Προς το περιεχόμενο

Επισκευή αυτοκινήτου - Opel Corsa 2004


Paranonymus1993

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σας. 

Έχω ένα αυτοκίνητο 20ετίας. Δεν μπορώ να αγοράσω ούτε καινούργιο, αλλά ούτε ένα "νέο" μεταχειρισμένο, λόγω οικονομικών. 

Αυτό που μπορώ, είναι να βελτιώσω σιγά σιγά αυτό που έχω, σε βάθος διετίας ας πούμε. 

Το θέμα είναι πως δεν γνωρίζω τι ακριβώς χρειάζεται. Επομένως η πρώτη ερώτηση μου είναι

"πού θα ήταν καλό να το πάω έτσι ώστε να κάνουν μια εμπεριστατωμένη διάγνωση στο καθετί, και να μου δώσουν μια λίστα με τα όσα χρήζουν επισκευής". 

Σε μάστορες, εδώ Μεσσηνία, τέσσερα χρόνια τώρα οι εμπειρίες μου δεν ήταν καλές. Αρπακολλισμός, ανειλικρίνεια και κερδοσκοπία. Θα μου πείτε, οκ, ελληνικό το φαινόμενο γενικά. 

Έπειτα, αφού γίνει η διάγνωση, θα ήθελα να μου πείτε με ποιο τρόπο θα μπορούσα να προμηθευτώ τα όποια ανταλλακτικά. Κάποιο site ή κάποιο κατάστημα εντός ή εκτός Ελλάδος. Δεν περιμένω γνήσια ανταλλακτικά. Αλλά ποιοτικά, κι ας είναι και δεύτερης διαλογής. Να τα παραγγείλω και να πάω σε ένα μάστορα (τον λιγότερο αναξιόπιστο) , να τα βάλει. 

Διότι όσες φορές έχω πάει και βάζουν δήθεν τα δικά τους ανταλλακτικά, έχω την εντύπωση ότι υπερκοστολογούν την επισκευή. 

Θα ήθελα την βοήθεια σας. 

Σας ευχαριστώ.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Paranonymus1993 είπε

Καλησπέρα σας. 

Έχω ένα αυτοκίνητο 20ετίας. Δεν μπορώ να αγοράσω ούτε καινούργιο, αλλά ούτε ένα "νέο" μεταχειρισμένο, λόγω οικονομικών. 

Αυτό που μπορώ, είναι να βελτιώσω σιγά σιγά αυτό που έχω, σε βάθος διετίας ας πούμε. 

Το θέμα είναι πως δεν γνωρίζω τι ακριβώς χρειάζεται. Επομένως η πρώτη ερώτηση μου είναι

"πού θα ήταν καλό να το πάω έτσι ώστε να κάνουν μια εμπεριστατωμένη διάγνωση στο καθετί, και να μου δώσουν μια λίστα με τα όσα χρήζουν επισκευής". 

Σε μάστορες, εδώ Μεσσηνία, τέσσερα χρόνια τώρα οι εμπειρίες μου δεν ήταν καλές. Αρπακολλισμός, ανειλικρίνεια και κερδοσκοπία. Θα μου πείτε, οκ, ελληνικό το φαινόμενο γενικά. 

Έπειτα, αφού γίνει η διάγνωση, θα ήθελα να μου πείτε με ποιο τρόπο θα μπορούσα να προμηθευτώ τα όποια ανταλλακτικά. Κάποιο site ή κάποιο κατάστημα εντός ή εκτός Ελλάδος. Δεν περιμένω γνήσια ανταλλακτικά. Αλλά ποιοτικά, κι ας είναι και δεύτερης διαλογής. Να τα παραγγείλω και να πάω σε ένα μάστορα (τον λιγότερο αναξιόπιστο) , να τα βάλει. 

Διότι όσες φορές έχω πάει και βάζουν δήθεν τα δικά τους ανταλλακτικά, έχω την εντύπωση ότι υπερκοστολογούν την επισκευή. 

Θα ήθελα την βοήθεια σας. 

Σας ευχαριστώ.

 

Κάτοχος ίδιου μοντέλου . Του έκανα και εγω κάποια μαζέματα .( σύστημα ψύξης/ διεύθυνσης / μηχανικά )

Εσυ ακριβώς τι προβλήματα αντιμετωπίζεις και πόσα χιλιόμετρα έχει επάνω το μοτέρ .

