Προς το περιεχόμενο

Πόσα λάδια μπορεί να τρώει?


Πέτρος

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, Πέτρος είπε

Ακόμα δεν έφτασε καν η ώρα για το 1ο service (στα 2 χρόνια είναι) και χτες βλέπω να ψιλοανεβάζει θερμοκρασία (χωρίς ένδειξη/προειδοποίηση, όμως).

στα 2 χρόνια , αποκλείεται , ανα έτος αλλάζεις λάδια κανονικά

επίσης τα αναγραφόμενα χλμ αλλαγής είναι για ιδανικές συνθήκες , στις σκληρές συνθήκες που είναι κόφτες, ρυμούλκηση ή κολλημένος στην κίνηση . εννοείται αλλάζεις νωρίτερα

Επεξ/σία από korakios
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 229
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

1ον, τα λάδια καπου πηγαν. Αν δεν ειδες κηλιδες κατω, ωστε να εχεις διαρροη, τοτε μαλλον τα εκαψες

2ον, σε ολα τα σερβις νομιζω γραφουν για 15κ η 1 ετος (οποιο ερθει πιο νωρις), το εχεις τσεκαρει στο μανιουαλ?

Specifications for Škoda Kamiq 1.5 TSI Manual, 150hp, 2021 (car.info)

τωρα δεν νομιζω να εχει σοβαρο προβλημα, αλλιως θα ειχε αναψει προειδοποιητικη λυνχια, δλδ δεν επεσε τοσο η σταθμη

3ον τι λαδι συμπληρωσες?

 

Επεξ/σία από tutuyo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, Πέτρος είπε

Skoda Kamiq 1.5 TS, αυτόματο, 20μηνών, με λίγο πάνω από 15k χλμ.

Ακόμα δεν έφτασε καν η ώρα για το 1ο service (στα 2 χρόνια είναι) και χτες βλέπω να ψιλοανεβάζει θερμοκρασία (χωρίς ένδειξη/προειδοποίηση, όμως).

Όταν γύρισα σπίτι κοίταξα τα λάδια και ισα που "βρεχόταν" η μύτη του δείκτη. Έβαλα ένα λίτρο κι έφτασε στη μέση της ένδειξης στο σίδερο, έκλεισα τρέχοντας ραντεβού για το service και μέχρι τότε βλέπω αστεράκια.

Καταρχήν, για να ηρεμήσεις,να ξέρεις ότι δεν προκλήθηκε κάτι το σοβαρότερο από αυτό που προϋπήρχε.

Αυτό πού συνέβη είναι το εξής: Πάντα όταν είναι καινούργιο το μοτέρ "τσιμπάει" λάδι και ειδικά μετά τις 8.000-10.000 km το "παίρνει και το σηκώνει" !

 

Η κατανάλωση θα μειωθεί κάπως στην συνέχεια.

Ποτέ μα ποτέ δεν θα ακολουθείς τις κάθε λογής ασυναρτησίες που με σκοπιμότητα σου λένε οι αντιπροσωπείες.

Υποχρεωτικά έλεγχο στάθμης λιπαντικού κάθε δύο μήνες τουλάχιστον. Ειδικά δε όταν το λάδι αρχίζει και "κουράζεται" μετά τις 8.000 km κάθε μήνα. Συμπλήρωση όταν πέφτει στο 1/3 της κλίμακας της βέργας ελέγχου και αλλαγή κάθε 12.000 Km το πολύ.

Αυτά τα δήθεν περί αλλαγής κάθε δύο χρόνια ή και κάθε 25.000km είναι τραγικές οδηγίες.

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, nk9 είπε

Θεωρητικά, εάν δεν αναψε η λυχνία των λαδιων σημαίνει πως η στάθμη ήταν ακριβώς στο min και δεν είχε πέσει κάτω από αυτή. 

