theopan Δημοσ. 25 Απριλίου Share Δημοσ. 25 Απριλίου (επεξεργασμένο) Στις 23/4/2024 στις 11:59 ΜΜ, 2MM είπε Τα 2πλοσυμπλεκτα δεν ειναι για πολη Μόνο cvt ή με μετατροπεα ειναι καταλληλα για πολη Πλησιάζω τα 4 χρόνια με διπλοσύμπλεκτο (και μάλιστα όχι από τα καλύτερα ή γρηγορότερα) με κίνηση και σε πόλη και δεν έχω εντοπίσει κανένα πρόβλημα. Αξιόλογο αυτόματο με μετατροπέα ροπής άλλωστε -εκτός του ΕΑΤ8 της PSA- δύσκολα βρίσκεις πια... Ξεπερασμένος είναι πλέον ο μετατροπέας ροπής. Επεξ/σία 25 Απριλίου από theopan Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
2MM Δημοσ. 26 Απριλίου Share Δημοσ. 26 Απριλίου (επεξεργασμένο) Στις 25/4/2024 στις 11:30 ΠΜ, theopan είπε Πλησιάζω τα 4 χρόνια με διπλοσύμπλεκτο (και μάλιστα όχι από τα καλύτερα ή γρηγορότερα) με κίνηση και σε πόλη και δεν έχω εντοπίσει κανένα πρόβλημα. Αξιόλογο αυτόματο με μετατροπέα ροπής άλλωστε -εκτός του ΕΑΤ8 της PSA- δύσκολα βρίσκεις πια... Ξεπερασμένος είναι πλέον ο μετατροπέας ροπής. Σε 4 χρονια δεν χαλαει κανενα. Απο τα 80k χλμ και πανω αρχιζουν οι φθορες στα δισκακια . Αναλογα την χρηση βεβαια . Οσο πιο πολυ πολη, τοσο χειροτερα Επεξ/σία 26 Απριλίου από 2MM Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
theopan Δημοσ. 26 Απριλίου Share Δημοσ. 26 Απριλίου 22 λεπτά πριν, 2MM είπε Σε 4 χρονια δεν χαλαει κανενα. Απο τα 80k χλμ και πανω αρχιζουν οι φθορες στα δισκακια . Αναλογα την χρηση βεβαια . Οσο πιο πολυ πολη, τοσο χειροτερα Εγώ θεώρησα ότι εννοούσες απο χρηστικής άποψης ότι είναι ακατάλληλα για πόλη. Όχι και να ισχύει αυτό που λες δεν με απασχολεί. Το "αρχίζουν οι φθορές" και μάλιστα στα 80κ χλμ -που δεν είναι και λίγα- δεν λέει κάτι. Όλα ξεκινούν να έχουν κάποιο είδος φθοράς από κάποιο σημείο και μετά. Και δίσκο/πλατώ στο δικό μου αλλά με χειροκίνητο κοστίζει 1000€+ η αλλαγή. Κάποιοι που έπαθαν ζημιά στο ZF με μετατροπέα ροπής στα 4κίνητα τους βγήκε από 4000€ και πάνω... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
2MM Δημοσ. 26 Απριλίου Share Δημοσ. 26 Απριλίου 4 ώρες πριν, theopan είπε Εγώ θεώρησα ότι εννοούσες απο χρηστικής άποψης ότι είναι ακατάλληλα για πόλη. Όχι και να ισχύει αυτό που λες δεν με απασχολεί. Το "αρχίζουν οι φθορές" και μάλιστα στα 80κ χλμ -που δεν είναι και λίγα- δεν λέει κάτι. Όλα ξεκινούν να έχουν κάποιο είδος φθοράς από κάποιο σημείο και μετά. Και δίσκο/πλατώ στο δικό μου αλλά με χειροκίνητο κοστίζει 1000€+ η αλλαγή. Κάποιοι που έπαθαν ζημιά στο ZF με μετατροπέα ροπής στα 4κίνητα τους βγήκε από 4000€ και πάνω... Αλλο πραγμα η ζημια και αλλο η φθορα χρησης. Ζημια παθαινουν και τα 2πλοσυμπλεκτα και δεν ειναι φθηνη ουτε εκει Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tasanton Δημοσ. 27 Απριλίου Share Δημοσ. 27 Απριλίου (επεξεργασμένο) 14 hours ago, 2MM said: Αλλο πραγμα η ζημια και αλλο η φθορα χρησης. Ζημια παθαινουν και τα 2πλοσυμπλεκτα και δεν ειναι φθηνη ουτε εκει Για να βοηθήσω, διπλοσύμπλεκτο DSG σε Golf, τα κακάρωσε το κιβώτιο στα 4 χρόνια, 2100€ τότε η ζημιά. Μετά από διαπραγμάτευση με αντιπροσωπεία, μου έκαναν μια καλή έκπτωση στα υλικά αλλά πλήρωσα αρκετά εργατικά. Μετά λίγους μήνες τα κακάρωσε και ο συμπλέκτης (είχε φθαρεί και δεν τον είχαν αλλάξει) με αποτέλεσμα άλλη μια ακριβή επισκευή. Επεξ/σία 27 Απριλίου από tasanton 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα