Προς το περιεχόμενο

Σε ποια λωρίδα πρέπει να βρίσκομαι για να πάω ευθεία;


Malthador

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν πάτε στο 2009 θα τα δείτε τα βέλη.

https://www.google.com/maps/@38.0375395,23.7989009,3a,90y,94.99h,64.07t/data=!3m7!1e1!3m5!1s4zO2ngftjcRBKHAXm3l-pQ!2e0!5s20090501T000000!7i13312!8i6656?entry=ttu

Χρειάζεται και λίγο κοινή λογική. Αλλά ως συνήθως, κάνουμε ό,τι μας βολεύει μέχρι να μας βάλουν νέον επιγραφή με βέλη.

Επεξ/σία από jimmy213
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, jimmy213 είπε

Μέχρι και εκεί ενώ έχουν βάλει βέλη δεν υπάρχουν οι γραμμές που χωρίζουν τις λωρίδες. Πόσο μισές δουλειές πια :mellow:

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
1 hour ago, ioankav said:

Δύο είναι λωρίδες στο συγκεκριμένο σημείο. Από τη διαγράμμιση για παλιότερη ημερομηνία (2011 στη φωτογραφία) η δεξιά λωρίδα είναι για ευθεία και δεξία, η αριστερή λωρίδα για αριστερά.

  Reveal hidden contents

dromos.png.8cc9019156c39f7594aaf54f8f352a86.png

 

Ε οκ, τότε είναι ξεκάθαρο αφού υπήρχε διαγράμμιση κάποτε, θξ για τη λύση του μυστηρίου.

-------------------------------

Πάμε σε άλλη άσκηση, πιο δύσκολη αυτή την φορά, στην Παπαφλέσσα στο φανάρι που βγαίνει στην Κηφισίας. Εκεί έχουμε δύο λωρίδες. Επειδή μένω Μελίσσια και θέλω να στρίβω στην οδό Πεντέλης, στρίβω αριστερά από την αριστερή λωρίδα και πιάνω κατευθείαν την δεξιά λωρίδα για να στρίψω ξανά δεξιά παρακάτω. Συνέχεια τρώω κορνάρισμα και μπινελίκι από τους έξυπνους που πιάνουν την δεξιά λωρίδα στην Παπαφλέσσα για να στρίψουν αριστερά θεωρώντας ότι τους κλείνω για κάποιο λόγο.

Και πάλι παλαιότερη φωτογραφία έχει οριζόντια σηματοδότηση που με «ευθεία-αριστερά» βέλος στην αριστερή λωρίδα και «ευθεία-δεξιά» στην δεξιά λωρίδα. Η συνέχεια της Παπαφλέσσα μετά την Κηφισίας έχει μία λωρίδα. Αν δύο αυτοκίνητα στέκονται δίπλα δίπλα και θέλουν και οι δύο να πάνε ευθεία, ποιος έχει προτεραιότητα;

image.png.1db97ce242e8c795a10ffa2f8102f49f.png

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, grinder_ said:

Δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς μου παραθέτεις.

Εννοώ γιατί ο OP λέει "άτυπα" σχηματίζονται 2 λωρίδες; Θεωρεί ότι θα έπρεπε να σχηματίζεται 1 ή 3 ας πούμε;
Δεν είναι και οι 2 λωρίδες για ευθεία γιατί όπως το βλέπω αν κάτσεις αριστερά έχεις απέναντί σου το αντίθετο ρεύμα και στο πλάτος της οδού που θες να εισέλθεις υπάρχει στένωση.
Σίγουρα κάποτε υπήρχε κατάλληλη οριζόντια διαγράμμιση άρα ισχύει αυτό που έγραψα.

Απέναντι ο δρόμος έχει δυο λωρίδες πάντως,  αυτός που είναι στην δεξιά λωρίδα θα πάει στην δεξιά απέναντι,  δεν θα συνεχίσει ευθεία να πάει στην αριστερή απέναντι, υπάρχουν περιπτώσεις που  ο δρόμος δεν απαραίτητα ευθεία στις διασταυρώσεις.

Συνήθως όταν υπάρχει λωρίδα που είναι μόνο για αριστερά υπάρχει και σχετικό φωτεινό σήμα.

Απο ότι φαίνεται εδώ δεν υπάρχει και υπήρχε μόνο η σήμανση παλιότερα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, sdikr είπε

Απέναντι ο δρόμος έχει δυο λωρίδες πάντως,

 

Δε νομίζω, ίσα που χωράει το βαν, στενεύει ο δρόμος.
Γι αυτό βλέπεις τον "έξυπνο" με το γκρί που έχει κάτσει μπροστά στη νησίδα μπας και τον αφήσει ο λευκός να περάσει.
Κάτι τέτοιοι θέλουν να σταματήσεις επίτηδες μπροστά τους και να φάνε τα κορναρίσματα της χρονιάς κλείνοντας την κυκλοφορία στην Κηφισιάς...😛

 

42 λεπτά πριν, Malthador είπε

Ε οκ, τότε είναι ξεκάθαρο αφού υπήρχε διαγράμμιση κάποτε, θξ για τη λύση του μυστηρίου.

-------------------------------

Πάμε σε άλλη άσκηση, πιο δύσκολη αυτή την φορά, στην Παπαφλέσσα στο φανάρι που βγαίνει στην Κηφισίας. Εκεί έχουμε δύο λωρίδες. Επειδή μένω Μελίσσια και θέλω να στρίβω στην οδό Πεντέλης, στρίβω αριστερά από την αριστερή λωρίδα και πιάνω κατευθείαν την δεξιά λωρίδα για να στρίψω ξανά δεξιά παρακάτω. Συνέχεια τρώω κορνάρισμα και μπινελίκι από τους έξυπνους που πιάνουν την δεξιά λωρίδα στην Παπαφλέσσα για να στρίψουν αριστερά θεωρώντας ότι τους κλείνω για κάποιο λόγο.

Και πάλι παλαιότερη φωτογραφία έχει οριζόντια σηματοδότηση που με «ευθεία-αριστερά» βέλος στην αριστερή λωρίδα και «ευθεία-δεξιά» στην δεξιά λωρίδα. Η συνέχεια της Παπαφλέσσα μετά την Κηφισίας έχει μία λωρίδα. Αν δύο αυτοκίνητα στέκονται δίπλα δίπλα και θέλουν και οι δύο να πάνε ευθεία, ποιος έχει προτεραιότητα;

image.png.1db97ce242e8c795a10ffa2f8102f49f.png

 

Καλά κάνεις και πιάνεις δεξιά και να μην ήθελες να πας δεξιά. Άσε να κορνάρουν άδικο έχουν.
Για το δεύτερο, άσε αυτόν που προπορεύεται να περνάει, αν δεν θέλεις να παίξεις συγκρουόμενα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Malthador είπε

Στο σημείο της φωτογραφίας παρακάτω πάντα σχηματίζονται άτυπα δύο λωρίδες πριν το φανάρι, χωρίς να είναι διακεκριμένες και χωρίς να υπάρχει σηματοδότηση με βελάκια στην άσφαλτο. Τυχαίνει κάποιοι που βρίσκονται στην αριστερή λωρίδα να στρίβουν δεξιά και κάποιοι που βρίσκονται στην δεξιά λωρίδα, γενικά επικρατεί ένα χάος στο συγκεκριμένο σημείο.

