Προς το περιεχόμενο

[CPU] AMD Ryzen 5 5600X BOX, 70€ -80€ σε πολλα καταστηματα skroutz [TEΛΟΣ - ΑΚΥΡΑ]


Walternet

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators
17 λεπτά πριν, grayden είπε

(Τώρα το ότι κάποιοι νομίζουν ότι μπορούν να ζητήσουν και τα ρέστα από πάνω με ξεπερνά.)

Οριστε;;;

Τα "ρεστα ζητα" καποιος οταν εχει χαλαστει επειδη παραγγελνει κατι και του κρατουν χρηματα Χ μερες δεσμευμενα και του ακυρωνουν μονομερως την συμφωνια πωλησης χωρις το παραμικρο compensation; Δεν ειναι συνηθισμενο αυτο πουθενα πανω στον πλανητη. Η εξαιρεση ειναι νομιζω και οχι μια καλη αλλα μια κακη.

Με ξεπερνουν μερικα σχολια και με βαζουν σε σκεψεις, συχνο φαινομενο βεβαια, δεν  βλεπω τετοιες αποψεις πρωτη φορα. 

  • Like 11
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 139
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

εχω απευθυνθει στην ΓΓΚ για μεγαλο καταστημα παιχνιδιων με lego επειδη πληρωσα ενω ηταν διαθεσιμο το προιον και 2 φορες (την 1η δεν ειπα τπτ) μου την ακυρωσαν με το ετσι θελω λογο διαθεσιμοτητα και επιστροφη χρηματων μετα απο Χ μερες (που η alpha bank εκανε 3-4 μερες να φανουν τα χρηματα).

Δεν κανουν τιποτα.Μου ειπαν με απλα λογια οτι αφου δεν σου εφαγαν χρηματα δεν μπορουμε να επεμβουμε και το ελληνικο συστημα σε πεταει σε αλλον λεγοντας μου να απευθυνθω στο συνηγορο του καταναλωτη ,πραμα που δεν εκανα επειδη μετα απο τοσες μερες ξεφουσκωσα και δεν ειχα λογο (περιμενα ηδη 10+ μερες την απαντηση που σου λεω οτι δεν κανουμε τπτ)

Ο καθενας κρινει και κανει οτι νομιζει

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, matrixxx είπε

Τα ρεστα ζητα καποιος οταν εχει χαλαστει επειδη παραγγελνει κατι και του κρατουν χρηματα Χ μερες δεσμευμενα και του ακυρωνουν μονομερως την συμφωνια πωλησης χωρις το παραμικρο compensation; Δεν ειναι συνηθισμενο αυτο πουθενα πανω στον πλανητη. Η εξαιρεση ειναι νομιζω και οχι μια καλη αλλα μια κακη.

Με ξεπερνουν μερικα σχολια και με βαζουν σε σκεψεις.

Σε ολόκληρο τον πλανήτη ο κανόνας είναι ότι ο πωλητής (όπως και ο αγοραστής) έχει δικαίωμα στο honest mistake.

Δικαίωμα σε compensation δεν έχεις ποτέ και σε καμία περίπτωση. Το ότι σου δίνουν που και που κάποιο κουπούνι είναι επειδή το θέλουν (μήπως και αγοράσεις κάτι άλλο), όχι επειδή έχουν σχετική υποχρέωση.

Αν διαφωνείς, μπορείς να κάνεις καταγγελία ή και να το πας και δικαστικά λόγω μονομερούς σπασίματος "συμβολαίου".

Η συγκεκριμένη περίπτωση κάνει μπαμ ότι δεν υπήρχε ο παραμικρός δόλος από κανένα και το λάθος διορθώθηκε άμεσα.

Ο λόγος που κάθομαι και εξηγώ πως λειτουργεί το σύστημα στην πράξη είναι γιατί μαζί με ξερά καίγονται και τα χλωρά και οι μόνοι που θα χάσουν θα είναι οι καταναλωτές και τα μικρομάγαζα μιας και για τις μεγάλες αλυσίδες με τις καραμπινάτες απάτες ούτε το κράτος, ούτε τα ινστιτούτα ούτε και οι καταναλωτές κάνουν τίποτα.

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
10 λεπτά πριν, grayden είπε

Σε ολόκληρο τον πλανήτη ο κανόνας είναι ότι ο πωλητής (όπως και ο αγοραστής) έχει δικαίωμα στο honest mistake.

