Προς το περιεχόμενο

Δικαίωμα Υπαναχώρησης 14 μέρες


geomrk

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παιδια στα lidl εχω δει να επιστρεφουν εως και μηλα και να παιρνουν μετρητα στο χερι...

Αλλο τι συνηθιζεται και αλλο ποιοι εφαρμοζουν τον νομο,οι πολυεθνικες γενικα τον εφαρμοζουν γιατι εχουν και τη δυναμη να πουν στον προμηθευτη να το παρει και να το βαλει εκει που ξερει ή γιατι ειναι ασημαντο στον τζιρο τους.

Ο μικρος διαδικτυακος πωλητης που κλαιει διπλωμενος στο ντους γιατι του γυρισαν πισω το καλωδιο των 2€ και ηθελαν μετρητα και οχι πιστωτικο...το αλλο ακρο.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 63
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Πριν 2 χρόνια αγορά με πιστωτική του Galaxy Fold4 online απο you.gr
Κράτησα το κινητό 4 ημέρες σαν βασικό κινητό, δεν με βόλεψε καθόλου και έκανα αίτηση επιστροφής. Την επόμενη μέρα ήρθε κουριερ σπίτι, πήρε το κινητό, και μετά από έλεγχο στα κεντρικά τους μου επέστρεψαν σχεδόν όλο το ποσό αγοράς (αν θυμάμαι μου αφαίρεσαν 25 ευρώ). 

 

image.png.75a2b5109bc695bd2613b142661b67b6.png

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Getta Robo είπε

Αν το αγορασε εντος καταστηματος, δεν ειναι υποχρεωμενο το καταστημα να προβει σε καμια αλλαγη που μετανιωσε την αγορα.

 

Της αδερφής μου πρόσφατα κατάστημα Γερμανού δέχτηκε αλλαγή (όχι επιστροφή χρημ) ακριβού  playstation το οποίο δεν είχε ανοιχτεί. Της έδωσαν ένα χαρτί με το ποσό και ψώνισε ένα μήνα αργότερα μια τηλεόραση. 

Επεξ/σία από 1comment
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, keleystis said:

Εφόσον το προϊόν έχει ανοιχτεί είναι στην διακριτική ευχέρεια του καταστήματος εάν θα δεχτεί να στο κάνει επιστροφή.

Όχι δεν είναι στην διακριτική ευχέρεια του μαγαζιού ΕΥΤΥΧΩΣ! 

 

Μπορείτε να επιστρέψετε οποιαδήποτε αγορά εντός 14 ημερών χωρίς αιτιολόγηση (βλ. 14ήμερη περίοδος υπαναχώρησης). Μετά από τις 14 ημέρες, κατά κανόνα, μπορείτε να ζητήσετε πλήρη ή μερική επιστροφή των χρημάτων μόνον όταν δεν είναι δυνατή ή επισκευή ή η αντικατάσταση των προϊόντων. Λάβετε υπόψη ότι ενδεχομένως δεν δικαιούστε επιστροφή χρημάτων αν το πρόβλημα είναι ασήμαντο (π.χ. μια γρατζουνιά σε θήκη CD).

 

Οπως και αναφερει ο Ζ1-891/2013, «Εσείς φέρετε ευθύνη μόνο για οποιαδήποτε μείωση της αξίας των αγαθών προκύψει από χειρισμό που δεν ήταν απαραίτητος για να προσδιορίσετε τη φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργία των αγαθών. ».

Δεν χρειάζεται να πούμε φαντάζομαι ότι το να ξεσφραγισεις το κουτί είναι απαραίτητο για να προσδιορίσεις την φύση, τα χαρακτηριστικά και την λειτουργία αυτού που πήρες ε; 

Πιο πίσω έχει απάντηση και ειδικός επί του θέματος (δικηγόρος). Δεν χρειάζεται να λέμε τα δικά μας οι υπόλοιποι, η νομοθεσία είναι απολύτως ξεκάθαρη. Να είστε σίγουροι ότι αν δεν υπήρχε αυτή η νομοθεσία, δεν θα δεχοταν κανένας επιστροφές 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, 1comment said:

Της αδερφής μου πρόσφατα κατάστημα Γερμανού δέχτηκε αλλαγή (όχι επιστροφή χρημ) ακριβού  playstation το οποίο δεν είχε ανοιχτεί. Της έδωσαν ένα χαρτί με το ποσό και ψώνισε ένα μήνα αργότερα μια τηλεόραση. 

Το εχω αφησει το κομματι της λιανικης εδω και λιγα χρονια και δεν εχω βρει κατι για το συγκεκριμενο παραδειγμα. Φυσικα και ελπιζω να ισχυει, αλλα και να επισημοποιηθει με καποιο νομο.

  

2 hours ago, keleystis said:

Εφόσον το προϊόν έχει ανοιχτεί είναι στην διακριτική ευχέρεια του καταστήματος εάν θα δεχτεί να στο κάνει επιστροφή.

