Προς το περιεχόμενο

Επισκευη λαπτοπ ή Η/Υ - Τι γινεται αν δεν ερθει να το παρει?


AGGANIS13

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Κλασσικά προβλήματα που οι επαγγελματίες του χώρου τα έχουν εδώ και δεκαετίες. 

Οι πελάτες δεν σκοπεύουν να πληρώσουν αφήνοντας την συσκευή στο μαγαζί. Σε γνωστό μαγαζί που δούλευε φίλος, έγραφαν στην απόδειξη ότι αν δεν παραληφθεί το προϊόν εντός του Χ διαστήματος πάει στην ανακύκλωση. Για το θέμα της αμοιβής που αφήνει μια μαύρη τρύπα στο μαγαζί, ζητείται προκαταβολή, έτσι επειδή έδωσε λεφτά ο πελάτης μετά δεν θα αφήσει το προϊόν εκεί. Ακόμα και με την προκαταβολή υπάρχουν άτομα που πάλι δεν θα παραλάβουν, αλλά είναι πολλοί λιγότεροι σε σχεση με την περιπτωση σε σχεση με την μη προκαταβολή. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο Πλαίσιο στο παραστατικό που κόβουν όταν πας κάτι στο service λέει ότι θα στο κρατησουν για έως 90 μέρες (και μετά ανακύκλωση) και ότι μετά τις 10 μέρες θα χρεώνουν και έξοδα αποθήκευσης.

Τώρα για 10 μήνες χαιρέτα μου το πλάτανο. Πούλα το για να βγάλεις τα έξοδά σου. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυο τινά... Ή κόβεις παραστατικό παραλαβής, που αναγράφει ότι μετά από Χ μέρες από την ειδοποίηση αν δεν έρθει ο πελάτης να το πάρει, πάει σκραπ/πωλείται (για να βγουν και τα έξοδα)

Ή αν δεν έχει κοπεί κανένα παραστατικό παραλαβής... -> Ποιο laptop??? Φέρατε κανένα laptop??? Δεν το έχουμε υπόψη, λάθος κάνετε, μας μπερδεύετε με άλλους... (προϋποθεση για την εφαρμογή της τελευταίας λύσης, η μή γραπτή ενημέρωση του πελάτη για την παραλαβή)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, AGGANIS13 είπε

Υποθετικό σενάριο: Εχει παει κάποιος ενα λαπτοπ για φτιάξιμο σε ενα μαγαζί που αναλαμβάνει επισκευές.

Ο μάστορας τον ενημερώνει οτι το κόστος της επισκευής (αλλαγή δίσκου + επιπλέον ram + εγκατάσταση windows) κοστίζει πχ 80 ευρώ.

Εντάξει του λεει.... Να το φτιάξεις....

ΤΟν ενημερώνει μετα απο 2 ημέρες οτι ειναι έτοιμο

Τι γίνεται τωρα που ο πελάτης δεν εχει παει να το πάρει (μετά και απο πολλές ειδοποιήσεις) και εχουν περάσει 10 μήνες?

Τι λεει ο νόμος σε αυτές τις περιπτώσεις?

 

Μια τελευταία προειδοποίηση ότι σε Χ μέρες πάει στα σκουπίδια.Αν το έχεις και γραπτώς ,email-sms ,ακόμα καλύτερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε αντίστοιχο κατάστημα που δούλευα, κάποτε με πήρε ένας και έψαχνε λαπτοπ μετά απο 6 χρόνια που το είχε αφήσει. Τον ρώτησα εάν έχει το αποδεικτικό με τον κωδικό υπόθεσης και μου λέει σιγά μη το κρατούσα. Και του λέω και εγώ ότι, α) αποκλείεται 6 χρόνια να έχουμε λαπτοπ, β) εάν υπάρχει έχει χρεώση 2€ την ημέρα έξοδα αποθήκευσης μετά απο τις πρώτες 180 μέρες, γ) το πιο πιθανό έχει πάει για ανακύκλωση. 

Άρχισε και φώναζε ότι θα κάνει μήνυση γιατί είχε σκληρό δίσκο που είχε μέσα προσωπικά δεδομένα. 

Για εμένα, κανονικά μετά το 6μηνο, τηλέφωνο. "θα το πάρεις?" "όχι". Format και πούλημα. 

  • Like 1
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Agmourk είπε

Σε αντίστοιχο κατάστημα που δούλευα, κάποτε με πήρε ένας και έψαχνε λαπτοπ μετά απο 6 χρόνια που το είχε αφήσει. Τον ρώτησα εάν έχει το αποδεικτικό με τον κωδικό υπόθεσης και μου λέει σιγά μη το κρατούσα. Και του λέω και εγώ ότι, α) αποκλείεται 6 χρόνια να έχουμε λαπτοπ, β) εάν υπάρχει έχει χρεώση 2€ την ημέρα έξοδα αποθήκευσης μετά απο τις πρώτες 180 μέρες, γ) το πιο πιθανό έχει πάει για ανακύκλωση. 

Άρχισε και φώναζε ότι θα κάνει μήνυση γιατί είχε σκληρό δίσκο που είχε μέσα προσωπικά δεδομένα. 

Για εμένα, κανονικά μετά το 6μηνο, τηλέφωνο. "θα το πάρεις?" "όχι". Format και πούλημα. 

