mountains1 Δημοσ. Τετάρτη στις 10:05 πμ Δημοσ. Τετάρτη στις 10:05 πμ (επεξεργασμένο) Στις 10/6/2025 στις 7:05 ΜΜ, besddimo είπε Πριν κάποιες μέρες που δοκίμασα, δε δούλευε το SupportCenter, έβγαζε συνέχεια σφάλμα. Οπότε έστειλα το κείμενο με email στο [email protected] και θέμα "Διακοπή Green Pass στην παροχή ΧΧΧΧΧΧΧ". Αντί να το προχωρήσουν, ρώτησαν την ημερομηνία που θέλω να γίνει η διακοπη. Με το που τους απάντησα με μέιλ πως θέλω να γίνει αμέσως η διακοπή, μου απάντησαν "Σε συνέχεια του αιτήματός σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως το αίτημά σας σχετικά με την απενεργοποίηση της πρόσθετης υπηρεσίας Green Pass, έχει προωθηθεί και θα ενημερωθείτε εκ νέου, μεσω δικής μας γραπτής επικοινωνίας." Για να μην έχετε το μπρος-πίσω, προτείνω αυτό το κείμενο: Επιθυμώ να διακόψω την υπηρεσία Green Pass, σύμφωνα με τα όσα ορίζονται στην Παράγραφο 7, περίπτωση β των Ειδικών Όρων Παροχής Ενεργειακής Υπηρεσίας Green Pass για οικιακούς πελάτες. Παρακαλώ η διακοπή να εφαρμοστεί άμεσα. Περασαν 2 εβδομαδες, απο τοτε που εστειλα κι εγω, το ιδιο email. Ηρθε μονο μια αυτοματοποιημενη απαντηση οτι θα εξεταστει το αιτημα μου και εκτοτε ουδεν. Μιλαμε για αλήτες! Επεξ/σία Τετάρτη στις 10:06 πμ από mountains1 1
MikeJ Δημοσ. Τετάρτη στις 10:35 πμ Δημοσ. Τετάρτη στις 10:35 πμ 28 minutes ago, mountains1 said: Περασαν 2 εβδομαδες, απο τοτε που εστειλα κι εγω, το ιδιο email. Ηρθε μονο μια αυτοματοποιημενη απαντηση οτι θα εξεταστει το αιτημα μου και εκτοτε ουδεν. Μιλαμε για αλήτες! Δεν θα λάβεις νέα απάντηση απλά κάποια στιγμή θα μπεις στο mydei και θα δεις στη παροχή σου δε θα αναφέρει πια το green pass. Σε εμένα έτσι έγινε τουλάχιστον. Μπες να δεις μπορεί να έχει γίνει ήδη. 2
famas Δημοσ. Τετάρτη στις 10:44 πμ Δημοσ. Τετάρτη στις 10:44 πμ 7 λεπτά πριν, MikeJ είπε Δεν θα λάβεις νέα απάντηση απλά κάποια στιγμή θα μπεις στο mydei και θα δεις στη παροχή σου δε θα αναφέρει πια το green pass. Σε εμένα έτσι έγινε τουλάχιστον. Μπες να δεις μπορεί να έχει γίνει ήδη. Εμένα με ρωτησαν από πότε θέλω να γίνει η απενεργοποίηση... 1
jkoukos Δημοσ. Τετάρτη στις 11:07 πμ Δημοσ. Τετάρτη στις 11:07 πμ Το έχω αναφέρει προσφάτως. Μην ζητάτε στο αίτημα να γίνει άμεσα. Δηλώστε ακριβή ημερομηνία διακοπής του Green Pass. Δηλώνοντας απλά άμεσα, είτε θα επανέλθουν ζητώντας ακριβή ημερομηνία είτε θα μας γειώσουν. Όταν γίνει η διακοπή, δεν γίνεται κάποια επικοινωνία εκ μέρους τους και απλά στο mydei εξαφανίζεται το εικονίδιο και η αναφορά στην υπηρεσία. 4
mountains1 Δημοσ. Τετάρτη στις 12:11 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 12:11 μμ Για το mydei πρεπει καποιος αναγκαστικα να κανει κωδικους, ή μπορω να δω στοιχεια της παροχης μου εστω και ως guest δινοντας καποια στοιχεια;
MikeJ Δημοσ. Τετάρτη στις 12:12 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 12:12 μμ Εγώ τους είχα γράψει επιθυμώ η διακοπή να γίνει άμεσα με την παραλαβή του μηνύματος μου και ενδεικτικά στις ταδε (έβαλα μια ημερομηνία λίγες εργάσιμες μέρες από τη μέρα που το έστειλα). πέρα από τα αυτοματοποιημένα μηνύματα και περί προώθησης δεν έλαβα κάποια απάντηση αλλά το έβγαλαν όντως. 1
jkoukos Δημοσ. Τετάρτη στις 12:23 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 12:23 μμ 8 λεπτά πριν, mountains1 είπε Για το mydei πρεπει καποιος αναγκαστικα να κανει κωδικους, ή μπορω να δω στοιχεια της παροχης μου εστω και ως guest δινοντας καποια στοιχεια; Μόνον δημιουργώντας λογαριασμό στο mydei βλέπεις στοιχεία της παροχής. 1
ventic139 Δημοσ. Τετάρτη στις 09:34 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 09:34 μμ 13 ώρες πριν, ventic139 είπε Καλημέρα Κοντεύει μήνας και ακόμη ο Δεδδηε να κάνει τη αλλαγή στο σύστημα του για να φαίνομαι στη προτεργεια μετά από αλλαγή παρόχου αφού είμαι ήδη σε αυτή από τις 3-4 του μήνα. Εν το μεταξύ ο λογαριασμός στη ΔΕΗ φαίνεται ακόμη ενεργός με τη παροχή και φοβάμαι μη γίνει χαζομάρα τέλος του μήνα με τους λογαριασμούς και τρέχω να βγάλω άκρη. Εχω ανοίξει αίτημα και στη ΡΑΕ αλλά παπάκια. Τι άλλο να κάνω; ευχαριστώ Επίσης πλησιάζει και ο καιρός που θα μου έρθει ο λογαριασμός της προτεργεια και επειδή δε έχω βάλει πάγια εντολή ακόμη προφανώς μιας και δε μπορώ να κάνω λογαριασμό θα μου ζητήσουν είτε εγγύηση είτε θα χάσω και καλά τη εκτπωση συνέπειας και όλα αυτά για τον Δεδδηε. Οποιος έχει ξανασυναντήσει κάτι παρόμοιο παρακαλώ να ενημερώσει είμαι στο αέρα ένα μήνα τώρα κυριολεκτικά, από τη μια φαίνομαι από 3/6 στη προτεργεια από τη άλλη στη ΔΕΗ φαίνομαι ακομη πελάτης.
