Προς το περιεχόμενο

Να επαναφέρουν τους φυσικούς μηχανισμούς ελέγχου βασικών λειτουργιών καλεί τις αυτοκινητοβιομηχανίες ο Euro NCAP


Axlmon

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 75
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Επιτέλους καλά νέα για τα νέα αυτοκίνητα. Εδώ πρέπει να επισημανθεί ότι δεν πρόκειται για απόφαση του Ευρωκοινοβουλίου που οι άνθρωποι είναι εκτός πραγματικότητας στις αποφάσεις τους .

Η χειρότερη εμπειρία οδήγησης που είχα ήταν από δύο μοντέλα της Tesla , πραγματικά απορώ με την εμπορική επιτυχία που έχει αυτό το αυτοκίνητο στις ΗΠΑ. Τα πάντα εκτός από τα φλας και τις "ταχύτητες" ήταν στην τεράστια οθόνη το οποίο ήταν ενοχλητικό, ακόμα και στο τιμόνι δεν υπήρχε κανένα κουμπί απ' όσο θυμάμαι. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, halastar είπε

Tο Tesla έχει μοχλούς ταχυτήτων, φλας και  κουμπιά για τους καθαριστήρες και ανεβοκατέβασμα φωνής ραδιοφώνου.. Όλες τις άλλες λειτουργίες μπορείς και να δώσεις εντολές φωνητικά, χωρίς να αποσπάται η προσοχή σου, στα Αγγλικά όμως. (μειονέκτημα). 

Ιδανική κατάσταση, ειδικά αν έχεις παιδιά που φωνάζουν (plus αν έχετε σχεδόν ίδια χροιά στη φωνή), είσαι βραχνιασμένος, τραυλός ή μουγκός!
Μέχρι να πεις "κκκκλείσε τα-τα-τα-τα-τα-τα φώττττα-τα-τα-τα-τααα ομίμιμιμιχλης" έχει βγει η Δρούτσα και σου έχει κάνει μήνυση!

  • Haha 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, StavrosD είπε

Η μεταφορά όλων των λειτουργιών σε μια οθόνη εξοικονομεί πολλά χρήματα κατά την κατασκευή, γι'αυτό και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα παρά τους πολλούς ίππους έχουν λογική τιμή.

Δεν είναι μόνο το κόστος του διακόπτη, αυτό το κόστος είναι αμελητέο σε σχέση με το κόστος για σχεδιασμό της καλωδίωσης, κατασκευή ειδικών καλωδίων, πέρασμα των καλωδίων στο εργοστάσιο και σύνδεση του διακόπτη.

Ένα μέσο αυτοκίνητο έχει 5 χιλιόμετρα καλωδίωσης, περισσότερο από ένα μέσο σπίτι. Αν καθιερώσουν συμβατικούς διακόπτες για τα πάντα το κόστος των νέων μοντέλων θα αυξηθεί σημαντικά.

Ας αυξηθεί. Σιχαίνομαι τις οθόνες αφής, τις μισώ. Τα θέλω όλα με φυσικούς διακόπτες. 

Ετών 50. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επιτέλους μια σωστή παρατήρηση από επίσημο οργανισμό. Για τo οποίο ο Mat Watson τα λέει χρόνια τώρα στο Carwow. 

Επεξ/σία από mariosraptor84
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Peugeot 2008.

Κόλλησε η οθόνη, δεν ανταποκρινόταν στη θερμοκρασία το καλοκαίρι και έπρεπε να σταματήσω σε parking για να σβήσει το αυτοκίνητο και να κάνει reset.  Επίσης δεν καταλαβαίνω όλη αυτή την φωτορύπανση απο καντράν και οθόνη κατά την οδήγηση το βράδυ. Λες και περνάς ανάκριση απο Σοβιετικούς στο Ανατολικό Βερολίνο. 

Προφανώς η SAAB που είχε το Night Panel απο τα 90s ήταν άσχετη, όπως και κάθε γνώμη σε αυτό το forum. Ενώ ξέρουν καλύτερα στη VW π.χ που επαναφέρουν τα φυσικά κουμπιά στο GOLF 8, όταν όμως το λανσάρισαν μιλούσαν για νεωτερισμό και where is the market headed. Highlight ότι δεν φωτίζονται ΚΑΘΟΛΟΥ τα sliders της θερμοκρασίας, οπότε το βράδυ ψάχνεις στα τυφλά για να τα χαϊδέψεις μπας και ζεσταθείς

Επεξ/σία από 2vj
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Ετος 2004, forester 2.0X 1480 κιλων,  και 33.000 ευρω με ταμπουρα πισω.

