Προς το περιεχόμενο

Novibet - Κενό ασφάλειας (απάτη)


betion

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σας, ξεκινώ το παρόν νήμα κυρίως για να ενημερώσω για αυτό που συνέβη στην περίπτωσή μου και να μην την πατήσουν και άλλα μέλη.

Διατηρώ λογαριασμό στη novibet με υπόλοιπο περίπου 2000 στο λογαριασμό. Ξαφνικά δεν μπορώ να κάνω login καθώς δεν ταιριάζουν τα στοιχεία του λογαριασμού οπότε μπαίνω στην υποστήριξη να δω τι συμβαίνει. Τι είχε συμβεί:

Μερικές ώρες πριν την ίδια μέρα κάποιος έκανε το εξής:

Χωρίς να συνδεθεί στο λογαριασμό (δηλαδή χωρίς να ξέρει το password) μπήκε στην υποστήριξη και δίνοντας τα εξής στοιχειά: username/email/ονοματεπώνυμο/ημ. γέννησης ζήτησε αλλαγή στο email οπότε χωρίς καμία άλλη εξακρίβωση του άλλαξαν το email του λογαριασμού.

Πλέον έχοντας αλλάξει το email ζήτησε ανάκτηση κωδικού, οπότε του ήρθε νέος στο email και μπήκε στο λογαριασμό.
Ξεκίνησε να παίζει ποκερ με αποτέλεσμα να χάσει περίπου 1500 ευρώ (τότε ήταν που είχα μπει εγώ στην υποστήριξη και ανέφερα πως δεν μπορούσα να μπω και κλείδωσε ο λογαριασμός).

Τώρα αν και αρχικά δε φαινόταν να υπάρχει ξεκάθαρο κίνητρο γιατί κάποιος να το κάνει αυτό, δεδομένου ότι ανάληψη μπορείς να κάνεις μόνο σε κάρτα του ιδιοκτήτη του λογαριασμού ανακάλυψα από γνωστούς μου που ασχολούνται την εξής απάτη (η οποία συμβαίνει γενικότερα και η εταιρεία απλά είναι αδιάφορη).
Κλέβω εγώ το λογαριασμό και μπαίνω να παίξω πόκερ σε τραπέζι με "συνεργό" μου αντίπαλο. Και τι κάνω... απλά χάνω τα χρήματα πηγαίνοντας πάσο και τα κερδίζει αυτός στο λογαριασμό του. Τόσο απλά!

Πάμε τώρα στην απάντηση της novibet:

"Είστε ο μοναδικός υπεύθυνος για την ασφάλεια των στοιχείων του λογαριασμού σας"

Πάμε να ξαναδούμε τι χρησιμοποιήθηκε για να κλαπεί ο λογαριασμός:
Χωρίς να συνδεθεί στο λογαριασμό, από την υποστήριξη κάποιος ανέφερε username/email/ονοματεπώνυμο/ημ. γέννησης! δηλαδή στοιχεία στα οποία έχει πρόσβαση ο οποιοσδήποτε υπάλληλος της ίδια της εταιρείας.

Δε γνώριζε ούτε το password, ούτε είχε πρόσβαση στο παλιό email ούτε στο κινητό (π.χ. για να δώσει κάποιον κωδικό επιβεβαίωσης). Άρα γιατί τα στοιχεία που χρησιμοποιήθηκαν να υπεκλάπησαν από εμένα και όχι από την ίδια την εταιρεία;
Αν υπάρχει διεφθαρμένος υπάλληλος που μοιράζεται αυτά τα στοιχεία πως προστατεύεται το υπόλοιπο των χρημάτων στους λογαριασμούς;

*Να πω πως αποκλείω το ενδεχόμενο να έχει κάποιος υποκλέψει από εμένα τα στοιχεία, καθώς μπαίνω μόνο από υπολογιστή και αν αυτός παρακολουθείται είναι αστείο να έκλεψαν τους κωδικούς της νόβι και όχι τραπεζών, mail κ.α.
**Επίσης είναι φανερό πως έγινε η απάτη καθώς ουδέποτε είχα παίξει από το λογαριασμό πόκερ.
***Ακόμα η υπόθεση δεν έχει κλείσει οπότε αν υπάρχει ενδιαφέρον μπορώ να σας ενημερώσω στη συνέχεια.

Ευχαριστώ!

  • Like 1
  • Sad 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 36
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Άλλαξαν το mail πολύ εύκολα χωρίς εξακρίβωση... τηλεφωνική έστω. Όντως μυρίζει, το ποσό δεν το λες και μικρό θα έλεγα να μιλήσεις με δικηγόρο.

