Προς το περιεχόμενο

Συμβουλές σε θέμα ζημιών που έχει προκαλέσει επίσημη αντιπροσωπεία Renault στο αυτοκίνητο μου.


Fmtrx

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

καλημέρα σε όλους,

Τις τελευταίες ημέρες με απασχολεί η αντιμετώπιση που έλαβα από την ΡΕΝΗΛ σε ένα θέμα αρρυθμίας του ρελαντί που είχα. 

Έχω ένα Renault Megane Coupe αγορασμένο καινούργιο από την ΡΕΝΚΑ το 2001.

Πήγα το αυτοκίνητο μου, και αυτό που έκαναν ήταν να αντικαταστήσουν τα λάστιχα της πολλαπλής γιατί ήταν πολυκαιρισμένα και έμπαινε αέρας.

Το πρόβλημα διορθώθηκε μεν αλλά μου δημιουργήσαν άλλα προβλήματα:

1. μου έσπασαν το "βαρελάκι" της πεταλούδας (μέταλλο) που κουμπώνει η ντίζα του γκαζιού και μου το δέσανε όπως όπως με tie wrap  (!)

2. μου σπάσαν τα αυτάκια αλλά και τις φίσες των 3 καλωδίων που κουμπώνουν στους πολλαπλασιαστές.

Ο αρχιμηχανικός μου λέει ότι το αυτοκίνητο είναι παλιό και ότι πιάνεις σπάει. Προφανώς αυτό είναι υπερβολή.

Σε προηγούμενη επίσκεψη κατορθώσανε και μου κόψαν τον σύνδεσμο που μοιάζει με καλώδιο του καπακιού του πλυστικού της συσκευής.

"ηταν πολυμερισμένο πλαστικό και σπάει" . 23 χρόνια ανοιγοκλείνω το καπάκι και βάζω νερό και ποτέ δεν έσπασε στα χέρια μου. Έσπασε στα δικά τους.

Θα μου χρεώσουν φίσες, πεταλούδα και εργασία αντικατάστασης το οποίο είναι εξοργιστικό γιατί αφενός την ζημιά την προκάλεσαν αυτοί και αφετέρου

δεν ισχύει ότι "οτι πιάνεις σπάει επειδή είναι παλιό" . Προφανώς βάλαν κάποιο τσιράκι-μαθητευόμενο στο αμάξι μου και έκανε άτσαλες κινήσεις.

Ο ίδιος ο αρχιμηχανικός ξεκούμπωσε το τέταρτο καλώδιο του πολλαπλασιαστή μια χαρά χωρίς να το σπάσει μπροστά στα μάτια μου για να μου δείξει το φις.

Γιατί δεν έσπασε αυτό και σπάσαν τα άλλα 3 στα χέρια του άλλου μάστορα;

Παρακαλώ συμβουλέψτε με πως μπορώ να κινηθώ για να προστατέψω τον εαυτό μου από έξοδα που δεν θα έπρεπε να μου τα φορτώσουν.

Θα ανεβάσω φώτο της κατάστασης αργότερα.

 

 

 

 

 

 

petalouda.png

Επεξ/σία από Fmtrx
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 32
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Γι' αρχή μην ξαναπάς. Σε προηγούμενη επίσκεψη σου κάνανε ζημιά, αλλά μετά ξαναπήγες. Τώρα σου ξανακάναν ζημιά, αλλά λες ότι «θα σου χρεώσουν», άρα σκοπεύεις να ξαναπάς!!! Τι περιμένεις να γίνει για να μην ξαναπεράσεις ούτε απ' έξω; Ξέχνα το, φτιάξε (αλλού) τι χρειάζεσαι, και μη ξαναπάς. Έτσι κι αλλιώς δε μπορείς ν' αποδείξεις ότι σου έκαναν αυτοί την οποιαδήποτε ζημιά, οπότε δε μπορείς να κάνεις κάτι περισσότερο από αυτό. 

Ναι, τα πλαστικά με τα χρόνια γίνονται εξαιρετικά εύθραστα. Και ναι, ένα αυτοκίνητο 21 ετών έχει πολλούς τέτοιους κινδύνους, σπάνε πολλά που αν το αυτοκίνητο ήταν π.χ. 5, ή 10 ετών, δε θα έσπαγαν. Χωρίς αυτό φυσικά να σημαίνει ότι δεν είναι ταυτόχρονα και κατσαπλιάδες. Προφανώς βιάζονται, κυρίως σε τόσο παλιό αυτοκίνητο (να φύγει από το συνεργείο να τελειώνουν), οπότε σε συνδυασμό με το προηγούμενο, «μαδάει».

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 minutes ago, Fmtrx said:

Ο αρχιμηχανικός μου λέει ότι το αυτοκίνητο είναι παλιό και ότι πιάνεις σπάει. Προφανώς αυτό είναι υπερβολή.

Αυτό δεν είναι καθόλου υπερβολή, ειδικά στα πλαστικά όπως τις φίσες των καλωδίων στους πολλαπλασιαστές που ξεκουμπώνουν μόνο σε περίπτωση βλάβης ισχύει σε πολύ μεγάλο βαθμό, σε τόσο παλιό αυτοκίνητο κυριολεκτικά σπάνε για πλάκα.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρώτα για αξιόπιστο συνεργείο στην περιοχή σου, το βασικό είναι να μην ξανά πας σε αυτούς και αν θες επιστροφή χρημάτων απλά κάνε αξιολόγηση στο google και θα σε καλέσουν....

https://maps.app.goo.gl/h1PTWHUo7xDYjtcv7

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα ίδια έγιναν και σε συνάδελφο με μια Alfa Romeο του '14. Πήγε σε ένα συνεργείο, και πραγματικά έτσι όπως έβγαζαν τα καλώδια, του ξήλωσαν/έσπασαν ένα σκασμό σένσορες. Φυσικά δεν ξαναπάτησε ούτε απ΄εξω, αλλά τα 500€ τα έφαγε στο κεφάλι.....  :(

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω εχω megane του 2003. προφανως τα πλαστικα εχουν φτασει σε ενα σημειο που τα αγγιζεις και σφηνουν υλικο στα χερια. η διαφορα ειναι οτι εμενα οτι ζημια μου εχουν κανει την εχουν αντικαταστησει και οχι μπαλωσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Fmtrx είπε

Παρακαλώ συμβουλέψτε με πως μπορώ να κινηθώ για να προστατέψω τον εαυτό μου από έξοδα που δεν θα έπρεπε να μου τα φορτώσουν.

Να μην ξαναπατήσεις εκεί,τα έξοδα επισκευής δεν τα γλιτώνεις.Ενταξει ποσα θα είναι;

Όταν κάτι είναι παλιό το δίνεις παραπάνω προσοχή.Αν θέλεις να λέγεσαι επαγγελματίας.Αν είσαι τσαπατσούλης,και καινούριο να είναι θα την κάνεις τη ζημιά.

Σε εμένα στο ένα αμαξι από τα δυο, που είναι του 1998,πως και δεν έχει γίνει  ούτε μια φορά η παραμικρή ζημιά από μηχανικό σε κάποιο πλαστικό λόγω παλαιότητας;Δεν ξέρω βέβαια αν τα Renault είναι πιο ευαίσθητα και όχι τόσο καλής ποιότητας τα πλαστικά του 

Επεξ/σία από jmmys
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, jmmys είπε

Να μην ξαναπατήσεις εκεί,τα έξοδα επισκευής δεν τα γλιτώνεις.Ενταξει ποσα θα είναι;

Όταν κάτι είναι παλιό το δίνεις παραπάνω προσοχή.Αν θέλεις να λέγεσαι επαγγελματίας.Αν είσαι τσαπατσούλης,και καινούριο να είναι θα την κάνεις τη ζημιά.

Σε εμένα στο ένα αμαξι από τα δυο, που είναι του 1998,πως και δεν έχει ούτε μια φορά η παραμικρή ζημιά σε κάποιο πλαστικό λόγω παλαιότητας;

αυτή είναι η τακτική μου ότι δεν θα ξαναπάω. Απλά θα πάω μία τελική φορά για να μου αποκαταστήσουν τις ζημιές που κάναν αυτοί.

Όσον αφορά τα πλαστικά, γνωρίζω ότι σκληραίνουν με τον καιρό. Δεν δικαιολογείται όμως τέτοια εκτεταμένη ζημιά.

Φίλος με Clio του 1999 και δεν έχει πρόβλημα στα κουμπώματα και ξεκουμπώματα που κάνει ο ίδιος, όπως και στην περίπτωση σου. 

Πράγμα που σημαίνει ότι δεν μπορούμε να τα φορτώνουμε όλα στα πλαστικά. Αν δεν ξέρει πως να πατήσει το αυτάκι για να απελευθερώσει το φισάκι,

και το τραβολογάει και βρίσκει αντίσταση έντονη είναι επόμενο να σπάσει. Γιατί δεν έσπασε το τέταρτο που το έκανε ο ίδιος αρχιμηχανικός μπροστά μου και που ξέρωει πως να το κάνει για να απελευθερωθει;

Δηλαδή τα 3 πολυμερίστηκαν δηλαδή και το τέταρτο δεν έπαθε τίποτα; Το στόρι τους δεν με πείθει προσωπικά.

Έπειτα, σπασαν μέταλλο! στην προσπάθεια να ...βγάλουν την ντίζα. Εγώ ξέρω ότι όταν έχεις αντιστάσεις στις βίδες μεταλλα κλπ, βαζεις και λίγο WD40 και 

αμέσως απελευθερώνεται. Κατασκουριασμένες βίδες μπόρεσα και ξεβίδωσα με το WD40. Και αυτοί κολλήσαν εδώ;

Μάλλον δεν μπήκαν στον κόπο λόγω ...βιασύνης όπως πολύ σωστά ανέφερε ένας.

Το μόνο που μένει είναι να στείλω επίσημη επιστολή στα κεντρικά της Renault Ελλάδας αλλά και του Εξωτερικού.

Θα αλλάξει κάτι θα μου πείτε; Ίσως όχι, αλλά είμαι υποχρεωμένος για λόγους προσωπικών αρχών να το κάνω.

Επιπλέον για να προστατέψω με την εμπειρία μου άλλους υποψήφιους πελάτες στην εν λόγω αντιπροσωπεία, θα γράψω μερικές κριτικές.

Η κριτική όμως θα γίνει αφού ακολουθήσει η επικοινωνία με τον αρχιμηχανικό και δω πως θα χειριστεί την κατάσταση όσον αφορά τα μαζέματα από τα σπασίματα τους

(θα βάλει εργατικά; θα κάνει έκπτωση;  τι θα αντικαταστήσει;)

Από ότι μου λέτε τα έξοδα (κερατιάτικα) δεν θα τα γλιτώσω. Και πολύ φοβάμαι ότι αυτό που έσπασε στην πεταλούδα (βλ. φώτο) ίσως είναι εφαρμοστό στην πεταλούδα

και επομένως με αναγκάσουν να αλλάξω όλη την πεταλούδα (μαζί με το στόμιο). 

Ειλικρινά δεν ξέρω τι άλλο να κάνω. Κάποιος με συμβούλεψε για το ινστιτούτο του καταναλωτή. Το σκέφτομαι και αυτό.

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τυχερος εισαι , φτηνα την εβγαλες . εγω το 2010 αγοραζω ενα clio ii του 2004 και το παω στην επισημη renault στη πατρα για γενικο ελεγχο . μου αλλαζουν βαση μηχανης , με χρεωνουν 160 ευρω , τους ρωταω , χρειαζεται κατι αλλο γιατι λογω πασχα θα φυγω για βορεια ελλαδα και μου λενε οχι ολα καλα , δεν θελει κατι αλλο . 

