Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
9 hours ago, megapaixtaras said:

ενω θα μπορουσαμε να φτιαξουμε 20 γραμμες τραμ χωρις ταλαιπωρια σε 10 χρονια γιατι η θεσσαλονικη ειναι επιπεδη πολη και 20 χιλιομετρα μηκος και να μας μεινει και κατι στην τσεπη

Τι είναι η Θεσσαλονίκη;
Τι διάολο, σε άλλη πόλη μεγάλωσα και οι γάμπες μου κόντεψαν να γίνουν μεγαλύτερες και από ποδοσφαιριστή του champions league, όταν έκανα ποδήλατο;

  • Like 3
  • Haha 1
  • Απαντ. 34
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
7 ώρες πριν, sdikr είπε

Το τράμ θα περνούσε απο που;  Τσιμισκή,  Εγνατία;    αυτές είναι ήδη κορεσμένες, τα λεωφορεία είναι σχεδόν σαν βαγόνια τραμ

υπηρχε τραμ παλαιοτερα και περνουσε απο ολες αυτες τις οδους. τα λεωφορεια του οασθ ειναι ερειπια ,δεν εχουν σταθερη ωρα αναχωρησης και αναμονης ,εχουν πολλες καθυστερησεις και αν γινοταν το τραμ σιγουρα θα ηταν λιγοτερα και μικροτερα λογω οτι το τραμ θα εξυπηρετουσε τον περισοτερο κοσμο.ολες οι ευρωπαικες πολεις εχουν υπεργειο συρμο.

1 ώρα πριν, csontheline είπε

Τι είναι η Θεσσαλονίκη;
Τι διάολο, σε άλλη πόλη μεγάλωσα και οι γάμπες μου κόντεψαν να γίνουν μεγαλύτερες και από ποδοσφαιριστή του champions league, όταν έκανα ποδήλατο;

 

θεωρεις οτι το μηκος στο οποιο εξαπλωνεται το μετρο θα σε απαλλαξει απο το να συνεχισεις να κανεις γαμπες? πια περιοχη απο αυτες που καλυπτει το μετρο εχει ανηφορα?

1 ώρα πριν, gianniskks είπε

Εγώ έκανα ερώτηση για τις κάρτες αλλά οι απαντήσεις είναι άκυρες. Ας σας πει λοιπόν ένας γέννημα θρέμμα Θεσσαλονικιός και μάλιστα κατάκεντρα στην πόλη ότι το μετρό θα βοηθήσει αρκετά όταν, με το καλό, δωθεί και η επέκταση της Καλαμαριάς και θα δώσει πραγματική λύση στο κυκλοφοριακό όταν γίνει και η επέκταση δυτικά. Το αεροδρόμιο προσωπικά θεωρώ ότι μπορεί να εξυπηρετηθεί με λεωφορεία. Είμαι βέβαιος ότι όσοι εξυπηρετούνται από τις γραμμές θα το χρησιμοποιήσουν και μέσα σε αυτούς είμαι κι εγώ. Τα χειροκροτήματα, δεν αφορούν τόσο την απόδοση του μετρό στο κοινό, αφορούν το τέλος μία εικοσαετούς ταλαιπωρίας του κέντρου η οποία περιλάμβανε κλειστούς δρόμους, αμέτρητες λαμαρίνες μπροστά σε καταστήματα και σπίτια, κλειστά πεζοδρόμια και ως κερασάκι μία ασχήμια και βρομιά με ένα εργοτάξιο ανά 500-800μ. Επιτέλους λοιπόν, ανάσανε το κέντρο της πόλης μας, να είναι καλοτάξιδο και να μεταφέρει με ασφάλεια τον κόσμο αλλά να μην μείνει εκεί και να επεκταθεί στον Εύοσμο που είναι ο δεύτερος σε πληθυσμό Δήμος της Β. Ελλάδας και με τον νεαρότερο πληθυσμό Πανελλαδικά. Σταματάμε την μίρλα και τις Μετά Χριστό προφητείες και κοιτάμε μπροστά. 

γιατι εμεις τι ειμαστε και το τονιζεις για να δειξεις οτι υπερτερει η αποψη σου? ο καθενας οπως το αντολαμβανεται.εσυ χειροκροτηματα ,εγω αποστροφη,ΑΚΡΙΒΩΣ για τις ταλαιπωριες και το ρεζιλι της πολης μας.μιρλα εγω ,παλαμακιας εσυ.και οι 2 δωσαμε χρηματα απο τους φορους μας,ο καθενας μπορει να γκρινιαζει με τον διαχειριστη η' να τον χειροκροτει.

