Προς το περιεχόμενο

Αθήνα - Θεσσαλονίκη χωρίς διόδια. Να το τολμήσω;


Disrespect

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Κλασσικα σε τετοια θεματα (οπως και με το τελωνειο), defaultαρουμε στο εχω ακουσει, μου ειπε καποιος, το εχει κανει κανεις κτλ κτλ

Δεν εχω διαβασει μια εμπεριστατωμενη εμπειρια. Εκανα 500 χλμ, εδωσα τοσα, γλυτωσα τοσα, εκανα τοσο χρονο. Γιατι μαλλον δεν μπαινει κανεις στον κοπο.

Ενα φιλο θυμαμαι απο εδω μεσα που επιχειρησε το Αθηνα-Λαρισα χωρις διοδια και εκανε κανα 5ωρο νομιζω μαρτυρικο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 112
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 ώρα πριν, tutuyo είπε

Δεν εχω διαβασει μια εμπεριστατωμενη εμπειρια. Εκανα 500 χλμ, εδωσα τοσα, γλυτωσα τοσα, εκανα τοσο χρονο. Γιατι μαλλον δεν μπαινει κανεις στον κοπο.

Ενα φιλο θυμαμαι απο εδω μεσα που επιχειρησε το Αθηνα-Λαρισα χωρις διοδια και εκανε κανα 5ωρο νομιζω μαρτυρικο.

Αυτό ακριβώς.

Εκεί καταλήγουμε στο να γέρνει η πλάστιγγα στην καταβολή των ληστρικών διοδίων ειδάλλως θα υποστούμε την επικίνδυνη και χρονοβόρα διαδρομή του επαρχιακού οδικού δικτύου.

Κάποιες μεμονωμένες εξαιρέσεις δεν είναι αρκετές για να ανατρέψουν αυτή την κατάσταση.

Μέχρι κάποια χρονολογία μπορούσα και επιχειρούσα την αποφυγή χρήσης δρόμων με διόδια αλλά είναι κάποια χρόνια τώρα που έχουν περιοριστεί αυτές οι δυνατότητες. Εκτός και αν δύναται κάποιος να το φέρει εις πέρας.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

25 Μαρτίου 2022 πήγαμε από Αθήνα στην Θεσσαλονίκη και πίσω αποφεύγοντας αρκετά διόδια. 

Ήμασταν με το punto 1.3d, μερικούς μήνες πριν είχαμε κάνει το ίδιο ταξίδι και η κατανάλωση ήταν 5,5λ/100χλμ, με την διαδρομή με λιγότερα διόδια πέσαμε λίγο κάτω από 4,5λ/100χλμ με συνολική καθυστέρηση κάτι λιγότερο από δύο ώρες στο πήγαινε και μιαμιση ώρα στο έλα. 

Αθήνα -> Εκκοκιστήρια Λιβαδειάς χωρίς διόδια -> Αταλάντη-Σκάλα Νέας πέλλης χωρί διόδια (γλιτώνεις ένα πολύ κακό οδόστρωμα)

->Λαμία με διόδια (μέχρι και τον Καυκά Λαμίας)

->Νίκαια χωρίς διόδια  (μέχρι και το Έπιπλο status)

-> Θεσσαλονίκη με διόδια.

Στην επιστροφή τα ίδια κομμάτια χωρίς διόδια.

 

Δεν θυμάμαι ποσά αλλά μας στοίχισε αρκετά λιγότερα. Απλώς πλέον με το id και τον μικρό να θέλει συνέχεια στάσεις δεν μπαίνω στον κόπο να το δοκιμάσω αφού έχω τουλάχιστον μια ώρα καθυστέρηση λόγω του μικρού κι αν είμαι άτυχος και δεν συμπέσει άλλη μισή ώρα φόρτιση.

 

Επεξ/σία από filarhos
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συγνώμη κύριοι...

Ναι όντως της Αγίας Τριάδας πληρώνω και μετά φεύγω για Δομοκό...

Μετά την Θήβα βγαίνω πριν τον Αλίαρτο στην διασταύρωση για Βάγια.

Εκεί κάνω δεξιά, όχι αριστερά για Βάγια και σε κανένα 15λεπτο βγαίνεις στην Εθνική οδό.

Screenshot_2024-05-08-15-04-11-55_3d9111e2d3171bf4882369f490c087b4.jpg.ed45306105f0e14a9b685c8d96ba97e4.jpg

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Χρόνια πολλά παιδιά. Ελπίζω να περάσατε καλά. Σας ευχαριστώ όλους για τις συμβουλές σας. Λοιπόν πήγα με διόδια και γύρισα αποφεύγοντάς τα όλα. Η κατανάλωση βενζίνης με το Yaris Cross Hybrid ήταν ελάχιστα μικρότερη στην εκτος διοδίων διαδρομή. Για χρόνο δεν το συζητάω καν, απλά το ξεχνάτε αν βιάζεστε γιατί με τις στάσεις για φαγητο - ξεκουραση κλπ ειναι τουλάχιστον τρεις ωρες μεγαλύτερη. Το συμπέρασμα μου είναι οτι αν δεν υπάρχει περιορισμός χρόνου και δεν έχετε παιδιά ή ανυπόμονους στο αυτοκίνητο και έχετε διάθεση για βολτα, αξίζει να τα αποφύγετε γιατι η διαδρομή στο μεγαλύτερο μερός είναι πολύ ομορφη και απολαυστική. Επίσης δεν ένιωσα πουθενά ανασφαλής ή οτι είναι επικίνδυνα, απλά οδηγουσα αργά και χαλαρά απολαμβάνοντας το τοπίο. Γενικά λοιπόν αξίζει, ασχέτως με το οικονομικό θέμα (περισσότερα ξοδεψαμε στις ταβέρνες και τα καφέ, και κατι τοπικά τυριά- μέλια - φρουτα κλπ που αγοράσαμε απο τα 35 ευρώ των διοδίων που αποφυγαμε)

Επεξ/σία από Disrespect
  • Like 3
  • Thanks 1
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 05/05/2024 at 01:22, salvador_ said:

Εάν προσέχεις  με χαμηλές ταχύτητες  δεν νομίζω ότι είναι τόσο επικινδυνο .. και στην εθνική  παίζει  να γίνει μετωπική με 100 130 150χιλιομετρα  οπου θα είναιακαριαιος θάνατος.  Ενω με 60-70-90 προλαβαίνεις  την μαλάκια... ο μεγάλος κίνδυνος  είναι πάντα ο απέναντι σου που πάει μαλικουβαρα ..  γιαυτό εάν πας σιγά  έχεις πιθανότητες  να αποφύγεις  τον ηλιθιο που έρχεται  κατά πάνω σου.. 

 

Επικίνδυνη η εθνική λόγω πιθανότητας μετωπικής (!!!) και λιγότερο επικίνδυνο το επαρχιακο οδικό δίκτυο γιατί οδηγείς πιο αργά και "προλαβαίνεις τη μαλάκια". 

ούτε για πλάκα δεν πρέπει να τα γράφεις αυτά.

  • Like 4
  • Thanks 1
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παραθέτω και τα ντοκουμέντα που ζητήθηκαν παραπάνω, ελπίζοντας να μην τα δεί κανένας ρουφιάνος και μας πετσοκοψουν μετά στα πλευρικά διόδια....😜.

Εκκίνηση από Ελευσίνα,με στάση στην Λαμία και προορισμός 30χλμ μετά την Θεσσαλονίκη...(Σημείωση ότι είναι κλειστό το τούνελ στην Κατερίνη και πας από τον περιφερειακό της Κατερίνης και ότι στα Μάλγαρα πας σημειωτον λόγω των έργων)

Χρόνος:5ωρες και 22λεπτα

Διόδια:10,10€

Καύσιμο: 45 λίτρα LPG περίπου 

Απόσταση:439 χιλιόμετρα 

Ταχύτητα:130χλμ/ώρα στην Εθνική(άντε να ξέφυγα "λίγο" παραπάνω σε κάποια σημεία).Εως 120 εκτός Εθνικής.

Δεκτό ότι τι άλλο έχετε να μου προτείνετε προς βελτίωση...

Δεν παρέκαμψα τα διόδια της Λεπτοκαρυάς μέσω Πλαταμώνα γιατί ήξερα ότι θα χάσω χρόνο στην Κατερίνη.

Μπορείτε να τσεκαρετε ακριβώς τους χρόνους από τις διελεύσεις των διοδίων.

Screenshot_2024-05-08-15-36-57-58_3d9111e2d3171bf4882369f490c087b4.jpg

Screenshot_2024-05-08-15-34-49-33_b8599b57bc19d494b878162f50fa51d3.jpg

Σας παραθέτω και την ίδια διαδρομή μέσω Εθνικής οδού και διοδίων, για να δείτε τα συνολικά χιλιόμετρα και ώρα.

Τα συμπεράσματα δικά σας .....

Screenshot_2024-05-08-16-14-06-48_3d9111e2d3171bf4882369f490c087b4.jpg

Επεξ/σία από naksteve
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άρτα - Αθήνα σήμερα με διόδια, 4:45 λεπτά επειδή πήγαινα με 90km/h.

Η γυναίκα που γενικά με πρήζει όταν πηγαίνω με 130 και κάτι, σήμερα της φάνηκε ατελείωτο.

Και σε μένα δηλαδή ατελείωτο φάνηκε, αλλά θεωρώ πως δεν είναι θέμα χρόνου, αλλά πρωτίστως ότι πας σταθερά (και αργά) σε ένα βαρετό τοπίο, και κατεβάζεις μόνο για να περάσεις με epass τα διόδια, κατά τ' άλλα πέμπτη σχέση στο κιβώτιο και σε παίρνει ο ύπνος.

Καλή η εθνική, ασφάλεια πάνω απ' όλα, αλλά πολλή βαρεμάρα, άπειρη. Για να μη βαρεθείς, πρέπει να τρέχεις για να είσαι σε εγρήγορση (τον ίδιο δρόμο τον έχω κάνει σε 3 ώρες ακριβώς και δεν έχει καμία σχέση το ένα με το άλλο), ή να τσακώνεσαι με τη γυναίκα δίπλα :Ρ

Αντιθέτως από χωριά σε καμία περίπτωση δε φαίνεται τόσο μεγάλο το ταξίδι.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, JakeKaufman είπε

Επικίνδυνη η εθνική λόγω πιθανότητας μετωπικής (!!!) και λιγότερο επικίνδυνο το επαρχιακο οδικό δίκτυο γιατί οδηγείς πιο αργά και "προλαβαίνεις τη μαλάκια". 

ούτε για πλάκα δεν πρέπει να τα γράφεις αυτά.

Με τόσες  που κάνουν  εδώ μέσα  είπα και εγώ να βάλω το λιθαρακι  μου 🙂

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ θα ήθελα να μου πει κάποιος για τι ακριβώς πληρώνω τα διόδια αμέσως πριν τη γέφυρα, τη γέφυρα και τα διόδια αμέσως μετά τη γέφυρα.

Δηλαδή κανείς δεν έχει αναρωτηθεί τι στο διάολο γίνεται;

Αν αύριο ξεφυτρώσουν 1-2 σταθμοί ακόμα δε θα τρέχει κάστανο; Όλα στο βωμό της ασφάλειας; Να το φτάσουμε κάποια στιγμή 150€ το πήγαινε έλα Αθήνα - Γιάννενα μόνο για διόδια να γουστάρουμε;

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είπα να μη το σχολιάσω αλλά δε κρατιέμαι.

γράφετε για το πόσο επικίνδυνο είναι το επαρχιακό δίκτυο, θα το διαβάζει κανένας νέος οδηγός που δεν έχει πάει ποτέ και  θα νομίζει ότι οδηγάει σε ναρκοπέδιο στην Κολομβία και σε κάθε 100 μέτρα υπάρχει και ενέδρα από τους βαρόνους των καρτελ.

Εντάξει χαλαρώστε λίγο. Το να οδηγάς στην Αθήνα με τον κάθε ψυχάκια που μπορεί να κατέβει και να σε βιάσει επειδή άργησες κατα μισό milisecond στο φανάρι είναι περισσότερο επικίνδυνο.

Σαν τις γιαγιάδες κάνετε που τρέμανε όταν πηγαίναμε στην καφετέρια μη μας ρίξουν κάτι στο ποτό.

Πως φαντάζονται κάποιοι την οδήγηση στο επαρχιακό δίκτυο

 

  • Like 7
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόνο και μόνο λόγω απουσίας νησίδας οι επαρχιακές οδοί είναι πιο επικίνδυνες, αλλά συμφωνώ ότι δεν είναι στο βαθμό που παρουσιάζεται εδώ και σε σχετικά νήματα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 hours ago, phanispal said:

Εγώ θα ήθελα να μου πει κάποιος για τι ακριβώς πληρώνω τα διόδια αμέσως πριν τη γέφυρα, τη γέφυρα και τα διόδια αμέσως μετά τη γέφυρα.

Δηλαδή κανείς δεν έχει αναρωτηθεί τι στο διάολο γίνεται;

Αν αύριο ξεφυτρώσουν 1-2 σταθμοί ακόμα δε θα τρέχει κάστανο; Όλα στο βωμό της ασφάλειας; Να το φτάσουμε κάποια στιγμή 150€ το πήγαινε έλα Αθήνα - Γιάννενα μόνο για διόδια να γουστάρουμε;

Πριν τη γέφυρα πληρώνεις για τη χρήση της Ολυμπίας οδου

Στη γέφυρα πληρώνεις … τη γέφυρα 

Μετά τη γέφυρα πληρώνεις τη χρήση της Ιονίας οδού  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, phanispal είπε

Καλή η εθνική, ασφάλεια πάνω απ' όλα, αλλά πολλή βαρεμάρα, άπειρη. Για να μη βαρεθείς, πρέπει να τρέχεις για να είσαι σε εγρήγορση (τον ίδιο δρόμο τον έχω κάνει σε 3 ώρες ακριβώς και δεν έχει καμία σχέση το ένα με το άλλο), ή να τσακώνεσαι με τη γυναίκα δίπλα :Ρ

Αυτό ρε φιλε. Θυμάμαι παλια πήγαινα Γιάννενα από τον παλιό δρόμο χωρίς διόδια ωραία διαδρομή. Πέρναγες από Αμφιλοχία έβλεπες θάλασσα πάντα έκανα μία σταση εκεί μετα διπλα στη θάλασσα στα παγκάκια έτρωγα κατι , εκείνα τα στροφιλίκια στο Μενίδι ναι μπελάς αλλα είχαν την ομορφιά τους , το κομμάτι με τα πλατάνια διπλα στο ποτάμι μετά την Αρτα μέχρι το Τέροβο (στάση για τυρόπιτα). Ναι επικίνδυνα αλλά ξέραμε τη διαδρομή και οδηγούσαμε με προσοχή και την ανάλογη ταχύτητα.

Τώρα από την Ιόνια μια βαρετή διαδρομή βλέπεις μόνο δρόμο και τίποτε άλλο αντε μερικές ανμογενητριες στα βουνα της Αμφιλοχίας 🤣 και τίποτε άλλο εκτός από τουαλέτες κάθε 20-30 χιλιόμετρα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...