Ρίξε μία ματιά και εδώ ->https://www.gamingcommission.gov.gr/

Επεξ/σία από Klausx
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, betion είπε

Καλησπέρα σας, ξεκινώ το παρόν νήμα κυρίως για να ενημερώσω για αυτό που συνέβη στην περίπτωσή μου και να μην την πατήσουν και άλλα μέλη.

Διατηρώ λογαριασμό στη novibet με υπόλοιπο περίπου 2000 στο λογαριασμό. Ξαφνικά δεν μπορώ να κάνω login καθώς δεν ταιριάζουν τα στοιχεία του λογαριασμού οπότε μπαίνω στην υποστήριξη να δω τι συμβαίνει. Τι είχε συμβεί:

Μερικές ώρες πριν την ίδια μέρα κάποιος έκανε το εξής:

Χωρίς να συνδεθεί στο λογαριασμό (δηλαδή χωρίς να ξέρει το password) μπήκε στην υποστήριξη και δίνοντας τα εξής στοιχειά: username/email/ονοματεπώνυμο/ημ. γέννησης ζήτησε αλλαγή στο email οπότε χωρίς καμία άλλη εξακρίβωση του άλλαξαν το email του λογαριασμού.

Πλέον έχοντας αλλάξει το email ζήτησε ανάκτηση κωδικού, οπότε του ήρθε νέος στο email και μπήκε στο λογαριασμό.
Ξεκίνησε να παίζει ποκερ με αποτέλεσμα να χάσει περίπου 1500 ευρώ (τότε ήταν που είχα μπει εγώ στην υποστήριξη και ανέφερα πως δεν μπορούσα να μπω και κλείδωσε ο λογαριασμός).

Τώρα αν και αρχικά δε φαινόταν να υπάρχει ξεκάθαρο κίνητρο γιατί κάποιος να το κάνει αυτό, δεδομένου ότι ανάληψη μπορείς να κάνεις μόνο σε κάρτα του ιδιοκτήτη του λογαριασμού ανακάλυψα από γνωστούς μου που ασχολούνται την εξής απάτη (η οποία συμβαίνει γενικότερα και η εταιρεία απλά είναι αδιάφορη).
Κλέβω εγώ το λογαριασμό και μπαίνω να παίξω πόκερ σε τραπέζι με "συνεργό" μου αντίπαλο. Και τι κάνω... απλά χάνω τα χρήματα πηγαίνοντας πάσο και τα κερδίζει αυτός στο λογαριασμό του. Τόσο απλά!

Πάμε τώρα στην απάντηση της novibet:

"Είστε ο μοναδικός υπεύθυνος για την ασφάλεια των στοιχείων του λογαριασμού σας"

Πάμε να ξαναδούμε τι χρησιμοποιήθηκε για να κλαπεί ο λογαριασμός:
Χωρίς να συνδεθεί στο λογαριασμό, από την υποστήριξη κάποιος ανέφερε username/email/ονοματεπώνυμο/ημ. γέννησης! δηλαδή στοιχεία στα οποία έχει πρόσβαση ο οποιοσδήποτε υπάλληλος της ίδια της εταιρείας.

Δε γνώριζε ούτε το password, ούτε είχε πρόσβαση στο παλιό email ούτε στο κινητό (π.χ. για να δώσει κάποιον κωδικό επιβεβαίωσης). Άρα γιατί τα στοιχεία που χρησιμοποιήθηκαν να υπεκλάπησαν από εμένα και όχι από την ίδια την εταιρεία;
Αν υπάρχει διεφθαρμένος υπάλληλος που μοιράζεται αυτά τα στοιχεία πως προστατεύεται το υπόλοιπο των χρημάτων στους λογαριασμούς;

*Να πω πως αποκλείω το ενδεχόμενο να έχει κάποιος υποκλέψει από εμένα τα στοιχεία, καθώς μπαίνω μόνο από υπολογιστή και αν αυτός παρακολουθείται είναι αστείο να έκλεψαν τους κωδικούς της νόβι και όχι τραπεζών, mail κ.α.
**Επίσης είναι φανερό πως έγινε η απάτη καθώς ουδέποτε είχα παίξει από το λογαριασμό πόκερ.
***Ακόμα η υπόθεση δεν έχει κλείσει οπότε αν υπάρχει ενδιαφέρον μπορώ να σας ενημερώσω στη συνέχεια.

Ευχαριστώ!

