Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δεν ξέρω κατά πόσο τρολάρετε, πάντως δεν είναι καν αστείο και εγώ δεν είδα πουθενά πως η υποτιθέμενη προσφορά θα είναι με μηδαμινό ΦΠΑ, ούτε έχω ξαναδεί κάτι ανάλογο. 

Όλοι οι υπόλοιποι τι απόδειξη λάβατε και πείτε μας εάν είχατε ΦΠΑ, διότι σύμφωνα με την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών δεν υφίσταται να υπάρχει πώληση χωρίς ΦΠΑ 

Μάλιστα η εκπρόσωπος όταν της είπα δεν αναγράφεται κάτι στο επίσημο site σας, μου απάντησε "βρείτε μου την προσφορά στο επίσημο site, δεν υπάρχει κάτι στο site αυτό που είδατε ήταν απλά μια προσφορά σε μια δημοσίεση στο Facebook"

Άρα το προφίλ δεν είναι επίσημο της Q και το τηλεφωνικό κέντρο που έγινε το αίτημα δεν ανήκει στην Q.

Θα είχε ενδιαφέρον να καλούσατε και οι υπόλοιποι στο τηλεφωνικό κέντρο να δείτε πως θα σας αντιμετωπίσουν.

Ο σκοπός δεν είναι να σκίσεις κάποιον (τίποδα δεν θα γίνει) άλλα μη μας δουλεούν και μέσα στα μούτρα μας οι παλιομ@λ@κες

 

  • Like 1
  • Απαντ. 362
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Άουτσ. Αυτό είναι παράνομο. Συναλλαγή μεταξύ εταιρείας και ιδιώτη πάντα συμπεριλαμβάνει ΦΠΑ. Ακόμα και προωθητική ενέργεια να είναι και να γίνεται "δώρο" ο ΦΠΑ, δεν σημαίνει ότι δεν χρεώνεται και δεν αποδίδεται στο κράτος. Φυσικά σε κάθε περίπτωση πρέπει να αναγράφεται ξεκάθαρα στους όρους.

Τώρα αυτοί είτε έχουν βρει κάποιο παραθυράκι (πιθανόν) είτε έχουν κάνει μία καραμπινάτη παρανομία. Σε ένα σοβαρό κράτος 2 κλικ είναι για την ΑΑΔΕ και τους ανάλογους φορείς για να το ελέγξουν.

Καλή τύχη @d4mage.

  • Like 1
Δημοσ.

@d4mageΔεν ξέρω αν τρολάρουν τα 2 ή και τα 3 προηγούμενα μηνύματα (συμπεριλαμβανομένου του δικού σου) αλλά οι κάρτες χρόνου ομιλίας δεν έχουν ΦΠΑ χρόνια τώρα... Εγώ δεν κατάλαβα το πρόβλημα. Σου ζήτησαν έξτρα να πληρώσεις "ΦΠΑ" πέραν των 99€; Δεν νομίζω.

Τώρα εάν το "πρόβλημά" σου είναι γιατί η εταιρία Q, και γενικότερα το καρτέλ τηλεπικοινωνιών της χώρας, έχει εξασφαλίσει ευνοϊκό καθεστώς φοροαπαλλαγής είναι άλλο θέμα. Τα λέγαμε πριν χρόνια σε κάτι παπαγαλάκια που υποστήριζαν ότι οι εταιρίες έχουν αυξημένα κόστη από την φορολογία... Μην ξεχάσεις να διαμαρτυρηθείς και για τους έλληνες εφοπλιστές που έχουν κατοχυρώσει τις δικές τους φοροαπαλλαγές στο σύνταγμα της χώρας.:D

Επίσης αμφιβάλλω εάν η ΕΕΤΤ απάντησε στην καταγγελία σου για το ζήτημα και τόσο γρήγορα. Πιθανόν να μίλησες με κάποιον ανεπαρκή "τηλεφωνητή" και όχι υπάλληλο της ΕΕΤΤ. Είπαμε, είμαστε καταναλωτές και προστατεύουμε τα δικαιώματά μας, αλλά να έχουν και μια βάση τα όσα "καταγγέλλουμε".