το αποτελεσμα , 4 ημερες μετα λιγο μετα τα τα μαλγαρα ο ιμαντας του δυναμο γινεται κομματια και καποια απο αυτα περασαν μεσα στο κινητηρα . στην επισημη ρενω θεσσαλονικης μου δειχνουν οτι ειχε μεινει απο τον ιμαντα και μου λενε οτι επρεπε να ειχε αλλαχτει πολλα χρονια πισω . μιλαμε για εναν ιμαντα που με το που ανοιγεις το καπω ειναι μπροστα στα μουτρα σου και τα γκαβαδια στην επισημη στη πατρα δε προσεξαν οτι ειχε γινει ασπρος απο την πολυκαιρια . τα οποια γκαβαδια εχουν ανοιξει δικα τους συνεργεια τωρα στη πατρα .

τα συνεργεια ειτε επισημα ειτε οχι , ειναι καθαρα τζογος . μαλλον σε σενα καποιον καινουριο θα εβαλαν που δεν ηξερε πως να βγαλει τις φισσες .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, stelioz78 είπε

τυχερος εισαι , φτηνα την εβγαλες . εγω το 2010 αγοραζω ενα clio ii του 2004 και το παω στην επισημη renault στη πατρα για γενικο ελεγχο . μου αλλαζουν βαση μηχανης , με χρεωνουν 160 ευρω , τους ρωταω , χρειαζεται κατι αλλο γιατι λογω πασχα θα φυγω για βορεια ελλαδα και μου λενε οχι ολα καλα , δεν θελει κατι αλλο . 

το αποτελεσμα , 4 ημερες μετα λιγο μετα τα τα μαλγαρα ο ιμαντας του δυναμο γινεται κομματια και καποια απο αυτα περασαν μεσα στο κινητηρα . στην επισημη ρενω θεσσαλονικης μου δειχνουν οτι ειχε μεινει απο τον ιμαντα και μου λενε οτι επρεπε να ειχε αλλαχτει πολλα χρονια πισω . μιλαμε για εναν ιμαντα που με το που ανοιγεις το καπω ειναι μπροστα στα μουτρα σου και τα γκαβαδια στην επισημη στη πατρα δε προσεξαν οτι ειχε γινει ασπρος απο την πολυκαιρια . τα οποια γκαβαδια εχουν ανοιξει δικα τους συνεργεια τωρα στη πατρα .

τα συνεργεια ειτε επισημα ειτε οχι , ειναι καθαρα τζογος . μαλλον σε σενα καποιον καινουριο θα εβαλαν που δεν ηξερε πως να βγαλει τις φισσες .

Σου κόστισε πολύ η αποκατάσταση; Φοβερή αβλεψία αυτή που κάναν. Γιατί δεν μιλάμε για κάτι που δεν φαίνεται και κάπως δικαιολογείται να τους ξεφύγει.

Το 2006 καθώς ξεβίδωναν, μου είχαν σπάσει μια βάση αλουμίνιου στον χώρο του κινητήρα στα πλαίσια αλλαγής ιμάντα χρονισμού στην Renault Γλυφάδας.

Το είχα πληρώσει 200 ευρώ. Είναι εξαιρετικά δύσκολο να βρεις καλό τεχνίτη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 minutes ago, Fmtrx said:

Σου κόστισε πολύ η αποκατάσταση; Φοβερή αβλεψία αυτή που κάναν. Γιατί δεν μιλάμε για κάτι που δεν φαίνεται και κάπως δικαιολογείται να τους ξεφύγει.

Το 2006 καθώς ξεβίδωναν, μου είχαν σπάσει μια βάση αλουμίνιου στον χώρο του κινητήρα στα πλαίσια αλλαγής ιμάντα χρονισμού στην Renault Γλυφάδας.

Το είχα πληρώσει 200 ευρώ. Είναι εξαιρετικά δύσκολο να βρεις καλό τεχνίτη.

βασικα κολλησαν τα παντα μεσα , οποτε μεταχειρισμενος κινητηρας αλλαγη μετα . μακαρι να μπορουσα να πω ονοματα γιατι αυτοι που ηταν υπευθυνοι εχουν ανοιξει συνεργεια στη πατρα τωρα που εκλεισε η επισημη

και οσο για τη δικαιολογια οτι σπανε οι  φισες λογω της πολυκαιριας , προκαλω οποιον θελει να ερθει να τραβαμε φισες στο δικο μου που ειναι του 2004  να δουμε τι θα γινει  . δικαιολογιες των ατζαμηδων

Επεξ/σία από stelioz78
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Fmtrx είπε

Ο αρχιμηχανικός μου λέει ότι το αυτοκίνητο είναι παλιό και ότι πιάνεις σπάει. Προφανώς αυτό είναι υπερβολή

Διαβάζοντας αυτα που γράφεις και πριν φτάσω στο παραπάνω ακριβώς αυτό σκέφτηκα που σου ειπε ο μηχανικός σου.

Ειδικά καλωδια φισάκια και πλαστικά μετά απο 23 χρόνια δεν είναι να τα ακουμπάς ούτε καν να τα κοιτάς.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Διαβάζοντας αυτα που γράφεις και πριν φτάσω στο παραπάνω ακριβώς αυτό σκέφτηκα που σου ειπε ο μηχανικός σου.

Ειδικά καλωδια φισάκια και πλαστικά μετά απο 23 χρόνια δεν είναι να τα ακουμπάς ούτε καν να τα κοιτάς.

Η πιο επαγγελματική προσέγγιση είναι σε αυτήν την περίπτωση να ενημερώσεις τον πελάτη για το ενδεχόμενο σπασίματος πρώτον, και δεύτερον προτού κάνεις οποιαδήποτε παρέμβαση να έχεις οργανώσει να έχεις φισάκια αντικατάστασης. Έκλεισα ραντεβού 10 μέρες πριν, είχαν μπόλικο χρόνο να οργανωθούν και να πάρουν ότι υλικό θα έσπαγε για να έχουν να αντικαταστήσουν αφου ξέρουν οτι θα σπάσει. Δεν το κάναν όμως. Και με αναγκάζουν να επισκεφτώ ξανά το συνεργείο και να λείψω από την εργασία μου.

1 ώρα πριν, Klausx είπε

Ρώτα για αξιόπιστο συνεργείο στην περιοχή σου, το βασικό είναι να μην ξανά πας σε αυτούς και αν θες επιστροφή χρημάτων απλά κάνε αξιολόγηση στο google και θα σε καλέσουν....

https://maps.app.goo.gl/h1PTWHUo7xDYjtcv7

Αυτό το Mr France ειναι πολύ κοντά μου. Εν τω μεταξύ είναι εκεί που ήταν η ΡΕΝΚΑ όταν είχα αγοράσει το αυτοκίνητο μου απο εκεί το 2001. Ίσως να το δοκιμάσω στο μέλλον αυτόν ή να κατευθυνθώ προς Χαλκιά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

44 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Ειδικά καλωδια φισάκια και πλαστικά μετά απο 23 χρόνια δεν είναι να τα ακουμπάς ούτε καν να τα κοιτάς.

Πολύ γενικευμένο αυτό.Αναλογα το αμάξι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχει ο πατερας μου αυτοκινητο 25 ετων και δεν εχω σπασει ουτε μου εχουν σπασει κατι πλαστικο , ουτε καλωδιο κτλ . Ειμαι σιγουρος οτι εβαλαν καποιο παιδακι ή καποιον κατσαπλια και εκανε οτι ζημιες εκανε. Εδω εσπασε το μεταλλο, τι να λεμε τωρα ..... 

Πηγαινε πες τους, οτι αν προσεχατε δεν θα τα σπαγατε , ή αν νομιζετε οτι ειναι παλια και σπανε, ας με ενημερωνατε ή ας μην το αναλαμβανατε 

Απαιτησε να στα αντικαταστησουν , αλλιως θα κανεις αρνητικες αναφορες στο ιντερνετ ,(και οτι αλλο εχεις δικαιωμα) ,  ετσι πες τους 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...