εγω εχω την εξης απορία..πως εξακρύβωσες οτι έτσι συνεβη η απάτη; εννοω, ειναι θεωρίες σου αυτά,το διαβασες καπου, ή στο είπαν απο το support ''ναι αλλαξε το μεηλ σας'' ;

 

ακομη και το πιο απλο, πχ στο steam όταν αλλαζεις μεηλ, σου έρχεται μεηλ στο προηγούμενο mail σου και σου λεει ''εχει αλλαξει το μεηλ σας σε περιπτωση που δε το κανατε εσεις πατηστε στο συνδεσμο κλπ κλπ΄΄

 

δε σου ηρθε εσενα κατι τετοιο; τσεκαρες σπαμ και ανεπιθύμητα;

αποκλείετε να μην εχουν την τυπικη δικλείδα ασφαλείας.. η εσυ εκανες κατι και δεν θες να μας το αναφερεις ή κάποιος υπάλληλος κλέβει χρήμα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 hours ago, betion said:

Καλησπέρα σας, ξεκινώ το παρόν νήμα κυρίως για να ενημερώσω για αυτό που συνέβη στην περίπτωσή μου και να μην την πατήσουν και άλλα μέλη.

Διατηρώ λογαριασμό στη novibet με υπόλοιπο περίπου 2000 στο λογαριασμό. Ξαφνικά δεν μπορώ να κάνω login καθώς δεν ταιριάζουν τα στοιχεία του λογαριασμού οπότε μπαίνω στην υποστήριξη να δω τι συμβαίνει. Τι είχε συμβεί:

Μερικές ώρες πριν την ίδια μέρα κάποιος έκανε το εξής:

Χωρίς να συνδεθεί στο λογαριασμό (δηλαδή χωρίς να ξέρει το password) μπήκε στην υποστήριξη και δίνοντας τα εξής στοιχειά: username/email/ονοματεπώνυμο/ημ. γέννησης ζήτησε αλλαγή στο email οπότε χωρίς καμία άλλη εξακρίβωση του άλλαξαν το email του λογαριασμού.

Πλέον έχοντας αλλάξει το email ζήτησε ανάκτηση κωδικού, οπότε του ήρθε νέος στο email και μπήκε στο λογαριασμό.
Ξεκίνησε να παίζει ποκερ με αποτέλεσμα να χάσει περίπου 1500 ευρώ (τότε ήταν που είχα μπει εγώ στην υποστήριξη και ανέφερα πως δεν μπορούσα να μπω και κλείδωσε ο λογαριασμός).

Τώρα αν και αρχικά δε φαινόταν να υπάρχει ξεκάθαρο κίνητρο γιατί κάποιος να το κάνει αυτό, δεδομένου ότι ανάληψη μπορείς να κάνεις μόνο σε κάρτα του ιδιοκτήτη του λογαριασμού ανακάλυψα από γνωστούς μου που ασχολούνται την εξής απάτη (η οποία συμβαίνει γενικότερα και η εταιρεία απλά είναι αδιάφορη).
Κλέβω εγώ το λογαριασμό και μπαίνω να παίξω πόκερ σε τραπέζι με "συνεργό" μου αντίπαλο. Και τι κάνω... απλά χάνω τα χρήματα πηγαίνοντας πάσο και τα κερδίζει αυτός στο λογαριασμό του. Τόσο απλά!

Πάμε τώρα στην απάντηση της novibet:

"Είστε ο μοναδικός υπεύθυνος για την ασφάλεια των στοιχείων του λογαριασμού σας"

Πάμε να ξαναδούμε τι χρησιμοποιήθηκε για να κλαπεί ο λογαριασμός:
Χωρίς να συνδεθεί στο λογαριασμό, από την υποστήριξη κάποιος ανέφερε username/email/ονοματεπώνυμο/ημ. γέννησης! δηλαδή στοιχεία στα οποία έχει πρόσβαση ο οποιοσδήποτε υπάλληλος της ίδια της εταιρείας.

Δε γνώριζε ούτε το password, ούτε είχε πρόσβαση στο παλιό email ούτε στο κινητό (π.χ. για να δώσει κάποιον κωδικό επιβεβαίωσης). Άρα γιατί τα στοιχεία που χρησιμοποιήθηκαν να υπεκλάπησαν από εμένα και όχι από την ίδια την εταιρεία;
Αν υπάρχει διεφθαρμένος υπάλληλος που μοιράζεται αυτά τα στοιχεία πως προστατεύεται το υπόλοιπο των χρημάτων στους λογαριασμούς;

*Να πω πως αποκλείω το ενδεχόμενο να έχει κάποιος υποκλέψει από εμένα τα στοιχεία, καθώς μπαίνω μόνο από υπολογιστή και αν αυτός παρακολουθείται είναι αστείο να έκλεψαν τους κωδικούς της νόβι και όχι τραπεζών, mail κ.α.
**Επίσης είναι φανερό πως έγινε η απάτη καθώς ουδέποτε είχα παίξει από το λογαριασμό πόκερ.
***Ακόμα η υπόθεση δεν έχει κλείσει οπότε αν υπάρχει ενδιαφέρον μπορώ να σας ενημερώσω στη συνέχεια.