Τέσπα, είτε βάσιμη είτε αβάσιμη η αναφορά σου, δεν έχει καμία σημασία γιατί η χώρα είναι διαλυμένη. Οι καταγγελίες δεν έχουν καμία αξία πλέον γιατί όταν έπρεπε να αντιδράσουμε δεν ενδιαφερθήκαμε. Τώρα κυβερνάει το καρτέλ και δεν ασχολείται κανένας.

  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, grinder_ είπε

@d4mageΔεν ξέρω αν τρολάρουν τα 2 ή και τα 3 προηγούμενα μηνύματα (συμπεριλαμβανομένου του δικού σου) αλλά οι κάρτες χρόνου ομιλίας δεν έχουν ΦΠΑ χρόνια τώρα... Εγώ δεν κατάλαβα το πρόβλημα. Σου ζήτησαν έξτρα να πληρώσεις "ΦΠΑ" πέραν των 99€; Δεν νομίζω.

Άσχετο με την Q αλλά τι εννοείς; Οι κάρτες ανανέωσης χρόνου ομιλίας όπως και όλα τα προγράμματα κινητής(και μη) τηλεφωνίας περιλαμβάνουν 24% ΦΠΑ και 10% τέλος κινητής τηλεφωνίας.

Μπορείς να τσεκάρεις οποιοδήποτε site εταιρείας κινητής τηλεφωνίας και θα δεις ότι στην τιμή γράφει ξεκάθαρα ότι περιλαμβάνει το 10% ΤΚΤ και 24% ΦΠΑ. Όπως φυσικά μπορείς να κάνεις μία ανανέωση χρόνου (να βάλεις μία κάρτα..) και π.χ. από 13 ευρώ θα μείνουν 11.82.

Μπορεί να εννοείς κάτι άλλο φυσικά.

 

Υ.Γ. Συμφωνώ στο ότι είναι ο ορισμός του καρτέλ. Με μέγα χορηγό το κράτος.

Επεξ/σία από Pansp32
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, Pansp32 είπε

Άσχετο με την Q αλλά τι εννοείς; Οι κάρτες ανανέωσης χρόνου ομιλίας όπως και όλα τα προγράμματα κινητής(και μη) τηλεφωνίας περιλαμβάνουν 24% ΦΠΑ και 10% τέλος κινητής τηλεφωνίας.

Μπορείς να τσεκάρεις οποιοδήποτε site εταιρείας κινητής τηλεφωνίας και θα δεις ότι στην τιμή γράφει ξεκάθαρα ότι περιλαμβάνει το 10% ΤΚΤ και 24% ΦΠΑ. Όπως φυσικά μπορείς να κάνεις μία ανανέωση χρόνου (να βάλεις μία κάρτα..) και π.χ. από 13 ευρώ θα μείνουν 11.82.

Μπορεί να εννοείς κάτι άλλο φυσικά.

Έχουν ειδικό καθεστώς περίπτερα/μεταπωλητές κτλ. δεν αποδίδουν ΦΠΑ.
ΠΟΛ. 1075/28-2-2000

3. Τα πρόσωπα που μεσολαβούν για τη διάθεση των καρτών στο κοινό (περίπτερα κ.λπ.) θεωρείται ότι ασκούν απαλλασσόμενη από ΦΠΑ δραστηριότητα. Τα πρόσωπα αυτά δεν έχουν για τη συγκεκριμένη δραστηριότητα τις υποχρεώσεις του ανωτέρω νόμου, αλλά ούτε και δικαίωμα έκπτωσης του φόρου των εισροών τους που αφορούν σε αυτή.
Επεξ/σία από grinder_
  • Like 1
Δημοσ.

Οι κάρτες για τις εταιρίες κινητής είναι ο,τι οι αποδείξεις είσπραξης για οποιαδήποτε άλλη εταιρία: ενα αποδεικτικό ότι προκατεβαλλες ένα ποσό. Όταν παίρνεις, ας πούμε μια δωροεπιταγη από ένα κατάστημα, η απόδειξη που σου κόβουν είναι απόδειξη είσπραξης και δεν έχει ΦΠΑ.

Ο ΦΠΑ παρακρατειται ανάλογα με τη χρήση που θα κάνεις για αυτό το ποσό. 