Πόσα χιλιόμετρα έχεις κάνει από τα τέλη Γενάρη μέχρι σήμερα (2,5 μήνες); Γιατί περιγράφεις κατανάλωση λαδιού που 2 λίτρα περίπου (από max στο μέσον της ένδειξης)...

Επίσης, δεν κατάλαβα αυτό που έγραψες στον φίλο από πάνω. Θερμοκρασία σου ανέβασε στο όργανο του ψυκτικιυ υγρου. Σωστά;

Θα σε γελάσω για τα χιλιόμετρα, να είναι κάπου 1.500-2.000, γιατί ανεβοκατέβηκα Φάληρο-Άνοιξη κλπ μερικές φορές, βάλε και πήγαινε-έλα στην Πάτρα άλλη μια (όταν κοίταξα ακριβώς πριν).

Έχω τα αναλογικά όργανα, με τον τυπικό δείκτη θερμοκρασίας που στην κορυφή γράφει 90 βαθμοί (θερμοκρασία normal λειτουργίας, ας πούμε) και τερματίζει δεξιά στους 130, ενώ αριστερά ξεκινά από τους 50 (3/4 κύκλου, φαντάσου). Η "κόκκινη" ζώνη είναι στους 120 βαθμούς και πέρα. Τα "βήματα", παρά το αναλογικό του δείκτη, είναι "σκαλοπάτια" κάθε 10, δεν σταματά ενδιάμεσα.

Αντίστοιχα, οι ενδείξεις που μου βγάζει ο "εγκέφαλος" αναφέρουν "θερμοκρασία λαδιού", που ξεκινά από τους 50κάτι όταν αρχίσει να μετρά (στην αρχή βγάζει ---) και αντιστοιχεί χοντρικά σε αυτό που βλέπω στον αναλογικό δείκτη, με κάποια καθυστέρηση συνήθως, αλλά εδώ τα "βήματα" είναι 1-1 βαθμός.

Αυτό που φαίνεται εδώ, μέσα στο στροφόμετρο.

image.png.b9a86f8a2fbea1cf8536b54232e9bc8b.png

10 λεπτά πριν, korakios είπε

στα 2 χρόνια , αποκλείεται , ανα έτος αλλάζεις λάδια κανονικά

επίσης τα αναγραφόμενα χλμ αλλαγής είναι για ιδανικές συνθήκες , στις σκληρές συνθήκες που είναι κόφτες, ρυμούλκηση ή κολλημένος στην κίνηση . εννοείται αλλάζεις νωρίτερα

Ξαναγράφω, εγώ μαζί σας για αλλαγή στο έτος. Για τον οποιονδήποτε λόγο η εδώ Skoda επιμένει στα 2 χρόνια για το 1ο service. Χτες ακόμα που πήρα για να κλείσω, η αρχική ερώτηση ήταν "Α, κλείσατε δύο χρόνια?", πριν δώσω στοιχεία και περιγραφή.

Δεν τίθεται θέμα για αυτό, αν μου είχαν πει "λάδια-φίλτρα στο 3μηνο/1.000χλμ και μετά κάθε χρόνο", θα το είχα κάνει. Δεν τίθεται θέμα τσιγκουνιάς ή οτιδήποτε άλλο. Αν πουλάνε πχιότητα και "ουάου, σε εμάς δεν χρειάζεστε συχνά", δεν μπορώ να το ξέρω.

3 λεπτά πριν, tutuyo είπε

1ον, τα λάδια καπου πηγαν. Αν δεν ειδες κηλιδες κατω, ωστε να εχεις διαρροη, τοτε μαλλον τα εκαψες

2ον, σε ολα τα σερβις νομιζω γραφουν για 15κ η 1 ετος (οποιο ερθει πιο νωρις), το εχεις τσεκαρει στο μανιουαλ?

Specifications for Škoda Kamiq 1.5 TSI Manual, 150hp, 2021 (car.info)

τωρα δεν νομιζω να εχει σοβαρο προβλημα, αλλιως θα ειχε αναψει προειδοποιητικη λυνχια, δλδ δεν επεσε τοσο η σταθμη

3ον τι λαδι συμπληρωσες?