επι της ουσιας ειχε παρουσιαστει τοτε που εγινε η τρυπα εναλλακτικο σχεδιο για το τραμ απο ενα γνωστο ακαδημαικο συγκοινωνιολογο αλλα θαφτηκε σε μια νυχτα ,ποιος ξερει αραγε γιατι? θα ειχες λυσει το προβλημα σου στο κεντρο εδω και χρονια.εγω δεν μενω κεντρο αλλα πηγαινω τακτικα για διασκεδαση και δουλειες.αν και ανηκω σε περοχη που δεν θα εχει μετρο ακομα,σιγουρα οταν θα εχω θα μου αρεσει και θα με εξυπηρετει,και ειναι και πολυ ωραιο και ειδικα τα μουσεια αποτι ειδα στην τιβι.και χαιρομαι γιαυτο..αλλα ημουν νεος και γερασα για μια γραμμη που στην αττικη σαυτα τα χρονια θα ειχε αναπτυξει 10 τετοιες γραμμες.αυτο δεν μπορω να το χειροκροτησω.

εντω μεταξυ σταζει νερο,πινακες δρομολογιων θολωσαν,συναγερμος πυρκαγιας λαθος,ελπιζω να μην υπαρξει κατι σοβαρο και ξαναβαλουμε τους μουσαμαδες.

  • Sad 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 hours ago, megapaixtaras said:

θεωρεις οτι το μηκος στο οποιο εξαπλωνεται το μετρο θα σε απαλλαξει απο το να συνεχισεις να κανεις γαμπες? πια περιοχη απο αυτες που καλυπτει το μετρο εχει ανηφορα?

Αρχικά, τι φάση με τα αγγλικά ερωτηματικά στην ελληνική γραφή;
Κατά δεύτερον, η στάση Αρετσού. Θα λειτουργήσει λίαν συντόμως και βρίσκεται στην κορυφή. Τσουλάς για όπου θες από εκεί.
Επίσης, τα τραμ θα συνείσφεραν επιβάρυναν την ήδη μπουκωμένη πόλη. Καλώς έγινε το μετρό και καλώς θα επεκταθεί στο μέλλον προς τις περιοχές που είναι να πάει. Όχι, δεν θα φτάνει στα κάστρα, αλλά ναι, θα μπορούσε να πηγαίνει προς Τούμπα/Πυλαία/Θέρμη και να συναντιέται με την γραμμή 2 προς αεροδρόμιο. Αλλά ακόμα δεν άνοιξε ένα από τα πιο δύσκολα μετρό του κόσμου, ας το ευχαριστηθείτε όσο είναι καθαρό από τους ανεγκέφαλους. Έστω όπου φτάνει.

Edit : Λάθος διατύπωση.

Επεξ/σία από csontheline
  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 ώρες πριν, kage είπε

Ας αφησουμε στα εισητηρια προς το παρων..μονιμα χρεωμενο γ πολλα μυρια θα ειναι οπως στην αθηνα...

metro-aristote%5B1%5D.jpg

Η ερωτηση ειναι μια..θα λυσει το προβλημα της κινησης ή απλα χαιρομαστε π σταματησαν τα εργα δεκαετιων κ εφυγαν οι λαμαρινες?

Θα το λύσει όταν ολοκληρωθεί η πρώτη βασική γραμμή για μένα που είναι ΚΤΕλ - Αεροδρόμιο. Σε αυτό τον άξονα γίνεται το 50% της μετακίνησης των Θεσσαλονικέων. Δυστυχώς ούτε αυτή την βασική γραμμή δεν μπόρεσαν να ολοκληρώσουνε και έτσι έχουμε μια κολοβή γραμμή Νέα Ελβετία - Ν.Σ.Σ. Με αυτή την γραμμή σε λειτουργία  δεν πιστεύω πως θα αλλάξει κάτι στο κυκλοφοριακό πρόβλημα. Από του χρόνου πάντως που θα μπούνε και οι σταθμοί της Καλαμαριάς στην γραμμή τότε σίγουρα θα υπάρχει κάποια ελάφρυνση στην κίνηση και θα γίνει πολύ ποιο εξυπηρετικό σαν μέσο μετακίνησης καθώς θα καλύπτει περιοχές που τώρα θα πρέπει να πάρεις δύο λεωφορεία για να πας και ο χρόνος άφιξης στον προορισμό σου είναι άγνωστος όταν έχει κίνηση. Εδώ είναι το τεράστιο πλεονέκτημα του μετρό. Ξέρεις ακριβώς πότε θα φτάσεις ότι κίνηση και να έχει. 

