Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέου αυτοκινήτου


Helen P

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 23/4/2024 στις 11:59 ΜΜ, 2MM είπε

Τα 2πλοσυμπλεκτα δεν ειναι για πολη 

Μόνο cvt ή με μετατροπεα ειναι καταλληλα για πολη

Πλησιάζω τα 4 χρόνια με διπλοσύμπλεκτο (και μάλιστα όχι από τα καλύτερα ή γρηγορότερα) με κίνηση και σε πόλη και δεν έχω εντοπίσει κανένα πρόβλημα. Αξιόλογο αυτόματο με μετατροπέα ροπής άλλωστε  -εκτός του ΕΑΤ8 της PSA- δύσκολα βρίσκεις πια... Ξεπερασμένος είναι πλέον ο μετατροπέας ροπής.

Επεξ/σία από theopan
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 34
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 25/4/2024 στις 11:30 ΠΜ, theopan είπε

Πλησιάζω τα 4 χρόνια με διπλοσύμπλεκτο (και μάλιστα όχι από τα καλύτερα ή γρηγορότερα) με κίνηση και σε πόλη και δεν έχω εντοπίσει κανένα πρόβλημα. Αξιόλογο αυτόματο με μετατροπέα ροπής άλλωστε  -εκτός του ΕΑΤ8 της PSA- δύσκολα βρίσκεις πια... Ξεπερασμένος είναι πλέον ο μετατροπέας ροπής.

Σε 4 χρονια δεν χαλαει κανενα. Απο τα 80k χλμ  και πανω αρχιζουν οι φθορες στα δισκακια . Αναλογα την χρηση βεβαια . Οσο πιο πολυ πολη,  τοσο χειροτερα 

Επεξ/σία από 2MM
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, 2MM είπε

Σε 4 χρονια δεν χαλαει κανενα. Απο τα 80k χλμ  και πανω αρχιζουν οι φθορες στα δισκακια . Αναλογα την χρηση βεβαια . Οσο πιο πολυ πολη,  τοσο χειροτερα 

Εγώ θεώρησα ότι εννοούσες απο χρηστικής άποψης ότι είναι ακατάλληλα για πόλη. Όχι και να ισχύει αυτό που λες δεν με απασχολεί. Το "αρχίζουν οι φθορές" και μάλιστα στα 80κ χλμ -που δεν είναι και λίγα- δεν λέει κάτι. Όλα ξεκινούν να έχουν κάποιο είδος φθοράς από κάποιο σημείο και μετά. Και δίσκο/πλατώ στο δικό μου αλλά με χειροκίνητο κοστίζει 1000€+ η αλλαγή. Κάποιοι που έπαθαν ζημιά στο ZF με μετατροπέα ροπής στα 4κίνητα τους βγήκε από 4000€ και πάνω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, theopan είπε

Εγώ θεώρησα ότι εννοούσες απο χρηστικής άποψης ότι είναι ακατάλληλα για πόλη. Όχι και να ισχύει αυτό που λες δεν με απασχολεί. Το "αρχίζουν οι φθορές" και μάλιστα στα 80κ χλμ -που δεν είναι και λίγα- δεν λέει κάτι. Όλα ξεκινούν να έχουν κάποιο είδος φθοράς από κάποιο σημείο και μετά. Και δίσκο/πλατώ στο δικό μου αλλά με χειροκίνητο κοστίζει 1000€+ η αλλαγή. Κάποιοι που έπαθαν ζημιά στο ZF με μετατροπέα ροπής στα 4κίνητα τους βγήκε από 4000€ και πάνω...

Αλλο πραγμα η ζημια και αλλο η φθορα χρησης. Ζημια παθαινουν και τα 2πλοσυμπλεκτα και δεν ειναι φθηνη ουτε εκει 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 hours ago, 2MM said:

Αλλο πραγμα η ζημια και αλλο η φθορα χρησης. Ζημια παθαινουν και τα 2πλοσυμπλεκτα και δεν ειναι φθηνη ουτε εκει 

Για να βοηθήσω, διπλοσύμπλεκτο DSG σε Golf, τα κακάρωσε το κιβώτιο στα 4 χρόνια, 2100€ τότε η ζημιά. Μετά από διαπραγμάτευση με αντιπροσωπεία, μου έκαναν μια καλή έκπτωση στα υλικά αλλά πλήρωσα αρκετά εργατικά. Μετά λίγους μήνες τα κακάρωσε και ο συμπλέκτης (είχε φθαρεί και δεν τον είχαν αλλάξει) με αποτέλεσμα άλλη μια ακριβή επισκευή.

Επεξ/σία από tasanton
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...