Δικαίωμα σε compensation δεν έχεις ποτέ και σε καμία περίπτωση. Το ότι σου δίνουν που και που κάποιο κουπούνι είναι επειδή το θέλουν (μήπως και αγοράσεις κάτι άλλο), όχι επειδή έχουν σχετική υποχρέωση.

Αν διαφωνείς, μπορείς να κάνεις καταγγελία ή και να το πας και δικαστικά λόγω μονομερούς σπασίματος "συμβολαίου".

Η συγκεκριμένη περίπτωση κάνει μπαμ ότι δεν υπήρχε ο παραμικρός δόλος από κανένα και το λάθος διορθώθηκε άμεσα.

Ο λόγος που κάθομαι και εξηγώ πως λειτουργεί το σύστημα στην πράξη είναι γιατί μαζί με ξερά καίγονται και τα χλωρά και οι μόνοι που θα χάσουν θα είναι οι καταναλωτές και τα μικρομάγαζα μιας και για τις μεγάλες αλυσίδες με τις καραμπινάτες απάτες ούτε το κράτος, ούτε τα ινστιτούτα ούτε και οι καταναλωτές κάνουν τίποτα.

Ολα αυτα τι σχεση εχουν με αυτο που εγραψα, πες μας αν θες γιατι ειπες οτι "ΜΕΡΙΚΟΙ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΖΗΤΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΡΕΣΤΑ ΑΠΟ ΠΑΝΩ" σαν να ειναι και υπαιτιοι στην ολη ιστορια, στασου μονο σε αυτο, γιατι ειναι εξοργιστικο, αυτο μονο εκανα quote. ;) Για τα λοιπα που γραφεις εχω αποψη αλλα καμια ορεξη να την συζητησω σε ενα φορουμ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Be cool

Ειναι εμφανές ότι πρόκειται για ξεκάθαρο λάθος και όχι προσπάθεια για εξαπάτηση.

Να είμαστε σωστοί όπως θέλουμε να είναι και οι αλλοι σωστοί μαζί μας.

Δεν θέλουμε κανένας έμπορος να μπει μέσα από ένα ανθρώπινο λαθος που μπορεί να κάνει ο κάθενας μας όπως επίσης θέλουμε οι εμπόροι να είναι εντάξει απέναντι μας στις υποχρεώσεις μας.

Όλοι μας κάνουμε λάθη. Οπότε ας το αφήσουμε πίσω μας.

Πάνω απ όλα ειμαστε σωστοι και δίκαιοι

Φιλικα

Επεξ/σία από SeNNinhA
  • Like 1
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, matrixxx είπε

Ολα αυτα τι σχεση εχουν με αυτο που εγραψα, πες μας αν θες γιατι ειπες οτι "ΖΗΤΟΥΝ ΤΑ ΡΕΣΤΑ", στασου μονο σε αυτο, γιατι ειναι εξοργιστικο, αυτο μονο εκανα quote. ;)

Είπα ότι ζητάτε τα ρέστα και τα ρέστα είναι τα compensations και οι καταγγελίες.

Ανέβηκε λάθος τιμή χωρίς κανένα δόλο και όταν διορθώθηκε και ακύρωσαν τις παραγγελίες αντί να πείτε "κάναμε την προσπάθεια μπας και πάρουμε το προϊόν μισοτιμής, δεν μας βγήκε αλλά δεν πειράζει" κάθεστε και γράφετε για καταγγελίες και αποζημιώσεις.

Οι νόμοι περί προστασίας καταναλωτών υπάρχουν για να προστατεύουν τους καταναλωτές, όχι για να απειλεί η μια πλευρά την άλλη κάθε φορά που παραβιάζεται το γράμμα του νόμου.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, grayden είπε

Είπα ότι ζητάτε τα ρέστα και τα ρέστα είναι τα compensations και οι καταγγελίες.

Ανέβηκε λάθος τιμή χωρίς κανένα δόλο και όταν διορθώθηκε και ακύρωσαν τις παραγγελίες αντί να πείτε "κάναμε την προσπάθεια μπας και πάρουμε το προϊόν μισοτιμής, δεν μας βγήκε αλλά δεν πειράζει" κάθεστε και γράφετε για καταγγελίες και αποζημιώσεις.

