Προς το περιεχόμενο

Helldivers 2 [PC]


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 324
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Το group management εξακολουθεί να είναι δράμα στο game.

Τόσο δύσκολο είναι να βάλουν ενα rejoin σε mission που πετάει κάποιον από το group;

Invite-only groups επίσης δεν ειναι δύσκολο να γίνει με ένα update.

Και ρε γμτ κανένα νέο πλανήτη θα βάλουμε; Τους έχουμε χτενίσει όλους, έχουμε κάνει χιλιόμετρα αμυντικού χαφ.

Περιμένουμε τς οχήματα να ξεπιαστουν λίγο τα δάχτυλα μας. 

Πέρα από τα αρνητικά πάντως το game είναι fun to play ακόμα και μετά από 180+ ώρες και με τα θέματα που ανέφερα πιο πάνω.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Nerf το quasar cannon και αύξηση των spawns όταν υπάρχουν λιγότεροι παίκτες στο Game. Αλλά υπάρχει τι game που δεν μπορούν να κάνουν join. 

Ό,τι να ναι οι devs. Προσθέτουν πράγματα χωρίς να φτιάχνουν τα προηγούμενα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν θέλω να μπω σε rant mode για τα nerfs αλλά αλήθεια πιστεύω πως οι devs δεν παίζουν το game τους.


Ναι, δεν θέλω να έχω σκηνικά όπως στα ξεκινήματα του game 4 *αλάκες με Railgun να μονοβολιάζουν Bile Titans αλλά όχι να καταστρέφεις (γιατί αυτά τα 5sec είναι αιώνας πάνω στο κυνήγι που σου κάνουν) το  Quasar που κάπως μάζευε καταστάσεις ακόμα και όταν τύχεις πραγματικά κακό group.

Δεν είμαι αρνητικός στο balancing γενικά αλλά οι τύποι απλώς στοχεύουν να αχρηστεύουν ότι παίζει πολύ από τους players και προφανώς όταν βγει το επόμενο Warbond κάτι θα είναι πάλι meta μέχρι να το σαπακιάσουν και αυτό.

Ανεβάζουν το recoil στο Senator λες και κάποιος το χρησιμοποιεί for some reason (είναι όμορφο το άτιμο αλλά φουλ άχρηστο συγκριτικά με τα άλλα sidearms) και να δίνουν nerf στο Dominator ενώ ένα patch πίσω του έδωσαν buff...

Nerfαρουν το fire dmg (όχι φυσικά αυτό που δέχεσαι) ενώ έχουν βγάλει lvl4 stratagem που το πλήρωσες ακριβά να το έχεις.

Τι να τους πεις; xD 

 


 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, Alex21121988 είπε

Δεν είμαι αρνητικός στο balancing γενικά αλλά οι τύποι απλώς στοχεύουν να αχρηστεύουν ότι παίζει πολύ από τους players και προφανώς όταν βγει το επόμενο Warbond κάτι θα είναι πάλι meta μέχρι να το σαπακιάσουν και αυτό.

Ναι, αυτό συνέβει και με το railgun, όταν βλέπουν ένα weapon να αγοράζει ένα μόνιμο slot σε ένα παίκτη, το αλλάζουν για να σε αναγκάσουν να δοκιμάσεις άλλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, bushidocougar είπε

Ναι, αυτό συνέβει και με το railgun, όταν βλέπουν ένα weapon να αγοράζει ένα μόνιμο slot σε ένα παίκτη, το αλλάζουν για να σε αναγκάσουν να δοκιμάσεις άλλα.

Το προβλημα ομως υπαρχει και σε αλλα games. Αντι να κανουν τα υπολοιπα buff για να ειναι πιο viable και versatile αναλογα την περισταση, ριχνουν το μονο καλο που σε σωζει για την ωρα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο χθεσινό mega patch μαζί με το nerf του quasar είχε και πολλά upgrades και boosts σε άλλα weapons αν δεις. Απλά δεν σημαίνει ότι εσύ σαν παίκτης επιθυμείς να παίζεις με αυτά που εφαγαν το boost. Κι εγώ έχω κάποια favorites.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Πάντως αυτό που δεν ήταν στα patch notes, είναι η αλλαγή στα Stalkers. Τώρα (δεν έχω παίξει, μόνο κλιπάκια έχω δει) είναι αόρατα και όχι ημιδιάφανα όταν είναι cloaked.

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, bushidocougar είπε

Στο χθεσινό mega patch μαζί με το nerf του quasar είχε και πολλά upgrades και boosts σε άλλα weapons αν δεις. Απλά δεν σημαίνει ότι εσύ σαν παίκτης επιθυμείς να παίζεις με αυτά που εφαγαν το boost. Κι εγώ έχω κάποια favorites.

Εχω παιξει με τα περισσοτερα. Πχ το arc thrower δεν εχω καταλαβει γιατι το χρησιμοποιουν και λενε οτι ειναι καλο. Θελει υπερβολικα πολλα Hits σε charger/bile. Ασε που υπαρχει και ο παραγοντας του ευκολου Team kill. Οταν εχεις πχ τα ιπταμενα nests, με το quasar ηταν/ειναι ψιλο ευκολο να τα εξοντωσεις απο μακρια. Τωρα ομως το οπλο ειναι ψιλο αχρηστο για το υπολοιπο Game. Αν το hellbomb επιανε στο nest, δεν θα διαφωνουσα. Αλλα δεν βγαινουν τα νουμερα πολλες φορες.