1 ώρα πριν, csontheline είπε

Αρχικά, τι φάση με τα αγγλικά ερωτηματικά στην ελληνική γραφή;
Κατά δεύτερον, η στάση Αρετσού. Θα λειτουργήσει λίαν συντόμως και βρίσκεται στην κορυφή. Τσουλάς για όπου θες από εκεί.
Επίσης, τα τραμ θα συνείσφεραν στην ήδη μπουκωμένη πόλη. Καλώς έγινε το μετρό και καλώς θα επεκταθεί στο μέλλον προς τις περιοχές που είναι να πάει. Όχι, δεν θα φτάνει στα κάστρα, αλλά ναι, θα μπορούσε να πηγαίνει προς Τούμπα/Πυλαία/Θέρμη και να συναντιέται με την γραμμή 2 προς αεροδρόμιο. Αλλά ακόμα δεν άνοιξε ένα από τα πιο δύσκολα μετρό του κόσμου, ας το ευχαριστηθείτε όσο είναι καθαρό από τους ανεγκέφαλους. Έστω όπου φτάνει.

Το Τραμ φίλε είναι μια βλακεία και μισή. Δεν εξυπηρετεί σε τίποτα, απλά προσθέτει ένα ακόμα όχημα στους ανεπαρκείς δρόμους τη Θεσσαλονίκης. Αν βάλουνε ηλεκτρικά λεωφορεία είναι το ίδιο πράγμα και καλύτερο. 

Επεξ/σία από anax111
  • Like 5
Δημοσ.
18 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

οχι. εδω εχουμε μετρο και αττικη οδο. πιστευεις οτι δεν εχουμε κινηση? οσο δινεις στον κοσμο χωρο να κουνησει αμαξι τοσο θα κουναει. αν για καποιο λογο δεν εχει κινηση αυριο η θεσ/νικη θα εχει απο μεθαυριο γιατι εγω που θα δω οτι πλεον με το αμαξι μπορω να παω πιο γρηγορα απο χθες, θα το παρω. το ίδιο θα σκεφτουν και οι υπολοιποι. 

το μετρο βοηθαει τον κοσμο που επιλεγει να μην ειναι σε αμαξι. αν μπεις στο αμαξι την ιδια κινηση θα βρεις. ισως οχι αμεσα αλλα σε πολυ λιγο καιρο θα ειναι ακριβως η ίδια. 

Δεν είναι ακριβώς έτσι, αν π.χ. έκανες μια ώρα με το αυτοκίνητο να πας κάπου και με το μετρό τώρα μπορείς να πας σε 15 λεπτά κάποιοι θα προτιμούν πάλι το αυτοκίνητο μέχρι ένα όριο, π.χ. να κάνεις 20 λεπτά, μισή ώρα, 40 λεπτά, στην τύχη όλα τα νούμερα. Θα υπάρξει νομίζω ελάφρυνση, απλώς δεν είναι ότι μαγικά θα εξαφανιστεί και όλη η κίνηση, είναι και θέμα πόσο θα ταλαιπωρείσαι στο μετρό, αν πηγαίνεις και τα δρομολόγια αργούν, δεν έχεις χώρο να κουνήσεις ούτε τα πόδια σου και είσαι στριμωγμένος πιθανόν και πάλι να προτιμήσεις αυτοκίνητο μέχρι να βρεθεί ένα σημειό ισορροπίας. Η λογική λέει πάντως ότι η κίνηση θα βελτιωθεί ως ένα σημείο. 

Δημοσ.
3 hours ago, megapaixtaras said:

υπηρχε τραμ παλαιοτερα και περνουσε απο ολες αυτες τις οδους. τα λεωφορεια του οασθ ειναι ερειπια ,δεν εχουν σταθερη ωρα αναχωρησης και αναμονης ,εχουν πολλες καθυστερησεις και αν γινοταν το τραμ σιγουρα θα ηταν λιγοτερα και μικροτερα λογω οτι το τραμ θα εξυπηρετουσε τον περισοτερο κοσμο.ολες οι ευρωπαικες πολεις εχουν υπεργειο συρμο.

Παλιότερα που λες δεν υπήρχε η κίνηση που υπάρχει σήμερα,  αλλιώς ας το δούμε ακόμα παλιότερα που στην Εγνατία περνούσανε κάρα (επι Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας)

Τα λεωφορεία δεν έχουν σταθερές ώρες γιατί περιμένει το ένα πίσω απο το άλλο για να αδειάσει και να γεμίσει

Δημοσ.
45 minutes ago, sdikr said:

Τα λεωφορεία δεν έχουν σταθερές ώρες γιατί περιμένει το ένα πίσω απο το άλλο για να αδειάσει και να γεμίσει

Τα λεωφορεία δεν έχουν σταθερές ώρες γιατί δεν τους έχουν δώσει ακόμα το δικαίωμα να κόβουν αυτόματα κλήσεις με μία κάμερα/dashcam.

  • Like 2
Δημοσ.
5 ώρες πριν, megapaixtaras είπε

υπηρχε τραμ παλαιοτερα και περνουσε απο ολες αυτες τις οδους. τα λεωφορεια του οασθ ειναι ερειπια ,δεν εχουν σταθερη ωρα αναχωρησης και αναμονης ,εχουν πολλες καθυστερησεις και αν γινοταν το τραμ σιγουρα θα ηταν λιγοτερα και μικροτερα λογω οτι το τραμ θα εξυπηρετουσε τον περισοτερο κοσμο.ολες οι ευρωπαικες πολεις εχουν υπεργειο συρμο.

 

θεωρεις οτι το μηκος στο οποιο εξαπλωνεται το μετρο θα σε απαλλαξει απο το να συνεχισεις να κανεις γαμπες? πια περιοχη απο αυτες που καλυπτει το μετρο εχει ανηφορα?

γιατι εμεις τι ειμαστε και το τονιζεις για να δειξεις οτι υπερτερει η αποψη σου? ο καθενας οπως το αντολαμβανεται.εσυ χειροκροτηματα ,εγω αποστροφη,ΑΚΡΙΒΩΣ για τις ταλαιπωριες και το ρεζιλι της πολης μας.μιρλα εγω ,παλαμακιας εσυ.και οι 2 δωσαμε χρηματα απο τους φορους μας,ο καθενας μπορει να γκρινιαζει με τον διαχειριστη η' να τον χειροκροτει.

επι της ουσιας ειχε παρουσιαστει τοτε που εγινε η τρυπα εναλλακτικο σχεδιο για το τραμ απο ενα γνωστο ακαδημαικο συγκοινωνιολογο αλλα θαφτηκε σε μια νυχτα ,ποιος ξερει αραγε γιατι? θα ειχες λυσει το προβλημα σου στο κεντρο εδω και χρονια.εγω δεν μενω κεντρο αλλα πηγαινω τακτικα για διασκεδαση και δουλειες.αν και ανηκω σε περοχη που δεν θα εχει μετρο ακομα,σιγουρα οταν θα εχω θα μου αρεσει και θα με εξυπηρετει,και ειναι και πολυ ωραιο και ειδικα τα μουσεια αποτι ειδα στην τιβι.και χαιρομαι γιαυτο..αλλα ημουν νεος και γερασα για μια γραμμη που στην αττικη σαυτα τα χρονια θα ειχε αναπτυξει 10 τετοιες γραμμες.αυτο δεν μπορω να το χειροκροτησω.

εντω μεταξυ σταζει νερο,πινακες δρομολογιων θολωσαν,συναγερμος πυρκαγιας λαθος,ελπιζω να μην υπαρξει κατι σοβαρο και ξαναβαλουμε τους μουσαμαδες.

Γίνεσαι προσβλητικός. Δεν αποκάλεσα κανέναν παλαμάκια ούτε με κανένα άλλο επίθετο. Ακόμα και για την μιρλα έγραψα «σταματάμε» και όχι «σταματήστε». Επίσης, προσωπικά δεν χειροκροτώ κανέναν και για τίποτα αν και  ήμουν στους πρώτους που έκαναν διαδρομή μόλις άνοιξε, αφού έχω σταθμό κυριολεκτικά δίπλα μου. Η πόλη είχε τραμ όταν ζούσε αριθμητικά το 1/3 του σημερινού πληθυσμού και ίσως το 1/10 των σημερινών αυτοκινήτων. Πλέον δεν είναι βιώσιμο. Επιπρόσθετα, τα λεωφορεία δεν είναι ερείπια πέραν λίγων εξαιρέσεων και αναμένεται νέα παραλαβή αρχές του 2025 και είναι αναμενόμενο ένα λεωφορείο ενίοτε να αργεί αφού η κίνηση του επηρεάζεται από την κυκλοφορία στους δρόμους. Σε ότι αφορά οροφές που στάζουν ή την ακούσια ενεργοποίηση του συναγερμού αυτά είναι ασήμαντες παιδικές ασθένειες σε ένα τεράστιο έργο και θα διορθωθούν. 
Να με συγχωρέσεις αλλά από αυτά που έγραψες δεν με πείθεις ότι ζεις στη Θεσσαλονίκη. 

2 ώρες πριν, Barbattilas είπε

Τα θέματα συμβατότητας εισιτηρίων και καρτών με τα μηχανήματα επικύρωσης έχουν επιλυθεί;

Δυστυχώς όχι. Ξεχωριστό εισιτήριο για λεωφορεία και μετρό. Διάβασα ότι θα επιλυθεί σε έξι μήνες. Θα δείξει. 

  • Like 3
Δημοσ.