Οι νόμοι περί προστασίας καταναλωτών υπάρχουν για να προστατεύουν τους καταναλωτές, όχι για να απειλεί η μια πλευρά την άλλη κάθε φορά που παραβιάζεται το γράμμα του νόμου.

για να σε πω 

αγορασα απο γνωστη αλυσιδα τηλεοραση oled μετα απο τηλ επικοινωνια οτι υπηρχε αποθεμα. Στις 3 μερες με παιρνουν τηλ οτι το συστημα ειχε θεμα και θα μου την φερουν εντος 10 ημερων απο τον προμηθευτη. Στις 10 μερες παιρνω τηλ και μου λενε οτι η παραγγελια σας εχει ακυρωθει διοτι δεν υπαρχει αποθεμα. εντωμεταξυ οι ανταγωνιστικες προσφορες δεν υπηρχαν πλεον σε αλλα μαγαζια. Τα λεφτα μου δεσμευμενα  και μιλαμε  για 1 χιλιαρικο, Μετα απο αλλεπαληλες τηλ. επικοινωνιες με το λογιστηριο μου αποδεσμευσαν τα λεφτα μετα απο 8 μερες και φανηκαν στην καρτα πισω μετα απο 12 μερες. ΕΙμαστε αρνητικα προκαταλημενοι εμεις ολοι και ζηταμε και ρεστα λοιπονν..... ενα μηνα 1 χιλιαρικο στον αερα και καμια συνεπεια απο το καταστημα που εκανε ΛΑΘΟΣ καταλαθος.

Επεξ/σία από forgotten
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
17 λεπτά πριν, grayden είπε

Είπα ότι ζητάτε τα ρέστα και τα ρέστα είναι τα compensations και οι καταγγελίες.

Ανέβηκε λάθος τιμή χωρίς κανένα δόλο και όταν διορθώθηκε και ακύρωσαν τις παραγγελίες αντί να πείτε "κάναμε την προσπάθεια μπας και πάρουμε το προϊόν μισοτιμής, δεν μας βγήκε αλλά δεν πειράζει" κάθεστε και γράφετε για καταγγελίες και αποζημιώσεις.

Οι νόμοι περί προστασίας καταναλωτών υπάρχουν για να προστατεύουν τους καταναλωτές, όχι για να απειλεί η μια πλευρά την άλλη κάθε φορά που παραβιάζεται το γράμμα του νόμου.

Ο πληθυντικος σου δεν ξερω γιατι με βαζει μεσα σε οσα γραφεις, δεν εγραψα για καταγγελια και αποζημιωση αλλα αν ειχα παραγγειλει θα μπορουσα να την κανω οχι μεσα απο εδω, στους σχετικους φορεις. 

Και επειδη εχουν γραφτει διαφορα περι της τιμης στο θεμα σαν και αυτα που λες τωρα εδω, ας γραψω και εγω μια γνωμη, μια αποψη:

 

Η τιμη δεν ηταν κατι εξωπραγματικο, πριν 1.5 χρονο εχω αγορασει τον 5600G στα 112 ευρω  με ΦΠΑ απο Ελλαδα. Ο οποιος εχει και iGPU σε σχεση με αυτον του τιτλου, οποτε δεν θα ηταν δεδομενο λαθος και απιθανο οτι θα μπορουσε να γινεται ενα ξεστοκαρισμα του θεματος στα 70-80 ευρω. Δεν ηταν στα 20 ευρω. Η τιμη δεν ηταν ιδια σε ολους (70, 71, 72, 76, 78, 79 καποιες στο περιπου απο οσες ειδα και οσο θυμαμαι), εδειχνε και εναν ανταγωνισμο θα μπορουσε να σκεφτει ο υποψηφιος καταναλωτης. Πολλες φορες εχουμε αγορασει κατι σε αντιστοιχες εκπτωσεις ακομα και σε CPU/|APU oπως εδω.

Θυμιζω για οσους δεν ξερουν, οτι προκειται για CPU σχεδον 4 ετων. Ο 5600G ειναι 6 μηνες νεοτερος και με "μεγαλυτερη αξια" ως VFM (συμφωνα και με την μεγαλυτερη σχετικη ιστοσελιδα στον πλανητη cpubenchmark.net, τουλαχιστον για μενα ειναι η καλυτερη σελιδα, αν καποιος εχει αλλα δεδομενα να μας τα δωσει με λινκ).