christos_uoa Δημοσ. Πέμπτη στις 08:32 πμ Δημοσ. Πέμπτη στις 08:32 πμ Σχετικά με το Green Pass που ρωτάνε οι συμφουρίτες. έκανα τη δήλωση για κατάργηση στο mydei στις 12/4. Με ρωτάνε με email στις 14/4 πότε επιθυμώ, απάντησα το συντομότερο δυνατό. Στις 16/4 παίρνω email όπου "Σε συνέχεια του αιτήματός σας, σας ενημερώνουμε πως κατόπιν επίσημης ενημέρωσης που λάβαμε το αίτημά σας τακτοποιήθηκε. Συγκεκριμένα, πραγματοποιήθηκε κατάργηση της πρόσθετη υπηρεσίας Green pas, με ημερομηνία 12/04/2025. Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία ή διευκρίνιση παραμένουμε στη διάθεσή σας. " Δηλαδή το καταργήσανε αναδρομικά από την μέρα που έκανα την αίτηση στο mydei 1
mountains1 Δημοσ. Πέμπτη στις 08:34 πμ Δημοσ. Πέμπτη στις 08:34 πμ 1 λεπτό πριν, christos_uoa είπε Σχετικά με το Green Pass που ρωτάνε οι συμφουρίτες. έκανα τη δήλωση για κατάργηση στο mydei στις 12/4. Με ρωτάνε με email στις 14/4 πότε επιθυμώ, απάντησα το συντομότερο δυνατό. Στις 16/4 παίρνω email όπου "Σε συνέχεια του αιτήματός σας, σας ενημερώνουμε πως κατόπιν επίσημης ενημέρωσης που λάβαμε το αίτημά σας τακτοποιήθηκε. Συγκεκριμένα, πραγματοποιήθηκε κατάργηση της πρόσθετη υπηρεσίας Green pas, με ημερομηνία 12/04/2025. Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία ή διευκρίνιση παραμένουμε στη διάθεσή σας. " Δηλαδή το καταργήσανε αναδρομικά από την μέρα που έκανα την αίτηση στο mydei Αρα σε εσενα, ηρθε απαντητικο email περι καταργησης. Γιατι οι συμφορουμιτες πιο πανω, λενε οτι δεν στελνουν τετοιο mail. Πως για το ιδιο ζητημα, εχουν διαφορετικο χειρισμο; Αλλοτε ενημερωνουν με email και αλλοτε οχι;
christos_uoa Δημοσ. Πέμπτη στις 08:41 πμ Δημοσ. Πέμπτη στις 08:41 πμ Εγώ έκανα τη διαδικασία και το κείμενο που είχε στείλει κάποιος συμφουρίτης παλιότερα μέσω του mydei. Υποθέτω με τη διαδικασία αυτή ανοίγει κάποιο ticket με συγκεκριμένο workflow διαδικασιών που πρέπει να ολοκληρωθεί. Εκτός και αν αλλάξανε τη διαδικασία από τον Απρίλιο και πλέον δεν στέλνουν το τελευταίο email επιβεβαίωσης περί διακοπής 1
phanispal Δημοσ. Πέμπτη στις 08:58 πμ Δημοσ. Πέμπτη στις 08:58 πμ Πήγα στο πράσινο προς ώρας, μεταξύ άλλων και για να μη μπλέξω πάλι με το Greenpass, και στην πρώτη στραβή περνάω σε κάποιο άλλο.
camel555 Δημοσ. Πέμπτη στις 10:00 πμ Δημοσ. Πέμπτη στις 10:00 πμ Καλημέρα, μου έληξε πρόσφατα το περσινό Home Online και τώρα με έβαλαν αυτόματα σε κυμαινόμενο πρόγραμμα (κίτρινο). Ποιό πρόγραμμα πιστεύετε θα ήταν το σωστό για την περίπτωσή μου (300 kWh/μήνα, με νυχτερινό μετρητή); Ευχαριστώ.
kaktos77 Δημοσ. Πέμπτη στις 10:25 πμ Δημοσ. Πέμπτη στις 10:25 πμ (επεξεργασμένο) Παιδιά χθες έληξε το online, θα περιμένω καμία προσφορά. Το βασικό κυμαινόμενο πρόγραμμα (κίτρινο) που μας έβαλαν τώρα είναι το 4all; Μάλλον όχι γιατί βλέπω το α να γράφει 1.19 ενώ στο 4all είναι 1.15... Επίσης, γιατί επιλέγετε πράσινο οι περισσότεροι και όχι το 4all αφού είναι λίγο πιο φθηνό συνήθως και δεν έχει δέσμευση; Επεξ/σία Πέμπτη στις 10:27 πμ από kaktos77
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα