Προς το περιεχόμενο

Δικαίωμα Υπαναχώρησης 14 μέρες


geomrk

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μόλις τώρα, Getta Robo είπε

Προφανως αναφερεσαι για τον εαυτο σου, κατα παραδοση.

Εσύ το έγραψες αυτό "1-2 μερες ηπιας δοκιμης δίχως να προκαλεσει καποιο προβλημα στο κινητο, ειναι αποδεκτα απο την νομοθεσια."

Πες μου ξεκάθαρα που αναφέρει η νομοθέσια το 1-2 μέρες ήπιας δοκιμής είναι αποδεκτό. Περιμένω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 63
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 minutes ago, Nabuko said:

Εσύ το έγραψες αυτό "1-2 μερες ηπιας δοκιμης δίχως να προκαλεσει καποιο προβλημα στο κινητο, ειναι αποδεκτα απο την νομοθεσια."

Πες μου ξεκάθαρα που αναφέρει η νομοθέσια το 1-2 μέρες ήπιας δοκιμής είναι αποδεκτό. Περιμένω

Αν περιμενεις να βλεπεις απαντησεις οπως σου αρεσουν και οπως θες να πιστευεις, μαλλον ατυχησες.

Στο εγραψα και παραπανω, δες το αλλη μια φορα, μπας και.

Μπορείτε να επιστρέψετε οποιαδήποτε αγορά εντός 14 ημερών χωρίς αιτιολόγηση (βλ. 14ήμερη περίοδος υπαναχώρησης). Μετά από τις 14 ημέρες, κατά κανόνα, μπορείτε να ζητήσετε πλήρη ή μερική επιστροφή των χρημάτων μόνον όταν δεν είναι δυνατή ή επισκευή ή η αντικατάσταση των προϊόντων. Λάβετε υπόψη ότι ενδεχομένως δεν δικαιούστε επιστροφή χρημάτων αν το πρόβλημα είναι ασήμαντο (π.χ. μια γρατζουνιά σε θήκη CD).

Επιτρεπεται οτι δεν απαγορευεται. Αν δεν δημιουργησεις προβλημα στο κινητο και στα παρελκομενα του, το επιστρεφεις πισω για ολο το ποσο. Τοσο απλα.

Αν δεν σε συμφερει τωρα, δεν πειραζει. Μπορεις να μην πουλας επισης διαδικτυακα. Δεν ειναι υποχρεωτικο για τις επιχειρησεις/εμπορους αλλωστε.

Επεξ/σία από Getta Robo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην πράξη πάντως τα περισσότερα καταστήματα αρνούνται να κάνουν επιστροφή χρημάτων σε ανοιγμένες συσκευασίες σε προϊόντα τεχνολογίας, πόσο μάλλον αν έχει γίνει και χρήση. Οπότε θα πρέπει ο καθένας να κινηθεί μέσω συνήγορου του καταναλωτή στην καλύτερη ή μήνυση για να βρει το δίκιο του. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, geomrk είπε

Το αγόρασα ηλεκτρονικά αλλά έκανα παραλαβή απ'το κατάστημα.

 

Εγώ με βάση το παραπάνω και με βάση αυτά που διαβάζω από εδώ

https://kepka.org/mainmenu-27/mainmenu-46/mainmenu-223/2825-to-dikaioma-ypanaxorisis

και συγκεκριμένα

Το δικαίωμα της υπαναχώρησης επιτρέπει στον καταναλωτή να καταγγείλει μια σύμβαση μέσα σε περιορισμένο χρονικό διάστημα ,αφού έχει παραλάβει το προϊόν ή έχει ολοκληρώσει τη σύμβαση, για υπηρεσίες. Εφαρμόζεται σε συμβάσεις :

  • Εξ αποστάσεως, όπου ο έμπορος και ο καταναλωτής δε βρίσκονται στον ίδιο τόπο ,τη στιγμή ολοκλήρωσης της σύμβασης. Ο καταναλωτής δεν έχει την ευκαιρία να εξετάσει το αγαθό πριν την παραλαβή του.
  • Εκτός εμπορικού καταστήματος, όπου ο έμπορος ολοκληρώνει τη σύμβαση με τον καταναλωτή εκτός του καταστήματος του. Για παράδειγμα : στο σπίτι του καταναλωτή ,στην εργασία του καταναλωτή, σε εκθέσεις.

 

Δεν βλέπω πως ο OP μπορεί να πατήσει επάνω στην εξ'αποστάσεως σύμβαση, από την στιγμή που παρέλαβε ΕΝΤΟΣ καταστήματος και είχε και την δυνατότητα να προβεί και στον όποιο έλεγχο ήθελε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, Getta Robo είπε

Αν περιμενεις να βλεπεις απαντησεις οπως σου αρεσουν και οπως θες να πιστευεις, μαλλον ατυχησες.

Άρα δεν γράφει ΠΟΥΘΕΝΑ στη νομοθεσία αυτό που έγραψες "1-2 μερες ηπιας δοκιμης δίχως να προκαλεσει καποιο προβλημα στο κινητο, ειναι αποδεκτα απο την νομοθεσια."

Οπότε είχα δίκιο πως γράφεις ότι σου κατεβαίνει. Ευχαριστώ που με επιβεβαιώνεις. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Just now, Nabuko said:

Άρα δεν γράφει ΠΟΥΘΕΝΑ στη νομοθεσία αυτό που έγραψες "1-2 μερες ηπιας δοκιμης δίχως να προκαλεσει καποιο προβλημα στο κινητο, ειναι αποδεκτα απο την νομοθεσια."

Οπότε είχα δίκιο πως γράφεις ότι σου κατεβαίνει. Ευχαριστώ που με επιβεβαιώνεις. 

Ναι οντως δεν γραφει 1-2 μερες ηπιας δοκιμης διχως να προκαλεσει καποιο προβλημα στο κινητο" αφου σου γραφουν υπο ποιες συνθηκες και λογους μπορεις να χρησιμοποιησεις ενα κινητο πχ. Και τα παραπανω εμπιπτουν σε αυτο.

Δεν γραφω οτι μου κατεβει, αλλα καταλαβαινω οτι η αντιληψη δεν ειναι κοινη ουτε και ευκολο να κατανοηθει. Παρακαλω λοιπον, γραψε μας τις εμπειριες σου οταν εχεις επιστροφη πελατη απο κινητο και του πεις ας πουμε οτι νομιζεις οτι το χρησιμοποιουσε παραπανω και δεν το παιρνεις πισω. Να δουμε τι θα πει και το υπουργειο αναπτυξης καλη ωρα.

https://kataggelies.mindev.gov.gr/καταγγελία/

Πες μας επισης καποια στιγμη και για το click and collect που νομιζεις οτι ειναι διαδυκτιακη αγορα, μην ξεχνιομαστε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Getta Robo είπε

Παρακαλω λοιπον, γραψε μας τις εμπειριες σου οταν εχεις επιστροφη πελατη απο κινητο και του πεις ας πουμε οτι νομιζεις οτι το χρησιμοποιουσε παραπανω και δεν το παιρνεις πισω

???

Ότι να ναι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ας έρθουμε λίγο στην θέση του καταστήματος. Πήρες ένα προϊόν, το άνοιξες, μετάνιωσες την αγορά και το επέστρεψες. Να το κάνει το κατάστημα, τί;;;

Εσύ σαν καταναλωτής, θα δεχόσουν να αγοράσεις συσκευή τεχνολογίας με ανοιγμένη συσκευασία; Θα την παραλάμβανες ή θα την έκανες επιστροφή με τη μία;;; Εγώ με τίποτα πάντως δεν θα δεχόμουν ανοιγμένη - ξεσφράγιστη συσκευασία, εκτός αν ήταν εν γνώση μου ρίσκο με σημαντική ταυτόχρονα μείωση τιμής, ως εκθεσιακό ή ελαφρώς μεταχειρισμένο προϊόν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 minutes ago, Timour21 said:

Εγώ με βάση το παραπάνω και με βάση αυτά που διαβάζω από εδώ

https://kepka.org/mainmenu-27/mainmenu-46/mainmenu-223/2825-to-dikaioma-ypanaxorisis

και συγκεκριμένα

Το δικαίωμα της υπαναχώρησης επιτρέπει στον καταναλωτή να καταγγείλει μια σύμβαση μέσα σε περιορισμένο χρονικό διάστημα ,αφού έχει παραλάβει το προϊόν ή έχει ολοκληρώσει τη σύμβαση, για υπηρεσίες. Εφαρμόζεται σε συμβάσεις :

  • Εξ αποστάσεως, όπου ο έμπορος και ο καταναλωτής δε βρίσκονται στον ίδιο τόπο ,τη στιγμή ολοκλήρωσης της σύμβασης. Ο καταναλωτής δεν έχει την ευκαιρία να εξετάσει το αγαθό πριν την παραλαβή του.
  • Εκτός εμπορικού καταστήματος, όπου ο έμπορος ολοκληρώνει τη σύμβαση με τον καταναλωτή εκτός του καταστήματος του. Για παράδειγμα : στο σπίτι του καταναλωτή ,στην εργασία του καταναλωτή, σε εκθέσεις.

 

Δεν βλέπω πως ο OP μπορεί να πατήσει επάνω στην εξ'αποστάσεως σύμβαση, από την στιγμή που παρέλαβε ΕΝΤΟΣ καταστήματος και είχε και την δυνατότητα να προβεί και στον όποιο έλεγχο ήθελε.

Αν εκανε click and collect, οπου κοβεται αποδειξη / παραστατικο εντος καταστηματος, οντως δεν θεωρειται διαδικτυακή αγορα.

Αν το αγορασε και πληρωσε διαδικτυακα, και το παρελαβε απλα απο εκει, εχω την εντυπωση οτι θεωρειται, αλλα καλυτερα ας απαντησει νομικος εδω.

4 minutes ago, Nabuko said:

???

Ότι να ναι

Ενταξει

  

Just now, mechpanos said:

Ας έρθουμε λίγο στην θέση του καταστήματος. Πήρες ένα προϊόν, το άνοιξες, μετάνιωσες την αγορά και το επέστρεψες. Να το κάνει το κατάστημα, τί;;;

Εσύ σαν καταναλωτής, θα δεχόσουν να αγοράσεις συσκευή τεχνολογίας με ανοιγμένη συσκευασία; Θα την παραλάμβανες ή θα την έκανες επιστροφή με τη μία;;; Εγώ με τίποτα πάντως δεν θα δεχόμουν ανοιγμένη - ξεσφράγιστη συσκευασία, εκτός αν ήταν εν γνώση μου ρίσκο με σημαντική ταυτόχρονα μείωση τιμής, ως εκθεσιακό ή ελαφρώς μεταχειρισμένο προϊόν.

Αν το αγορασε εντος καταστηματος, δεν ειναι υποχρεωμενο το καταστημα να προβει σε καμια αλλαγη που μετανιωσε την αγορα.

Αν το αγορασε διαδικτυακα, εχουμε γραψει προηγουμενως τι ισχυει. Αν διαφωνει το καταστημα, ο νομος οριζει την κατασταση και ειναι ξεκαθαρος.

Επεξ/σία από Getta Robo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πριν δύο χρόνια σαν μελισσοκόμος και μέσα μια σελίδα για τροφικά wikifarmer έστειλα μια παραγγελία σε έναν περίεργο , στη αρχή με πήρε τηλέφωνο και μου μετρούσε το βάρος του μελιού με βίντεο κλήση αφού του απέδειξα ότι έκανε λάθος μετά ζήτησε υπαναχώρηση , εγώ ήμουν αρνητικός γιατί Καινή ποιότητα ήταν φοβερή  και δεν είχα κάνει κάτι λάθος,,, και όμως μου είπαν από την εταιρεία έχει κάθε δικαίωμα να το κάνει και δεν χρειάζεται να πει και τον λόγο τελικά το βάζο που άνοιξε το κράτησε δεν το δέχτηκα και του έκανα επιστροφή στα άλλα βάζα, όσοι δεν ξέρετε μην γράφετε ο καταναλωτής έχει κάθε δικαίωμα μέσα σε 14 μέρες  να κάνει επιστροφή .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
3 minutes ago, mechpanos said:

Ας έρθουμε λίγο στην θέση του καταστήματος. Πήρες ένα προϊόν, το άνοιξες, μετάνιωσες την αγορά και το επέστρεψες. Να το κάνει το κατάστημα, τί;;;

Εσύ σαν καταναλωτής, θα δεχόσουν να αγοράσεις συσκευή τεχνολογίας με ανοιγμένη συσκευασία; Θα την παραλάμβανες ή θα την έκανες επιστροφή με τη μία;;; Εγώ με τίποτα πάντως δεν θα δεχόμουν ανοιγμένη - ξεσφράγιστη συσκευασία, εκτός αν ήταν εν γνώση μου ρίσκο με σημαντική ταυτόχρονα μείωση τιμής, ως εκθεσιακό ή ελαφρώς μεταχειρισμένο προϊόν.

Σε 1002 πράγματα μπορούμε να έρθουμε στην θέση της άλλης πλευράς, πχ στα δικαιώματα ενός ενοικιαστή απέναντι στον ιδιοκτήτη του ακινήτου. Τι να κάνουμε, yolo όλα όπου μας συμφέρει ανάλογα το νόμο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Getta Robo είπε

Αν το αγορασε και πληρωσε διαδικτυακα, και το παρελαβε απλα απο εκει, εχω την εντυπωση οτι θεωρειται, αλλα καλυτερα ας απαντησει νομικος εδω.

η πληρωμη εγινε online και απλα το παρελαβα εκει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, Getta Robo είπε

Αν το αγορασε και πληρωσε διαδικτυακα, και το παρελαβε απλα απο εκει, εχω την εντυπωση οτι θεωρειται, αλλα καλυτερα ας απαντησει νομικος εδω.

 

Νομικός δεν είμαι, οπότε ενδέχεται να είναι λάθος αυτό που θα πώ, αλλά από την στιγμή που η ολοκλήρωση της συναλλαγής (η οποία υποθέτω είναι η παραλαβή του προιόντος) γίνεται στο κατάστημα και το κατάστημα δίνει την δυνατότητα ελέγχου στον αγοραστή, θεωρώ ότι ΔΕΝ έχει δικαίωμα υπαναχώρησης.

8 λεπτά πριν, Cocomel είπε

Πριν δύο χρόνια σαν μελισσοκόμος και μέσα μια σελίδα για τροφικά wikifarmer έστειλα μια παραγγελία σε έναν περίεργο , στη αρχή με πήρε τηλέφωνο και μου μετρούσε το βάρος του μελιού με βίντεο κλήση αφού του απέδειξα ότι έκανε λάθος μετά ζήτησε υπαναχώρηση , εγώ ήμουν αρνητικός γιατί Καινή ποιότητα ήταν φοβερή  και δεν είχα κάνει κάτι λάθος,,, και όμως μου είπαν από την εταιρεία έχει κάθε δικαίωμα να το κάνει και δεν χρειάζεται να πει και τον λόγο τελικά το βάζο που άνοιξε το κράτησε δεν το δέχτηκα και του έκανα επιστροφή στα άλλα βάζα, όσοι δεν ξέρετε μην γράφετε ο καταναλωτής έχει κάθε δικαίωμα μέσα σε 14 μέρες  να κάνει επιστροφή .

Μα δεν είναι λογικό σε είδη υγιεινής , τρόφιμα κλπ να υπάρχουν εξαιρέσεις? Από την στιγμή που ανοίχτηκε το μέλι από τον αγοραστή, δεν είσαι υποχρεωμένος να το δεχτείς πίσω, το ίδιο και σε εσώρουχα πχ.