Η τοπική αγορά πολλές φορες δε βρίσκεις αυτα που θές .

Και είναι αναλόγως το συνεργειο , γιατι εάν πάς δικά σου , παίρνουν παραπάνω εργασία . Έχουν ενα περιθώριο κερδους και είναι λογικό σε λογικα επίπεδα απο τα ανταλλακτικά .

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μεγάλη ιστορία τα χλμ. Το σασί έχει 400κ και η μηχανή 160κ. 

Τρέμει ολόκληρο όταν οδηγάω. Κρεμαγιερα λογικά. Τρίζουν οι ρόδες καθώς στρίβω. Κάτι παίζει με αμορτισέρ κούπες μπιλιοφορους. Βασικά ο θόρυβος στις κούπες ακούγεται. Τις λακούβες τις νιώθω στερεοφωνικά. Ντόλμπι ατμος για την ακρίβεια. Καλοριφέρ δε δουλεύει. Πόρτα οδηγού δεν κλείνει καλά. Χειρόφρενο δεν πιάνει, σε βαθμό που αν παρκάρω σε δρόμο με κλίση και δεν βάλω ταχύτητα, το αμάξι έφυγε. Λαμπάκι abs μονίμως αναμμένο και κάποιες φορές κλείνει και ξαναναβει όποτε θυμηθεί. Και κάτι δεν πάει καλά με δίσκο πλατό. Για να βάλω όπισθεν , πρώτα πρέπει να βάλω πρώτη , αλλιώς δε μου παίρνει την οπισθεν. Τελευταία βάζω μπρος , πατάω γκάζι για να ξεκινήσω με πρώτη και το αμάξι δεν ανεβάζει στροφές. Πάει σαν να έχω κουμπώσει πέμπτη. Σαν να μην τραβάει καύσιμο ξέρω γω. Δεν έχω ιδέα. 

Αυτά τα ολίγα. 

 

 

 

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Paranonymus1993 είπε

Μεγάλη ιστορία τα χλμ. Το σασί έχει 400κ και η μηχανή 160κ. 

Τρέμει ολόκληρο όταν οδηγάω. Κρεμαγιερα λογικά. Τρίζουν οι ρόδες καθώς στρίβω. Κάτι παίζει με αμορτισέρ κούπες μπιλιοφορους. Βασικά ο θόρυβος στις κούπες ακούγεται. Τις λακούβες τις νιώθω στερεοφωνικά. Ντόλμπι ατμος για την ακρίβεια. Καλοριφέρ δε δουλεύει. Πόρτα οδηγού δεν κλείνει καλά. Χειρόφρενο δεν πιάνει, σε βαθμό που αν παρκάρω σε δρόμο με κλίση και δεν βάλω ταχύτητα, το αμάξι έφυγε. Λαμπάκι abs μονίμως αναμμένο και κάποιες φορές κλείνει και ξαναναβει όποτε θυμηθεί. Και κάτι δεν πάει καλά με δίσκο πλατό. Για να βάλω όπισθεν , πρώτα πρέπει να βάλω πρώτη , αλλιώς δε μου παίρνει την οπισθεν. Τελευταία βάζω μπρος , πατάω γκάζι για να ξεκινήσω με πρώτη και το αμάξι δεν ανεβάζει στροφές. Πάει σαν να έχω κουμπώσει πέμπτη. Σαν να μην τραβάει καύσιμο ξέρω γω. Δεν έχω ιδέα. 

Αυτά τα ολίγα. 

 

 

 

Ας τα πάρουμε με τη σειρά . Σε διαγνωστικό έχει μπει να δεις καταγεγραμμένες βλάβες ; 

Για τη οδηγική συμπεριφορά ελέγχεις το σύστημα διεύθυνσης σε ράμπα για τζογους κενά . Υπάρχει σετ επισκευής για τη κρεμαγιερα (50€) το έχω φτιάξει. Βλέπεις μπαλάκια ψαλιδιών ακρομπαρα σινεμπλόκ ψαλιδιών και μετά αφού το μαζέψεις κάνεις έλεγχο και τη ευθυγράμμιση του.

Χειρόφρενο κάνε service στο πίσω άξονα και δες την κατάσταση σιαγωνων άλλαξε τα . Πόρτα ειδικά εάν είναι 3 πορτο κάθονται οι πυροι επειδή είναι βαριά (θες φανοποιο). 

Λαμπάκι abs βάλτο στο διαγνωστικό για αρχή και δες τους αισθητήρες στους εμπρός τροχούς. 

Καλοριφέρ τι εννοείς οτι δε δουλέυει ? Βγάζει χλιαρό αέρα ( θεμα θερμοστάτη / βουλωμένο ψυγείο καλοριφέρ) ή οτι δε δουλευει σε όλες τις σκάλες γιατι έβγαζαν θέμα με τη αντισταση τα Corsa C/D .

Γενικά πρέπει να τα βάλεις κατω και να τα υπολογίσεις . 

Θες μηχανικό να ασχοληθεί τμηματικά .

 

 

Επεξ/σία από meletis_m
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχεις ένα ασυντηρητο καταπονημενο αμάξι με υπερβολικα κμ π σιγουρα δεν εγιναν εκει τοπικα...

εν ολιγης ψαλιδια,φουσκες,δικό πλατω βολαν ,δαχτυλίδια κιβωτιου,αισθητήρα abs ή ecu ..θέρμανση δεν έχει άλλα έχει a.c.?

On parts,autodoc ktl .googlareis μαρκες να δεις made in.... ξερω γω θα ελεγα χαλαρα κάπου ανάμεσα σε 1-2κ ? Θα τα έδινες?

Επεξ/σία από kage
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το λαμπάκι abs είναι εγκέφαλος. Περίπου 200 ευρώ η επισκευή του δικού σου. 

Η πόρτα φτιάχνεται εύκολα σε φανοποιο.

Το ίδιο και το χειρόφρενο, λογικά θέλει ρυθμισμα.

Τώρα για την όπισθεν, λογικά συμπλέκτης αλλαγή.

Στο σύστημα διεύθυνσης λογικά θέλει αρκετή δουλειά αλλά κ πάλι πρέπει να ελεγχθεί.

Το καλοριφέρ δεν ενεργοποιείται; Τότε λογικά θες χειριστήρια ( βρίσκεις από μεταχειρισμένο).

Για το ότι δεν ανεβάζει στροφές παίζει να είναι πεταλούδα.

Θεωρώ ότι το χιλιάρικο μπορείς να το φτάσεις άνετα .

 

Επεξ/σία από bill999r
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Είμαι διατεθειμένος σε βάθος χρόνου να δώσω 1-2 χιλιάρικα και να το φτιάξω κομπλέ. Απ' τη στιγμή που δεν έχω μαζεμένα 5-6 χιλιάρικα να πάρω ένα "καινούργιο" μεταχειρισμένο, και από τη στιγμή που χρειάζομαι το αμάξι για να πηγαίνω για δουλειά, μονόδρομο το βλέπω να ρίξω αυτά τα 1-2 χιλιάρικα για επισκευή. 

Επειδή δεν ξέρω όμως τι ακριβώς έχει, αλλά μόνο μαντεψιές μπορώ να κάνω , πού μπορώ να το πάω για να γίνει ένας πολύ καλός διαγνωστικός έλεγχος ; Σε πρώτη φάση αυτό χρειάζομαι. Κι ας μου κοστίσει κι αυτός ο έλεγχος, τι να κάνουμε. Να το πάω αντιπροσωπεία Όπελ στην Καλαμάτα ; Εκεί θα μου πουν τι ακριβώς έχει ; Θέλω ψείρισμα. Να μου πουν το και το, να ξέρω έπειτα τι να παραγγείλω από ανταλλακτικά και σε ποιους μάστορες να απευθυνθώ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ προσωπικά θα το πήγαινα σε ΚΤΕΟ για να το κάνουν έλεγχο. Έτσι,σίγουρα θα έχεις μια αντικειμενική άποψη, καθώς δεν κερδίζουν κάτι με το να σου πουν ''α,πρέπει να τα αλλάξεις όλα'' καθώς δεν είναι συνεργείο. 

Πας,βλέπεις τι σου λένε,και πορεύεσαι ανάλογα

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξεκινάς με σύστημα διεύθυνσης , ψαλίδια , μπαλάκια , αντιστρεπτικής , φούσκες ημιαξόνια να μη σκοτωθείς και μετά ιεραρχείς βλάβες ανάλογα με το μπάτζετ.

Ένα καλό ιντερνιτικό μαγαζί για ανταλλακτικά είναι το onparts από Ελλάδα με εξιδεικευμένα άτομα να σουδώσουν κάτι που θα κάνει στο δικό σου όχημα αν τους δώσεις πλάσιο. Απέφευγε έξω αν δεν είσαι σίγουρος γιατί αν πάρεις κάτι που δεν ταιριάζει αντε να το αλλάξεις.

Τρίζουν οι ρόδες σε στροφή μπορεί να έχει φάει και τα ημιαξόνια αν δεν έχεις αλλάξει φούσκες και να μην είναι κρεμαργιέρα. Σίγουρα θες διάγνωση να ξέρεις τι θα παραγγείλεις.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Byron_91 είπε

Εγώ προσωπικά θα το πήγαινα σε ΚΤΕΟ για να το κάνουν έλεγχο. Έτσι,σίγουρα θα έχεις μια αντικειμενική άποψη, καθώς δεν κερδίζουν κάτι με το να σου πουν ''α,πρέπει να τα αλλάξεις όλα'' καθώς δεν είναι συνεργείο. 

Πας,βλέπεις τι σου λένε,και πορεύεσαι ανάλογα

Ενημερωτικά, 

Περασα κτεο ενα αμαξι που τα μισα πραγματα δεν δούλευαν. Και την προηγούμενη διετια που το ειχα περασει στο ιδιο κτεο μου ειχαν πει για κρεμαριερα και ακρομπαρα. Τα οποια δεν έφτιαξα ποτέ. 

Τωρα μου ειπαν μια χαρα ειναι το αμαξακι για απλή χρήση. 

Επεξ/σία από p_under
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 16/3/2024 στις 4:08 ΜΜ, Paranonymus1993 είπε

Αυτό που μπορώ, είναι να βελτιώσω σιγά σιγά αυτό που έχω, σε βάθος διετίας ας πούμε

 

 

 

Στις 16/3/2024 στις 9:35 ΜΜ, Paranonymus1993 είπε

 

Τρέμει ολόκληρο όταν οδηγάω. Κρεμαγιερα λογικά. Τρίζουν οι ρόδες καθώς στρίβω. Κάτι παίζει με αμορτισέρ κούπες μπιλιοφορους. Βασικά ο θόρυβος στις κούπες ακούγεται. Τις λακούβες τις νιώθω στερεοφωνικά. Ντόλμπι ατμος για την ακρίβεια. Καλοριφέρ δε δουλεύει. Πόρτα οδηγού δεν κλείνει καλά. Χειρόφρενο δεν πιάνει, σε βαθμό που αν παρκάρω σε δρόμο με κλίση και δεν βάλω ταχύτητα, το αμάξι έφυγε. Λαμπάκι abs μονίμως αναμμένο και κάποιες φορές κλείνει και ξαναναβει όποτε θυμηθεί. Και κάτι δεν πάει καλά με δίσκο πλατό. Για να βάλω όπισθεν , πρώτα πρέπει να βάλω πρώτη , αλλιώς δε μου παίρνει την οπισθεν. Τελευταία βάζω μπρος , πατάω γκάζι για να ξεκινήσω με πρώτη και το αμάξι δεν ανεβάζει στροφές. Πάει σαν να έχω κουμπώσει πέμπτη. Σαν να μην τραβάει καύσιμο ξέρω γω. Δεν έχω ιδέα. 

Αυτά τα ολίγα. 

 

 

 

Αφου το ''παρατησες'' τωρα θελεις να τα φτιαξεις και σε βαθος διετιας! Μαλιστα.

 

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να μην περάσει ΚΤΕΟ πρέπει να είναι πραγματικά χρέπι το αμάξι(να κινδυνεύεις να σκοτωθείς). Αλλιώς τα υπόλοιπα περνάνε σε δευτερεύουσες ελλείψεις και όλα μέλι γάλα...

Ακόμα θυμάμαι τραυματικά την εμπειρία μου που μόλις είχα περάσει ΚΤΕΟ και μετά απο 1-2 χλμ κόβεται η μία βάση μηχανής και μένω στο δρόμο....

Αλλά θα μου πείς αυτά δεν τα τσεκάρουν.

Στο παρασύνθημα τώρα, κάποια πράγματα που αναφέρεις θα έπρεπε να είχαν φτιαχτεί χθες.... Ορισε τις προτεραιότητες σου βάση ασφαλής μετακίνησης και ξεκίνησε επισκευές asap....

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 ώρες πριν, PLACEBO_89 είπε

 

Αφου το ''παρατησες'' τωρα θελεις να τα φτιαξεις και σε βαθος διετιας! Μαλιστα.

 

Αυτό το συμπέρασμα από πού προέκυψε; 

Μια χαρά αυτοκίνητο είχα. Μέχρι που ένας ρομά μου έπεσε επάνω, και πήρα κάμποσες τούμπες και βγήκα σε ένα χωράφι. 

Λόγω οικονομικών, δεν μπορούσα να έχω άλλο αμάξι. Βρήκαμε ένα σασί στην Αθήνα, και του βάλαμε τη μηχανή του αμαξιού που βγήκε οφ. Η μηχανή ήταν λειτουργική.  

Το νέο σασί λοιπόν, είναι αυτό το "παρατημένο". Η μηχανή έχει 160.000 χλμ και το σασί 406.000χλμ. και αυτός που το είχε ανάθεμα κι αν του έκανε ποτέ σέρβις. 

Αφού μπήκαν σε σειρά κάποια θέματα υγείας κυρίως, είπα πλέον να φτιάξω σιγά σιγά το αυτοκίνητο, μπας και μου βγάλει αλλά 4-5 χρονάκια, αφού να αγοράσω καινούργιο δεν παίζει. 

Τα συμπεράσματα αυτά , καλό είναι να μη βγαίνουν τόσο γρήγορα, πόσο μάλλον εάν δεν έχει προηγηθεί κάποια ερώτηση, εξήγηση ή υποτυπώδης συνομιλία. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, Paranonymus1993 είπε

Αυτό το συμπέρασμα από πού προέκυψε; 

Μια χαρά αυτοκίνητο είχα. Μέχρι που ένας ρομά μου έπεσε επάνω, και πήρα κάμποσες τούμπες και βγήκα σε ένα χωράφι. 

Λόγω οικονομικών, δεν μπορούσα να έχω άλλο αμάξι. Βρήκαμε ένα σασί στην Αθήνα, και του βάλαμε τη μηχανή του αμαξιού που βγήκε οφ. Η μηχανή ήταν λειτουργική.  

Το νέο σασί λοιπόν, είναι αυτό το "παρατημένο". Η μηχανή έχει 160.000 χλμ και το σασί 406.000χλμ. και αυτός που το είχε ανάθεμα κι αν του έκανε ποτέ σέρβις. 

Αφού μπήκαν σε σειρά κάποια θέματα υγείας κυρίως, είπα πλέον να φτιάξω σιγά σιγά το αυτοκίνητο, μπας και μου βγάλει αλλά 4-5 χρονάκια, αφού να αγοράσω καινούργιο δεν παίζει. 

Τα συμπεράσματα αυτά , καλό είναι να μη βγαίνουν τόσο γρήγορα, πόσο μάλλον εάν δεν έχει προηγηθεί κάποια ερώτηση, εξήγηση ή υποτυπώδης συνομιλία. 

Εγώ προσωπικά είμαι υπέρμαχος αυτής νοοτροπίας(κρατάω αμάξια εφ όρου ζωής). Δεν ξέρω έχω μια διαφορετική σχέση με τα αμάξια. Τα θεωρώ κομμάτι της οικογενείας και ότι αν τα προσέξεις θα σε προσέξουν και αυτά.

 

Πάντως σίγουρα δεν θα σου βγεί φτηνό αυτό που πας να κάνεις, γιατί είναι κάμποσα πράγματα στην μέση που έχουν μαζευτεί και εννοείται δεν θα πάρεις πίσω χρηματικά αυτά που θα δώσεις. Ξεκίνα με τα βασικά, να τσουλάει, να στρίβει και να φρενάρει σωστά και μετά πας σε ποιό light πράγματα, βλέπε πόρτα που ανέφερες κτλ.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...