Το τραμ είναι λύση του προηγούμενου αιώνα, τώρα σάν τουριστική ατραξιόν μπορεί μόνο νά χρησιμοποιηθεί όπως είναι και στην Λισαβόνα, να κάνει μικρές διαδρομές σέ δρόμους με μεγάλη κλίση 

Το μέτρο θα το περνουν άτομα που πριν χρησιμοποιούσαν λεωφορείο, κανένας δεν θα αφήσει το αμάξι του για το μετρό, ελπίζουν μόνο ότι με την αφαίρεση κάποιων λεωφορείων θα βοηθηθεί η ροή στον δρόμο 

Τό δώσανε λειψό και λίγο "βιαστικά" στην κυκλοφορία μπας και βοηθήσει και να καλύψουν λίγο και το έγκλημα που γίνεται με το flyover 

Για εμάς που είμαστε δυτικά είναι κυριολεκτικά σάν νά μήν υπάρχει, δεν μας επιρεαζει σέ κάτι, αν και όταν επεκταθεί προς τά εδώ το βλέπουμε 

  • Like 1
Δημοσ.

Πρώην μόνιμος κάτοικος Γερμανίας εδώ. Ήρθα στην Ελλάδα το 2007, πέρασα οικονομική κατάσταση ''Μνημονίων'' προ μνημονίων, η οποία συνεχίστηκε μέχρι και το '17. Κατά την διάρκεια των χειρότερων ετών του Μνημονίου, δεν έβλεπα κάτι διαφορετικό, ούτε καλύτερα, ούτε χειρότερα, τα ίδια ήταν για μένα. Χαμένα 10 χρόνια. Απ' το 19 και μετά, μόνο άνοδος και απ' το 20 και μετά, επιτέλους ''τακτοποιήθηκα''

Επιτέλους ολοκληρώνεται σιγά σιγά, ένα μέσο, που αν το είχα ''τότε'' στην διάθεσή μου, όλες αυτές οι θέσεις που έβρισκα στην βιομηχανία, μόνο στην Σίνδο, ενώ ζούσα Ανατολική Θεσσαλονίκη, θα μπορούσα να της εκμεταλλευτώ και να μουν ''τακτοποιημένος'' νωρίτερα.

Κι εδώ καταλήγω στο ζητούμενο: Πόσοι ακόμα συμπολίτες μας ''δεν είναι τακτοποιημένοι'' δηλ. να χουν κάνει αποταμιεύσεις, να μπορούν να υποστηρίξουν δόσεις, να πάρουν ένα όχημα, να υποστηρίξουν την διαβίωσή τους;

Ένα θα πω, συνηθίσαμε, στο ότι ο κόσμος τα φέρνει βόλτα, γιατί έχει γνωστούς, οικογενειακούς κύκλους, συγγενείς, φίλους, σόια κλπ. κλπ. που διευκολύνει ακόμα κατα τα ενοίκια και τ' αυτοκίνητα και τα πάντα. Ε λοιπόν εμείς, όταν ήρθαμε από Γερμανία, μια Μάνα και τρία αδέρφια, δεν είχαμε τίποτα. Έχω αλλάξει περιοχές τα τελευταία χρόνια, πάνω από 5 φορές, οπότε και το ''Ο γνωστός του γνωστού, ω γνωστοί'' δεν υφίσταται. Επαφές χάθηκαν.

Κι όμως πλέον ''τακτοποιηθήκαμε'' με οικογενειακή επιχείρηση στην βιομηχανία αλουμινίου η οποία εξελίσσεται, εκσυγχρονίζεται και ανεβαίνει.

Οι υπόλοιποι όμως συμπολίτες; Πόσες χιλιάδες βλέπω και καταλαβαίνω αμέσως σε τι κατάσταση βρίσκονται; Πόσοι απ' αυτούς χρειάζονται προσωρινή υποστήριξη από τις ''Υποδομές και μηχανισμούς του κράτους'' ώστε να σταθούν επιτέλους όρθιοι, ως σύγχρονοι Ευρωπαίοι και Έλληνες πολίτες με όχι απλώς ελπίδα για το μέλλον αλλά ''να ζούνε αυτό το μέλλον'' και να ζουν όχι για να εργάζονται αλλά να εργάζονται για να ζήσουν και ν' απολαμβάνουν ένα σύγχρονο βιωτικό επίπεδο, να μπορούν ν' αποταμιεύσουν.

Να δούμε επιτέλους αυτήν την χώρα που χει μείνει αδικαιολόγητα 50 χρόνια πίσω, να γυρνάει τον τροχό και να μπαίνει πρώτη πρώτη στις υποψήφιες περιφερειακές και αναπτυγμένες δυνάμεις του πλανήτη, στην ανατολική μεσόγειο δηλαδή.

Το μετρό αδικαιολόγητα άργησε τόσο πολύ. Το 25 παραδίδεται η γραμμή προς Καλαμαριά. Εργασίες για το έργο προς Σταυρούπολη έχουν ξεκινήσει, σε τι στάδιο βρίσκονται θα δούμε, το κίνητρο και τα έσοδα υπάρχουν, έστω σε μορφή απόσβεσης για το κράτος το ζητούμενο ότι ένα μετρό παρέχει πολλά περισσότερα, που δεν πρέπει ν' απουσιάζουν από μια σύγχρονη χώρα.

Καταρχάς η πληρότητα σε Βιομηχανικές περιοχές της Δυτικής Θεσσαλονίκης, ως προς το προσωπικό θ' αυξηθεί, καθώς ο μέσος πολίτης δεν του περισσεύουν τα χρήματα για τις βενζίνες, ενώ πολλοί δεν έχουν καν το ποσό να προμηθευτούν όχημα. Η ενσωμάτωση του Ευόσμου στο τέλος, θα επιφέρει πάρα πολλά έσοδα κυρίως στο κέντρο, διότι θα κατέβει ο κάτοικος του Ευόσμου και θα ξοδέψει στο κέντρο ποιο συχνά και με άνεση. Το Cosmos, ένα εμπορικό κέντρο με τεράστιες προοπτικές, θ' αναβαθμιστεί πολύ περισσότερο κπα. παραδείγματα. Παρεπιπτώντος, εκείνη την κοπέλα που γνώρισες φίλτατε ''Χ-Ψ'' από την άλλη άκρη της πόλης; Σε μισή ώρα θα μπορείτε να βρίσκεστε και δεν θα το διαλύσετε λόγω απόστασης, ακόμα κι αυτό είναι ένα παράδειγμα.

Καταρχάς βοηθάει και στην επιλογή αυτοκινήτου. Σταματάς να σκέφτεσαι ''ας πάρω την πρώτη κουτσουλιά'' για να ναι οικονομικό στην πόλη και λες ''σπανίως θα το οδηγήσω και κυρίως εκτός κέντρου'' οπότε ας χτυπήσω ένα ''οικονομικό μεν'' SUV η Crossover που θα με βολεύει και για τις διακοπές και θα χωράει και πέντε αποσκευές παραπάνω. Φυσικά, δεν περιμένω από τον μέσο γεννημένο το '80 '70 '60 να ξεκολλήσει από την ιδέα του ''είναι υποτιμητικό να χρησιμοποιήσεις ΜΜΜ'' είναι μια νοοτροπία που ακόμα έχουμε εδώ στα Βαλκάνια λες και μοστράρουμε το καινούριο κάρο με το γαιδούρι που πήραμε, ενώ πρόκειται περί εργαλείου περισσότερο, παρά ''κοίτα έχω περιουσία'' Εν τω μεταξύ ποτέ δεν χρειάστηκα όχημα για να ρίξω γκόμενα, μάλλον έχει μείνει από την δεκαετία 80 με τα μηχανάκια στους παλαιότερους.

Τέλοσπάντων, πολλά θ' αλλάξουν.

Με συγχωρείτε για το κατεβατό αλλά εκθειάζω το μετρό.

 

  • Like 2
Δημοσ.
7 ώρες πριν, csontheline είπε

Αρχικά, τι φάση με τα αγγλικά ερωτηματικά στην ελληνική γραφή;
Κατά δεύτερον, η στάση Αρετσού. Θα λειτουργήσει λίαν συντόμως και βρίσκεται στην κορυφή. Τσουλάς για όπου θες από εκεί.
Επίσης, τα τραμ θα συνείσφεραν επιβάρυναν την ήδη μπουκωμένη πόλη. Καλώς έγινε το μετρό και καλώς θα επεκταθεί στο μέλλον προς τις περιοχές που είναι να πάει. Όχι, δεν θα φτάνει στα κάστρα, αλλά ναι, θα μπορούσε να πηγαίνει προς Τούμπα/Πυλαία/Θέρμη και να συναντιέται με την γραμμή 2 προς αεροδρόμιο. Αλλά ακόμα δεν άνοιξε ένα από τα πιο δύσκολα μετρό του κόσμου, ας το ευχαριστηθείτε όσο είναι καθαρό από τους ανεγκέφαλους. Έστω όπου φτάνει.

Edit : Λάθος διατύπωση.

ετσι γραφει η νεα γεννια! 

δευτερον τι ανηφορα εχει η αρετσου? εκτος εαν εισαι ηλικιωμενος να το δεχτω.αλλιως αυτο δεν το λες ανηφορα.ανηφορα ειναι η ανω πολη,οι συκιες,η τριανδρια, η ανω τουμπα.δεν υπαρχει καποια αλλη ανηφορα.οση ανηφορα εχει η αρετσου ,εχει και η ψελλου μεχρι το μετρο που περπατησα σημερα για να παρκαρω να παω να μπω στο μετρο.