Οθονες : μηδεν.

Δεν ειναι καινουρια "μοδα" τα ταμπουρα.

 

Οι οθονες ειναι απαραιτητες πλεον.

Οι βασικες λειτουργιες του αυτοκινητου ομως πρεπει να εχουν φυσικα κουμπια.

Τα οποια ειναι?

Το ότι έψαξες να βρεις ενα αυτοκίνητο του 2004 αυτής της αξίας με ταμπούρα πίσω σημαίνει ότι η συντριπτική πλειοψηφία των υπολοίπων αυτοκινήτων είχαμ δισκόφρενα .Τα ταμπούρα είναι τρομερή οπισθοδρόμηση .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάποιος θα ελεγε « εμπρός για πισω» όπως ο κατακουζινος , αλλά η αλήθεια είναι ότι πολύ καλύτερα θα ήτανε τα αυτοκίνητα έτσι χωρίς πολλά πολλά  ,, οθόνες και παρά οθόνες  !.. το αμάξι εκτός από μέσω μεταφοράς από ένα σημείο στο άλλο , είναι και στιλ , είναι ας το πούμε μόστρα ( εγωιστική ) και αυτό δεν μπορεί να το επιτύχει με το να τα κάνουν όλα να λειτουργούν μέσω ηλεκτρονικών , απλά οι περισσότεροι καταναλωτές «ψαρώνουν» με τα φουτουριστικα συστήματα , που στη τελική είναι σχεδόν άχρηστα ,, για μένα προσωπικά η αυτοκινητοβιομηχανία «σταματάει» κάπου στο 2012-15 βαριά βαριά ,, από κει και πέρα το έχουν χαλάσει το πράμα .

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 hours ago, StavrosD said:

Η μεταφορά όλων των λειτουργιών σε μια οθόνη εξοικονομεί πολλά χρήματα κατά την κατασκευή, γι'αυτό και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα παρά τους πολλούς ίππους έχουν λογική τιμή.

Δεν είναι μόνο το κόστος του διακόπτη, αυτό το κόστος είναι αμελητέο σε σχέση με το κόστος για σχεδιασμό της καλωδίωσης, κατασκευή ειδικών καλωδίων, πέρασμα των καλωδίων στο εργοστάσιο και σύνδεση του διακόπτη.

Ένα μέσο αυτοκίνητο έχει 5 χιλιόμετρα καλωδίωσης, περισσότερο από ένα μέσο σπίτι. Αν καθιερώσουν συμβατικούς διακόπτες για τα πάντα το κόστος των νέων μοντέλων θα αυξηθεί σημαντικά.

Ή το κέρδος των εταιρειών θα μειωθεί κάπως. Και η αξία της μετοχής θα πέσει. Και θα πρέπει να περικόψουν θέσεις εργασίας και μετά να δώσουν εξτρα μπόνους στους CxO που το υλοποίησαν αυτό

3 hours ago, peet said:

Το ότι έψαξες να βρεις ενα αυτοκίνητο του 2004 αυτής της αξίας με ταμπούρα πίσω σημαίνει ότι η συντριπτική πλειοψηφία των υπολοίπων αυτοκινήτων είχαμ δισκόφρενα .Τα ταμπούρα είναι τρομερή οπισθοδρόμηση .

Μια χαρά είναι τα ταμπούρα πίσω σε μικρά αυτοκίνητα για καθημερινή οδήγηση. Και δε στα τρώνε στο σέρβις για τακάκια. Μάρκετινγκ τρικ...

(κάτοχος δυο βροντόσαυρων - ο ένας ψευτοσπορτίφ - με δίσκους μπρος πίσω, δεν παίζει κόμπλεξ)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, peet είπε

Το ότι έψαξες να βρεις ενα αυτοκίνητο του 2004 αυτής της αξίας με ταμπούρα πίσω σημαίνει ότι η συντριπτική πλειοψηφία των υπολοίπων αυτοκινήτων είχαμ δισκόφρενα .Τα ταμπούρα είναι τρομερή οπισθοδρόμηση .

Το εχω σπιτι, δεν εψαξα καθολου.