Όταν εξαργυρώσεις την δωροεπιταγη, σου κόβουν την απόδειξη που έχει ΦΠΑ και ως τρόπο πληρωμής αναφέρει δωροεπιταγη.

Με τον ίδιο τρόπο, όταν φορτώσεις την κάρτα στο υπόλοιπο,.αφαιρείται το τέλος κινητής τηλεφωνίας ή όχι, ανάλογα αν είσαι υπόχρεος.

Ο ΦΠΑ αφαιρείται κατά τη χρήση: όταν κάνεις κλήσεις, χρεώνει τιμή ανά λεπτό με φπα. Αν χρησιμοποιήσεις υπηρεσία που δεν έχει ΦΠΑ, δεν χρεώνει ΦΠΑ κλπ. Ίσως μπορούν να εκδοσουν τέτοια απόδειξη στο τέλος του προγράμματος, που να αναφέρει πώς καταναλώθηκαν τα 99 ευρώ και τι ΦΠΑ αποδόθηκε, ίσως και όχι (δεν ξέρω τη νομοθεσία πάνω σε αυτό).

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σήμερα παρέλαβα τα δικαιολογητικά για τη φορητότητα και προς έκπληξη μου, η συμπληρωμένη υπεύθυνη δήλωση είχε στοιχεία άλλου προσώπου. Εικάζω πως και τα δικά μου στοιχεία έχουν διαρεύσει, προς το τρίτο αυτό πρόσωπο, καθώς οι ημερομηνίες ταιριάζουν.

Φυσικά στο τηλεφωνικό κέντρο (μια Μονοπρόσωπη ΙΚΕ είναι που δηλώνει επίσημος συνεργάτης) επικράτησε σιωπή και δε ζήτησαν καν συγγνώμη, παρά μόνον ανέφεραν πως πρόκειται για ανθρώπινο λάθος. Αυτό που έκαναν άμεσα βέβαια, ήταν να στείλουν τη νέα προσυμπληρωμένη υπεύθυνη δήλωση για να υπογραφεί μέσω gov, μην τυχόν και χάσουν τα λεφτά της προσφοράς.

Επειδή, με τούτα και με κείνα θα με αναγκάσουν να προβώ σε επανέκδοση της ταυτότητας, αφού είμαι κατά πολύ βέβαιος ότι ο κύριος του οποίου έχω την υπεύθυνη δήλωση έχει αντιστοίχως τα ακριβή μου στοιχεία(ΑΔΤ,ΑΦΜ,Πατρωνυμο,πλήρη διεύθυνση, πόλη γέννησης) υπέβαλα σήμερα αναφορά στον υπεύθυνο προστασίας δεδομένων της ΝOVA, αφού αυτή είναι η υπεύθυνη επεξεργασίας.

Δεν ξέρω τι μαγαζάκι έχει στηθεί εκεί στην Πάτρα από όπου και φεύγουν οι SIM, αλλά δε θα ξεμπερδέψουν εύκολα🙃

ΥΓ1. Για αρκετές ώρες αναρωτιόμουν για το ηθικό σκέλος της όλης κατάστασης και αν η οποιαδήποτε καταγγελία μπορεί να οδηγήσει στην απόλυση κάποιου εργαζόμενου. Με αυτά που διαβάζω βέβαια, πλέον δεν έχω καμία δεύτερη σκέψη. Θα αναμένω κάποιες μέρες και στη συνέχεια θα γίνει καταγγελία στην ΑΠΔΠΧ. Βασίζονται στο πως κανείς δε θα ασχοληθεί, κανείς δε θα το κυνηγήσει περαιτέρω. 

ΥΓ2. Για να απαντήσω και στους προλαλήσαντες. Κάποτε που είχα ατομική επιχείρηση και έκανα ανανεώσεις του καρτοκινητού μου, έκοβα τιμολόγιο. Μια χαρά αναγραφόταν ο ΦΠΑ σε κάθε ανανέωση. Βέβαια δε γνωρίζω αν έχει αλλάξει κάτι από τότε.

photo.png

Επεξ/σία από christakos07
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, christakos07 είπε

Βασίζονται πως κανείς δε θα ασχοληθεί, κανείς δε θα το κυνηγήσει περαιτέρω. 