τα τραμ,εκεινα τα παλια, ρωτα τους γονεις σου αν επιβαρυναν την πολη γιατι εμεις δεν τα προλαβαμε.. η αθηνα δλδ. που εχει τραμ την επιβαρυνει? ολες οι ευρωπαικες πολεις που εχουν ηλεκτρικο ειναι επειδη τις επιβαρυνει? μαθε λιγο την ιστορια για να ξερεις:

Η κατάργηση του τραμ

Το 1957 καταργείται και ξηλώνεται το τραμ με απόφαση του τότε πρωθυπουργού Κωνσταντίνου Καραμανλή, στα πλαίσια της παγκόσμιας αντί-τραμ τάσης της τότε εποχής. Στις 21 Ιουλίου 1957[9] εκτελούνται τα τελευταία δρομολόγια των γραμμών Ντεπώ (Αποθήκη)-Χαριλάου-Λεωφόρος Στρατού-Εγνατία-Πλατεία Βαρδαρίου και 25ης Μαρτίου-Χαριλάου. Οι γραμμές ξηλώθηκαν και προκρίθηκε η μονοπωλιακή διαχείριση των συγκοινωνιών από τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ, επί κυβερνήσεως Κ. Γ. Καραμανλή, χωρίς να δρομολογηθούν τα τρόλεϊ[10] στη θέση των τραμ, όπως έγινε στην Αθήνα.

https://el.wikipedia.org/wiki/Τραμ_Θεσσαλονίκης

τα τραμ ειναι εργο που προταθηκε συμφωνα με τα συνχρονα ευρωπαικα προτυπα απο τον συγκοινωνιολογο που εβαλε και υποψηφιοτητα για δημαρχος και αν εβγαινε θα το υλοποιουσε οπως και η θαλασσια συγκοινωνια αντι αυτου προωθηθηκε το σχεδιο του μετρο και της υπο-θαλασιας που ευτυχως δεν εγινε ,η μεγαλυτερη μπαρουφα θα ηταν.''Δε χρειάζεται να βλέπουμε υπόγεια σχέδια για να κερδοφορούν ασκόπως οι κατασκευαστικές εταιρίες και να χάνουμε χρόνο και χρήμα''

https://www.typosthes.gr/thessaloniki/365911_thessaloniki-tram-me-staseis-se-b-olgas-tsimiski-poia-i-diadromi-toy-shedio

στο αεροδρομιο θα παει μετα την επεκταση στα δυτικα.αλλα θα ειναι υπεργειο,θα παει διπλα στην θαλασα απο τα ναυπηγεια.

2 ώρες πριν, gianniskks είπε

Γίνεσαι προσβλητικός. Δεν αποκάλεσα κανέναν παλαμάκια ούτε με κανένα άλλο επίθετο. Ακόμα και για την μιρλα έγραψα «σταματάμε» και όχι «σταματήστε». Επίσης, προσωπικά δεν χειροκροτώ κανέναν και για τίποτα αν και  ήμουν στους πρώτους που έκαναν διαδρομή μόλις άνοιξε, αφού έχω σταθμό κυριολεκτικά δίπλα μου. Η πόλη είχε τραμ όταν ζούσε αριθμητικά το 1/3 του σημερινού πληθυσμού και ίσως το 1/10 των σημερινών αυτοκινήτων. Πλέον δεν είναι βιώσιμο. Επιπρόσθετα, τα λεωφορεία δεν είναι ερείπια πέραν λίγων εξαιρέσεων και αναμένεται νέα παραλαβή αρχές του 2025 και είναι αναμενόμενο ένα λεωφορείο ενίοτε να αργεί αφού η κίνηση του επηρεάζεται από την κυκλοφορία στους δρόμους. Σε ότι αφορά οροφές που στάζουν ή την ακούσια ενεργοποίηση του συναγερμού αυτά είναι ασήμαντες παιδικές ασθένειες σε ένα τεράστιο έργο και θα διορθωθούν. 
Να με συγχωρέσεις αλλά από αυτά που έγραψες δεν με πείθεις ότι ζεις στη Θεσσαλονίκη. 

Δυστυχώς όχι. Ξεχωριστό εισιτήριο για λεωφορεία και μετρό. Διάβασα ότι θα επιλυθεί σε έξι μήνες. Θα δείξει. 

για σενα δλδ. οσοι ζουν θεσαλονικη ειναι οσοι συμφωνουν μαζι σου.μαλιστα αυτο και αν ειναι προσβλητικο.

λοιπον αν και απαντησα πιο πανω να στο ξεκαθαρισω γιατι δεν ασχολεισαι και πολυ παροτι λες οτι ζεις σαυτην την πολη .και οτι λες ειναι νεα απο καναλια.

λες οτι παλια ειχε λιγο πληθυσμο και το τραμ βολευε και οτι δεν ειχε αυτοκινητα.μα αυτο το επιχειρημα ισα-ισα θαβει την αποψη σου,ειναι αντιθετο με οσα λες και μου δινει δικιο.γιαυτο ακριβως πρεπει να γινει τραμ,επειδη εχουμε πολλα αυτοκινητα απο περιοχες που ανεφερα πιο πανω που δεν θα σταματησουν να κινουνται χωρις αυτοκινητο στο κεντρο και επειδη πλεον η θεσσαλονικη εχει μεγαλο πλυθησμο ,ενα μετρό δεν φτανει,θελουμε και αλλα μεσα..οποτε πανε αυτα τα 2 επιχειρηματα.τα κεδριζει το τραμ.