Ευχαριστώ!

Σας εχουν υποκλεψει τα στοιχεια απο τον υπολογιστη, την τραπεζα δεν μπορεασαν λογο μεγαλυτερης ασφαλειας!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, betion είπε

Καλησπέρα σας, ξεκινώ το παρόν νήμα κυρίως για να ενημερώσω για αυτό που συνέβη στην περίπτωσή μου και να μην την πατήσουν και άλλα μέλη.

Διατηρώ λογαριασμό στη novibet με υπόλοιπο περίπου 2000 στο λογαριασμό. Ξαφνικά δεν μπορώ να κάνω login καθώς δεν ταιριάζουν τα στοιχεία του λογαριασμού οπότε μπαίνω στην υποστήριξη να δω τι συμβαίνει. Τι είχε συμβεί:

Μερικές ώρες πριν την ίδια μέρα κάποιος έκανε το εξής:

Χωρίς να συνδεθεί στο λογαριασμό (δηλαδή χωρίς να ξέρει το password) μπήκε στην υποστήριξη και δίνοντας τα εξής στοιχειά: username/email/ονοματεπώνυμο/ημ. γέννησης ζήτησε αλλαγή στο email οπότε χωρίς καμία άλλη εξακρίβωση του άλλαξαν το email του λογαριασμού.

Πλέον έχοντας αλλάξει το email ζήτησε ανάκτηση κωδικού, οπότε του ήρθε νέος στο email και μπήκε στο λογαριασμό.
Ξεκίνησε να παίζει ποκερ με αποτέλεσμα να χάσει περίπου 1500 ευρώ (τότε ήταν που είχα μπει εγώ στην υποστήριξη και ανέφερα πως δεν μπορούσα να μπω και κλείδωσε ο λογαριασμός).

Τώρα αν και αρχικά δε φαινόταν να υπάρχει ξεκάθαρο κίνητρο γιατί κάποιος να το κάνει αυτό, δεδομένου ότι ανάληψη μπορείς να κάνεις μόνο σε κάρτα του ιδιοκτήτη του λογαριασμού ανακάλυψα από γνωστούς μου που ασχολούνται την εξής απάτη (η οποία συμβαίνει γενικότερα και η εταιρεία απλά είναι αδιάφορη).
Κλέβω εγώ το λογαριασμό και μπαίνω να παίξω πόκερ σε τραπέζι με "συνεργό" μου αντίπαλο. Και τι κάνω... απλά χάνω τα χρήματα πηγαίνοντας πάσο και τα κερδίζει αυτός στο λογαριασμό του. Τόσο απλά!

Πάμε τώρα στην απάντηση της novibet:

"Είστε ο μοναδικός υπεύθυνος για την ασφάλεια των στοιχείων του λογαριασμού σας"

Πάμε να ξαναδούμε τι χρησιμοποιήθηκε για να κλαπεί ο λογαριασμός:
Χωρίς να συνδεθεί στο λογαριασμό, από την υποστήριξη κάποιος ανέφερε username/email/ονοματεπώνυμο/ημ. γέννησης! δηλαδή στοιχεία στα οποία έχει πρόσβαση ο οποιοσδήποτε υπάλληλος της ίδια της εταιρείας.

Δε γνώριζε ούτε το password, ούτε είχε πρόσβαση στο παλιό email ούτε στο κινητό (π.χ. για να δώσει κάποιον κωδικό επιβεβαίωσης). Άρα γιατί τα στοιχεία που χρησιμοποιήθηκαν να υπεκλάπησαν από εμένα και όχι από την ίδια την εταιρεία;
Αν υπάρχει διεφθαρμένος υπάλληλος που μοιράζεται αυτά τα στοιχεία πως προστατεύεται το υπόλοιπο των χρημάτων στους λογαριασμούς;

*Να πω πως αποκλείω το ενδεχόμενο να έχει κάποιος υποκλέψει από εμένα τα στοιχεία, καθώς μπαίνω μόνο από υπολογιστή και αν αυτός παρακολουθείται είναι αστείο να έκλεψαν τους κωδικούς της νόβι και όχι τραπεζών, mail κ.α.
**Επίσης είναι φανερό πως έγινε η απάτη καθώς ουδέποτε είχα παίξει από το λογαριασμό πόκερ.
***Ακόμα η υπόθεση δεν έχει κλείσει οπότε αν υπάρχει ενδιαφέρον μπορώ να σας ενημερώσω στη συνέχεια.

Ευχαριστώ!