Εκεί πατάνε όλες οι εταιρείες και οι διάφορες απάτες.

Δυστυχώς λίγο η δυσκολία / ταλαιπωρία των διαδικασιών και λίγο η άγνοια των νόμων / δικαιωμάτων κάνουν τους περισσότερους να μην ασχολούνται.

Πάντως για το θέμα σου νομίζω πρέπει οπωσδήποτε να γίνει καταγγελία στην ΑΠΔΠΧ.

Δημοσ.
On 22/03/2025 at 09:31, Vesouvious said:

Με τις ταχύτητες που έχει δεν καταφέρεις να υπερβείς κατανάλωση 5-10gb τον μήνα. Άρα τι απεριόριστα λένε; Κοροϊδία 

εκει που μενω 5g .εχω πετυχει μεχρι 1 gbps 😛

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, grinder_ είπε

@d4mageΔεν ξέρω αν τρολάρουν τα 2 ή και τα 3 προηγούμενα μηνύματα (συμπεριλαμβανομένου του δικού σου) αλλά οι κάρτες χρόνου ομιλίας δεν έχουν ΦΠΑ χρόνια τώρα... Εγώ δεν κατάλαβα το πρόβλημα. Σου ζήτησαν έξτρα να πληρώσεις "ΦΠΑ" πέραν των 99€; Δεν νομίζω.

Τώρα εάν το "πρόβλημά" σου είναι γιατί η εταιρία Q, και γενικότερα το καρτέλ τηλεπικοινωνιών της χώρας, έχει εξασφαλίσει ευνοϊκό καθεστώς φοροαπαλλαγής είναι άλλο θέμα. Τα λέγαμε πριν χρόνια σε κάτι παπαγαλάκια που υποστήριζαν ότι οι εταιρίες έχουν αυξημένα κόστη από την φορολογία... Μην ξεχάσεις να διαμαρτυρηθείς και για τους έλληνες εφοπλιστές που έχουν κατοχυρώσει τις δικές τους φοροαπαλλαγές στο σύνταγμα της χώρας.:D

Επίσης αμφιβάλλω εάν η ΕΕΤΤ απάντησε στην καταγγελία σου για το ζήτημα και τόσο γρήγορα. Πιθανόν να μίλησες με κάποιον ανεπαρκή "τηλεφωνητή" και όχι υπάλληλο της ΕΕΤΤ. Είπαμε, είμαστε καταναλωτές και προστατεύουμε τα δικαιώματά μας, αλλά να έχουν και μια βάση τα όσα "καταγγέλλουμε".

Τέσπα, είτε βάσιμη είτε αβάσιμη η αναφορά σου, δεν έχει καμία σημασία γιατί η χώρα είναι διαλυμένη. Οι καταγγελίες δεν έχουν καμία αξία πλέον γιατί όταν έπρεπε να αντιδράσουμε δεν ενδιαφερθήκαμε. Τώρα κυβερνάει το καρτέλ και δεν ασχολείται κανένας.

Έχεις να απαντήσεις κάτι για:

  1. Το γεγονός πως δεν αναγράφεται πουθενά και σε καμία μορφή στους όρους ο ΦΠΑ;
  2. Για το ότι είναι παράνομο να πραγματοποιηθεί μια οποιαδήποτε πώληση με μηδαμινό ΦΠΑ;
  3. Για τον τρόπο που συμπεριφέρονται στο τηλεφωνικό κέντρο όταν ζητάς εξηγήσεις

Αρχικά κάλεσα στον συνήγορο του καταναλωτή όπου ήθελα να μάθω εάν είναι νόμιμη η παραπάνω πολιτική. Μου απάντησαν πως δεν υφίσταται κάτι τέτοιο και εκτός από παράνομο είναι και παραπλανητικό για να αυξήσουν τους πελάτες. Έπειτα μόλις ανέφερα πως πρόκειται για έκδοση τιμολογίου μου ανέφεραν πως έχει να κάνει με παραστικό εταιρείας και όχι λιανικής απόδειξης και θα πρέπει να απευθυνθώ στην ΕΕΤΤ όπου και κάλεσα για ενημέρωση ανέφερα τα όσα συμβαίνουν και έπειτα μου ζητήσανε να τα υποβάλλω σε καταγγελία όπου θα λάβω αναγνωριστικό αριθμό και θα μου επισυνάψουν και την απάντηση της Q με βάση τα όσα αναγράφει η επώνυμη καταγγελία μου.