εισαι θεσσαλονικη και πιστευεις οτι θα ερθουν νεα λεωφορεια? νεα μπορει,οπως ηρθαν πριν λιγα χρονια και μενουν στον δρομο.καινουρια οχι.αλλα αν μενεις σε σταση του μετρό προφανως εισαι σε γειτονια που δεν εχεις τυχει να ξεμενει καποιο στον δρομο.εγω εχω δει τουλαχιστον 10 τον τελευταιο χρονο.και ειναι απο τα ''νεα'' .αυτα που ηρθαν μεταχιερισμενα απο λειψια της γερμανιας.μαζι με τα μνημονια.ρημαδια,ψαξε στο τικ τοκ να δεις αστεια βιντεο με πορτες που δεν κλεινουν και το λεωφορειο συνεχιζει,να βγαζουν καπνους απο την μηχανη,να σταματανε οταν βρεχει,μην με κανεις να ψαξω εγω να βρω αρθρα και βιντεο.δεν θα σου αρεσει.ο οασθ μεχρι πριν ερθει το μημονιο ηταν υπερχρεωμενος λογω οτι οι προεδροι και καποιοι προνομιουχοι υπαλληλοι εκανα παρτυ και βιλλες στην χαλκιδικη,μεγαλοπατερες .γιαυτο ειχαμε να αγορασουμε λεωφορεια απο το μακρινο 1997.ηταν παρανομο ευρωπαικα να κυκλοφορουν λεωφορεια τοσο παλια,εδω ειχαμε πριν 3 χρονια ακομα λεωφορεια που ειχαν ξυλινα καθισματα,εκεινα τα λεωφορεια του 80.πια νεα λες?

,στην ελλαδα ειμαστε ομως και ειδκα θεσσαλονικη.εγω μπαινω καθημερινα απο σταθμο που ξεκιναω και μιλαω με τους οδηγους συνεχεια.και ειμαι μαρτυρας τι τραβανε,ειναι που ειναι ρημαδια εχουμε και ωραιους δρομους δεν θελει και πολυ.τα καλα λεωφορεια ειναι οι εξαιρεσεις οχι τα χαλασμενα.να ειναι καλα οι μηχανικοι που δινουν μαχη και κανουν παντεντες για να βγαλουν ενα χαλασμενο ξανα στον δρομο.και ειπαμε οτι παιρνουμε μεταχειρισμενα,οχι καινουρια.καινουρια δεν θα δουμε για τους λογους που σου ειπα ποτε.εκτος των ηλεκτρικων ,αν τα δουμε τελικα.στις 5 γραμμες που εγω ξερω δνε υπαρχει ουτε ενα.ελπιζω να σε καλυψα για το τι δεν γνωριζεις στην πολη ΠΟΥ ΕΓΩ ΖΩ την θεσσαλονικη.εσυ απο την αλλη ζεις σε μια θεσσαλονικη αλλη αυτη που θα θελαμε.πιο πολυ με αθηνα μοιαζει.

ακομα και το επιχειρημα που ισχυριζεσαι οτι αργουν λογω κινησης ,ενα τραμ δεν επηρεαζεται απο αυτην γιατι εχει προτεραιοτητα οποτε ειναι καλυτερο.,πλεον σε καλυψα και καταλαβες οτι ολα τα επχειρηματα σου καταληγουν εναντιον σου.

ευχαριστω1

 

 

4 ώρες πριν, sdikr είπε

Παλιότερα που λες δεν υπήρχε η κίνηση που υπάρχει σήμερα,  αλλιώς ας το δούμε ακόμα παλιότερα που στην Εγνατία περνούσανε κάρα (επι Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας)

Τα λεωφορεία δεν έχουν σταθερές ώρες γιατί περιμένει το ένα πίσω απο το άλλο για να αδειάσει και να γεμίσει

μα το τραμ εχει προτεραιοτητα,δενε χεις παει εξωτερικο? αθηνα?καταλαβαινεις οτι αυτο που λες ενισχυει το επιχειρημα μου οτι ειναι καλυτερο το τραμ? ακριβως για τους λογους που λες οτι το τραμ δεν θα κολλησει ποτε και γιατι ειναι στην ωρα του οπως το μετρό.

  • Like 1
Δημοσ.

Παρακαλάμε να φυγουν καποια λεωφορεία απο την Εγνατια μπας και γινει λιγο πιο ευκολη στο να περναμε απο δυτικα - ανατολικα και θα βάλουμε τραμ;

Με τιποτα.

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...