 

Το λάδι που προτείνει η μαμά, 5/30 συγκεκριμένα (θέλει ή αυτό ή 0/20).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

BMW 116D

Κατασκευαστης: καθε 30.000 χλμ ή δυο χρονια 

Tα service ολα αντιπροσωπια.

10 χρονια ο γερμανοdieselας με 9 αλλαγες λαδιων και 230.000 χλμ.

Δεν καιει ουτε ml λαδιου. Ουτε μπαταρια δεν εχω αλλαξει ακομα! 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
36 λεπτά πριν, Πέτρος είπε

Δεν τίθεται θέμα για αυτό, αν μου είχαν πει "λάδια-φίλτρα στο 3μηνο/1.000χλμ και μετά κάθε χρόνο", θα το είχα κάνει. Δεν τίθεται θέμα τσιγκουνιάς ή οτιδήποτε άλλο. Αν πουλάνε πχιότητα και "ουάου, σε εμάς δεν χρειάζεστε συχνά", δεν μπορώ να το ξέρω.

καλύτερα μάθε το μιας και ζορίζεις το μοτέρ

άλλαξέ τα ανα έτος τουλάχιστον (πάντα με φίλτρο)

 

27 λεπτά πριν, INFLUENCER είπε

BMW 116D

Κατασκευαστης: καθε 30.000 χλμ ή δυο χρονια 

Tα service ολα αντιπροσωπια.

10 χρονια ο γερμανοdieselας με 9 αλλαγες λαδιων και 230.000 χλμ.

Δεν καιει ουτε ml λαδιου. Ουτε μπαταρια δεν εχω αλλαξει ακομα! 

το κάψιμο λαδιού είναι συνηθισμένο σε πολλά αμάξια και καμία σχέση δεν έχει με βλάβη όπως παλιά

βλάβη θα είναι αν σου καίει παραπάνω στα πχ 100000 χλμ

Επεξ/σία από korakios
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, Πέτρος είπε

Θα σε γελάσω για τα χιλιόμετρα, να είναι κάπου 1.500-2.000, γιατί ανεβοκατέβηκα Φάληρο-Άνοιξη κλπ μερικές φορές, βάλε και πήγαινε-έλα στην Πάτρα άλλη μια (όταν κοίταξα ακριβώς πριν).

Έχω τα αναλογικά όργανα, με τον τυπικό δείκτη θερμοκρασίας που στην κορυφή γράφει 90 βαθμοί (θερμοκρασία normal λειτουργίας, ας πούμε) και τερματίζει δεξιά στους 130, ενώ αριστερά ξεκινά από τους 50 (3/4 κύκλου, φαντάσου). Η "κόκκινη" ζώνη είναι στους 120 βαθμούς και πέρα. Τα "βήματα", παρά το αναλογικό του δείκτη, είναι "σκαλοπάτια" κάθε 10, δεν σταματά ενδιάμεσα.

Αντίστοιχα, οι ενδείξεις που μου βγάζει ο "εγκέφαλος" αναφέρουν "θερμοκρασία λαδιού", που ξεκινά από τους 50κάτι όταν αρχίσει να μετρά (στην αρχή βγάζει ---) και αντιστοιχεί χοντρικά σε αυτό που βλέπω στον αναλογικό δείκτη, με κάποια καθυστέρηση συνήθως, αλλά εδώ τα "βήματα" είναι 1-1 βαθμός.

Αυτό που φαίνεται εδώ, μέσα στο στροφόμετρο.

image.png.b9a86f8a2fbea1cf8536b54232e9bc8b.png

Ξαναγράφω, εγώ μαζί σας για αλλαγή στο έτος. Για τον οποιονδήποτε λόγο η εδώ Skoda επιμένει στα 2 χρόνια για το 1ο service. Χτες ακόμα που πήρα για να κλείσω, η αρχική ερώτηση ήταν "Α, κλείσατε δύο χρόνια?", πριν δώσω στοιχεία και περιγραφή.

