Προς το περιεχόμενο

ΑΓΟΡΑ ΝΕΟΥ SUV ΕΩΣ 23.000


alex.fentagin

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
34 λεπτά πριν, broxopios είπε

Ξέρεις τι αυτό είναι το θέμα μου. Επειδή είμαι πραγματικά άσχετος από τα μηχανικά μέρη ενός αυτοκινήτου, δεν γνωρίζω αυτό που θα πάρω αν έχει καλό ή μέτριο κινητήρα, αυτό που λες με τη λίπανση του ιμάντα κλπ. Αλήθεια μου ακούγονται κινέζικα. Γι αυτό λέω θέλω ένα αξιόπιστο αυτοκίνητο που από κει και πέρα να μου αρέσει η οδηγική συμπεριφορά και μετά και λίγο η εμφάνιση. Η εμφάνιση παρόλο που παίζει σημαντικό ρόλο, την βάζω τρίτη στην ιεραρχία από αυτά που ανέφερα.

Επίσης δε με ενδιαφέρουν τουρμπίνες και κλπ για κανένα λόγο. Θέλω μόνο να μην είναι η βασική έκδοση για να έχω όσο δυνατόν περισσότερες παροχές (αυτόματο κλείδωμα παραθύρων, κεντρικό κλείδωμα, δερμάτινο τιμόνι κλπ).

Κάτι ακόμη. Ποια αυτοκίνητα έχουν καλό κινητήρα με μεγαλύτερη αντοχή; Ένας είναι του vitara όπως αναφέρθηκε. Σε άλλο αυτοκίνητο;

Επίσης παλιά θυμάμαι όταν έλεγες 1.0 κινητήρα αναφερόσουν σε πολύ μικρά αυτοκίνητα μόνο για πόλη. Τώρα έχει αλλάξει αυτό και δεν ξέρω τι να επιλέξω. 1.0, 1.2, 1.4? Ποιες οι διαφορές δεν ξέρω καθόλου. 

Σε αυτό που με ρώτησες για χιλιόμετρα, μένω επαρχία και καθημερνά εκτός απροόπτου κάνω γύρω στα 30 χιλιόμετρα. Ετήσια γύρω στα 12000 στο περίπου το 80% εντός πόλης. Το άλλο 20% διακοπές θάλασσα και χωριό στο βουνό. 

Σήμερα θα δω αρκετά αυτοκίνητα και είμαι σίγουρος ότι θα μπερδευτώ ακόμη περισσότερο. Θα επανέλθω το βράδυ να με ξεμπερδέψετε :)

Κάτι που το είχα απορία. Είδα χθες το Vitara έχει έκδοση hybrid. Τι ακριβώς σημαίνει αυτό; Ότι κινείται τόσο με βενζίνη όσο και ηλεκτρικά; 

Στις μέρες μας οι περισσότεροι κινητήρες είναι υπερτροφοδοτούμενοι και χαμηλών κυβικών. Άρα στα περισσότερα θα συναντάς μοτέρ 1.0 και 1.2 λίτρων.

Για την χρήση που κάνεις η ιδανική λύση θα ήταν ένα full υβριδικό. Αλλα το yaris cross είναι εκτός μπάτζετ.

Και το υγραέριο είναι μία αρκετά οικονομική λύση, αλλά στα χρήματά σου δεν ξέρω εάν ακουμπάς στο duster. Sandero αγοράζεις, αλλά αυτό είναι b σκέτο.

Γνώμη μου μην ασχοληθείς με φυσικό αέριο διότι το δίκτυο πανελλαδικά είναι αστείο.

Το hybrid που γράφει το vitara σημαίνει ήπιο υβριδικό. Δεν μπορεί να κινηθεί μόνο με την μπαταρία. Απλά η μπαταρία υποβοηθά τον θερμικό κινητήρα υπό συγκεκριμένες συνθήκες. Αντίστοιχα mild hybrid έχει και η hyundai και η kia στο μοτέρ του 1.000 κυβικών με την τουρμπίνα.

Επεξ/σία από nk9
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, nk9 είπε

Στις μέρες μας οι περισσότεροι κινητήρες είναι υπερτροφοδοτούμενοι και χαμηλών κυβικών. Άρα στα περισσότερα θα συναντάς μοτέρ 1.0 και 1.2 λίτρων.

Για την χρήση που κάνεις η ιδανική λύση θα ήταν ένα full υβριδικό. Αλλα το yaris cross είναι εκτός μπάτζετ.