Αν θέλω να διασχίσω την Κηφισίας και να περάσω απέναντι, σε ποια λωρίδα είναι πιο σωστό να βρίσκομαι, στην αριστερή ή τη δεξιά;

image.png.5d89ee0b4180d93a797968e6117ebe6b.png

 

 

Αυτό το σημείο έχει να δει μπογιά από τους ολυμπιακούς του 2004.. Και με την Κηφισίας στην παλιά της μορφή όμως, πάλι χάλια ήταν! Θεωρώ πως όπου και να κάτσεις σωστά είσαι, αρκεί να δίνεις προτεραιότητα στον εκ δεξιών σου. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, Malthador είπε

Στο σημείο της φωτογραφίας παρακάτω πάντα σχηματίζονται άτυπα δύο λωρίδες πριν το φανάρι, χωρίς να είναι διακεκριμένες και χωρίς να υπάρχει σηματοδότηση με βελάκια στην άσφαλτο. Τυχαίνει κάποιοι που βρίσκονται στην αριστερή λωρίδα να στρίβουν δεξιά και κάποιοι που βρίσκονται στην δεξιά λωρίδα, γενικά επικρατεί ένα χάος στο συγκεκριμένο σημείο.

Αν θέλω να διασχίσω την Κηφισίας και να περάσω απέναντι, σε ποια λωρίδα είναι πιο σωστό να βρίσκομαι, στην αριστερή ή τη δεξιά;

 

 

 

Δεν φαίνεται καθαρά η κατάσταση. Όσο γίνεται και όσο βολεύει -ώστε να πας ευθεία- πιο δεξιά πάντως. Γιατί πολύ απλά ο ατζαμής που από αριστερά θα προσπαθήσει να αλλάξει λωρίδα προς τα δεξιά αποζημιώνει αυτόν που θα κοπανήσει στα δεξιά του (που έχει προτεραιότητα).

Επεξ/σία από theopan
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 hours ago, Malthador said:

Ε οκ, τότε είναι ξεκάθαρο αφού υπήρχε διαγράμμιση κάποτε, θξ για τη λύση του μυστηρίου.

-------------------------------

Πάμε σε άλλη άσκηση, πιο δύσκολη αυτή την φορά, στην Παπαφλέσσα στο φανάρι που βγαίνει στην Κηφισίας. Εκεί έχουμε δύο λωρίδες. Επειδή μένω Μελίσσια και θέλω να στρίβω στην οδό Πεντέλης, στρίβω αριστερά από την αριστερή λωρίδα και πιάνω κατευθείαν την δεξιά λωρίδα για να στρίψω ξανά δεξιά παρακάτω. Συνέχεια τρώω κορνάρισμα και μπινελίκι από τους έξυπνους που πιάνουν την δεξιά λωρίδα στην Παπαφλέσσα για να στρίψουν αριστερά θεωρώντας ότι τους κλείνω για κάποιο λόγο.

Και πάλι παλαιότερη φωτογραφία έχει οριζόντια σηματοδότηση που με «ευθεία-αριστερά» βέλος στην αριστερή λωρίδα και «ευθεία-δεξιά» στην δεξιά λωρίδα. Η συνέχεια της Παπαφλέσσα μετά την Κηφισίας έχει μία λωρίδα. Αν δύο αυτοκίνητα στέκονται δίπλα δίπλα και θέλουν και οι δύο να πάνε ευθεία, ποιος έχει προτεραιότητα;

image.png.1db97ce242e8c795a10ffa2f8102f49f.png

 

Με βάση την οριζόντια σήμανση, η οποία έχει σβήσει τώρα, εσύ πράττεις σωστά. Επιπλέον, εφόσον επί της Παπαφλέσσα υπάρχει μόνο μια λωρίδα αριστερής στροφής ενώ η κάθετος αυτής (Λ. Κηφισιάς) έχει περισσότερες της μιας λωρίδες, έχεις το δικαίωμα να επιλέξεις τη λωρίδα που σε εξυπηρετεί καλύτερα, και αυτομάτως καθίσταται ανεδαφική η όποια κατηγορία πως χώνεσαι σφήνα στην πορεία κάποιου άλλου οχήματος. Το παραπάνω βέβαια με την προϋπόθεση πως θα κινηθείς έτσι ώστε να πιάσεις τη λωρίδα που θέλεις από την αρχή και όχι να αλλάξεις λωρίδα στο χύμα, λίγα μέτρα μετά τη στροφή.

Πάντως, δεν έχει λογική να επιτρέπεις την ευθεία κατεύθυνση και από τις δύο λωρίδες της Παπαφλέσσα, εφόσον στην απέναντι πλευρά χωράει μόνον ένα όχημα τη φορά. Ωστόσο, επειδή τα πράγματα είναι έτσι πως είναι, και για να απαντήσω στο ερώτημά σου για το ποιος έχει προτεραιότητα στην ευθεία κατεύθυνση, θα πω πως το ιδανικό είναι να γίνεται η στοίχιση εναλλάξ - με τη μέθοδο zipper merge. Δε θυμάμαι να προβλέπει κάτι ο ελληνικός ΚΟΚ για το ποιος έχει προτεραιότητα στην περίπτωση υποχρεωτικής στοίχισης από διπλό σε μονό στοίχο, όταν είναι ασαφές το ποια λωρίδα κλείνει εμπρός (όπως και στην περίπτωση του ποιος έχει προτεραιότητα όταν δύο οχήματα θέλουν να μεταβούν στην ίδια λωρίδα ταυτόχρονα, όντας το ένα στα αριστερά και το άλλο στα δεξιά). Επίσης, δεν είναι ό,τι το καλύτερο να αναγκάζεις τα οχήματα να στοιχηθούν σε μονό στοίχο κατά μεσής μιας διασταύρωσης. Θα ήταν προτιμότερο να απαγορεύεται η στάθμευση για κάποια μέτρα, στην απέναντι πλευρά της Παπαφλέσσα, έτσι ώστε η στοίχιση να γίνεται με μεγαλύτερη ασφάλεια, εφόσον θέλουν να επιτρέπουν την ευθεία κατεύθυνση και από τις δύο λωρίδες της Παπαφλέσσα.

Τέλος, κατά τη γνώμη μου, η διάταξη σήμανσης στο σημείο θα έπρεπε να είναι όπως την παρουσιάζω παρακάτω.

image.png.6f0e187a9f58778caf40e7c8bb7b4e16.png

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πιο ασφαλές είναι να πας με τη ροή, όταν η ροή δε κάνει καφρίλες (αυτό δεν ισχύει π.χ. στο Ribas :P). Δηλαδή, κάνε ότι κάνουν οι περισσότεροι. Σε ένα σημείο που το 90% των οχημάτων πάει παράνομα, αν εσύ πας νόμιμα ( = με άλλο τρόπο ) θα κινδυνεύσεις. «Άσχημο» σαν ιδέα, αλλά πραγματικό.

Σ' αυτό το σκ@τοσημείο με το δέντρο αν δε με απατά η μνήμη μου, αν και πολλοί πάνε χύμα (λόγω του δέντρου που τους μπερδεύει), οι περισσότεροι ακολουθούν το "αριστερή λωρίδα = αριστερά, δεξιά λωρίδα = ευθεία + δεξιά".

Είναι από τα καλύτερα σημεία για να οδηγήσεις αμυντικά. Παρατήρησε τι κάνουν, κρίνε, κι αποφάσισε με βάση το σύνολο της εικόνας του δρόμου εκείνη τη στιγμή (κι ας κάνεις και το μ*λάκα καμιά φορά). 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οι απαντήσεις κάποιων εδώ μέσα είναι χαοτικές. "Ποιος ορίζει το αριστερά, το δεξιά και το ευθεία;" Λοιπόν, εσείς τζιμανια που οδηγατε και νομίζετε ότι πάτε όπου θέλετε, όποτε θέλετε.. και στις 2 περιπτώσεις που αναφέρουν τα παιδιά, αυτός που κάθεται δεξιά πάει ευθεία και δεξιά και αυτός που κάθεται αριστερά πάει μόνο αριστερά. Εκτος αν έχει καποια διαγραμιση που να λεει που μπορείς να πας. Αυτά λοιπόν τα στοιχειώδη πράγματα και κάποια άλλα, είναι γραμμένα στα βιβλία και μας τα έλεγαν και οι δάσκαλοι όταν κάναμε μαθήματα οδήγησης.