Δεν τίθεται θέμα για αυτό, αν μου είχαν πει "λάδια-φίλτρα στο 3μηνο/1.000χλμ και μετά κάθε χρόνο", θα το είχα κάνει. Δεν τίθεται θέμα τσιγκουνιάς ή οτιδήποτε άλλο. Αν πουλάνε πχιότητα και "ουάου, σε εμάς δεν χρειάζεστε συχνά", δεν μπορώ να το ξέρω.

Το λάδι που προτείνει η μαμά, 5/30 συγκεκριμένα (θέλει ή αυτό ή 0/20).

Καταρχήν, με βάση τα χιλιόμετρα που λες, είναι υπερβολικά μεγάλη η κατανάλωση λαδιού. Δεν δικαιολογείται ούτε και σε άστρωτο μοτέρ.

Σίγουρα θα πρέπει να το παρακολουθήσεις. Μέτρηση με ζεστό κινητήρα, αφού όμως πρώτα έχουν περάσει λίγα λεπτά για να πέσουν τα λάδια. 

Εγώ πάντως συνεχίζω να μην καταλαβαίνω πού ακριβώς σου βγάζει ένδειξη θερμοκρασίας λαδιού. Έχεις κάποιο δικό σου όργανο που κουμπώνεις στη οbd; Πού και πώς την βλέπεις;

Και φυσικά η θερμοκρασία που είπες ότι ανέβηκε δεν έχει καμία σχέση με τη στάθμη του λαδιού. Δεν επηρεάζει το ένα το άλλο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, nk9 είπε

Καταρχήν, με βάση τα χιλιόμετρα που λες, είναι υπερβολικά μεγάλη η κατανάλωση λαδιού. Δεν δικαιολογείται ούτε και σε άστρωτο μοτέρ.

πανω απο 500ml δίνει για τα πρώτα 5000χλμ , μπορεί βέβαια και να μην είχε όταν το πήρε ,δυστυχώς και αυτό είναι συνηθισμένο

επίσης δεν έχει κάνει 1500-2000χλμ , αλλά είναι με τα ίδια λάδια απο το εργοστάσιο 15000χλμ για 20 μήνες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

37 λεπτά πριν, INFLUENCER είπε

BMW 116D

Κατασκευαστης: καθε 30.000 χλμ ή δυο χρονια 

Tα service ολα αντιπροσωπια.

10 χρονια ο γερμανοdieselας με 9 αλλαγες λαδιων και 230.000 χλμ.

Δεν καιει ουτε ml λαδιου. Ουτε μπαταρια δεν εχω αλλαξει ακομα! 

Ακόμα εκείνη την μπαταρία έχεις ;

Ντούρασελ το εργαλείο.

  • Like 1
  • Haha 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, korakios είπε

πανω απο 500ml δίνει για τα πρώτα 5000χλμ , μπορεί βέβαια και να μην είχε όταν το πήρε ,δυστυχώς και αυτό είναι συνηθισμένο

επίσης δεν έχει κάνει 1500-2000χλμ , αλλά είναι με τα ίδια λάδια απο το εργοστάσιο 15000χλμ για 20 μήνες

Ο φίλος λέει πως τα είχε ελέγξει πριν 2,5 μήνες και ήταν στο max.

Τώρα που έπεσε κάτω από το min μας είπε πως έβαλε 1 λίτρο και ο δείκτης έφτασε στην μέση.

Άρα χοντρικά από min έως max έχει γύρω στα 2 λίτρα. Για το πολύ 2.000 χιλιόμετρα που έκανε η κατανάλωση είναι υπερβολική και φυσικά αδικαιολόγητη. Ούτε καν τα αστεία εγχειρίδια δεν μπορούν να την δικαιολογησουν. Αυτά είναι νούμερα κατανάλωσης φριτεζας και όχι κινητηρα.