Επεξ/σία από Timour21
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 minutes ago, Cocomel said:

Πριν δύο χρόνια σαν μελισσοκόμος και μέσα μια σελίδα για τροφικά wikifarmer έστειλα μια παραγγελία σε έναν περίεργο , στη αρχή με πήρε τηλέφωνο και μου μετρούσε το βάρος του μελιού με βίντεο κλήση αφού του απέδειξα ότι έκανε λάθος μετά ζήτησε υπαναχώρηση , εγώ ήμουν αρνητικός γιατί Καινή ποιότητα ήταν φοβερή  και δεν είχα κάνει κάτι λάθος,,, και όμως μου είπαν από την εταιρεία έχει κάθε δικαίωμα να το κάνει και δεν χρειάζεται να πει και τον λόγο τελικά το βάζο που άνοιξε το κράτησε δεν το δέχτηκα και του έκανα επιστροφή στα άλλα βάζα, όσοι δεν ξέρετε μην γράφετε ο καταναλωτής έχει κάθε δικαίωμα μέσα σε 14 μέρες  να κάνει επιστροφή .

Και παρα πολυ καλα εκανες. Καταχραστικα σου απαιτησε να το επιστρεψει και ο νομος ειναι υπερ σου.

https://www.gov.gr/sdg/consumer-rights/consumer-rights-and-guarantees/general/right-of-cancellation

2. Ποια προϊόντα εξαιρούνται από το δικαίωμα υπαναχώρησης;

Από το δικαίωμα υπαναχώρησης εξαιρούνται, μεταξύ άλλων, 

  • τα προϊόντα που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή, 
  • τα προϊόντα τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα, 
  • τα προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, εφόσον είναι σφραγισμένα και έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, 
  • τα προϊόντα τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία,
  • η προμήθεια ψηφιακού περιεχομένου μη παρεχόμενου πάνω σε υλικό μέσο, εάν η εκτέλεση ξεκίνησε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του καταναλωτή και την επιβεβαίωση εκ μέρους του ότι χάνει έτσι το δικαίωμα της υπαναχώρησης,
  • η προμήθεια τροφίμων, ποτών ή άλλων αγαθών που προορίζονται για τρέχουσα κατανάλωση στο πλαίσιο του νοικοκυριού και τα οποία παραδίδονται από τον προμηθευτή σε συχνή και τακτική βάση στην κατοικία ή τον χώρο εργασίας του καταναλωτή, 
  • οι σφραγισμένες ηχητικές εγγραφές, οι σφραγισμένες εγγραφές βίντεο και το σφραγισμένο λογισμικό για υπολογιστές, που αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση,
  • οι εφημερίδες και τα περιοδικά, εκτός κι αν υπάρχει συνδρομητική σύμβαση για την προμήθειά τους. 

Εμεις ως καταναλωτες, εχουμε δικαιωματα και υποχρεωσεις για την επιστροφη ενος προιοντος. Και φυσικα δεν ειναι ολες ιδιες, οπως εδω με το κινητο.

10 minutes ago, geomrk said:

η πληρωμη εγινε online και απλα το παρελαβα εκει

Η αποδειξη σου τι αναγραφει; Σου δωθηκε και καποιο παραστατικο εντος καταστηματος, πχ με ημερομηνια και ωρα αγορας οταν παρελαβες απο εκει;

10 minutes ago, Timour21 said:

Νομικός δεν είμαι, οπότε ενδέχεται να είναι λάθος αυτό που θα πώ, αλλά από την στιγμή που η ολοκλήρωση της συναλλαγής (η οποία υποθέτω είναι η παραλαβή του προιόντος) γίνεται στο κατάστημα και το κατάστημα δίνει την δυνατότητα ελέγχου στον αγοραστή, θεωρώ ότι ΔΕΝ έχει δικαίωμα υπαναχώρησης.

Τεινω να πιστευω το ιδιο, ωστοσο υπαρχουν καποιες εξαιρεσεις, πχ να υπαρχει καποιο μηχανημα και να παραλαμβανεις κουτι με το προιον που προπληρωσες διαδικτυακα, διχως να εχεις τον τροπο να ελεγξεις το προιον.

Αυτο εδραιωθηκε επι κορωναιου αλλα η νομοθεσια δεν εγινε ξεκαθαρη για τετοια ζητηματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...