Και τα τελευταια clio ολα με ταμπουρα ειναι πισω.

Επεξ/σία από Ntinaras
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 ώρες πριν, Adrastus είπε

Πάντως μια πολύ γενική τάση σε συσκευές/προιόντα τεχνολογίας κλπ (δες πχ Κάμερες ως χαρακτηριστικό παράδειγμα) όσο πηγαίνεις στα πιο high end/επαγγελματικά μοντέλα που σε ενδιαφέρει η ταχύτητα, η αξιοπιστία, η σιγουριά κλπ, βλέπεις όλο και περισσότερες λειτουργίες έξω σε tactile/κουμπιά, ενώ αντιθέτως στα πιο οικονομικά σε touch screens, σε menu, υπομενού, συνδιασμούς πλήκτρων κλπ. 

σωστο γιατι οι πλειοψηφια των αγοραστων και οδηγων του μεσου ιχ δεν εχει επαφη με οδηγηση αλλα το μονο που θελει ειναι να κουβαλαει παιδια σκυλια ποδηλατα και αν γινεται να κοιμαται ταυτοχρονα γιατι δεν ενδιαφερεται για την χαρα της οδηγησης απλα θελει να κανει την δουλεια? του

19 ώρες πριν, Bomber-21 είπε

Μακάρι, έχω τη φθηνότερη έκδοση του Hyundai i10 που αναγκαστικά έχει όλους τους διακόπτες αναλογικούς και μετά από αυτό δεν θέλω να μπω σε άλλο αυτοκίνητο, σιχάθηκα τις οθόνες αφής.

και το subaru τι το εχεις στο προφιλ ; σοβαρα τωρα τι μοντελα ειχες και σιχαθηκες ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, ff7lucas είπε

και το subaru τι το εχεις στο προφιλ ; σοβαρα τωρα τι μοντελα ειχες και σιχαθηκες ;

Ήμουν οδηγός στο WRC, για αυτό το έχω. Έχω και ένα πόντιουμ στο Μόντε Μπράλο.

Έχω και ένα Vitara του 2020 με οθόνη αφής. Προτιμώ τα κουμπιά του Hyundai και της E46 που είχα πριν.

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Bomber-21 είπε

Ήμουν οδηγός στο WRC, για αυτό το έχω. Έχω και ένα πόντιουμ στο Μόντε Μπράλο.

Έχω και ένα Vitara του 2020 με οθόνη αφής. Προτιμώ τα κουμπιά του Hyundai και της E46 που είχα πριν.

οκ καταλαβα το προβληματικο ειναι το βιταρα. ευχαριστω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

H οθόνη αφής στο αυτοκίνητο είναι τρομερό πισωγύρισμα στην οδηγική ασφάλεια. Κυριολεκτικά παίρνεις τα μάτια από το δρόμο για να παίξεις με ένα τάμπλετ.

Θεωρώ ότι πέραν της πλοήγησης και δευτερεύουσων ρυθμίσεων, όλες οι συνηθισμένες λειτουργίες, συμπεριλαμβανομένου του κλιματιστικού και του ραδιoφώνου θα πρέπει να έχουν φυσικά κουμπιά.

 

Επεξ/σία από panther_512
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, mordred είπε

Εδώ οι άλλοι οι μπαγλμαμάδες έβαλαν τα drive, reverse κλπ με swipe στην οθόνη και τα φλας με κουμπιά στο τιμόνι. Μιλάμε για καταστάσεις καρμανιόλα και την επιτομή της παπάτζας over πρακτικότητα και ασφάλεια

Με πρόλαβες

Φλας στο τιμόνι ρε μ...κα και όλα μια χαρά δε τρέχει τίποτα. Να μπορείς να τα χρησιμοιποιήσεις μόνο αν το έχεις ευθεία το τιμόνι.

Εντωμεταξύ υπάρχουν άπειρα βιντεο και threads "τι να κάνεις αν κολλήσει η οθόνη στο tesla" (ψάξτε το). Για φαντάσου να κάτσει τέτοια κέντα εν ώρα οδήγησης.

Αν κολλήσει η οθόνη το αυτοκίνητο οδηγείται μια χαρά. Η οθόνη κανει reset πατώντας μετά δυο κουμπάκια στο τιμόνι ταυτόχρονα. Οι οδηγίες πράγματι υπάρχουν για να σου πουν αυτό το απλό πράγμα. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...