Καταρχήν έναν καλό έλεγχο ασφαλείας στον υπολογιστή σου. Στην συνέχεια καταγγελία στο ηλεκτρονικό έγκλημα, στην ρυθμιστική αρχή της ελλάδας. Η εταιρία από την στιγμή που αποκαλύφθηκε απάτη πρέπει να σου επιστρέψει τα χρήματα, γιατί η ίδια είναι υποχρεωμένη να κάνει ισχυρή ταυτοποίηση με επιβεβαίωση στοιχείων μέσω του κινητού που έχει δηλωθεί στον λογαριασμό σου. Να είσαι σίγουρος ότι σε περίπτωση που τα 2000 είχαν γίνει 3000 δεν θα ήσουν υπεύθυνος για τα στοιχεία του λογαριασμού σου και θα είχαν διορθώσει το θέμα στο μπαμ.  ΑΑΑΑ και μια μήνυση κατά αγνώστου.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Dinos1973 είπε

Σας εχουν υποκλεψει τα στοιχεια απο τον υπολογιστη, την τραπεζα δεν μπορεασαν λογο μεγαλυτερης ασφαλειας!

Δεν μπορώ να αποκλείσω τελείως κάτι τέτοιο, αλλά του δίνω ελάχιστη πιθανότητα, καθώς δεν έχει υποκλαπεί ούτε καν το password της εταιρείας. Δεν υπεκλάπη ούτε το mail ούτε τίποτα άλλο. Το μόνο που ήξερε κάποιος ήταν το username και το mail με το οποίο συνδεόταν (και φυσικά ονοματεπώνυμο και ημ. γέννησης).

2 ώρες πριν, maparios είπε

εγω εχω την εξης απορία..πως εξακρύβωσες οτι έτσι συνεβη η απάτη; εννοω, ειναι θεωρίες σου αυτά,το διαβασες καπου, ή στο είπαν απο το support ''ναι αλλαξε το μεηλ σας'' ;

 

ακομη και το πιο απλο, πχ στο steam όταν αλλαζεις μεηλ, σου έρχεται μεηλ στο προηγούμενο mail σου και σου λεει ''εχει αλλαξει το μεηλ σας σε περιπτωση που δε το κανατε εσεις πατηστε στο συνδεσμο κλπ κλπ΄΄

 

δε σου ηρθε εσενα κατι τετοιο; τσεκαρες σπαμ και ανεπιθύμητα;

αποκλείετε να μην εχουν την τυπικη δικλείδα ασφαλείας.. η εσυ εκανες κατι και δεν θες να μας το αναφερεις ή κάποιος υπάλληλος κλέβει χρήμα

Λοιπόν, αυτή η διαδικασία μου ξεκαθαρίστηκε 2 φορές στο τσατ. Είναι η τυπική διαδικασία που ακολουθεί η νοβιμπετ! 
Δηλαδή μπαίνεις χωρίς να συνδεθείς, δίνεις username και mail, σε ρωτούν ονοματεπώνυμο και ημ. γέννησης και ζητάς αλλαγή mail (για κάποιο λόγο).
Στη συνέχεια πατάς ανάκτηση κωδικού και έρχεται κωδικός στο νέο - αλλαγμένο mail. Καμία ειδοποίηση στο παλιό - καμία ειδοποίηση στο κινητό. Το καταλαβαίνεις όταν πας να μπεις πάλι και δεν ταιριάζει ο κωδικός.
Από απορία ζήτησα από φίλο να κάνει το ίδιο στο προφίλ του και άλλαξε μειλ και κωδικό με τον παραπάνω τρόπο, χωρίς να τον ενοχλήσει κανείς.

1 ώρα πριν, fmarkos είπε

Καταρχήν έναν καλό έλεγχο ασφαλείας στον υπολογιστή σου. Στην συνέχεια καταγγελία στο ηλεκτρονικό έγκλημα, στην ρυθμιστική αρχή της ελλάδας. Η εταιρία από την στιγμή που αποκαλύφθηκε απάτη πρέπει να σου επιστρέψει τα χρήματα, γιατί η ίδια είναι υποχρεωμένη να κάνει ισχυρή ταυτοποίηση με επιβεβαίωση στοιχείων μέσω του κινητού που έχει δηλωθεί στον λογαριασμό σου. Να είσαι σίγουρος ότι σε περίπτωση που τα 2000 είχαν γίνει 3000 δεν θα ήσουν υπεύθυνος για τα στοιχεία του λογαριασμού σου και θα είχαν διορθώσει το θέμα στο μπαμ.  ΑΑΑΑ και μια μήνυση κατά αγνώστου.

Θα κάνω, αν και δεν νομίζω να έχει συμβεί κάτι. Θα προχωρήσω λογικά σε κάποια καταγγελία στην ΕΕΕΠ που φαίνεται να είναι εύκολο.


Μέχρι στιγμής η απάντηση της εταιρείας είναι "Είστε ο μοναδικός υπεύθυνος για τα στοιχεία του λογαριασμού σας και η υποκλοπή μπορεί να έχει γίνει μόνο από εσάς"!
Φυσικά παραδέχονται πως τα στοιχεία που υπεκλάπησαν τα έχουν όλα οι ίδιοι.
Ελπίζω μόνο να δεκτούν να μου στείλουν τις συνομιλίες μας στο μέιλ μου, ώστε να τα επισυνάψω στην καταγγελία της ΕΕΕΠ.

Γνωρίζει κάποιος αν μπορούν με κάποιον τρόπο να "εξαφανίσουν" τις συνομιλίες που κάναμε μέσω live chat; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 λεπτά πριν, betion είπε

Δεν μπορώ να αποκλείσω τελείως κάτι τέτοιο, αλλά του δίνω ελάχιστη πιθανότητα, καθώς δεν έχει υποκλαπεί ούτε καν το password της εταιρείας. Δεν υπεκλάπη ούτε το mail ούτε τίποτα άλλο. Το μόνο που ήξερε κάποιος ήταν το username και το mail με το οποίο συνδεόταν (και φυσικά ονοματεπώνυμο και ημ. γέννησης).

Λοιπόν, αυτή η διαδικασία μου ξεκαθαρίστηκε 2 φορές στο τσατ. Είναι η τυπική διαδικασία που ακολουθεί η νοβιμπετ! 
Δηλαδή μπαίνεις χωρίς να συνδεθείς, δίνεις username και mail, σε ρωτούν ονοματεπώνυμο και ημ. γέννησης και ζητάς αλλαγή mail (για κάποιο λόγο).
Στη συνέχεια πατάς ανάκτηση κωδικού και έρχεται κωδικός στο νέο - αλλαγμένο mail. Καμία ειδοποίηση στο παλιό - καμία ειδοποίηση στο κινητό. Το καταλαβαίνεις όταν πας να μπεις πάλι και δεν ταιριάζει ο κωδικός.
Από απορία ζήτησα από φίλο να κάνει το ίδιο στο προφίλ του και άλλαξε μειλ και κωδικό με τον παραπάνω τρόπο, χωρίς να τον ενοχλήσει κανείς.

Θα κάνω, αν και δεν νομίζω να έχει συμβεί κάτι. Θα προχωρήσω λογικά σε κάποια καταγγελία στην ΕΕΕΠ που φαίνεται να είναι εύκολο.


Μέχρι στιγμής η απάντηση της εταιρείας είναι "Είστε ο μοναδικός υπεύθυνος για τα στοιχεία του λογαριασμού σας και η υποκλοπή μπορεί να έχει γίνει μόνο από εσάς"!
Φυσικά παραδέχονται πως τα στοιχεία που υπεκλάπησαν τα έχουν όλα οι ίδιοι.
Ελπίζω μόνο να δεκτούν να μου στείλουν τις συνομιλίες μας στο μέιλ μου, ώστε να τα επισυνάψω στην καταγγελία της ΕΕΕΠ.

Γνωρίζει κάποιος αν μπορούν με κάποιον τρόπο να "εξαφανίσουν" τις συνομιλίες που κάναμε μέσω live chat; 

Επαναλαμβάνω, ΕΙΚΑΖΕΙΣ ότι αυτό συνέβη, δεν μπορείς να είσαι σίγουρος, στο έχουν επαλήθευσει αυτό στο τσατ; μπορείς να ζητήσεις στο τσατ να σου στείλουν ιστορικό; 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, maparios είπε

Επαναλαμβάνω, ΕΙΚΑΖΕΙΣ ότι αυτό συνέβη, δεν μπορείς να είσαι σίγουρος, στο έχουν επαλήθευσει αυτό στο τσατ; μπορείς να ζητήσεις στο τσατ να σου στείλουν ιστορικό; 

Όχι δεν εικάζω, από το support της εταιρείας μέσω live chat μου εξήγησαν ότι ακολουθήθηκε αυτή η διαδικασία, λέγοντας μου και την ώρα που έγινε.
Ό,τι λέω για την διαδικασία υποκλοπής είναι τα λόγια της ίδιας της εταιρείας.
 

"Κάποιος σαν visitor (δηλαδή χωρίς να έχει συνδεθεί στο λογαριασμό) μπήκε στην υποστήριξη. Η ταυτοποίησή του έγινε ζητώντας username/email/ονοματεπώνυμο/ημ. γεννησης. Αυτός ζήτησε να αλλάξει το mail και του το άλλαξαν, ισχυριζόμενοι ότι έγινε η ταυτοποίηση βάσει των παραπάνω. Έχοντας καινούργιο mail έγινε η ανάκτηση κωδικού ύστερα με αυτοματοποιημένη διαδικασία"

Επαναλαμβάνω πως δεν εικάζω κάτι. Είναι τα γεγονότα που έγιναν και μου τα είπα από την ίδια τη novibet. Δεν ξέρω αν μπορούν να μου στείλουν ιστορικό του λογαριασμού. Θα ζητήσω σίγουρα τη συνομιλία μας στο chat.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Tαυτοποίηση πελατών

https://www.novibet.gr/info/kyc

Quote

(τελευταία παράγραφος) Σε ορισμένες περιπτώσεις, όπως είναι οποιαδήποτε διενεργούμενη από την εταιρεία μας έρευνα για την επιβεβαίωση των ταυτοποιήσεων των στοιχείων σου ή οποιεσδήποτε αναγκαίες έρευνες τυχόν διενεργούνται από τρίτα μέρη (όπως είναι τα Ελεγκτικά Σώματα, οι Ελεγκτικές Αρχές, κ.λπ.), ίσως χρειαστεί να επικοινωνήσουμε απευθείας μαζί σου, προκειμένου να μας παράσχεις επιπρόσθετες πληροφορίες ή/και να επικαιροποιήσεις αυτές που ήδη έχουμε για εσένα ή/και να μας προωθήσεις ένα ή περισσότερα από τα πιο πάνω αναφερόμενα έγγραφα, προκειμένου να ολοκληρωθεί η ανωτέρω έρευνα. Σε περίπτωση που για οποιονδήποτε λόγο δεν θέλεις ή δεν μπορείς να παράσχεις αυτές τις πληροφορίες, θα μπορούμε να διακόψουμε τον λογαριασμό σου μέχρι να γίνει αυτό ή/και να κλείσουμε/καταργήσουμε μόνιμα τον λογαριασμό σου, να αδρανοποιήσουμε τον λογαριασμό ή/και να δεσμεύσουμε χρήματα που τυχόν έχεις καταθέσει, ιδίως αν υπάρχουν ενδείξεις κακόπιστης εκ μέρους σου παροχής εσφαλμένων/αλλοιωμένων στοιχείων.

Κακώς δηλαδή που ο εκπρόσωπος στο chat δεν τήρησε τα μέτρα ασφαλείας. Έπρεπε να ζητήσει επιπλέον πληροφορίες ή/και να ζητήσει αντίγραφο ταυτότητας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή έχει ξανασυμβεί, τσεκαρε μήπως κάποιος δικός σου άνθρωπος την έκανε. 

Αν αποκλείσουμε leak απο την εταιρεία, μονο κοντινο σου ατομο μπορεί να ξέρει τόσες πληροφορίες.

Επίσης λες πως πήρες πίσω τον λογαριασμό έχει πουθενά η νοβιμπετ log με συνδέσεις?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επειδή έχω εμπειρία με το θέμα, η novibet όταν πας να κάνεις ανάληψη χρημάτων το μόνο που δεν σου ζητάει είναι ολόσωμη φωτογραφία με μαγιό. Μου φαίνεται γελοίο που σε ένα τόσο ευαίσθητο θέμα δέχτηκαν και έκαναν αλλαγή email μόνο ταυτοποιόντας λίγα στοιχεία τηλεφωνικά. Θα έπρεπε να απαιτήσουν αίτημα από το καινούργιο email με αποστολή αντιγράφου αστυνομικής ταυτότητας. Θα έπρεπε να απαιτήσουν επικοινωνία από το κινητό που έχεις δηλώσει κατά την εγγραφή σου. Να επιμείνεις ότι έγινε ελειπής ταυτοποίηση από μέρους τους και πως όσο εσύ είσαι υποχρεωμένος να προστατέψεις τα στοιχεία σου, άλλο τόσο είναι αυτοί να ταυτοποιήσουν τον πελάτη. Να είσαι σίγουρος πως στο τέλος θα δικαιωθείς, αλλά μην το αφήσεις έτσι, καταγγελίες όπου  μπορείς. Η προσωπική μου άποψη γι αυτή την εταιρία είναι η χειρότερη, είναι η πιο αναξιόπιστης σε πολλά θέματα, αργεί και καθυστερεί τις αναλήψεις με διαδικασίες ταυτοποίησης και γι αυτό και δείχνει το μεγαλύτερο bonus εγγραφής από όλες. 

Επεξ/σία από fmarkos
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, bilya είπε

Επειδή έχει ξανασυμβεί, τσεκαρε μήπως κάποιος δικός σου άνθρωπος την έκανε. 

