Προς το περιεχόμενο

Πόσα λάδια μπορεί να τρώει?


Πέτρος

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, nk9 είπε

Ρολο με βάση το κλίμα παίζουν και οι δύο αριθμοί.

αποκλείεται και είναι αδύνατον

το 2ο συνθετικό αναφέρεται αποκλειστικά και μόνο στη θερμοκρασία λειτουργίας του κινητήρα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 233
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

2 ώρες πριν, korakios είπε

τότε με αυτά που λες ,αντί 0w-20 θα έπρεπε να πας στα 5w-20 μιας και το 20 είναι αδιάφορο με την εξωτερική θερμοκρασία . Που και πάλι το 0w καλύπτει το 5w ,δεν θα έχεις πρόβλημα αν είναι λεπτά τα λάδια στην εκκίνηση

Το W stands for winter και το δεύτερο συνθετικό στην ονομασία κατά SAE αναφέρεται στο κυρίως ιξώδες. Φυσικά και το πρώτο και το δεύτερο συνθετικό της ονομασίας σχετίζονται με την κλιματική ζώνη.

Για το κλίμα της Ελλάδας ιδανικό είναι το 5W-40 αλλά μπορούμε να συμμορφωθούμε και με την γραμμή της αντιπροσωπείας βάζοντας 5W-30 το οποίο έχει μια λογική.

Αυτό που είναι έγκλημα είναι το 0W-20.

  • Haha 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, geopro είπε

. Φυσικά και το πρώτο και το δεύτερο συνθετικό της ονομασίας σχετίζονται με την κλιματική ζώνη.

το 2ο όχι , είναι Ελληνική παπάντζα

αφορά αποκλειστικά και μόνο τη ρευστότητα στη θερμοκρασία λειτουργίας του κινητήρα και τέλος

2 λεπτά πριν, geopro είπε

Για το κλίμα της Ελλάδας ιδανικό είναι το 5W-40 αλλά μπορούμε να συμμορφωθούμε και με την γραμμή της αντιπροσωπείας βάζοντας 5W-30 το οποίο έχει μια λογική.

και το παραπάνω διαιωνίζεται στην Ελληνική κουλτούρα των μαστοράντζων  😛

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, korakios είπε

αποκλείεται και είναι αδύνατον

το 2ο συνθετικό αναφέρεται αποκλειστικά και μόνο στη θερμοκρασία λειτουργίας του κινητήρα

Δεν ισχύει αυτό.

Και τά δύο συνθετικά της ονομασίας αναφέρονται στο ιξώδες.

Το W είναι το χειμωνιάτικο ιξώδες και το δεύτερο συνθετικό είναι  το κυρίως ιξώδες.

Η θερμοκρασία λειτουργίας του κινητήρα και ο τρόπος ελέγχου αυτής είναι άλλο κεφάλαιο. Σχετίζεται με το ιξώδες του λαδιού αλλά όχι με το τρόπο που νομίζεις.

  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, geopro είπε

Το W είναι το χειμωνιάτικο ιξώδες και το δεύτερο συνθετικό είναι  το κυρίως ιξώδες.

αυτό που σου ξέφυγε είναι το "κυρίως" ιξώδες στη θερμοκρασία λειτουργίας του κινητήρα

2 λεπτά πριν, geopro είπε

Η θερμοκρασία λειτουργίας του κινητήρα και ο τρόπος ελέγχου αυτής είναι άλλο κεφάλαιο. Σχετίζεται με το ιξώδες του λαδιού αλλά όχι με το τρόπο που νομίζεις.

δεν είναι θέμα άποψης και υποκειμενικών θεωρημάτων ,

αντικειμενικά αναφέρεται στη θερμοκρασία λειτουργίας του κινητήρα και τίποτε άλλο

Δλδ στο 0w20 , "20" θα είναι η ρευστότητα στους 100C που είναι μια θερμοκρασία λειτουργίας του κινητήρα , άσχετα με το αν έξω έχει 10C ή 40C

Εννοείται εσύ μπορείς να θεωρείς ότι νομίζεις :)

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, korakios είπε


και το παραπάνω διαιωνίζεται στην Ελληνική κουλτούρα των μαστοράντζων .

