Προς το περιεχόμενο

Εξοδα συντηρησης(service) σκουτερ 125


ΒουρΝ

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Αυτό στα bold δεν προκύπτει από κάπου, αντιθέτως υπάρχει τουλάχιστον μία μελέτη που δείχνει ότι η συχνότερη αλλαγή λαδιών από το προβλεπόμενο προκαλεί μεγαλύτερη φθορά στον κινητήρα από το φυσιολογικό.

Όσο για τις 15 και 30k μάλλον αναφέρεσαι σε αυτοκίνητα, σε σκούτερ 125cc το ανώτερο που έχω ακούσει είναι 8.000km.

Ναι για τα αυτοκίνητα.  

Μπορείς να μου την  παραθέσεις  την συγκεκριμένη  έρευνα; ευχαριστώ 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 32
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, salvador_ said:

Ναι για τα αυτοκίνητα.  

Μπορείς να μου την  παραθέσεις  την συγκεκριμένη  έρευνα; ευχαριστώ 

Ευχαρίστως, δεν έχω πρόχειρο το link όμως, θα το κάνω λίγο αργότερα που θα βρω χρόνο.

Εσύ μπορείς να παραθέσεις κάποια έρευνα που να επιβεβαιώνει τον ισχυρισμό σου, δλδ ότι ένας κινητήρας θα έχει σίγουρα όφελος με συχνότερες αλλαγές λαδιών? Ή απλά έτσι είχε πει ένας μάστορας?

edit
Παραθέτω λινκ από την έρευνα που ζήτησες, στην οποία ένα από αυτά που αναφέρονται είναι ότι τα λάδια που είχαν δουλέψει για 12.000 μίλια (19.200km) προσέφεραν 10-15% μειωμένη τριβή σε σχέση με τα καινούργια.

https://www.sae.org/publications/technical-papers/content/2007-01-4133/

Επεξ/σία από Joshua21
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Joshua21 είπε

Αυτό στα bold δεν προκύπτει από κάπου, αντιθέτως υπάρχει τουλάχιστον μία μελέτη που δείχνει ότι η συχνότερη αλλαγή λαδιών από το προβλεπόμενο προκαλεί μεγαλύτερη φθορά στον κινητήρα από το φυσιολογικό.

Όσο για τις 15 και 30k μάλλον αναφέρεσαι σε αυτοκίνητα, σε σκούτερ 125cc το ανώτερο που έχω ακούσει είναι 8.000km.

Μάγκες γενικά μιλάω για έξοδα ότι έχει να κάνει με έξοδα εκτός από λαστιχα τακάκια φρενα λαδια φρενων ας μην αναλύουμε μελέτες κτλ 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 hours ago, salvador_ said:

Πολλά δεν είναι τα 4.000 χιλιόμετρα  για αλλαγή  λαδιών, σε 125αρι;;

γιατι να ειναι πολλα? αν ψυχεται καλα το μοτερ οχι δεν ειναι πολλα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Ευχαρίστως, δεν έχω πρόχειρο το link όμως, θα το κάνω λίγο αργότερα που θα βρω χρόνο.

Εσύ μπορείς να παραθέσεις κάποια έρευνα που να επιβεβαιώνει τον ισχυρισμό σου, δλδ ότι ένας κινητήρας θα έχει σίγουρα όφελος με συχνότερες αλλαγές λαδιών? Ή απλά έτσι είχε πει ένας μάστορας?

edit
Παραθέτω λινκ από την έρευνα που ζήτησες, στην οποία ένα από αυτά που αναφέρονται είναι ότι τα λάδια που είχαν δουλέψει για 12.000 μίλια (19.200km) προσέφεραν 10-15% μειωμένη τριβή σε σχέση με τα καινούργια.

https://www.sae.org/publications/technical-papers/content/2007-01-4133/

 Σαν καχύποπτος  άνθρωπος  θα αναρωτηθω  τι όφελος  έχει  αυτός που κάνει αυτές της έρευνες.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, salvador_ said:

 Σαν καχύποπτος  άνθρωπος  θα αναρωτηθω  τι όφελος  έχει  αυτός που κάνει αυτές της έρευνες.. 

