Προς το περιεχόμενο

[CPU] AMD Ryzen 5 5600X BOX, 70€ -80€ σε πολλα καταστηματα skroutz [TEΛΟΣ - ΑΚΥΡΑ]


Walternet

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 139
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

24 λεπτά πριν, HatTrick είπε

Δεν μπορει κανένας ουτε να φανταστεί ουτε να θεωρήσει ότι αυτό το λάθος έγινε απο αβλεψία ή απο δόλο.

Μην γράφεις άσχετα από την στιγμή που δεν έχεις ιδέα πως λειτουργεί η αγορά.

Ο προμηθευτής έχει αυτοματοποιήσει την έκδοση xml/csv/json/κτλ με όλο τον κατάλογό του και τον μοιράζει στα καταστήματα.

Τα καταστήματα έχουν αυτοματοποιήσει την εισαγωγή του xml μαζί με το περιθώριο κέρδους τους.

Όταν αλλάξει τιμή/διαθεσιμότητα ο προμηθευτής αυτόματα αλλάζουν και όλοι οι υπόλοιποι όταν συγχρονίσουν, δεν μπαίνει πουθενά ανθρώπινο χέρι.

Επειδή ούτε όλοι βάζουν το ίδιο περιθώριο κέρδους ούτε όλοι κάνουν συγχρονισμό την ίδια στιγμή αυτός είναι και ο λόγος που βλέπεις ξαφνικά την ίδια προσφορά σε πολλαπλά καταστήματα αλλά όχι πάντα την ίδια στιγμή ή με την ίδια τιμή.

Τα περί δόλου ισχύουν εξαιρετικά σπάνια σε μικρομάγαζα που δεν εισάγουν μόνα τους (αλλά τραβάνε με αρχείο από προμηθευτές).

Να έλεγες για δόλο σε Κωτσόβολο και κάτι τέτοιες παράγκες να έλεγα οκ αλλά μην το κάνουμε και καραμέλα επειδή μας έδωσε η ΕΕ πάτημα.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, Walternet είπε
AMD Ryzen 5 5600X 3.7GHz Επεξεργαστής 6 Πυρήνων για Socket AM4 σε Κουτί με Ψύκτρα
 

AMD Ryzen 5 5600X 3.7GHz Επεξεργαστής 6 Πυρήνων/12Threads για Socket AM4 ,ZEN3, σε Κουτί με Ψύκτρα = 76,60 €

 

AMD Ryzen 5 5600X 3.7GHz Επεξεργαστής 6 Πυρήνων για Socket AM4 σε Κουτί με Ψύκτρα

 

(λογικά  θα χρειαστήτε και .ενα αξιοπρεπη aftermarket cpu cooler) 

 

Update

Επεξεργαστής AMD RYZEN 5 5600X Box AM4 (3,70Hz) with Wraith Spire cooler (100-100000065BOX) (AMDRYZ5-5600X) = 70,07 €

 

 

Για το έξτρα κουλερ γιατί το λες; 

Είχα στο μυαλό μου να μπει με την μανισια. Θα χω θέμα; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Επειδη ο καθενας γραφει το μακρυ του και το κοντο του και γεμιζουν σελιδες με τα ιδια και τα ιδια, καλυτερα να κλεισουμε εστω προσωρινα το θεμα αναμενοντας εξελιξεις παραγγελιων, με τα λογια του ΝΟΜΟΘΕΤΗ, αντιγραφω απο το πιναρισμενο θεμα 2 κομματακια απο συχνες ερωτησεις:

 

     Παρήγγειλα ένα προϊόν από ηλεκτρονικό κατάστημα για το οποίο υπήρχε η ένδειξη της διαθεσιμότητας κατά την ημέρα της παραγγελίας. Ωστόσο η επιχείρηση με ενημέρωσε ότι τελικά το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο και ότι η παραγγελία μου δεν μπορεί να εκτελεστεί. Είναι νόμιμο;

                Η συμπεριφορά αυτή είναι παράνομη. Αποτελεί μορφή παραπλάνησης, καθώς προκαλεί ψευδή εντύπωση στον καταναλωτή ως προς τα διατιθέμενα προϊόντα και υπηρεσίες. Η εταιρεία έχει την ευθύνη για την έγκαιρη ενημέρωση των δεδομένων στην ιστοσελίδα της. Εφαρμοστέες είναι οι διατάξεις των άρθρων 9γ & 9δ του Ν. 2251/1994. Έχετε το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε και να ζητήσετε επιστροφή των χρημάτων που ενδεχομένως έχετε καταβάλει. Παράλληλα, μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία για την παραπλάνηση στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή.

