Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 11,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
4 hours ago, darkelfdvr said:

Καλησπερα!
Zenith Power Home Smart night.. με την εκπτωση... ληγει σε 3 μερες... που παμε;
Ελιν Ειδικο;
Επισης παλαιοτερα ειχαμε κατι xls αρχεια για συγκριση, τελος;
energycost κοιταμε τωρα; 
Ευχαριστω ^^

Να υποθεσω οτι δεν εχεις κάνει καταγγελία μέσω MYRAE.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Seldon40 είπε

Εαν εχεις υπογραψει στην συμβαση οτι θα βαλεις παγια εντολη, ο πρωτος λογαριασμος δεν θα εχει εγγυηση, μεταξυ του πρωτου και του δευτερου λογαριασμου θα πρεπει να βαλεις την παγια εντολη μεσω τραπεζας, εαν δεν βαλεις παγια εντολη μετα την εκδοση του πρωτου λογαριασμου τοτε στον δευτερο θα χρεωθεις και την εγγυηση.

Τυπικά θα πω πως ο θείος μου για κάποιο λόγο δεν καταφέραμε να βάλουμε πάγια εντολή και πριν 6 μέρες που βγήκε ο 2ος λογαριασμός περίμενα να δω χρέωση εγγύηση. Με έκπληξη μου είδα ότι δεν είχε μέσα. Τώρα αν το ξέχασαν και θα μπει στον 3ο ή και καθόλου δεν το γνωρίζω... 

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

μια γρήγορη ερώτηση, στην προτεργεια δεν μου μπήκε τελικά εγγύηση στον πρώτο λογαριασμό (το ρολόι ειναι τοποθετημένο πριν απο 50 χρόνια και μόλις πριν 2 χρόνια το είχε πάρει ο πατέρας μου στο όνομα του απο τον παππού μου, ούτε στη μεταφορά εκείνη ειχε μπει εγγύηση απο τη δεη).
Δεν εχω βάλει τη πάγια εντολή ακόμη στην εξόφληση του λογαριασμού... θα βάλουν εγγύηση στον δευτερο λογαριασμό? να την ενεργοποιήσω ή να μην ασχοληθω αφου δεν εβαλαν τελικά? (με δυσκολεύει λιγο το μενου της eurobank, στη λίστα με τις πάγιε εντολές ενέργειας εχει πολλές επωνυμίες προτεργειας)

ακυρο τώρα ειδα την απάντηση σε ιδια ερώτηση του seldon,
Αν εχει κανένας ιδέα πως βάζω την παγια εντολή σε eurobank θα με βοηθούσε πολύ

Επεξ/σία από jimsomebody
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, lazarnik είπε

Τυπικά θα πω πως ο θείος μου για κάποιο λόγο δεν καταφέραμε να βάλουμε πάγια εντολή και πριν 6 μέρες που βγήκε ο 2ος λογαριασμός περίμενα να δω χρέωση εγγύηση. Με έκπληξη μου είδα ότι δεν είχε μέσα. Τώρα αν το ξέχασαν και θα μπει στον 3ο ή και καθόλου δεν το γνωρίζω... 

ισως μπει στον επομενο.

2 λεπτά πριν, jimsomebody είπε

μια γρήγορη ερώτηση, στην προτεργεια δεν μου μπήκε τελικά εγγύηση στον πρώτο λογαριασμό (το ρολόι ειναι τοποθετημένο πριν απο 50 χρόνια και μόλις πριν 2 χρόνια το είχε πάρει ο πατέρας μου στο όνομα του απο τον παππού μου, ούτε στη μεταφορά εκείνη ειχε μπει εγγύηση απο τη δεη).
Δεν εχω βάλει τη πάγια εντολή ακόμη στην εξόφληση του λογαριασμού... θα βάλουν εγγύηση στον δευτερο λογαριασμό? να την ενεργοποιήσω ή να μην ασχοληθω αφου δεν εβαλαν τελικά? (με δυσκολεύει λιγο το μενου της eurobank, στη λίστα με τις πάγιε εντολές ενέργειας εχει πολλές επωνυμίες προτεργειας)

Αν δεν ειχε καθολου, μπορει και να μην μπει, δεν ειναι σιγουρο ομως. καλυτερα να την εβαζες, αν και να την χρεωσουν μπορεις να την ενεργοποιησεις μετα και να σου πιστωσουν την χρεωση σε επομενο λογαριασμο αφου θα την εχεις πληρωσει.

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, Seldon40 είπε

ισως μπει στον επομενο

Να πέζει ρόλο ο λογαριασμός του Ηρών που είχε μηδενική εγγύηση και να κρατάει αυτό σαν δεδομένο. 

Επεξ/σία από lazarnik
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, lazarnik είπε

Να πιέζει ρόλο ο λογαριασμός του Ηρών που είχε μηδενική εγγύηση και να κρατάει αυτό σαν δεδομένο. 

Ηρων ηταν μηδενικη λογω παγιας εντολης; παντως το θεμα ειναι τι εχεις υπογραψει στη συμβαση, αν υπεγραψες παγια εντολη και δεν την βαλεις ειναι πολυ πιθανο να σε χρεωσουν με εγγυηση, το αναφερουν στους ορους.

Δημοσ.
1 minute ago, lazarnik said:

Να πιέζει ρόλο ο λογαριασμός του Ηρών που είχε μηδενική εγγύηση και να κρατάει αυτό σαν δεδομένο. 

και εγώ εκει βασίστηκα (που η δεη ηταν με μηδενική) αλλά αυτό έρχεται σε αντίθεση με τους κανόνες της προτεργεια όπως αυτοί αναφέρονται στη σελίδα τους (όπου σαν εγγύηση μπαίνει η κατανάλωση ρεύματος 45 ημερών ).

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Seldon40 είπε

Για την καταγγελια που ειχαμε κανει στη ραε για την προτεργια και το κιτρινο, τωρα μου ηρθε ενα μαιλ οτι ειναι στο δευτερο σταδιο "επεξεργασια αιτηματος" αρα περιμενουμε συντομα πιστευω και απαντηση. οι υπολοιποι ειχετε καποιο νεο;

edit ηρθε η απαντηση (κουραστηκαν πολυ παντως)

Σε απάντηση της από 01/09/2025 επιστολής – διαμαρτυρίας σας, σας ενημερώνουμε για τα εξής:

Από 01/01/2024 εισήχθησαν στην αγορά νέες δυνατότητες και επιλογές για τους καταναλωτές. Ειδικότερα, εισήχθη στην αγορά το νομοθετικά προβλεπόμενο Ειδικό Τιμολόγιο («πράσινο τιμολόγιο») και έχει ρητά προβλεφθεί η δυνατότητα των προμηθευτών να παρέχουν στους καταναλωτές περισσότερα του ενός κυμαινόμενα («κίτρινα») τιμολόγια, παράλληλα φυσικά με την ύπαρξη ενός τουλάχιστον σταθερού («μπλε») τιμολογίου για κάθε προμηθευτή.

Κάθε φορά που επιθυμείτε να υπαχθείτε σε ένα εμπορικά διαθέσιμο τιμολόγιο, κατόπιν αιτήματος σας, διενεργούνται όλες οι ενέργειες για την σύναψη σύμβασης προμήθειας. Συγκεκριμένα αν έχετε ενεργή σύμβαση σε ένα από τα κυμαινόμενα τιμολόγια δηλαδή το «πράσινο» ή τα «κίτρινα», η αλλαγή και υπαγωγή σε ένα άλλο τιμολόγιο γίνεται αζημίως, ήτοι χωρίς χρέωση ρήτρας πρόωρης αποχώρησης. Επιπλέον, για τα κυμαινόμενα τιμολόγια ισχύει ότι οι χρεώσεις προμήθειας διαφοροποιούνται σε μηνιαία βάση σύμφωνα με τον δείκτη της χονδρεμπορικής αγοράς στο οποίο βασίζονται και μπορείτε να βρείτε στους όρους προμήθειας του τιμολογίου σας.

Επιπλέον η εταιρεία μας δύναται να παράσχει, επιπλέον των οριζομένων στους όρους του τιμολογίου, εκπτώσεις επί των χρεώσεων προμήθειας, οι οποίες ανακοινώνονται την πρώτη ημέρα εκάστου μήνα στην επίσημη ιστοσελίδα της εταιρείας μας αλλά και στο εργαλείο σύγκρισης τιμών της Αρχής.
Εν προκειμένω το “Value Swift On time Deal” είναι κυμαινόμενο τιμολόγιο και γι’ αυτό οι χρεώσεις προμήθειάς τους τροποποιούνται μηνιαία ανάλογα με την αλλαγή του δείκτη της αγοράς στον οποίο βασίζονται. Για παράδειγμα, το “Value Swift On time Deal” βασίζεται στην ΤΕΑ και επομένως η τελική χρέωση προμήθειας μεταβάλλεται ανάλογα με την μηνιαία αλλαγή της ΤΕΑ και τις εκάστοτε ανακοινωμένες, για τον μήνα αναφοράς, παρεχόμενες εκ του προμηθευτή επιπλέον εκπτώσεις. Παραθέτουμε συνημμένα πίνακα ανάλυσης των χρεώσεων προμήθειας του μήνα Σεπτεμβρίου από την ιστοσελίδα μας 
(link: https://www.protergia.gr/el/pricesres), από τον συνδυασμό των οποίων προκύπτει ότι η τελική τιμή προμήθειας.

Το νέο πρόγραμμα “Value Deal ΟnΤime” προ-ανακοινώθηκε στην ιστοσελίδα της εταιρείας στις 28/08/2025, όπως ορθά αναφέρετε και τέθηκε σε εμπορική διάθεση από την 03/09/2025. Σε αυτό το σημείο να αναφέρουμε ότι ο εκάστοτε προμηθευτής έχει την δυνατότητα να θέτει εμπορικά διαθέσιμα τιμολόγια οποιαδήποτε χρονική στιγμή επιθυμεί – χωρίς κάποιον περιορισμό. Κατανοούμε ότι η φράση της σχετικής ανακοίνωσης «Το νέο κίτρινο οικιακό τιμολόγιο Value Deal on time συνεχίζει να προσφέρεται στην πολύ συμφέρουσα τιμή των 0,09093€/kWh» προκάλεσε σύγχυση στην κατανόηση σας, και απολογούμαστε θερμά για αυτό, αλλά επισημαίνουμε ότι στην εν λόγω φράση γίνεται αναφορά σε «νέο κίτρινο τιμολόγιο» αλλά και σε διαφορετική ονομασία τιμολογίου από αυτές που υφίσταντο μέχρι πρότινος στην ιστοσελίδα του προμηθευτή, και συγκεκριμένα «Value Deal on Τime».
 
Στο σημείο αυτό να αναφέρουμε ότι κατόπιν σχετικής επικοινωνίας σας με την Εξυπηρέτηση Πελατών, η παροχή σας έχει ήδη ενταχθεί στο πρόγραμμα Value Deal on Τime από την 8/9/2025.

Επιπλέον, για τη διασφάλιση της διαφάνειας, όλα τα τιμολόγια (εμπορικά διαθέσιμα και μη διαθέσιμα) καταχωρούνται και στη σχετική πλατφόρμα της ΡΑΑΕΥ:
ΡΑΑΕΥ : https://www.raaey.gr/energeia/katanalotes/times-kai-xreoseis/

Λυπούμαστε για την όποια αναστάτωση προκλήθηκε και παραμένουμε στη διάθεσή σας για κάθε περαιτέρω διευκρίνιση.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

απορριψη απαντησης

Αξιότιμοι κύριοι, Με αφορμή την απάντησή σας στις 15/9/2025 και την ερμηνεία της από μέρους σας σχετικά με τη διαθεσιμότητα του προγράμματος «Value Deal On Time», σας ενημερώνω ότι απορρίπτω την απάντησή σας για τους εξής λόγους: Αναληθής δήλωση για την εμπορική διάθεση του προγράμματος: Στην απάντησή σας αναφέρετε ότι το πρόγραμμα «Value Deal On Time» τέθηκε σε εμπορική διάθεση από τις 3/9/2025, ωστόσο για τους νέους πελάτες το πρόγραμμα διατίθετο από την 1/9/2025. Αυτό αποδεικνύεται σαφώς από το συμβόλαιο που υπέγραψε το συγγενικό μου πρόσωπο τηλεφωνικά, το οποίο επισύναψα στην αρχική καταγγελία 1/9/2025. Το γεγονός ότι η εταιρεία διαχωρίζει τη διαδικασία των νέων πελατών από εκείνη των υφιστάμενων και παρέχει διαφορετική μεταχείριση, επιβεβαιώνει ότι το πρόγραμμα ήταν διαθέσιμο για νέους πελάτες από την 1/9/2025 και όχι από τις 3/9/2025. Απαίτηση εφαρμογής τιμής 0,09093 €/kWh για το διάστημα 1-3 Σεπτεμβρίου 2025: Η αρχική ανακοίνωση της εταιρείας, η οποία παραπλανητικά ανέφερε ότι το νέο πρόγραμμα «συνεχίζει να προσφέρεται» στην τιμή των 0,09093 €/kWh, ισχύει για το διάστημα 1-3 Σεπτεμβρίου 2025. Εξαιτίας αυτής της παραπλανητικής πληροφορίας, και δεδομένου ότι το πρόγραμμα ήταν τελικά διαθέσιμο από την 1/9/2025 για τους νέους πελάτες, απαιτώ να χρεωθώ με την τιμή των 0,09093 €/kWh για το διάστημα 1-3 Σεπτεμβρίου 2025, όπως αυτή αναφερόταν στην αρχική ανακοίνωση της εταιρείας. Αναγνώριση αθέμιτης μεταχείρισης και αποζημίωση: Η διαχείριση της διαδικασίας για τους υφιστάμενους πελάτες ήταν διακριτική και άδικη. Για άλλη μια φορά, η εταιρεία δεν παραδέχεται ότι η διαφορά στην διαδικασία εγγραφής για νέους και υφιστάμενους πελάτες παραβιάζει τις αρχές της ισότητας και της διαφάνειας. Ζητώ τη πίστωση 50 € στον επόμενο λογαριασμό μου ως αποζημίωση για τη ζημία που προκλήθηκε, λόγω της παραπλανητικής ανακοίνωσης και της άνισης μεταχείρισης που υπήρξε εις βάρος μου ως υφιστάμενου πελάτη. Παραπλανητική παρουσίαση και ολιγωρία: Η εταιρεία ορθώς παραδέχεται ότι η φράση της αρχικής ανακοίνωσης «συνεχίζει να προσφέρεται» προκάλεσε σύγχυση. Ωστόσο, η διαφήμιση και το κείμενο που περιείχε την παραπλανητική φράση δεν αποκαταστάθηκε εγκαίρως και η εταιρεία δεν εξέδωσε διορθωτική ανακοίνωση για να προειδοποιήσει τους καταναλωτές. Αυτό δημιούργησε έναν αδικαιολόγητο χρονικό περιορισμό για να μεταβώ στο νέο πρόγραμμα. Σας καλώ να προχωρήσετε άμεσα στην εφαρμογή της τιμής 0,09093 €/kWh για το διάστημα 1-3/9/2025, καθώς και στην πίστωση 50 € στον επόμενο λογαριασμό μου για αποζημίωση λόγω της παραπλάνησης και της άνισης μεταχείρισης. Σε περίπτωση μη άμεσης ανταπόκρισης, επιφυλάσσομαι για την υποβολή καταγγελίας και σε άλλες αρμόδιες αρχές για την υπεράσπιση των δικαιωμάτων μου. Με εκτίμηση,