Αριστερα ο X δεξια ο G

image.png.8af523dbeaff8fc70858b304e6107fa9.png

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, grayden είπε

Είπα ότι ζητάτε τα ρέστα και τα ρέστα είναι τα compensations και οι καταγγελίες.

Ανέβηκε λάθος τιμή χωρίς κανένα δόλο και όταν διορθώθηκε και ακύρωσαν τις παραγγελίες αντί να πείτε "κάναμε την προσπάθεια μπας και πάρουμε το προϊόν μισοτιμής, δεν μας βγήκε αλλά δεν πειράζει" κάθεστε και γράφετε για καταγγελίες και αποζημιώσεις.

Οι νόμοι περί προστασίας καταναλωτών υπάρχουν για να προστατεύουν τους καταναλωτές, όχι για να απειλεί η μια πλευρά την άλλη κάθε φορά που παραβιάζεται το γράμμα του νόμου.

1) Πως αποδεικνυεται αυτο που λες οτι δεν υπηρχε δολος?Γνωριζεις κατι που εμεις δεν γνωριζουμε?

Εγω γραφονταςτο μηνυμα για καταγγελεια στον συνηγορο του καταναλωτη αναφερω οτι δεν μπορω να ξερω με βαση ποια λογικη ειδαμε τιμες στο 50% 

2)Απο την στιγμη που αγοράζω κάτι και το πληρώνω ειναι λαθος να ακυρωνεται το η παραγγελεια με την δικαιολογια του οτι δεν βρισκουν το προιον στο ίδιο ευρος τιμής,ειδικα οταν αυτο ειναι διαθεσιμο με διαφορετικη τιμή.Με την ιδια λογικη αν αγορασω κατι στα 10 ευρω και την επομενη η τιμή εχει παει 15 ευρω,μπορουν να μου την ακυρωσουν αναγκαζοντας με να αγορασω το ΙΔΙΟ προιον ακριβότερα.

3)Η αγορά λειτουργεί με βάση την κερδοσκοπία,η οποία επιτυγχάνεται εννοίοτε με παράνομους τρόπος.Η νομοθεσία οφείλει να δρασει ΑΠΟΤΡΕΠΤΙΚΑ και οχι κατασταλτικά για αντίστοιχα αδικήματα,συνεπως σε πρωτη φαση ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΤΟΝ ΝΟΜΟΘΕΤΗ αν το λαθος εγινε χωρις δολο,αυτο ειναι ζητημα των αρχων/δικαστηριου.

4)Καταννοώ την δυσκολια των μικρων καταστηματων να ελεγχουν τις τιμές τους, αλλα δεν ενδιαφερει κιολας.Ειμαι σιγουρος οτι υπάρχουν αυτοματοποιημένοι τρόποι ελέγχου που μπορουν να σωσουν τετοιες καταστάσεις.

5)Δεν προσπαθησε κανεις να παρει μισοτιμής τιποτα.Ειδαμε μια τιμή που ηταν στο 50% θεωρησαμε οτι ηταν συμφερουσα και το αγροάσαμε,μην τρελαθουμε κιολας!δεν εκανε 1 ευρω!

Τελος,να πω οτι επειδη οι μεγαλες εταιριες κατα βαση διαμορφωνουν και καθοριζουν κομματια της αγοράς,μονο η η μαζικη αντιδραση προς τετοιες πρακτικες μπορει να εχει αποτελεσμα..κοινως μονο αν καταλαβουν οτι θα χασουν μαζικα πελατες θα αλλαξουν πρακτικη.

 

Και για να ειμαι και ον τοπικ,και σε εμενα την ακυρωσαν την παραγγελια.Μολις βρω χρονο θα κανω καταγγελια στον συνηγορο του καταναλωτη.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

50 λεπτά πριν, matrixxx είπε

Ο πληθυντικος σου δεν ξερω γιατι με βαζει μεσα σε οσα γραφεις, δεν εγραψα για καταγγελια και αποζημιωση αλλα αν ειχα παραγγειλει θα μπορουσα να την κανω οχι μεσα απο εδω, στους σχετικους φορεις. Παλι δεν απαντας στο εξοργιστικο που βγαζεις τον καταναλωτη που προπληρωσε ειδικα, υπαιτιο.