Βαση ποιου νομου ειναι αυτο;

Επεξ/σία από Getta Robo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ασχετα με τον νόμο, ένα κινητό χωρις ζελατίνες που εχει φαει ήδη μια φόρτιση και εχει πάνω του βιολογικά υγρα απο την χρήση 2 ημερών, (πτύελα, ιδρωτα, σμήγμα) δύσκολα μπορεί να επιστραφει, καθως ολα αυτά δεν ειναι απαραίτητα για να διαπιστωθει η λειτουργία του. Αν απλά ειχε ανοιχτει το κουτί βγήκε να το δείς και ξαναμπήκε χωρίς να γινει power on ισως να αλλαζε το πράγμα και το καταστημα να ήταν δεκτικό στην επιστροφή. Φυσικά και το DOA εξαιρείται.

 

Πάντως αυτό με τις επιστροφές οι ιδιοι οι καταναλωτες το έχουμε ξεφτιλίσει ειδικά σε καταστηματα που κανουν επιστροφες χρημάτων χωρίς πολλά πολλά όπως τα Zara. Υπάρχουν βλαμμένα που αγοράζουν ρουχο σαββατο πρωι, το φοράνε σαββατο βράδυ η κυριακή βράδυ και δευτέρα πρωι πρωι στο ταμείο του Zara για επιστροφή χρηματων. Και τα ρούχα μέσα στην τσιγαρίλα και τα χυμένα ποτά., αλλά παντα με το καρτελάκι τους

Επεξ/σία από Argonaute
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
25 minutes ago, Argonaute said:

Ασχετα με τον νόμο, ένα κινητό χωρις ζελατίνες που εχει φαει ήδη μια φόρτιση και εχει πάνω του βιολογικά υγρα απο την χρήση 2 ημερών, (πτύελα, ιδρωτα, σμήγμα) δύσκολα μπορεί να επιστραφει, καθως ολα αυτά δεν ειναι απαραίτητα για να διαπιστωθει η λειτουργία του. Αν απλά ειχε ανοιχτει το κουτί βγήκε να το δείς και ξαναμπήκε χωρίς να γινει power on ισως να αλλαζε το πράγμα και το καταστημα να ήταν δεκτικό στην επιστροφή. Φυσικά και το DOA εξαιρείται.

 

Πάντως αυτό με τις επιστροφές οι ιδιοι οι καταναλωτες το έχουμε ξεφτιλίσει ειδικά σε καταστηματα που κανουν επιστροφες χρημάτων χωρίς πολλά πολλά όπως τα Zara. Υπάρχουν βλαμμένα που αγοράζουν ρουχο σαββατο πρωι, το φοράνε σαββατο βράδυ η κυριακή βράδυ και δευτέρα πρωι πρωι στο ταμείο του Zara για επιστροφή χρηματων. Και τα ρούχα μέσα στην τσιγαρίλα και τα χυμένα ποτά., αλλά παντα με το καρτελάκι τους

Με εξαιρεση την φορτιση και την αφαιρεση ζελατινων, η πρωτη περιπτωση ειναι προφανης παραβιαση του νομου υποχωρησης, και η επιχειρηση νομιμως μπορει να αρνηθει την πληρη επιστροφη χρηματων η και του προιοντος γενικοτερα. Η νομοθεσια αλλωστε  διαφηνιζει τι γινεται με τις φθορες, οπως και για τους λογους οπου εχεις δικαιωμα να ελεγξεις τις λειτουργιες του προιοντος. Μπορεις να δεις παραδειγματα παραπανω απο τις επισημες σελιδες του υπουργειου.

Η πολιτικη αλλαζει απο καταστημα σε καταστημα. Δεν ψωνιζω απο το συγκεκριμενο και δεν γνωριζω την δικη τους, διαδικτυακα ομως βαση νομου, οταν υπαρχει φθορα, υπαρχει και ζητημα. Η επιχειρηση μπορει να αρνηθει και την επιστροφη του προιοντος και την αποζημειωση. Επισης ξεκαθαριζεται απο το νομο.

Επεξ/σία από Getta Robo
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, geomrk είπε

Μπορεί να γίνει επιστροφή προιόντος(κινητου) που εχει ανοιχτει και εχει χρησιμοποιηθει ουτε 2 μερες;;(ημερομηνια αγορας 19/2) Χωρίς καποιο λογο,απλα να μετανιωσεις για την αγορα.Το εν λογω καταστημα ειναι το foxstore. Και αν γινεται,χανω κατι; και αν ναι τι ή πως υπολογιζεται;

απ'το gov

image.png.75ceaa92b6e2115eadadca703a8bf858.png

απ'το εν λογω κατάστημα

image.png.5fc1ae5f4ec1352dad168a9b3ad1aee1.png

Ναι ,κανονικά το επιστρέφεις , αγνοείς τους όρους του καταστήματος μιας και είναι παράνομοι . Απλά εννοείται ότι δεν πρέπει να έχει γρατσουνιές κτλ 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ωραία όλα αυτά, στην πράξη όμως πως επιστρέφεις κάτι όταν έχει μουλαρώσει το κατάστημα;

Έχω κάνει αγορά από Γερμανό ηλεκτρονικά, 1 ώρα χρήσης και αίτηση υπαναχώρησης την επόμενη μέρα (τέλεια συσκευασμένο, ακριβώς όπως το αγόρασα). Έφαγα άκυρο, έβαλα Συνήγορο του Καταναλωτή και καταγγελία gov.gr και επιμένουν να μην το δέχονται και μάλιστα απαντήσαν και στο συνήγορο επίσημα.

Ποιο πρέπει να είναι το επόμενο βήμα εκτός από το να πας να τους κατεβάσεις τη τζαμαρία;

Για τους ελα-στη-θεσακιδες:
- the cost of doing business (που πρεπει να το εχεις προυπολογισει, ίσως και ενσωματώσει στις τιμές των προϊόντων)
- η επιστροφή μπορεί να φύγει ως refurbished/stock house (βλέπε cost of doing business)
- να βάλεις σε πάγκο δείγμα τα προϊόντα σου να έρθω να τα δοκιμάσω γιατί με αναγκάζεις να τα δοκιμάσω σπίτι μου (γουρουνι στο σακί). Επειδή δεν το κάνεις (και γλιτώνεις €€€ σε τ.μ. καταστήματος, μισθούς πωλητών να τα δείχνουν, να εξηγούν κλπ) θα πρέπει να επομιστείς το κόστος των επιστροφών και μάλλον πάλι κερδισμένος είσαι γιατί 1) έχεις γλιτώσει όλα αυτά τα έξοδα, 2) έχεις ενσωματώσει ήδη αυτή τη "χασούρα" στο κόστος των προϊόντων σου (ειδικά οι μεγάλοι) οπότε μάλλον και κερδισμένος πας να βγεις μη δεχόμενος υπαναχώρηση.

Η απάντηση του ΣτΚ:
image.png.f9c4d4d779a700ee388e7864f4107c70.png

Απάντηση Γερμανού στο ΣτΚ (ουσιαστικά λέει αφού αποδέχτηκες τους παράνομους όρους δεν μπορείς να κάνεις τίποτα):
image.png.eeb0e37fc267c732138c0e0815b3389a.png

image.png.5909bf8e1d02fa81787de45e134d7491.png

 

 

Επεξ/σία από somt
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, somt είπε

Έχω κάνει αγορά από Γερμανό ηλεκτρονικά, 1 ώρα χρήσης και αίτηση υπαναχώρησης την επόμενη μέρα (τέλεια συσκευασμένο, ακριβώς όπως το αγόρασα).

Τι προϊόν ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, somt είπε

οθόνη υπολογιστή

Κρίμα , σου την έφερε δυστυχώς ο ΣτΚ , έπρεπε να επιμείνεις  για επανεξέταση και να κάνει σύσταση μιας και πέτυχες άσχετο , έχει τύχει δυστυχώς . 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 minutes ago, somt said:

Ωραία όλα αυτά, στην πράξη όμως πως επιστρέφεις κάτι όταν έχει μουλαρώσει το κατάστημα;

Έχω κάνει αγορά από Γερμανό ηλεκτρονικά, 1 ώρα χρήσης και αίτηση υπαναχώρησης την επόμενη μέρα (τέλεια συσκευασμένο, ακριβώς όπως το αγόρασα). Έφαγα άκυρο, έβαλα Συνήγορο του Καταναλωτή και καταγγελία gov.gr και επιμένουν να μην το δέχονται και μάλιστα απαντήσαν και στο συνήγορο επίσημα.

Ποιο πρέπει να είναι το επόμενο βήμα εκτός από το να πας να τους κατεβάσεις τη τζαμαρία;

Για τους ελα-στη-θεσακιδες:
- the cost of doing business (που πρεπει να το εχεις προυπολογισει, ίσως και ενσωματώσει στις τιμές των προϊόντων)
- η επιστροφή μπορεί να φύγει ως refurbished (βλέπε cost of doing business)
- να βάλεις σε πάγκο δείγμα τα προϊόντα σου να έρθω να τα δοκιμάσω γιατί με αναγκάζεις να τα δοκιμάσω σπίτι μου (γουρουνι στο σακί). Επειδή δεν το κάνεις (και γλιτώνεις €€€ σε τ.μ. καταστήματος, μισθούς πωλητών να τα δείχνουν, να εξηγούν κλπ) θα πρέπει να επομιστείς το κόστος των επιστροφών και μάλλον πάλι κερδισμένος είσαι γιατί 1) έχεις γλιτώσει όλα αυτά τα έξοδα, 2) έχεις ενσωματώσει ήδη αυτή τη "χασούρα" στο κόστος των προϊόντων σου (ειδικά οι μεγάλοι) οπότε μάλλον και κερδισμένος πας να βγεις μη δεχόμενος υπαναχώρηση.

Απαντησαν στο υπουργειο καθεαυτου; το εκπληκτικο ειναι πως σου λενε ευθαιως οτι δεν μας νοιαζει τι λεει ο νομος γιατι το ανοιξες.

Περιμενε απαντηση απο το υπουργειο καθεαυτου,

Μπορεις επισης να μιλησεις με δικηγορο, εαν και εφοσων η οθονη επιστραφηκε αψογη οπως γραφεις, ειναι απιστευτα καταχραστικα αυτα εκ μερους τους.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...