Προσωπικά θα εστιαζα και στο γεγονός ότι το νέο όνομα του νέου κίτρινου τιμολογίου μοιάζει πολύ με το παλιο τους φθηνό κίτρινο. 

Αύριο πρωί θα απορρίψω κι εγώ. Εάν κάποιος έχει κρατήσει screenshot  από τις 2 του μήνα που εξακολουθουσαν να έχουν αναρτημενο το baner διατηρούμε την ίδια τιμή στο swift on time deal,ας μου το στείλει με pm.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, messinia3 είπε

Εμφανίστηκε και στους υπόλοιπους το protergia club?

Από ότι κατάλαβα δεν έγινε σε όλους γιατί και γω σε γραμμή φίλου και του αδερφού μου δεν έχει εμφανιστεί. Προφανώς τυχαία τα ενεργοποιούν σιγά σιγά. Κάντε και ενα check μην έχει κανα update στα store που χρησιμοποιείται. Εαν και εμένα πρώτα στο pc το είδα. 

Δημοσ.

Χαίρετε!Δικαιούμαστε κοινωνικό.Καταναλωση 2000 kwh το τετράμηνο και σκεφτόμουν κάποιο σταθερό της ptrotergia.Εχετε να προτείνετε κάτι καλύτερο;Αν ισχύει ακόμα η σύσταση και θέλει κάποιος ας μου στείλει.Ευχαριστω.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, dimitrislimp είπε

Χαίρετε!Δικαιούμαστε κοινωνικό.Καταναλωση 2000 kwh το τετράμηνο και σκεφτόμουν κάποιο σταθερό της ptrotergia.Εχετε να προτείνετε κάτι καλύτερο;Αν ισχύει ακόμα η σύσταση και θέλει κάποιος ας μου στείλει.Ευχαριστω.

Το καλύτερο αυτή την στιγμη ειναι της ζενίθ 

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, dimitrislimp είπε

Χαίρετε!Δικαιούμαστε κοινωνικό.Καταναλωση 2000 kwh το τετράμηνο και σκεφτόμουν κάποιο σταθερό της ptrotergia.Εχετε να προτείνετε κάτι καλύτερο;Αν ισχύει ακόμα η σύσταση και θέλει κάποιος ας μου στείλει.Ευχαριστω.

Ρίξε μια ματιά και στο σταθερό της Ζενίθ που σου προταθηκε με 50 ευρώ δώρο για νέους πελάτες:

https://zenith.gr/el/for-the-home/electricity/el-for-the-home-electricity-power-home-secure/

Δημοσ.

Καλησπέρα σήμερα τελειωσε και εμένα το power home smart night από την zenith καλα την βγάλαμε μέχρι εδω.Σκεφτομαι για protergeia και κίτρινο παλι καταναλώσεις 200-300 kwh το μηνα και κοιτάζω το value deal on time εμπειρία κανεις;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...