Και το υγραέριο είναι μία αρκετά οικονομική λύση, αλλά στα χρήματά σου δεν ξέρω εάν ακουμπάς στο duster. Sandero αγοράζεις, αλλά αυτό είναι b σκέτο.

Γνώμη μου μην ασχοληθείς με φυσικό αέριο διότι το δίκτυο πανελλαδικά είναι αστείο.

Το hybrid που γράφει το vitara σημαίνει ήπιο υβριδικό. Δεν μπορεί να κινηθεί μόνο με την μπαταρία. Απλά η μπαταρία υποβοηθά τον θερμικό κινητήρα υπό συγκεκριμένες συνθήκες. Αντίστοιχα mild hybrid έχει και η hyundai και η kia στο μοτέρ του 1.000 κυβικών με την τουρμπίνα.

Θα πάω και από Ducia οπότε θα ρωτήσω. Υγραέριο θα με ενδιέφερε αφού είναι αρκετά οικονομικό. Το Sandero σαν αυτοκίνητο τι λέει σε γενικές γραμμές; 

Μηδενικά τέλη ποια αυτοκίνητα έχουν; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, broxopios είπε

To Arona το είδα στα γρήγορα χθες. Μου άρεσε εμφανισιακά. 

ΦΑ καλό αλλά μένω επαρχία και δεν ξέρω αν έχουμε πρατήριο...

ξεχνα το τοτε, αν ειχε θα το ηξερες, κοιτα για βενζινη.

1 ώρα πριν, broxopios είπε

Το duster δε με χαλάει σαν εμφάνιση, αλλά δεν μου άρεσε αυτό που είπες για την κακή ποιότητα κατασκευής και την μέτρια οδηγική συμπεριφορά. Θα το δω.

Το Dacia Sandero Stepway? 

το σαντερο ειναι ακομα χειροτερο, για εμενα μακρια απο ντατσια

1 ώρα πριν, nk9 είπε

 

Taigo και t-cross, στο budget του φίλου, είναι μόνο τα 95hp, στην βασική έκδοση και με το 5άρι σασμάν (αν δεν κάνω λάθος).

με προωθητικη ως 30/4 το Taigo με τα 110 πεφτει κατω απο 22, ισως κ το τκρος με τα 110

1 ώρα πριν, nk9 είπε

Επίσης, τα cng έχουν το πρόβλημα των περιορισμένων πρατηρίων.

ναι μεν αλλα... ας το ξεχασει εφοσον ειναι επαρχία... εγω δε προβληματιστικα σχεδον ποτε παντως για τα 2 χρονια που ειχα φα και οργωσα σχεδον όλη την ελλαδα απο πινδο και ανατολικα (36Κ χλμ)...

Επεξ/σία από paylidis
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
54 λεπτά πριν, paylidis είπε

ξεχνα το τοτε, αν ειχε θα το ηξερες, κοιτα για βενζινη.

το σαντερο ειναι ακομα χειροτερο, για εμενα μακρια απο ντατσια

με προωθητικη ως 30/4 το Taigo με τα 110 πεφτει κατω απο 22, ισως κ το τκρος με τα 110

ναι μεν αλλα... ας το ξεχασει εφοσον ειναι επαρχία... εγω δε προβληματιστικα σχεδον ποτε παντως για τα 2 χρονια που ειχα φα και οργωσα σχεδον όλη την ελλαδα απο πινδο και ανατολικα (36Κ χλμ)...

21.900 κοστίζει το Taigo των 95 ίππων, με το 5άρι σασμάν, στην βασική έκδοση Life.

Το 110 βγαίνει μόνο με dsg και πάει ψηλά.

Τα 95 άλογα τα παραβλέπεις... Το 5άρι σασμάν όχι.

Γνώμη μου.

Όσον αφορά το φυσικό αέριο...

Όταν στην τρίτη σε πληθυσμό πόλη της Ελλάδας, το μοναδικό πρατήριο βρίσκεται στον αυτοκινητόδρομο, στα 20 χλμ. περίπου από την πόλη, τι να κουβεντιασουμε...

Επίσης, μην ξεχνάς και κάτι βασικό. Μέχρι κάποιο έτος, τα cng του group vag είχαν ικανοποιητικό τεποζιτο βενζίνης, οπότε ακόμα κι αν δεν εβρισκες φ.α. βολευοσουν. Πλέον έχουν 9 λίτρα μόνο, αρα κίνηση μόνο με βενζινη γιοκ.

Η καλύτερη λύση σε εναλλακτικά καύσιμα είναι του group renault με το υγραέριο.

Επεξ/σία από nk9
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, nk9 είπε

21.900 κοστίζει το Taigo των 95 ίππων, με το 5άρι σασμάν, στην βασική έκδοση Life.

Το 110 βγαίνει μόνο με dsg και πάει ψηλά.

Τα 95 άλογα τα παραβλέπεις... Το 5άρι σασμάν όχι.

Γνώμη μου.

Δε λαμβανεις υποψη τη προωθητικη... και τυχον στοκ... αυτα που ανεφερα ειναι για ετοιμοπαραδοτα χειροκινητα με 110 αλογα Life εκδοση...

11 λεπτά πριν, nk9 είπε

Όσον αφορά το φυσικό αέριο...

Όταν στην τρίτη σε πληθυσμό πόλη της Ελλάδας, το μοναδικό πρατήριο βρίσκεται στον αυτοκινητόδρομο, στα 20 χλμ. περίπου από την πόλη, τι να κουβεντιασουμε...

Επίσης, μην ξεχνάς και κάτι βασικό. Μέχρι κάποιο έτος, τα cng του group vag είχαν ικανοποιητικό τεποζιτο βενζίνης, οπότε ακόμα κι αν δεν εβρισκες φ.α. βολευοσουν. Πλέον έχουν 9 λίτρα μόνο, αρα κίνηση μόνο με βενζινη γιοκ.

Η καλύτερη λύση σε εναλλακτικά καύσιμα είναι του group renault με το υγραέριο.

Υποθετω αναφερεσαι στη πατρα, που συντομα θα ανοιξει και εντος της πολης πρατηριο... Δε διαφωνω τελειως για το φα αν δε το εχεις διπλα σου ή δε μπορεις να ασχοληθεις, το ξεχνας.. .Εγω παντως με 9 λιτρα ντεποζιτο μια χαρα ημουν και ουδεποτε ζοριστηκα, σιγουρα δεν ισχυει το "γιοκ" που λες... γιατι τα 9λ στη πραγματικοτητα ειναι 10,5-11λ και κανεις πανω απο 150 χλμ με αυτα... ο καθενας βεβαια ζυγιζει τις αναγκες του... πρακτικα μονο αρονα ΦΑ μενει (μιας κ το καμικ εχει ελαχιστα κομματια στοκ που εχουν ~25000 με την εκπτωση κ επειτα σταματαει να βγαινει) κ ο τς δεν ενφιαφερεται για ΦΑ αρα τσαμπα κουβεντα κανουμε ;) απο εκει κ περα ειναι με διαφορα το πιο οικονομικό καυσιμο, αρκει να σε βολευουν οι παραμετροι του...

Για εμενα με βαση τα δεδομένα του παντως, ξεκαθαρα βιταρα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, paylidis είπε

Δε λαμβανεις υποψη τη προωθητικη... και τυχον στοκ... αυτα που ανεφερα ειναι για ετοιμοπαραδοτα χειροκινητα με 110 αλογα Life εκδοση...

Υποθετω αναφερεσαι στη πατρα, που συντομα θα ανοιξει και εντος της πολης πρατηριο... Δε διαφωνω τελειως για το φα αν δε το εχεις διπλα σου ή δε μπορεις να ασχοληθεις, το ξεχνας.. .Εγω παντως με 9 λιτρα ντεποζιτο μια χαρα ημουν και ουδεποτε ζοριστηκα, σιγουρα δεν ισχυει το "γιοκ" που λες... γιατι τα 9λ στη πραγματικοτητα ειναι 10,5-11λ και κανεις πανω απο 150 χλμ με αυτα... ο καθενας βεβαια ζυγιζει τις αναγκες του... πρακτικα μονο αρονα ΦΑ μενει (μιας κ το καμικ εχει ελαχιστα κομματια στοκ που εχουν ~25000 με την εκπτωση κ επειτα σταματαει να βγαινει) κ ο τς δεν ενφιαφερεται για ΦΑ αρα τσαμπα κουβεντα κανουμε ;) απο εκει κ περα ειναι με διαφορα το πιο οικονομικό καυσιμο, αρκει να σε βολευουν οι παραμετροι του...

Για εμενα με βαση τα δεδομένα του παντως, ξεκαθαρα βιταρα

Στην σελιδα της VW γράφει για το Tiago 95hp Life:

Τιμή 23.900€

Προωθητική ενέργεια μέχρι 30/04 για ετοιμοπαραδοτα 2.000€ έκπτωση.

https://www.volkswagen.gr/el/models/taigo.html

Και δεν υπάρχει Tiago 110 χειροκίνητο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απορώ γιατί συζητάτε για cng απο τη στιγμή που δε βγαίνουν καινούρια , όσοι πρόλαβαν-πρόλαβαν .

1 ώρα πριν, broxopios είπε

Το Sandero σαν αυτοκίνητο τι λέει σε γενικές γραμμές; 

θα πρότεινα να μπεις σε κανα fb group ,

πάσχει απο ποιότητα εσωτερικού , όχι όμως όσο τις παλιότερες (αλλά κατα πολύ φθηνότερες σειρές ,12500€ έκανε με τις νορμάλ παλιές τιμές)

Το μοτέρ υγραερίου αξιόπιστο , αλλά ρώτα εκεί αν οι δεξαμενές που έχει είναι κλασσικές του εμπορίου και αν ο εγκέφαλος είναι ξεκλείδωτος

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, nk9 είπε

Στην σελιδα της VW γράφει για το Tiago 95hp Life:

Τιμή 23.900€

Προωθητική ενέργεια μέχρι 30/04 για ετοιμοπαραδοτα 2.000€ έκπτωση.

https://www.volkswagen.gr/el/models/taigo.html

Και δεν υπάρχει Tiago 110 χειροκίνητο.

To 95life παει 21200 τελικη... απο αντιπροσωπεια αυτα που επισκεφθηκα με φιλο που ψανχει κι αυτος, οχι "το site"

χειροκινητο 110 επισης υπαρχουν (ή υπηρχαν πριν λιγες μερες) καποια κομματια περσινα στοκ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, paylidis είπε

To 95life παει 21200 τελικη... απο αντιπροσωπεια αυτα που επισκεφθηκα με φιλο που ψανχει κι αυτος, οχι "το site"

χειροκινητο 110 επισης υπαρχουν (ή υπηρχαν πριν λιγες μερες) καποια κομματια περσινα στοκ

Δίχως διάθεση αντιδικίας ή αμφισβήτησης των λεγομένων σου:

1) Μπορεί η τιμή που λες να ήταν με έκπτωση από τον συγκεκριμενο αντιπρόσωπο

2) Στον επίσημο τιμοκατάλογο, που ισχυει από τον Φεβρουάριο, δεν αναφέρεται χειροκίνητο 110 hp. Επίσης, σε αρθρο των 4 τροχών του 2022 γράφει:

"Η εισαγωγική έκδοση των 95 ίππων συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων, ενώ οι άλλες δύο με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG 7 σχέσεων."

https://www.google.gr/amp/s/www.4troxoi.gr/dokimes/test/vw-taigo/amp/

Επίσης, εδώ:

https://autogreeknews.gr/dokimes/dokimes-autokinitwn-ana-marka/volkswagen-dokimes/dokimi-vw-taigo-1-0-tsi-110ps-dsg

"Για την ισχυρότερη έκδοση των 110 ίππων, που συνεργάζεται αποκλειστικά με το 7άρι DSG"

Κάπου μπερδεύεσαι...

Επεξ/σία από nk9
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, broxopios είπε

Το hyundai bayon distinctive με 1.0 κινητήρα με προωθητική μας είπε βγαίνει στα 21000.

Καλή τιμή. Σαν αυτοκίνητο τι λέει; 

Εάν σου κάνει αισθητικά, είναι ό,τι πιο φορτωμένο εξοπλιστικά σε αυτή την τιμή. Και γενικά η τιμή είναι χώμα, με βάση την αγορά του 2024.

Τρικυλινδρος κινητήρας, ο οποίος λένε πως δεν είναι και ο πλέον οικονομικός στην κατηγορία του.

Βγαίνει και σε mild hybrid, αλλά κοστίζει παραπάνω.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, nk9 είπε

Δίχως διάθεση αντιδικίας ή αμφισβήτησης των λεγομένων σου:

1) Μπορεί η τιμή που λες να ήταν με έκπτωση από τον συγκεκριμενο αντιπρόσωπο

2) Στον επίσημο τιμοκατάλογο, που ισχυει από τον Φεβρουάριο, δεν αναφέρεται χειροκίνητο 110 hp. Επίσης, σε αρθρο των 4 τροχών του 2022 γράφει:

"Η εισαγωγική έκδοση των 95 ίππων συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων, ενώ οι άλλες δύο με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG 7 σχέσεων."

https://www.google.gr/amp/s/www.4troxoi.gr/dokimes/test/vw-taigo/amp/

Επίσης, εδώ:

https://autogreeknews.gr/dokimes/dokimes-autokinitwn-ana-marka/volkswagen-dokimes/dokimi-vw-taigo-1-0-tsi-110ps-dsg

"Για την ισχυρότερη έκδοση των 110 ίππων, που συνεργάζεται αποκλειστικά με το 7άρι DSG"

Κάπου μπερδεύεσαι...