Ειχαν κανει nerf στον αριθμο των titans, αλλα παλι βγαινουν 4-5-6 μαζι. Ενα grenade launcher, ή 4, δεν θα τα σκοτωσει.

Οπως και να εχει, ας κανουν αλλαγες, αλλα οταν φτιαξουν οτι ειναι σπασμενο

3 λεπτά πριν, GhostRiderLSOV είπε

Πάντως αυτό που δεν ήταν στα patch notes, είναι η αλλαγή στα Stalkers. Τώρα (δεν έχω παίξει, μόνο κλιπάκια έχω δει) είναι αόρατα και όχι ημιδιάφανα όταν είναι cloaked.

Οντως? Α καλα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 minutes ago, GhostRiderLSOV said:

Πάντως αυτό που δεν ήταν στα patch notes, είναι η αλλαγή στα Stalkers. Τώρα (δεν έχω παίξει, μόνο κλιπάκια έχω δει) είναι αόρατα και όχι ημιδιάφανα όταν είναι cloaked.

Απαραίτητα με τσιγκινα σωβρακακια από εδώ κ στο εξής. 

🤣😁

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To Railgun όσο αφορά τα Chargers επανήλθε όπως ήταν αρχικά πάντως. Δυο βολές στο πόδι με Unsafe και σπάει το armor τους. Στους Bile Titans δεν κάνει τίποτα. Αυτό ήταν μια καλή αλλαγή. 

Τα boosts που έκαναν είναι meh. Προφανώς υπάρχει ο υποκειμενικός παράγοντας στο τι θέλει να παίζει ο καθένας αλλά σε γενικές γραμμές κάποια weapons που βοηθάνε το team στο να καθαρίζει Chargers/Τitans θα έπρεπε να τα αφήσουν ως έχει. Γιατί να πειράξεις Fire dmg, δεν ήταν τόσο σπασμένο και από την στιγμή που μπαίνεις σε κίνδυνο εσύ και οι συμπαίκτες χρησιμοποιώντας το πρέπει να είναι φάση high risk/high reward. 

Και ναι, πρώτα φτιάχνεις βασικά πράγματα και μετά προσθέτεις content ή ασχολείσαι με balancing σε weapons/stratagems etc...
 

 

Επεξ/σία από Alex21121988
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, Alex21121988 είπε

Στους Bile Titans δεν κάνει τίποτα. Αυτό ήταν μια καλή αλλαγή. 

Δεν μπορω να καταλάβω την λογική αυτήν. Από ποτέ ένα όπλο που θεωρητικά ρίχνει ένα βλήμα σε μια αρκετά μεγάλη ταχύτητα, να μην μπορεί να κάνει κάτι/διαπεράσει ένα titan, όταν και ο titan έχει περισσότερα ευάλωτα σημεία από τον charger. Δεν λέω 1-hit (εκτός από κάποιο sweet spot), αλλά όχι σε κάποια games 5 hit, σε άλλα 15

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 hours ago, SabotazNic said:

Δεν μπορω να καταλάβω την λογική αυτήν. Από ποτέ ένα όπλο που θεωρητικά ρίχνει ένα βλήμα σε μια αρκετά μεγάλη ταχύτητα, να μην μπορεί να κάνει κάτι/διαπεράσει ένα titan, όταν και ο titan έχει περισσότερα ευάλωτα σημεία από τον charger. Δεν λέω 1-hit (εκτός από κάποιο sweet spot), αλλά όχι σε κάποια games 5 hit, σε άλλα 15

 

Βullet sponges πάνε να τα κάνουν όλα. Tα primary weapons ήταν ήδη αρκετά weak, όλη η δουλειά γινόταν και γίνεται με τα Support Weapons. E όταν τα σαπακιάζεις και αυτά στο nerf, θα παίζεις με τα ίδια και τα ίδια. 
Δηλαδή, έχω βαρεθεί να παίζω με την Breaker incendiary, το Scorcher, το Auto Cannon γιατί είναι τα μόνα που δεν ακούμπησαν με ''balancing''. 
Γενικά after patch αρχίζει να μην είναι fun to play, μόνο σου παίρνουν πράγματα, δεν σου δίνουν.
Πχ δώσε μια νέα στολή με ένα *αμημένο passive για τα slow που τρως με το τσουβάλι.. 


Πριν λέγαμε για τα automatons και το πόσο unfair μπορεί να γίνει ένα map.. Και τώρα πας σε ένα map στα ''ευκολα'' κατσαρίδια και αν πετύχεις πλανήτη με Spewers θα τρως slow και πνευμονικό χλεμπόνι over 2.5....

Επεξ/σία από Alex21121988
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Το να δείχνει βέβαια incendiary grenade όσο ακόμα υπάρχει (και πόσο ακόμα θα υπάρχει) το DoT bug... Δεν είναι και ό,τι καλύτερο... :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...