Και το περίεργο είναι πως δεν καταναλώθηκαν σταδιακά, αλλά ξαφνικά. Να έλεγε πως τα έφαγε σταδιακά μέσα στους 20 μήνες να πούμε οκ (καθώς από την μάνα του σιγουρα θα είχε 0-20 που είναι ταμάμ για να τα ψάχνεις και να απορεις για το που πήγαν). Αλλά έτσι ξαφνικά;

Περίεργο...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, nk9 είπε

Ο φίλος λέει πως τα είχε ελέγξει πριν 2,5 μήνες και ήταν στο max.

μου ξέφυγε όντως

1 λεπτό πριν, nk9 είπε

Άρα χοντρικά από min έως max έχει γύρω στα 2 λίτρα. Για το πολύ 2.000 χιλιόμετρα που έκανε η κατανάλωση είναι υπερβολική και φυσικά αδικαιολόγητη. Ούτε καν τα αστεία εγχειρίδια δεν μπορούν να την δικαιολογησουν. Αυτά είναι νούμερα κατανάλωσης φριτεζας και όχι κινητηρα.

Και το περίεργο είναι πως δεν καταναλώθηκαν σταδιακά, αλλά ξαφνικά. Να έλεγε πως τα έφαγε σταδιακά μέσα στους 20 μήνες να πούμε οκ (καθώς από την μάνα του σιγουρα θα είχε 0-20 που είναι ταμάμ για να τα ψάχνεις και να απορεις για το που πήγαν). Αλλά έτσι ξαφνικά;

η μόνη εξήγηση είναι οτι "σπάσανε" τα λάδια μετά απο τόσο καιρό ,

σίγουρα απο το min/max είναι 2 λίτρα και όχι 1 ?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αυτα τα μοτερ όλα πονάνε οταν τα ζορίζεις (το γιατι καταλαβαίνεις)

seat leon 1.5 2022 το πήραν δυο αδέλφια με 1 μήνα διαφορα σε έναν καίει τα έντερα του απο τα λάδια σε αλλον τπτ....  διαφορα στο πως το οδηγανε, ενας αν δεν παρει xanax ειναι επικίνδυνος για τους αλλους ο άλλος ειναι η ιδια η χαλαρότητα 

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 λεπτό πριν, korakios είπε

μου ξέφυγε όντως

η μόνη εξήγηση είναι οτι "σπάσανε" τα λάδια μετά απο τόσο καιρό ,

σίγουρα απο το min/max είναι 2 λίτρα και όχι 1 ?

Από το min στο max 2 λίτρα βγαίνει με βάση όσα μας έγραψε ο φίλος.

Κι εμένα μου φαίνονται πολλά. Συνήθως είναι γύρω στο 1 λίτρο. Αλλά μας είπε πως έριξε 1 λίτρο και έφτασε μέχρι τη μέση.

Επεξ/σία από nk9
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, nk9 είπε

Άρα χοντρικά από min έως max έχει γύρω στα 2 λίτρα.

Μισό λίτρο περίπου είναι ανάμεσα στο min max στο δικό μου αντίστοιχο μοτέρ του 2020. Στο καινουργιο δεν έχω διαβάσει το μανιουαλ καν.  Σιγουρα πάντως δεν είναι 2L κ επιπλεον στο 1L καταναλωσησ θα του ανάψει λαμπάκι να συμπληρώσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, paylidis είπε

Μισό λίτρο περίπου είναι ανάμεσα στο min max στο δικό μου αντίστοιχο μοτέρ του 2020. Στο καινουργιο δεν έχω διαβάσει το μανιουαλ καν.  Σιγουρα πάντως δεν είναι 2L κ επιπλεον στο 1L καταναλωσησ θα του ανάψει λαμπάκι να συμπληρώσει.

Γι' αυτό τον ρώτησα για το λαμπάκι.

Είναι απιθανο να έφτασε κάτω από το min και να μην άναψε 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...