 

                Παρήγγειλα ένα προϊόν από ηλεκτρονικό κατάστημα στην ορισμένη τιμή που αναγραφόταν στο σχετικό πεδίο της προσφοράς. Ωστόσο η επιχείρηση με ενημέρωσε ότι τελικά η τιμή του προϊόντος είναι άλλη από αυτήν της προσφοράς. Είναι νόμιμο;

                Η συμπεριφορά αυτή είναι παράνομη. Αποτελεί μορφή παραπλάνησης του καταναλωτή, καθώς ο καταναλωτής ενδεχομένως να μην επέλεγε το συγκεκριμένο προϊόν, αν γνώριζε την πραγματική τιμή, ή να μην επέλεγε τη συγκεκριμένη ποσότητα προϊόντος. Εφαρμοστέες είναι οι διατάξεις των άρθρων 9γ επ. Ν. 2251/1994. Έχετε το δικαίωμα να επιμείνετε στην εκτέλεση της παραγγελίας με την αρχική τιμή, είτε να υπαναχωρήσετε και να ζητήσετε επιστροφή των χρημάτων του που ενδεχομένως έχετε καταβάλει. Παράλληλα, μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία για την παραπλάνηση στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

  • Like 14
  • Thanks 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Το θέμα έχει κλειδωθεί
  • Το θέμα έχει ενεργοποιηθεί και πάλι
  • Moderators

Ανοιγει το θεμα για σχολια παρακαλω ΜΟΝΟ σχετικα με εξελιξεις των παραγγελιων. Οποιος δεν εχει γραψει ηδη τι συνεβη στην παραγγελια του,  μπορει να το κανει αν θελει. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Spoiler

 

 

1 ώρα πριν, Rpanagos είπε

Ηρθε ενημερωση απο skroutz οτι δεν υπαρχει στο καταστημα που το παρηγγειλα και οτι θα ψαξουν σε αλλον προμηθευτη.
Ειδομεν....

 

 

Δεν θα βρουν σε παραπλήσια τιμή και σε 24 ώρες θα σου δώσουν άκυρο.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

image.png.22c33a189b5ecd125b8eca1a4f14ba5c.pngimage.png.15afc358b8baecd3f58ec3863a47e708.png

Σε εμένα ήρθαν τα παραπάνω μηνυματα ,το πρωτο ηρθε το πρωι και το δευτερο πριν λιγο.Φανταζομαι οτι αρχικα το μαγαζι δηλωσε οτι δεν εχει αποθεμα και αφου δεν βρηκαν αλλο προμηθευτη ξαναγυρισαν στο αρχικο μαγαζι.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι δύο παραγγελίες που έκανα στο smartprint ακυρώθηκαν με άμεση πίστωση των χρημάτων και ένα επιπρόσθετο απολογητικό μέιλ, πέραν του αυτοματοποιημένου. Οι λόγοι που αναφέρθηκαν ήταν το λάθος του προμηθευτή. Σε παραγγελία ωστόσο από το mytechbox, αναφέρεται μη ύπαρξη αποθέματος (σε μέιλ τους που στάλθηκε στις 0920). Το προϊόν όμως παρέμενε στο σάιτ,με την ίδια τιμή, έως τις 1400 που το είχα ελέγξει,αλλά αλλαγή από άμεσα διαθέσιμο σε παραδοση 10-30 ημέρες...(πλέον έχει αλλάξει και εκεί η τιμή)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, HatTrick είπε

image.png.22c33a189b5ecd125b8eca1a4f14ba5c.pngimage.png.15afc358b8baecd3f58ec3863a47e708.png

Σε εμένα ήρθαν τα παραπάνω μηνυματα ,το πρωτο ηρθε το πρωι και το δευτερο πριν λιγο.Φανταζομαι οτι αρχικα το μαγαζι δηλωσε οτι δεν εχει αποθεμα και αφου δεν βρηκαν αλλο προμηθευτη ξαναγυρισαν στο αρχικο μαγαζι.

 

Αυτά τα μηνύματα τα κάνει το σύστημα αυτόματα, μέχρι να βρεθεί άλλο (που δεν θα βρεθεί) κατάστημα θα φαίνεται το αρχικό. Κάποια στιγμή θα σου έρθει το τελικό μήνυμα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...