Σαν επιλεκτικά καχύποπτος πες καλύτερα, γιατί στην περίπτωση του μηχανικού - που αποδεδειγμένα έχει όφελος όταν σου λέει ότι τα λάδια πρέπει να αλλάζονται νωρίτερα από το προβλεπόμενο - δεν αναρωτιέσαι τίποτα.

Αλήθεια, εσύ θα μας δείξεις καμιά έρευνα που να επιβεβαιώνει τους δικούς σου ισχυρισμούς?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

Ιμάντας: 40 με 50 ευρώ.

Μπίλιες: άμα χρειαστεί περίπου στα ίδια λεφτά.

Λάδια - μπουζί : 15 με 20 ευρώ ανάλογα το λάδι και το μπουζί.

Βαλβολινες: κάνα 10.

Αυτά πάνω κάτω τα έξοδα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα σκούτερ 125 κυβικών είναι ιδιαίτερα οικονομικά και σε καύσιμο και σε συντήρηση. Μπορείς να υπολογίζεις, ανάλογα την εταιρεία, γύρω στα 15-30€ το "μικρό" σέρβις και 80-120€ το "μεγάλο". Ωστόσο είναι περίεργο το ότι σε προβληματίζει κάτι τέτοιο. Μετά πας σε ποδήλατο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

στα σκουτερ 125 πλεον καθε 1000χλμ θελει αλλαγη λαδιων, τι γινοταν παλιοτερα δε ξερω, για υπολοιπα εξοδα δε ξερω ακομα 1 χρονο καβαλαω το μωρακι 😎

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Geralt_Haute_Bellegarde είπε

στα σκουτερ 125 πλεον καθε 1000χλμ θελει αλλαγη λαδιων, τι γινοταν παλιοτερα δε ξερω, για υπολοιπα εξοδα δε ξερω ακομα 1 χρονο καβαλαω το μωρακι 😎

Ποιος κατασκευαστης και σε πιο σκουτερ ζηταει αλλαγη λαδιων καθε 1000χλμ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αυτό το πράγμα με τα λάδια πάντως ο καθένας να λέει το μακρύ και το κοντό του χωρίς κάποια συγκεκριμένα στοιχεία καλά κρατάει χρόνια τώρα.

Άντε και μερικοί θα σου παραθέσουν κάποια στοιχεία. Οι περισσότεροι σου λένε.. γιατί έτσι, μου το είπε ο μπατζανάκης, μου το πε ο ξάδελφος που ξέρει από αυτά... Σε άλλους δε τους είπε κανείς τίποτα. Γιατί απλά έτσι ρε παιδί μου.

Το αιώνιο θέμα συζήτησης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί, μπορείς σε όλες τις περιπτώσεις να ρωτήσεις κάποιον αξιόπιστο;

Εγώ στο παπί αλλάζω κάθε 1.500 χιλιόμετρα για την ώρα, όπου έχω ρωτήσει οι περισσότεροι λένε στις 2.000-2.500.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, Geralt_Haute_Bellegarde είπε

στα σκουτερ 125 πλεον καθε 1000χλμ θελει αλλαγη λαδιων, τι γινοταν παλιοτερα δε ξερω, για υπολοιπα εξοδα δε ξερω ακομα 1 χρονο καβαλαω το μωρακι 😎

Κανένα σύγχρονο 4χρονο σκούτερ δε χρειάζεται λάδια κάθε 1000 χλμ. Τα σέρβις είναι στα πρώτα 1000 χλμ, και μετά κάθε 4-6000 χλμ, ανάλογα το μοντέλο και τη χρήση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...