Δεν σκοπεύω να σε μεταπείσω αλλά κυρίως να διαβάσουν όσοι ενδιαφέρονται.

Συνήθως ο κατασκευαστής δεν προτείνει κάποιο συγκεκριμένο ιξώδες αλλά προτείνει κάποια γκάμα μέσα από την οποία επιλέγουμε το κατάλληλο ανά περίπτωση.

Είναι σύνηθες ακόμη και σε επίσημες αντιπροσωπείες να μην ακολουθούν το 0W-20 και να επιλέγουν το 5W-30 ή και 5W-40 

Όταν υπάρχουν ζόρια τότε ένα λεπτόρρευστο 0W-20 θα τα βρει σκούρα λόγω ότι μειονεκτεί στο φίλμ προστασίας έναντι ενός 5W-40 . Μακάρι να υπήρχε τρόπος να έχουν όλα τα ιξώδη το ίδιο ισχυρό φίλμ προστασίας αλλά δεν το έχουν.

Σαφώς και υπάρχουν ποιότητες και ποιότητες αλλά θαύματα δεν γίνονται.

Αλλά και πάλι σου λέω ότι ο κατασκευαστής το επιτρέπει να κινηθείς σε διάφορα ιξώδη και όχι μόνο σε ένα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, geopro είπε

Αλλά και πάλι σου λέω ότι ο κατασκευαστής το επιτρέπει να κινηθείς σε διάφορα ιξώδη και όχι μόνο σε ένα.

δεν αντιλέγω

3 λεπτά πριν, geopro είπε

Δεν σκοπεύω να σε μεταπείσω αλλά κυρίως να διαβάσουν όσοι ενδιαφέρονται.

το ίδιο , με μια απλή ανάγνωση στο ίντερνετ της ανάλυσης των 2 συνθετικών της προδιαγραφής ,ο καθένας καταλαβαίνει στο τι αναφέρεται το καθένα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, geopro είπε

...

Είναι σύνηθες ακόμη και σε επίσημες αντιπροσωπείες να μην ακολουθούν το 0W-20 και να επιλέγουν το 5W-30 ή και 5W-40 

...

 

Ναι, το μάθαν καλά οι ιδιοκτήτες Toyota Yaris με τον 1,3 κινητήρα κάπου στο 2010+ .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
57 λεπτά πριν, korakios είπε

αποκλείεται και είναι αδύνατον

το 2ο συνθετικό αναφέρεται αποκλειστικά και μόνο στη θερμοκρασία λειτουργίας του κινητήρα

"During summer and in hotter regions, your engine will benefit more from oil with higher viscosity at 100 degrees Celsius."

Aυτο υπάρχει στην ιστοσελίδα της Total. Δεν το λέω εγώ.

https://lubricants.totalenergies.com/consumers/maintenancetips/Oil-viscosity-and-oil-grades

Επίσης:

"As a result, 0W-20 and 5W-30 oils have been developed for colder climates while 15W-40 and 20W-50 oils have been developed with hotter climates in mind."

Επεξ/σία από nk9
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, NT1G είπε

Ναι, το μάθαν καλά οι ιδιοκτήτες Toyota Yaris με τον 1,3 κινητήρα κάπου στο 2010+ .

Δυστυχώς για τους ιδιοκτήτες του εν λόγω κινητήρα ισχύει. Προσπάθησαν έτσι να περιορίσουν το πρόβλημα αντί να τους αποζημιώσουν .

Ήταν μια θλιβερή κατασκευαστική αστοχία της Toyota.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, nk9 είπε

"During summer and in hotter regions, your engine will benefit more from oil with higher viscosity at 100 degrees Celsius."

Aυτο υπάρχει στην ιστοσελίδα της Total. Δεν το λέω εγώ.

