Προς το περιεχόμενο

Toyota Auris 1.4 12' (diesel) vs Hyundai i20 1.1 17' (diesel)


Georg-X

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σε όλα τα μέλη. Λόγο γέννας πλέον είμαστε 3 και χρειαζόμαστε ένα αυτοκίνητο 5πορτο και με σχετικά μεγάλους χώρους καθώς και λόγο χιλιομέτρων που κάνω το χρειάζομαι πετρέλαιο και για λόγους οικονομίας σαφώς. Ψάχνοντας λοιπόν με χρηματοδότηση πάντα μέχρι 10.000 τελική τιμή βρήκα ένα Toyota Auris 1.4 12' με τον γνωστό και αξιόπιστο πετρελαιοκινητήρα της Toyota D-4D στα 190.000km εισαγόμενο από Γαλλία και η εναλλακτική που έψαξα στα ίδια χρήματα ειναι ένα Hyundai i20 1.1 17' στα 80.000 χλμ με πινακίδες από Ελλάδα. Η ερώτηση μου είναι πέρα από τα λιγότερα χιλιόμετρα και την χρονολογία του Hyundai σαν αξιοπιστία και αξία μεταπώλησης μετά από 5 χρόνια συμφέρει να πάω προς το Hyundai ή στο Auris? Εφόσον από ότι νομίζω είναι στην ίδια κατηγορία μικρομεσαίου και τα 2 αυτοκίνητα αν δεν κάνω κάποιο λάθος!

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 33
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

22 λεπτά πριν, p_under είπε

Το auris είναι στην ίδια κατηγορία με το i30 από θέμα χώρων. 

 

Οπότε θεωρείς ότι με παιδί ο χώρος δεν θα μου είναι επαρκής?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Georg-X είπε

Οπότε θεωρείς ότι με παιδί ο χώρος δεν θα μου είναι επαρκής?

Το i20 σίγουρα θα σε δυσκολέψει απο θέμα χώρων. 

Σκεψου μελόντικα καθισματακι, καρότσι πισω, μια χειραποσκευη, τσάντα για το μωρό με τα απαραίτητα που κουβαλάμε μαζι . 

Θες πιο πολύ χώρο. Είχα golf και τωρα volvo v40 και πάλι ίσα ισα είμαι όταν ταξιδεύω με ενα παιδί  

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αφού θέλεις χώρο, από αυτά τα δύο το auris.

Μεταπώληση μια χαρά έχουν και τα δύο, θεωρούνται από τις αξιόπιστες μάρκες.

Απλά για τα πετρέλαια εισαγωγής δεν ακούγονται και τα καλύτερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θέμα είναι και πόσα χιλιόμετρα έχουν στην πραγματικότητα, γιατί 15Κ/χρόνο είναι κάπως λίγα για να μπει ο άλλος στη διαδικασία να πάρει πετρέλαιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εννοειτε πας για το hyundai πρώτον είνια κάτω απο τα μισά χιλιόμετρα, είναι ελληνικό και ειναι και 5 χρόνια νεώτερο

Πάντως στα λεφτά αυτά μπορείς να βρείς και i30 με τον 1.4

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, gerrybezhani είπε

εννοειτε πας για το hyundai πρώτον είνια κάτω απο τα μισά χιλιόμετρα, είναι ελληνικό και ειναι και 5 χρόνια νεώτερο

Πάντως στα λεφτά αυτά μπορείς να βρείς και i30 με τον 1.4

18 ώρες πριν, p_under είπε

Το i20 σίγουρα θα σε δυσκολέψει απο θέμα χώρων. 

Σκεψου μελόντικα καθισματακι, καρότσι πισω, μια χειραποσκευη, τσάντα για το μωρό με τα απαραίτητα που κουβαλάμε μαζι . 

Θες πιο πολύ χώρο. Είχα golf και τωρα volvo v40 και πάλι ίσα ισα είμαι όταν ταξιδεύω με ενα παιδί  

 

Αυτό σκέφτομαι και εγώ. Golf III 3πορτο έχω τώρα ούτε λόγος για κάθισμα με καρότσι πίσω 

17 λεπτά πριν, gerrybezhani είπε

εννοειτε πας για το hyundai πρώτον είνια κάτω απο τα μισά χιλιόμετρα, είναι ελληνικό και ειναι και 5 χρόνια νεώτερο

Πάντως στα λεφτά αυτά μπορείς να βρείς και i30 με τον 1.4

Για i 30 νομίζω βρήκα αλλά πάλι πριν του 14 οπότε πάμε πάλι στα επίπεδα του Auris 

3 ώρες πριν, phanispal είπε

Το θέμα είναι και πόσα χιλιόμετρα έχουν στην πραγματικότητα, γιατί 15Κ/χρόνο είναι κάπως λίγα για να μπει ο άλλος στη διαδικασία να πάρει πετρέλαιο.

Αυτό φίλε μου είναι ο παράγοντας που δεν μπορώ να τον γνωρίζω χωρίς να γίνει έλεγχος στα αυτοκίνητα γι'αυτό παμε με τα αναγραφόμενα. Άσχετα αν δεν είναι πραγματικά 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Georg-X είπε

Αυτό σκέφτομαι και εγώ. Golf III 3πορτο έχω τώρα ούτε λόγος για κάθισμα με καρότσι πίσω 

Για i 30 νομίζω βρήκα αλλά πάλι πριν του 14 οπότε πάμε πάλι στα επίπεδα του Auris 

παντως επειδη θα πας και πετραιλαιο καλό είναι να δείς και το ποσοστό που έχει βουλώσει το DPF γιατί η αλλαγή κοστίζει 1500+ και ο καθαρισμός ~300

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, gerrybezhani είπε

παντως επειδη θα πας και πετραιλαιο καλό είναι να δείς και το ποσοστό που έχει βουλώσει το DPF γιατί η αλλαγή κοστίζει 1500+ και ο καθαρισμός ~300

Καλά αυτό εννοείται εγώ μένω επαρχία και βρίσκω αυτοκίνητα κυρίως από Αθήνα...οπότε περιμένω εφόσον κινούνται μέσα στην πολύ να έχουν θεματακια απλώς θα κοίταγμα σίγουρα αυτό για να το έλεγα να μου το καθαρίσει πριν το αγοράσω. Και κάποιος μου είπε ότι η Totota τα DPF της έχουν γνήσια περίπου 400€ ισχύει κάτι τέτοιο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα 190,000 χλμ είναι στην πραγματικότητα 250,000 μίνιμουμ, και το γυρνάνε σε τέτοιο νούμερο ώστε και να φαίνεται πιστευτό και να μη γράφει 2 μπροστά. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

Τα 190,000 χλμ είναι στην πραγματικότητα 250,000 μίνιμουμ, και το γυρνάνε σε τέτοιο νούμερο ώστε και να φαίνεται πιστευτό και να μη γράφει 2 μπροστά. 

Εντάξει από χιλιόμετρα είπαμε και παραπάνω ότι από την στιγμή που δεν έχει πάει για έλεγχο το αμάξι πάμε με τα αναγραφόμενα που δίνει ο εισαγωγέας ή η μάντρα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ θα κοιτούσα κάτι σε Fiat Tipo, σε όποια έκδοση σου αρέσει. Πολύ μα πολύ καλούς χώρους και μπορείς να το βρεις με τον 1,3 diesel 95 ίππους που το κινεί αξιοπρεπέστατα (μην κοιτάς 0-100 αλλά τα ενδιάμεσα ρεμπριζ). Όλα είναι από το 2017 και μετά. Είναι ιδιαίτερα αξιόπιστο και πολύ φτηνά ανταλλακτικά και συντήρηση. 

Το βασικό είναι πως του έχει συμπεριφερθεί ο προηγούμενος.

Υ.Γ. Τον 1,3 diesel τον είχα σε punto του '15 και έκανα μαζί του 140χιλχλμ. Αυτός που πήρε το δικό μου ήταν πολύ τυχερός γιατί είχα κάνει το τελευταίο έτος πάνω από 1000€ προληπτικές επισκευές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, filarhos είπε

Εγώ θα κοιτούσα κάτι σε Fiat Tipo, σε όποια έκδοση σου αρέσει. Πολύ μα πολύ καλούς χώρους και μπορείς να το βρεις με τον 1,3 diesel 95 ίππους που το κινεί αξιοπρεπέστατα (μην κοιτάς 0-100 αλλά τα ενδιάμεσα ρεμπριζ). Όλα είναι από το 2017 και μετά. Είναι ιδιαίτερα αξιόπιστο και πολύ φτηνά ανταλλακτικά και συντήρηση. 

Το βασικό είναι πως του έχει συμπεριφερθεί ο προηγούμενος.

Υ.Γ. Τον 1,3 diesel τον είχα σε punto του '15 και έκανα μαζί του 140χιλχλμ. Αυτός που πήρε το δικό μου ήταν πολύ τυχερός γιατί είχα κάνει το τελευταίο έτος πάνω από 1000€ προληπτικές επισκευές.

Σίγουρα ότι και να πάρεις μετράει ο προηγούμενος τι του έχει κάνει σαφώς. Τώρα για Fiat έχω κάποιες επιφυλάξεις γιατί σε Punto φίλος μου είναι συνεργείο τακτικά βέβαια είναι του 10' μοντέλο. Προσωπικά δεν έχω εμπειρία σε Fiat και έτσι δεν ξέρω που πονάνε αυτά τα αυτοκίνητα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, Georg-X said:

Σίγουρα ότι και να πάρεις μετράει ο προηγούμενος τι του έχει κάνει σαφώς. Τώρα για Fiat έχω κάποιες επιφυλάξεις γιατί σε Punto φίλος μου είναι συνεργείο τακτικά βέβαια είναι του 10' μοντέλο. Προσωπικά δεν έχω εμπειρία σε Fiat και έτσι δεν ξέρω που πονάνε αυτά τα αυτοκίνητα 

Το τιμόνι έχει θέμα, που με 100€ επισκευάζεται.

Μετά από εξαρτήματα που έχουν θέμα όλα είναι: τουρμπίνα (την επισκέυασα με 2-300 είναι μεταβλητης γεωμετρίας), dpf-egr (δεν είχε πρόβλημα με 8έτη και 140χιχλμ), τρόμπες (επισκευή υψηλής με 400€).

Γενικά ότι βγάζουν όλα βγάζουν και τα FIAT (πρώην Fiat Chrysler Automobiles και Stellantis πλέον). Δυστυχώς κοινοί προμηθευτές και κοινά ανταλλάκτικά έχουν όλοι (με κατασκευή στην Κίνα).

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...