Και επειδή κάποιοι θα πείτε "εσύ όλα τα ξέρεις", θα σας απαντήσω ότι, οδηγάω 10 χρόνια φορτηγό και κάνω διανομές εντός Αττικής. Ξέρετε πόσες φορές πατησα φρένο, έστριψα το τιμόνι κ.α για μην τρακαρω με κάποιο τζιμανι εκεί έξω που οδηγάει όπως γουστάρει και κάνει ότι του καπνίσει; Άσε τα μηχανάκια, μεγαλύτερα ζώα δεν υπάρχουν πουθενά. 

Επεξ/σία από Salepaki
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 hours ago, Salepaki said:

αυτός που κάθεται δεξιά πάει ευθεία και δεξιά και αυτός που κάθεται αριστερά πάει μόνο αριστερά. Εκτος αν έχει καποια διαγραμιση που να λεει που μπορείς να πας. 

Αυτό το λες εσύ αυθαίρετα και δεν έχει καμία νομική ισχύ, από όσο ξέρω. Το ότι οδηγάς φορτηγό 10 χρόνια δε σημαίνει ότι έχεις δίκιο. 

Αφού λοιπόν είναι γραμμένα στα βιβλία, πες μας πού ακριβώς στον ΚΟΚ λεει τέτοιο πράγμα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Malthador

Όπως σε όλες τις περιπτώσεις που οι δύο γίνονται μία, προτεραιότητα έχει ο δεξιός. Μόνο αν η δεξιά ενσωματώνεται στην αριστερή με διαγράμμιση (σταδιακό στένωμα με βελάκια) έχει προτεραιότητα ο αριστερός.

Για το ίδιο λόγο, στην πρώτη περίπτωση (Αμαρυσίας Αρτέμιδος) προτιμούμε την δεξιά αν θέλουμε να πάμε ευθεία.

Άσχετο, η Αμαρυσίας Αρτέμιδος δεν έχει διαγράμμιση ούτε βελάκια οπότε την θεωρούμε μία λωρίδα. Όχι ότι θα κάτσουμε στη μέση, αλλά θα είμαστε τρυφεροί και με κατανόηση ότι κι αν κάνουν οι άλλοι, ακόμη κι αν κάποιος κάτσει στη μέση. Εκτός αν από την δεξιά στρίψουν αριστερά ή το αντίθετο. Κατανόηση θα έχουμε, όπως πάντα όταν οδηγούμε, αλλά η τρυφερότητα σε αυτή την περίπτωση είναι προαιρετική... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, xacto είπε

Όπως σε όλες τις περιπτώσεις που οι δύο γίνονται μία, προτεραιότητα έχει ο δεξιός.

Σε όλες τις προηγμένες χώρες σε αντίστοιχες περιπτώσεις εφαρμόζουν το Zipper Merge. Εμείς εδώ το όποιος προλάβει να χωθεί

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε κάποιες χώρες ισχύει το zipper και στο STOP. Το τι εφαρμόζουν οι οδηγοί στην καθημερινότητα έχει να κάνει και με την κουλτούρα, τα ήθη, τα έθιμα και την εκπαίδευση, εκτός από τον Κ.Ο.Κ. κάθε χώρας. Η αποφυγή εκνευρισμού και ατυχημάτων νομίζω ότι ελάχιστα έως καθόλου έχει σχέση με τον Κ.Ο.Κ. κάθε χώρας. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...