6 χρόνια.... Ακου εκεί θράσος. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
Στις 19/4/2024 στις 9:28 ΠΜ, Vault13 είπε

Έχει αξία, γιατί να πάει ανακύκλωση; Πώληση απο την βιτρίνα του μαγαζιού. Άσπρο ετικετάκι με ευρώ. 100-120€ σίγουρα να βγει και κέρδος για την ταλαιπωρία.

Ναι, ουτε κατα διανοια αυτη η προσεγγιση. Δεν μπορει ενα καταστημα να πουλαει ο,τι θελει, οπως το θελει. Και ειδικα αν δεν εχει χαρτι παραλαβης.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εμενα παντως με εντυπωσιασε αγγλια που σπουδαζα το εξης, το καταστημα που συνεργαζομουν ειχε ορο μεχρι 30 μερες δωρεαν αποθηκευση του προιοντος σας μετα την επιδιορθωση, μετα κοστος 1 λιρα ανα μερα και στους 3 μηνες θεωρειτο abandoned και το store ειχε δικαιωμα να το πουλησει για να βγαλει το κοστος του. Το σχετικο εγγραφο το υπογραφες την πρωτη φορα που γινοσουν πελατης τους.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, stormrain είπε

Ναι, ουτε κατα διανοια αυτη η προσεγγιση. Δεν μπορει ενα καταστημα να πουλαει ο,τι θελει, οπως το θελει. Και ειδικα αν δεν εχει χαρτι παραλαβης.

Ας αλλάξει τους όρους παραλαβης/επισκευης, αυτα τα πολλα εγγραφα με ψιλα γραμματα που υπογραφουμε οταν π.χ. κανουμε μια συνδεση. Για να μην υπαρχουν αυτες οι «φοβίες». Καθε πραγμα εχει την αξια του γιατι να παει ανακυκλωση; Οταν το εχει εγκαταληψει ο κατοχος.

ολα αυτα τα refurbished βιτρινας νομιζεις, ξερουμε τι  χαρτια εχουν;

Επεξ/σία από Vault13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
29 λεπτά πριν, Vault13 είπε

ολα αυτα τα refurbished βιτρινας νομιζεις, ξερουμε τι  χαρτια εχουν;

Eμεις σιγουρα οχι. Η εφορια ομως ξερει. Ή τελος παντων θα επρεπε να ξερει. Τελος παντων, απλως το τονιζω για να μην το διαβασει κανεις και το κανει ετσι στο χαλαρο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

52 λεπτά πριν, Vault13 είπε

Ας αλλάξει τους όρους παραλαβης/επισκευης, αυτα τα πολλα εγγραφα με ψιλα γραμματα που υπογραφουμε οταν π.χ. κανουμε μια συνδεση. Για να μην υπαρχουν αυτες οι «φοβίες». Καθε πραγμα εχει την αξια του γιατι να παει ανακυκλωση; Οταν το εχει εγκαταληψει ο κατοχος.

ολα αυτα τα refurbished βιτρινας νομιζεις, ξερουμε τι  χαρτια εχουν;

Τα refurbished, ειναι συνήθως μηχανήματα από εταιρείες και τράπεζες που λόγω αγοράς νέων μηχανημάτων και απόσυρσης των παλαιών, αντί να τα πετάξουν στην ανακύκλωση τα πουλάνε κατόπιν συμφωνίας με ένα μικρό συμβολικό ποσόν από άλλες εταιρείες που αναλαμβανουν τον έλεγχο, "ρεκτιφιέ" και επιδιόρθωση τυχόν προβλημάτων η και αναβάθμιση των συστημάτων για να τα βγάλουν σε πώληση έναντι χαμηλής τιμής. Δεν αποκλείεται φυσικά να είναι και τέτοια μηχανήματα από service που δεν τα πήρε ποτέ ο κάτοχος. 

2 ώρες πριν, forgotten είπε

εμενα παντως με εντυπωσιασε αγγλια που σπουδαζα το εξης, το καταστημα που συνεργαζομουν ειχε ορο μεχρι 30 μερες δωρεαν αποθηκευση του προιοντος σας μετα την επιδιορθωση, μετα κοστος 1 λιρα ανα μερα και στους 3 μηνες θεωρειτο abandoned και το store ειχε δικαιωμα να το πουλησει για να βγαλει το κοστος του. Το σχετικο εγγραφο το υπογραφες την πρωτη φορα που γινοσουν πελατης τους.

Καλά το ίδιο γίνεται και με τις εδώ εταιρείες που κάνουν service. Γράφει επάνω στο παραστατικό πως άμα δεν το πάρεις επιβαρύνεσαι με φυλαχτρα αποθήκευσης. Απλά υπάρχουν και μερικοί νέοι στον χώρο που ανοίγουν μαγαζιά, δεν έχει πέσει στην αντίληψη τους το πρόβλημα αυτό και όταν τους τύχει ψάχνουν τι θα κάνουν. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, stormrain είπε

Eμεις σιγουρα οχι. Η εφορια ομως ξερει. Ή τελος παντων θα επρεπε να ξερει. Τελος παντων, απλως το τονιζω για να μην το διαβασει κανεις και το κανει ετσι στο χαλαρο.

Τιποτα δεν ξερει η εφορια. Η εφορια θα δει ενα τιμολογιο αγορας "1000 υπολογιστες laptop" και θα δει και ενα βουνο με laptop. Ποιο ειναι και τι, κανεις δεν το ξερει. Τι εχει πουληθει μαυρο ή τι εχει πουληθει με αποδειξη ταμειακης "προιον 24% Φπα" παλι κανεις δεν ξέρει.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...