το γιατί "benefit" το κρατά κρυφό όμως και φυσικά δεν λέει κάτι διαφορετικό απο το τι ισχύει για το 2ο συνθετικό

Υποθέτω οτι θεωρεί το μοτέρ θα σηκώσει παραπάνω θερμοκρασία απο την προβλεπόμενη σε μεγάλες εξωτερικές θερμοκρασίες το οποίο φυσικά είναι κατασκευαστικό ελάττωμα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, korakios είπε

το γιατί "benefit" το κρατά κρυφό όμως και φυσικά δεν λέει κάτι διαφορετικό απο το τι ισχύει για το 2ο συνθετικό

Υποθέτω οτι θεωρεί το μοτέρ θα σηκώσει παραπάνω θερμοκρασία απο την προβλεπόμενη σε μεγάλες εξωτερικές θερμοκρασίες το οποίο φυσικά είναι κατασκευαστικό ελάττωμα

Κοίτα, η total το λέει καθαρά ότι ιξώδες και κλιματική ζώνη είναι σε άμεση συνάρτηση.

Η απλούστερη διατύπωση από την επιστημονική αρχή γνωστή ως "Ξυράφι του Όκαμ"  εκφράζεται ως εξής: «Κανείς δεν θα πρέπει να προβαίνει σε περισσότερες εικασίες από όσες είναι απαραίτητες».

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, geopro είπε

Κοίτα, η total το λέει καθαρά ότι ιξώδες και κλιματική ζώνη είναι σε άμεση συνάρτηση.

το 1ο συνθετικό που περιέχει W ναι , το 2ο συνθετικό όχι ,μιας και έτσι καθορίστηκε απο τη βιομηχανία

το τι υποθέτεις (λανθασμένα) εσύ απο δικές σου ερμηνείες είναι άσχετο με το τι ισχύει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, geopro είπε

Καταρχήν το sae 0W-20 για χρήση στην Ελλάδα να το ξεχάσετε. Είναι πολύ λεπτό και δεν παρέχει ισχυρό φίλμ προστασίας. Απλώς βελτιώνει την οικονομία καυσίμου (λίγο). Οπότε με την καμία λεπτότερο από 5W-30.

Άντε πάλι τα ίδια... Το ίδιο παλιό παραμύθι περί "Ελλάδας" και "συνθηκών Αθήνας". Ρε φίλε τα ίδια αυτοκίνητα πωλούνται σε Γαλλία, Ισπανία, Ιταλία με τις ίδιες ακριβώς προτάσεις για λάδι. Κοινό manual έχουν. Έχει πιο εύκολες -ισχυρίζεσαι- συνθήκες π.χ. το Παρίσι ή η Ρώμη από την Αθήνα ή μήπως δεν έχουν ζέστη (περισσότερη από εμάς πλέον) σε όλη τη Μεσόγειο; Μου λες δηλαδή να ακούσω εσένα ή τον κάθε άλλο "γνώστη" και να αγνοήσω τον κατασκευαστή; Γιατί να το κάνω; Για να αρχίζουν να ανάβουν λαμπάκια και ενδείξεις για "υποβαθμισμένη ποιότητα λαδιού" στα 5 και στα 7κ χλμ. όπως παθαίνουν κάτι "ψαγμένοι" με το δικό μου που έκαναν τα ...δικά τους και βγαίνουν μετά και κλαψουρίζουν; Όχι ευχαριστώ. Θα προτιμήσω να ακούσω τον κατασκευαστή με του οποίου τις συμβουλές άλλωστε δεν αντιμετωπίζω κανένα πρόβλημα. Ξέρει καλύτερα αυτός. Και αρκετά με τις φαιδρότητες του τύπου "το κάνει για οικονομία" ή "έχει συμφέρον να χαλάνε για να επισκευάζουν τα συνεργεία". Το μεγαλύτερο συμφέρον είναι να διατηρεί την καλή φήμη του.-

Επεξ/σία από theopan
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, theopan είπε

Και αρκετά με τις φαιδρότητες του τύπου "το κάνει για οικονομία" ή "έχει συμφέρον να χαλάνε για να επισκευάζουν τα συνεργεία".

υπάρχουν παραδείγματα απο vag και fiat πάντως που ακριβώς για το ίδιο μοτέρ αλλάξανε τις προδιαγραφές ,οπότε φυσιολογικό ο καταναλωτής να υποπτεύεται οτι δεν είναι για τη μακροζωία του κινητήρα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...