Αν αποκλείσουμε leak απο την εταιρεία, μονο κοντινο σου ατομο μπορεί να ξέρει τόσες πληροφορίες.

Επίσης λες πως πήρες πίσω τον λογαριασμό έχει πουθενά η νοβιμπετ log με συνδέσεις?

Δεν υπάρχει περίπτωση να το έκανε κάποιος δικός μου αυτό. Είμαι ο μοναδικός που έχει γνώση για το συγκεκριμένο λογαριασμό, οπότε δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση. Όσον αφορά την ip με ενημέρωσαν επίσης από το τσατ πως η σύνδεση έγινε από καινούρια ip, δηλαδή ip που δεν είχε ξαναχρησιμοποιηθεί από το λογαριασμό.

6 ώρες πριν, fmarkos είπε

Επειδή έχω εμπειρία με το θέμα, η novibet όταν πας να κάνεις ανάληψη χρημάτων το μόνο που δεν σου ζητάει είναι ολόσωμη φωτογραφία με μαγιό. Μου φαίνεται γελοίο που σε ένα τόσο ευαίσθητο θέμα δέχτηκαν και έκαναν αλλαγή email μόνο ταυτοποιόντας λίγα στοιχεία τηλεφωνικά. Θα έπρεπε να απαιτήσουν αίτημα από το καινούργιο email με αποστολή αντιγράφου αστυνομικής ταυτότητας. Θα έπρεπε να απαιτήσουν επικοινωνία από το κινητό που έχεις δηλώσει κατά την εγγραφή σου. Να επιμείνεις ότι έγινε ελειπής ταυτοποίηση από μέρους τους και πως όσο εσύ είσαι υποχρεωμένος να προστατέψεις τα στοιχεία σου, άλλο τόσο είναι αυτοί να ταυτοποιήσουν τον πελάτη. Να είσαι σίγουρος πως στο τέλος θα δικαιωθείς, αλλά μην το αφήσεις έτσι, καταγγελίες όπου  μπορείς. Η προσωπική μου άποψη γι αυτή την εταιρία είναι η χειρότερη, είναι η πιο αναξιόπιστης σε πολλά θέματα, αργεί και καθυστερεί τις αναλήψεις με διαδικασίες ταυτοποίησης και γι αυτό και δείχνει το μεγαλύτερο bonus εγγραφής από όλες. 

Ακριβώς! Θεωρώ πως θα έπρεπε να είχαν κάνει μια πιο ολοκληρωμένη ταυτοποίηση, τουλάχιστον με κάποιο στοιχείο που θα μπορούσα να ήξερα μόνο εγώ. Π.χ. τηλεφωνική επικοινωνία από το τηλέφωνο εγγραφής, κάποιο μήνυμα - λινκ στο παλιό mail, κάποιον κωδικό στο κινητό ή κάτι οτιδήποτε.

Ποιος μου λέει εμένα πως τα στοιχεία username/mail/ονοματεπώνυμο/ημ. γεννησης δε διέρρευσαν από κάποιον στο εσωτερικό τους.
Ή εφόσον έχουν αυτή τη διαδικασία για αλλαγή mail - κωδικού πως προστατεύεται ένας πελάτης από κάποιον διεφθαρμένο υπάλληλο που μοιράζεται αυτά τα στοιχεία;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πόκερ δεν ανήκει στη novibet, είναι η πλατφόρμα που δίνει η ipoker σε στοιχηματικές για να το προσφέρουν στους πελάτες τους. Οπότε ο λογαριασμός που τα κέρδισε μπορεί να είναι πελάτης πχ της 365. Το θέμα είναι να ενημερώσεις για να επιληφθεί η ipoker και αν δεν έχει γίνει ανάληψη (χλωμό) να επιστραφούν.
Αν κατεβάσεις την εφαρμογή του πόκερ και ζητήσεις από το ιστορικό τα χέρια σου, θα δεις και ποιος τα κέρδισε, σε αρχείο.
Επίσης αν ξέρεις καλά αγγλικά θα μπορούσες να ρωτήσεις στο φόρουμ του twoplustwo στο νήμα της ipoker μήπως κάποιος μπορεί να σε κατευθύνει καλύτερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 hours ago, betion said:

 

η διαφορετική IP δεν λέει πολλά μπορεί να μπήκε με κινητό /δεδομένα. 

πάντως κ εδώ αν δεις ο συμφουριτης πίστευε οτι κάποιος αόριστα του έκλεψε τα στοιχεία της κάρτας, αλλά την εκανε δικό του άτομο. 

ο τζόγος είναι αρρώστια. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...