Σε βάζω μέσα επειδή έβαλες 2 φορές τα "λόγια του νομοθέτη". Το αν έκανες καταγγελία ή όχι ούτε το ξέρω και ούτε με ενδιαφέρει αλλά από την στιγμή που έκανες νύξη σε βάζω μαζί με τους άλλους που άγραψαν για καταγγελίες.

Όπως προείπα, ο νόμος υπάρχει για να προστατεύει τον καταναλωτή, όχι για να κάνει καταγγελίες ο καταναλωτής με το παραμικρό. 

53 λεπτά πριν, forgotten είπε

για να σε πω 

αγορασα απο γνωστη αλυσιδα τηλεοραση oled μετα απο τηλ επικοινωνια οτι υπηρχε αποθεμα. Στις 3 μερες με παιρνουν τηλ οτι το συστημα ειχε θεμα και θα μου την φερουν εντος 10 ημερων απο τον προμηθευτη. Στις 10 μερες παιρνω τηλ και μου λενε οτι η παραγγελια σας εχει ακυρωθει διοτι δεν υπαρχει αποθεμα. εντωμεταξυ οι ανταγωνιστικες προσφορες δεν υπηρχαν πλεον σε αλλα μαγαζια. Τα λεφτα μου δεσμευμενα  και μιλαμε  για 1 χιλιαρικο, Μετα απο αλλεπαληλες τηλ. επικοινωνιες με το λογιστηριο μου αποδεσμευσαν τα λεφτα μετα απο 8 μερες και φανηκαν στην καρτα πισω μετα απο 12 μερες. ΕΙμαστε αρνητικα προκαταλημενοι εμεις ολοι και ζηταμε και ρεστα λοιπονν..... ενα μηνα 1 χιλιαρικο στον αερα και καμια συνεπεια απο το καταστημα που εκανε ΛΑΘΟΣ καταλαθος.

Αν δεν καταλαβαίνεις ότι αυτό που περιγράφεις δεν έχει απολύτως καμία σχέση με το θέμα, δεν μπορώ να σε βοηθήσω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, grayden είπε

 

Αν δεν καταλαβαίνεις ότι αυτό που περιγράφεις δεν έχει απολύτως καμία σχέση με το θέμα, δεν μπορώ να σε βοηθήσω.

ΟΧΙ καμια απολυτως. αν εσυ μαλλον δεν καταλαβαινεις γιατι εχει σχεση ουτε εγω μπορω να σε βοηθησω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
39 λεπτά πριν, grayden είπε

Σε βάζω μέσα επειδή έβαλες 2 φορές τα "λόγια του νομοθέτη". Το αν έκανες καταγγελία ή όχι ούτε το ξέρω και ούτε με ενδιαφέρει αλλά από την στιγμή που έκανες νύξη σε βάζω μαζί με τους άλλους που άγραψαν για καταγγελίες.

Το εβαλα με ενα quote μελους το οποιο αναφεροταν σε εξωτερικο κειμενο και παραθεση του, ωστε να του επισημανω οτι υπαρχει εδω και 10 χρονια πιναρισμενο στην ενοτητα ολη η σχετικη πληροφορια περι του νομου και τα δικαιωματα του καταναλωτη.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

44 λεπτά πριν, HatTrick είπε

1) Πως αποδεικνυεται αυτο που λες οτι δεν υπηρχε δολος?Γνωριζεις κατι που εμεις δεν γνωριζουμε?

Εγω γραφονταςτο μηνυμα για καταγγελεια στον συνηγορο του καταναλωτη αναφερω οτι δεν μπορω να ξερω με βαση ποια λογικη ειδαμε τιμες στο 50% 

2)Απο την στιγμη που αγοράζω κάτι και το πληρώνω ειναι λαθος να ακυρωνεται το η παραγγελεια με την δικαιολογια του οτι δεν βρισκουν το προιον στο ίδιο ευρος τιμής,ειδικα οταν αυτο ειναι διαθεσιμο με διαφορετικη τιμή.Με την ιδια λογικη αν αγορασω κατι στα 10 ευρω και την επομενη η τιμή εχει παει 15 ευρω,μπορουν να μου την ακυρωσουν αναγκαζοντας με να αγορασω το ΙΔΙΟ προιον ακριβότερα.