Κάτσε περιμένω να σχολάσει ο φίλος να μου πει ακριβως νούμερα από τις προσφορές :) γιατί άνθρωποι είμαστε 

απο εκεί κ πέρα ποτε δε θα κοιτάτε τιμοκαταλόγους κλπ, από κοντά παίζουν άλλες τιμές με λίγο πίεση στο πωλητή 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, paylidis είπε

Κάτσε περιμένω να σχολάσει ο φίλος να μου πει ακριβως νούμερα από τις προσφορές :) γιατί άνθρωποι είμαστε 

απο εκεί κ πέρα ποτε δε θα κοιτάτε τιμοκαταλόγους κλπ, από κοντά παίζουν άλλες τιμές με λίγο πίεση στο πωλητή 

Στην επαρχία, όπου είναι μόνο ένας αντιπρόσωπος, είναι δύσκολο έως αδύνατο να πάρεις διαφορετική τιμή.

Σε Αττική και Θεσσαλονίκη προφανως είναι εφικτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, nk9 είπε

Δίχως διάθεση αντιδικίας ή αμφισβήτησης των λεγομένων σου:

1) Μπορεί η τιμή που λες να ήταν με έκπτωση από τον συγκεκριμενο αντιπρόσωπο

2) Στον επίσημο τιμοκατάλογο, που ισχυει από τον Φεβρουάριο, δεν αναφέρεται χειροκίνητο 110 hp. Επίσης, σε αρθρο των 4 τροχών του 2022 γράφει:

"Η εισαγωγική έκδοση των 95 ίππων συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων, ενώ οι άλλες δύο με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG 7 σχέσεων."

https://www.google.gr/amp/s/www.4troxoi.gr/dokimes/test/vw-taigo/amp/

Επίσης, εδώ:

https://autogreeknews.gr/dokimes/dokimes-autokinitwn-ana-marka/volkswagen-dokimes/dokimi-vw-taigo-1-0-tsi-110ps-dsg

"Για την ισχυρότερη έκδοση των 110 ίππων, που συνεργάζεται αποκλειστικά με το 7άρι DSG"

Κάπου μπερδεύεσαι...

1 ώρα πριν, nk9 είπε

Στην επαρχία, όπου είναι μόνο ένας αντιπρόσωπος, είναι δύσκολο έως αδύνατο να πάρεις διαφορετική τιμή.

Σε Αττική και Θεσσαλονίκη προφανως είναι εφικτό.

Λύθηκε το μυστήριο για το τκρος μιλάγαμε

tcross my23 21200 110αλογατα απλό χρώμα είχε 3 αμαξια συν 250 πινακίδες τέλη 

To my24 22900 116 άλογα πλέον με μεταλλικο είχε πολλά διαθεσιμα τελικη με όλα μέσα 

taigo δεν άρεσε τελικά στο φίλο γιατί είναι χαμηλότερο πίσω για αυτό δε το παζάρεψα καν … και μιλάμε πάντα για Αττική οι τιμές..! 

Προσωπικά βέβαια είμαι πιο πολύ υπέρ του βιταρα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
43 λεπτά πριν, paylidis είπε

Λύθηκε το μυστήριο για το τκρος μιλάγαμε

tcross my23 21200 110αλογατα απλό χρώμα είχε 3 αμαξια συν 250 πινακίδες τέλη 

To my24 22900 116 άλογα πλέον με μεταλλικο είχε πολλά διαθεσιμα τελικη με όλα μέσα 

taigo δεν άρεσε τελικά στο φίλο γιατί είναι χαμηλότερο πίσω για αυτό δε το παζάρεψα καν … και μιλάμε πάντα για Αττική οι τιμές..! 

Προσωπικά βέβαια είμαι πιο πολύ υπέρ του βιταρα 

Τώρα συνεννοηθήκαμε!

Και το t-cross μια χαρά επιλογή είναι.

Καθαρά υποκειμενικά, μεταξύ Arona και t-cross, εμφανισιακα θα κοιταγα το πρώτο.

ΥΓ: Έχει προσφορά για το my 24; Πώς κι έτσι;

https://www.car.gr/s/soh4ldhf/

Εδώ πάντως δεν το έχει τόσο χαμηλά.

23.914+200 πινακίδες μέχρι 30/04

Μήπως η προσφορά του φίλου σου είναι για my24 αλλά 95αρι;

Επεξ/σία από nk9
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...