Προς το περιεχόμενο

Νερά αυτοκίνητο λυ


andreaskat007

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα θα ήθελα τα φώτα όσων γνωρίζουν . Εχω ενα ford ka ρτου 2007 εδω και ενα μήνα μπαινοβγαίνει συνεργείο. Αρχικά το θέμα ξεκίνησε ως εξής : μετα από σύντομη διαδρομή 10-15 λεπτών χωρίς κίνηση άναβε το βεντιλαντερ. Κατέβαινα άνοιγα καπό και έβλεπα είτε να έχει αδειάσει το νερό είτε να το .αδειάζει εκείνη την ώρα . Πήγαμε συνεργείο. Στην αρχη βρέθηκαν κάποια κολάρα με διαρροή που σύμφωνα με το συνεργείο δημιουργούσαν πίεση στο κύκλωμα. Όμως το θέμα συνέχισε. Ξαναπήγε συνεργείο. Αλλη διαρροή καμία. Μου εφτιαξε καπως την τάπα να κουμπώνει καλά μήπως και δεν βιδωνε καλά. Τα ίδια. Βεντιλαντερ και όταν άνοιγα καπό έβλεπα τα νερά σαν να βράζουν μεσα στο δοχείο. Έσβηνα μηχανή μαι αμέσως κάθονταν. Ξανά συνεργείο. Βγάζουμε θερμοστάτη λαι δούλεψε το να δούμε μου λέει. Μετα  απο λίγα χιλιόμετρα καπνοί το αμάξι. Τελικώς είχε κάψει φλάντζα και ράγισμα καπάκι μηχανής. Επιδιορθώθηκε και μας λέει ασε το αμάξι  λίγο χώρις θερμοστάτη να φύγουν τα άλατα. Εκλέχθηκε η αντλία ήταν μια χαρά. Και το θέμα είναι εδω. Πάλι μετα απο κάποια σχετικά σύντομη διαδρομή χωρίς πολυ ζόρι παίρνει μπροστά το βεντιλαντερ. Τα νερά δεν τα πετάει μεν αλλά ανάβει. Και ενω είναι χωρίς θερμοστάτη κανονικά θα έπρεπε να αναβει πιο δύσκολα. Θα το πάω απο βδομάδα σε άλλο συνεργείο. Πιστευω ότι δεν κάνει για κάποιο λόγο καλή κυκλοφορία νερού. Τα κολάρα του δοχείου και το πάνω και το κάτω είναι ζεστά σε σημείο που σε κάινε σε για πανω απο δευτερόλεπτο επαφής. Αν κάποιος έχει κάποια αποψη ή αν γνωρίζει κάτι θα το εκτιμούσα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα λάδια τα κάναμε αλλαγή μαζι με την φλάντζα. Για το αν είναι κάτι βουλωμένο δεν μου είπε το συνεργείο αν βρήκε κάτι. Όταν τονπαω σε άλλο θα του πω να τσεκαρει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, andreaskat007 είπε

Καλησπέρα θα ήθελα τα φώτα όσων γνωρίζουν . Εχω ενα ford ka ρτου 2007 εδω και ενα μήνα μπαινοβγαίνει συνεργείο. Αρχικά το θέμα ξεκίνησε ως εξής : μετα από σύντομη διαδρομή 10-15 λεπτών χωρίς κίνηση άναβε το βεντιλαντερ. Κατέβαινα άνοιγα καπό και έβλεπα είτε να έχει αδειάσει το νερό είτε να το .αδειάζει εκείνη την ώρα . Πήγαμε συνεργείο. Στην αρχη βρέθηκαν κάποια κολάρα με διαρροή που σύμφωνα με το συνεργείο δημιουργούσαν πίεση στο κύκλωμα. Όμως το θέμα συνέχισε. Ξαναπήγε συνεργείο. Αλλη διαρροή καμία. Μου εφτιαξε καπως την τάπα να κουμπώνει καλά μήπως και δεν βιδωνε καλά. Τα ίδια. Βεντιλαντερ και όταν άνοιγα καπό έβλεπα τα νερά σαν να βράζουν μεσα στο δοχείο. Έσβηνα μηχανή μαι αμέσως κάθονταν. Ξανά συνεργείο. Βγάζουμε θερμοστάτη λαι δούλεψε το να δούμε μου λέει. Μετα  απο λίγα χιλιόμετρα καπνοί το αμάξι. Τελικώς είχε κάψει φλάντζα και ράγισμα καπάκι μηχανής. Επιδιορθώθηκε και μας λέει ασε το αμάξι  λίγο χώρις θερμοστάτη να φύγουν τα άλατα. Εκλέχθηκε η αντλία ήταν μια χαρά. Και το θέμα είναι εδω. Πάλι μετα απο κάποια σχετικά σύντομη διαδρομή χωρίς πολυ ζόρι παίρνει μπροστά το βεντιλαντερ. Τα νερά δεν τα πετάει μεν αλλά ανάβει. Και ενω είναι χωρίς θερμοστάτη κανονικά θα έπρεπε να αναβει πιο δύσκολα. Θα το πάω απο βδομάδα σε άλλο συνεργείο. Πιστευω ότι δεν κάνει για κάποιο λόγο καλή κυκλοφορία νερού. Τα κολάρα του δοχείου και το πάνω και το κάτω είναι ζεστά σε σημείο που σε κάινε σε για πανω απο δευτερόλεπτο επαφής. Αν κάποιος έχει κάποια αποψη ή αν γνωρίζει κάτι θα το εκτιμούσα 

Τάπα δοχείου αντιψυκτικου βάλατε γνήσια ; Με είχε ταλαιπωρήσει σε Opel αυτό το θέμα .

Επιπλέον μήπως για το βεντιλατερ είναι καμιά βαλβίδα ψυκτικού  που παίρνει εντολή ; Σε διαγνωστικό το βάλατε να δείτε όλους τους αισθητήρες και να δει τα live data ; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καπακι μηχανης αλλαξατε? Ταπα ψυγειου εβαλες τη δικια του ή μια απλα να πιανει? Το δουλευεις παραφλου ή νερο βρυσης? Το νερό ειναι καθαρο ή καφετι σαν να εχει λασπη? Αντλια νερου εβαλε καινουργια ή αφησατε την ιδια?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το καπάκι ειχε ραγίσει επισκευάστηκε. Η αντλία εκλλέχθηκε και ήταν εντάξει συν ότι είναι 4 χρόνων μόνο . Μόνο παραφλου βάζω και δοχείο νερού και Καπάκι είναι τα γνήσια 

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν λέτε "εκλεχθηκε η αντλία" (επειδή το έχετε γράψει δύο φορές), εννοείτε οτι ελέγχθηκε η υφιστάμενη και ήταν εντάξει ή εκλέχθηκε μια καινούρια; Τα γράφετε λίγο μπερδεμένα.

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, MauroPaltoudias said:

Όταν λέτε "εκλεχθηκε η αντλία" (επειδή το έχετε γράψει δύο φορές), εννοείτε οτι ελέγχθηκε η υφιστάμενη και ήταν εντάξει ή εκλέχθηκε μια καινούρια; Τα γράφετε λίγο μπερδεμένα.

41% καλή βγήκε η αντλία.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, andreaskat007 είπε

Το καπάκι ειχε ραγίσει επισκευάστηκε. Η αντλία εκλλέχθηκε και ήταν εντάξει συν ότι είναι 4 χρόνων μόνο . Μόνο παραφλου βάζω και δοχείο νερού και Καπάκι είναι τα γνήσια 

Επισκευάστηκε καπακι κινητηρα στην Ελλάδα απο τον μαστρομήτσο 😂

Με τι με ηλεκτροκόλληση😂

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολλά μπορεί να είναι.Σε fiat seicento του  2001 επισκευή καπακιού  δύο φορές , έβραζε τα νερά πέταγε λάδια από την αριστερή πλευρά. Πέρασε νερά στη μηχανη , αλλαγή το ίδιο τροπάριο με την καινούργια. Βράσιμο νερών συνέχισε να πετάει λάδια αριστερα. Απελπισμένος το κοίταζα μια μέρα από που πετάει λάδια έρχεται κοντά συνταξιούχος γείτονας μάστορας ρίχνει μια ματιά ήτανε ζεστό μου λέει βάλε μπρος.

Κοιτάζει από δω κοιτάζει από κει βγάζει το δείχτη λαδιού πέταγε έξω τα λάδια από κεί. Μου λέει κοίταξε το σωληνάκι αναθυμιάσεων που βγαίνει από το καπάκι και πάει στο φιλτροκούτι μήπως είναι βουλωμένο και δεν ανασαίνει η μηχανή. Πάω σε ανακύκλωση 20 ευρώ παίρνω ένα άλλο το βάζω πάνω όλα μια χαρά. Κάποιος λαλακας μάστορας είχε βάλει φλαντζόκολα να επιδιορθώνει ένα μικρό σωληνάκι που εφευγε από το κεντρικό και πήγαινε στον παππά έναλε πολύ είχε βουλώσει τελείως και το μοτέρ δεν ανάσαινε.

Δεν λέω ότι είναι το ίδιο αλλά τυχαία το βρήκα. Ελπίζω να το βρεις και συ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, NikosKallithea είπε

Επισκευάστηκε καπακι κινητηρα στην Ελλάδα απο τον μαστρομήτσο 😂

Με τι με ηλεκτροκόλληση😂

Έχω ακούσει ότι η logo δουλεύει σωστά αφού να φανταστείς με μια σταγόνα σηκώνει αυτοκίνητο

Λοιπόν εγώ θα έκανα αντικατάσταση αντλίας και θα έλεγα στον μηχανικό να ελέγξει το κύκλωμα ίσως είναι κάποια μικρή ρωγμή συ ψυβειο κλπ που όταν ανεβάζει θερμοκρασία ανοίγει  και τα χάνει αμέσως σαν τα κολάρα ένα πράγμα έχεις δει περίπου από ποιο ύψος της μηχανής  τρέχουν τα νερά;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Let's start from the basics,η αντλία όταν ανοιχτεί μοτερ για φλάντζες κλπ αντικαθίσταται η αντλία με καινουργια απ'ευθειας. Καπακι με ράγισμα να επισκευαστεί απο πολυ χλωμο μεχρι απιστευτο,θελει μηχανουργο γνωστη με ορεξη να στο φτιάξει κ να πληρωθεί αναλογα αν κ εφ'οσων το ρηγμα μπορει να επισκευαστεί, συνηθέστερα αντικαθίσταται το καπακι με αλλο κ βαζεις απλα τα εσωτερικα τα δικα σου. Εγω για σιγουριά κ λογω προτερης εμπειριας (2 φλατζες στο σταρλετ και ρήγμα στο καπακι πριν αλλαξω γενικα μοτερ) θα πήγαινα σε ενα συνεργείο τυχαίο και θα ζητούσα στο μαστορα να πρεσαρει το κυκλωμα ψύξης γιατι εχω υποψία φλαντζας,εκει θα φανουν ολα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...