3)Η αγορά λειτουργεί με βάση την κερδοσκοπία,η οποία επιτυγχάνεται εννοίοτε με παράνομους τρόπος.Η νομοθεσία οφείλει να δρασει ΑΠΟΤΡΕΠΤΙΚΑ και οχι κατασταλτικά για αντίστοιχα αδικήματα,συνεπως σε πρωτη φαση ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΤΟΝ ΝΟΜΟΘΕΤΗ αν το λαθος εγινε χωρις δολο,αυτο ειναι ζητημα των αρχων/δικαστηριου.

4)Καταννοώ την δυσκολια των μικρων καταστηματων να ελεγχουν τις τιμές τους, αλλα δεν ενδιαφερει κιολας.Ειμαι σιγουρος οτι υπάρχουν αυτοματοποιημένοι τρόποι ελέγχου που μπορουν να σωσουν τετοιες καταστάσεις.

5)Δεν προσπαθησε κανεις να παρει μισοτιμής τιποτα.Ειδαμε μια τιμή που ηταν στο 50% θεωρησαμε οτι ηταν συμφερουσα και το αγροάσαμε,μην τρελαθουμε κιολας!δεν εκανε 1 ευρω!

Τελος,να πω οτι επειδη οι μεγαλες εταιριες κατα βαση διαμορφωνουν και καθοριζουν κομματια της αγοράς,μονο η η μαζικη αντιδραση προς τετοιες πρακτικες μπορει να εχει αποτελεσμα..κοινως μονο αν καταλαβουν οτι θα χασουν μαζικα πελατες θα αλλαξουν πρακτικη.

 

Και για να ειμαι και ον τοπικ,και σε εμενα την ακυρωσαν την παραγγελια.Μολις βρω χρονο θα κανω καταγγελια στον συνηγορο του καταναλωτη.

 

1. Έγραψα πάρα πολύ αναλυτικά πως προέκυψε το όλο πρόβλημα, πήγαινε πιο πίσω να το διαβάσεις.

2. Διάβασε τους σχετικούς νόμους και θα καταλάβεις τι παίζει με τις λάθος τιμές, πότε ο έμπορος μπορεί ν' ακυρώσει παραγγελία, κτλ.

3. Δεν λειτουργεί έτσι η αγορά και δεν είναι αυτός ο σκοπός του νόμου ούτε η σκέψη του νομοθέτη.

4. Καλώς δεν σε ενδιαφέρει γιατί δεν είναι η δουλεία σου αλλά ούτε τον νόμο τον ενδιαφέρει αν σ' ενδιαφέρει και γι' αυτό αναγνωρίζει τα honest mistakes. Αυτοματοποιημένοι έλεγχοι τέτοιου είδους δεν υπάρχουν, πόσο μάλλον σε μικρές εταιρείες.

5. Το μισοτιμής και το 50% είναι το ίδιο πράγμα.

 

Δεν υπάρχουν μεγάλες εταιρείες εδώ. Στις μεγάλες εταιρείες κάτι τέτοια τα κάνετε γαργάρα. Ή μήπως έχεις πάει τον Κωτσόβολο στα δικαστήρια για τις απάτες του;

 

1 ώρα πριν, Aias είπε

εχω απευθυνθει στην ΓΓΚ για μεγαλο καταστημα παιχνιδιων με lego επειδη πληρωσα ενω ηταν διαθεσιμο το προιον και 2 φορες (την 1η δεν ειπα τπτ) μου την ακυρωσαν με το ετσι θελω λογο διαθεσιμοτητα και επιστροφη χρηματων μετα απο Χ μερες (που η alpha bank εκανε 3-4 μερες να φανουν τα χρηματα).

Δεν κανουν τιποτα.Μου ειπαν με απλα λογια οτι αφου δεν σου εφαγαν χρηματα δεν μπορουμε να επεμβουμε και το ελληνικο συστημα σε πεταει σε αλλον λεγοντας μου να απευθυνθω στο συνηγορο του καταναλωτη ,πραμα που δεν εκανα επειδη μετα απο τοσες μερες ξεφουσκωσα και δεν ειχα λογο (περιμενα ηδη 10+ μερες την απαντηση που σου λεω οτι δεν κανουμε τπτ)

Ο καθενας κρινει και κανει οτι νομιζει

Ο σκοπός του νομοθέτη είναι να μην χάσεις χρήματα. Από την στιγμή που δεν έχασες χρήματα πολύ δύσκολα θ' ασχοληθούν (που και ν' ασχοληθούν δεν πρόκειται να γίνει κάτι, καμία σύσταση να κάνουν και άντε κανένα τυπικό πρόστιμο αν είναι μεγάλη η μακακία που έκαναν).

