογραφία είναι με τον κινητήρα στο Peak Power (μέγιστο) έτοιμο να σκάσει.

Σημείωση:

Στο Peak power με ποιό πόδι φρενάρεις ?

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν ξέρω για τους άλλους, αλλά για μένα θα ήταν το πιο ψυχοφθόρο πράγμα σε καθημερινή βάση αν δεν είχα δικό μου χώρο στάθμευσης και φορτιστή.. Θα είχα βάλει ένα μεγάλο μπελά στο κεφάλι μου. Βενζίνη μέχρι να στερέψει το Κουβέιτ και σε 20 χρόνια αν ζούμε το ξανασυζητάμε...

Επεξ/σία από Eloy
  • Like 3
  • Sad 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, alexpap είπε

"ο Διευθύνων Σύμβουλος της, Elon Musk, υπερεκτίμησε την εμβέλεια των 400 μιλίων (περίπου 644 χλμ.) για το Tesla Model S Long Range το 2020."

Γιατί την υπερεκτίμησε τα 333mi (καμιά 500km περίπου) που γράφει η παραπάνω φωτογραφία είναι με τον κινητήρα στο Peak Power (μέγιστο) έτοιμο να σκάσει.

Σημείωση:

Στο Peak power με ποιό πόδι φρενάρεις ?

Με το μεσαίο...:X

Επεξ/σία από angelob7
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα πόσο Έλληνας, βγαίνεις με ντουντουκα να διαφημίσεις τις "επιδόσεις" των S, 3, X, Y μοντέλων που προσφέρεις και μετά όλοι γελάνε για  το μήκος και την αντοχή...της μπαταρίας σου χεχε.

Και τι εξήγηση να δώσει που ζητάει το άρθρο.... χειμώνας μπήκε, φταίει το κρύο φυσικά και στις 2 περιπτώσεις :D

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Tα νούμερα που δίνει η tesla - αλλά και οι άλοι κατασκευαστές - αφορούν μπαταρία στο 100%. Aλλά όλοι φορτίζουν στο 80% γιατί απο το 80 στο 100 αργεί πολύ και κοστίζει δυσανάλογα περισσότερο λαμβάνοντας υπ'όψιν τις πολιτικές των παρόχων. Κι επιπλέον το 100% είναι ανθυγιεινό για τν ζωή της μπαταρίας σε σύγκριση με το 80%. Αρα κατευθείαν τα νουμερα της Τέσλα για real-life συνθήκες πρεπει να μικρύνουν 20% - δηλαδή τα 500 χιλιόμετρα γίνονται αμέσως 400...

Επεξ/σία από Eloy
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, Eloy είπε

Tα νούμερα που δίνει η tesla - αλλά και οι άλοι κατασκευαστές - αφορούν μπαταρία στο 100%. Aλλά όλοι φορτίζουν στο 80% γιατί απο το 80 στο 100 αργεί πολύ και κοστίζει δυσανάλογα περισσότερο λαμβάνοντας υπ'όψιν τις πολιτικές των παρόχων. Κι επιπλέον το 100% είναι ανθυγιεινό για τν ζωή της μπαταρίας σε σύγκριση με το 80%. Αρα κατευθείαν τα νουμερα της Τέσλα για real-life συνθήκες πρεπει να μικρύνουν 20% - δηλαδή τα 500 χιλιόμετρα γίνονται αμέσως 400...

Me aircontition ή χωρίς;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...