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, forgotten said:

για να σε πω 

αγορασα απο γνωστη αλυσιδα τηλεοραση oled μετα απο τηλ επικοινωνια οτι υπηρχε αποθεμα. Στις 3 μερες με παιρνουν τηλ οτι το συστημα ειχε θεμα και θα μου την φερουν εντος 10 ημερων απο τον προμηθευτη. Στις 10 μερες παιρνω τηλ και μου λενε οτι η παραγγελια σας εχει ακυρωθει διοτι δεν υπαρχει αποθεμα. εντωμεταξυ οι ανταγωνιστικες προσφορες δεν υπηρχαν πλεον σε αλλα μαγαζια. Τα λεφτα μου δεσμευμενα  και μιλαμε  για 1 χιλιαρικο, Μετα απο αλλεπαληλες τηλ. επικοινωνιες με το λογιστηριο μου αποδεσμευσαν τα λεφτα μετα απο 8 μερες και φανηκαν στην καρτα πισω μετα απο 12 μερες. ΕΙμαστε αρνητικα προκαταλημενοι εμεις ολοι και ζηταμε και ρεστα λοιπονν..... ενα μηνα 1 χιλιαρικο στον αερα και καμια συνεπεια απο το καταστημα που εκανε ΛΑΘΟΣ καταλαθος.

Σε τι τιμή όμως;

Είναι μια διαφορά αυτό

1 hour ago, matrixxx said:

Ο πληθυντικος σου δεν ξερω γιατι με βαζει μεσα σε οσα γραφεις, δεν εγραψα για καταγγελια και αποζημιωση αλλα αν ειχα παραγγειλει θα μπορουσα να την κανω οχι μεσα απο εδω, στους σχετικους φορεις. 

Και επειδη εχουν γραφτει διαφορα περι της τιμης στο θεμα σαν και αυτα που λες τωρα εδω, ας γραψω και εγω μια γνωμη, μια αποψη:

 

Η τιμη δεν ηταν κατι εξωπραγματικο, πριν 1.5 χρονο εχω αγορασει τον 5600G στα 112 ευρω  με ΦΠΑ απο Ελλαδα. Ο οποιος εχει και iGPU σε σχεση με αυτον του τιτλου, οποτε δεν θα ηταν δεδομενο λαθος και απιθανο οτι θα μπορουσε να γινεται ενα ξεστοκαρισμα του θεματος στα 70-80 ευρω. Δεν ηταν στα 20 ευρω. Η τιμη δεν ηταν ιδια σε ολους (70, 71, 72, 76, 78, 79 καποιες στο περιπου απο οσες ειδα και οσο θυμαμαι), εδειχνε και εναν ανταγωνισμο θα μπορουσε να σκεφτει ο υποψηφιος καταναλωτης. Πολλες φορες εχουμε αγορασει κατι σε αντιστοιχες εκπτωσεις ακομα και σε CPU/|APU oπως εδω.

Θυμιζω για οσους δεν ξερουν, οτι προκειται για CPU σχεδον 4 ετων. Ο 5600G ειναι 6 μηνες νεοτερος και με "μεγαλυτερη αξια" ως VFM (συμφωνα και με την μεγαλυτερη σχετικη ιστοσελιδα στον πλανητη cpubenchmark.net, τουλαχιστον για μενα ειναι η καλυτερη σελιδα, αν καποιος εχει αλλα δεδομενα να μας τα δωσει με λινκ).

Αριστερα ο X δεξια ο G

image.png.8af523dbeaff8fc70858b304e6107fa9.png

 

Κάντε ρε παιδιά καταγγελεία σε ΣτΚ

Αν δεν πιάσει πάντε στο 1502

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
12 λεπτά πριν, sdikr είπε

Κάντε ρε παιδιά καταγγελεία σε ΣτΚ

Αν δεν πιάσει πάντε στο 1502

Καποιος που δεν παρηγγειλε θα κανει καταγγελια; Δε νομιζω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...