Προφανώς και έχουν αξία οι καταγγελίες και αν διαφωνείς μαζί μου μπορεί να μιλήσεις με έναν δικηγόρο για να σου το πει, ιδίως όταν είναι επώνυμη. Δεν γίνεται να μην μεταφερθεί και να μην μπουν κυρώσεις εάν υπάρχει παρανομία.

Τώρα το ποιες είναι αυτές οι κυρώσεις είναι άλλο θέμα.

 

Για τους εφοπλιστές no comments άκυρη τοποθέτηση,

Πες μας και με την ευκαιρία, εσύ γιατί θίχτηκες; Εργάζεσαι στο γραφείο του Καλαφάτη; Δεν υπάρχει άλλη εξήγηση.

13 ώρες πριν, grinder_ είπε

@d4mage Εγώ δεν κατάλαβα το πρόβλημα. Σου ζήτησαν έξτρα να πληρώσεις "ΦΠΑ" πέραν των 99€; Δεν νομίζω.

Όταν θα πας να αγοράσεις ένα προϊόν και ζητήσεις έκδοση τιμολογίου και δεις επάνω 0,00€ ΦΠΑ ίσως να καταλάβεις.

Εδώ δεν μιλάμε για μια λεπτόμερεια που αφορά την τιμή με το να συμπεριλαμβάνει ΦΠΑ ή με το δεν συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ και υπολογίζεις τα 99,00€+24%=122,76€

Μιλάμε για μηδαμινό ΦΠΑ χωρίς να ανήκει κάποιος σε ειδική κατηγορία με κάποια απαλλαγή ας πούμε. Στην περίπτωση αυτή μιλάμε για τον πελάτη, όχι για την εταιρεία που εκδίδει τα τιμολόγια.

Δεν γίνεται να πουλάς με μηδέν ΦΠΑ και δεν αναφέρομαι στην κάρτα sim που μπορεί να ανήκει σε κάποια εξαίρεση (παράδειγμα μη αξιακό προϊόν με δικαιολογία πως χρησιμοποιείται για να έχεις παροχές τηλεπικοινωνιών).

Το πακέτο με χρόνους ομιλίας, ίντερνετ, sms κλπ έχει κανονικότατα ΦΠΑ 24%

Εάν προσθέσεις και την απόκρυψη της ανάλυσης των υπηρεσιών όπως δεδομένα κινητής στο εξωτερικό μηδέν μαζί με τις χρεώσεις που πληρώνεις το ποσό των 99,00€ που ζητάνε άλλα το ΦΠΑ είναι πάλι μηδέν εκεί το θέμα ξεφεύγει πολύ.

13 ώρες πριν, dtzgr είπε

Οι κάρτες για τις εταιρίες κινητής είναι ο,τι οι αποδείξεις είσπραξης για οποιαδήποτε άλλη εταιρία: ενα αποδεικτικό ότι προκατεβαλλες ένα ποσό. Όταν παίρνεις, ας πούμε μια δωροεπιταγη από ένα κατάστημα, η απόδειξη που σου κόβουν είναι απόδειξη είσπραξης και δεν έχει ΦΠΑ.

Ο ΦΠΑ παρακρατειται ανάλογα με τη χρήση που θα κάνεις για αυτό το ποσό. 

Όταν εξαργυρώσεις την δωροεπιταγη, σου κόβουν την απόδειξη που έχει ΦΠΑ και ως τρόπο πληρωμής αναφέρει δωροεπιταγη.

Με τον ίδιο τρόπο, όταν φορτώσεις την κάρτα στο υπόλοιπο,.αφαιρείται το τέλος κινητής τηλεφωνίας ή όχι, ανάλογα αν είσαι υπόχρεος.

Ο ΦΠΑ αφαιρείται κατά τη χρήση: όταν κάνεις κλήσεις, χρεώνει τιμή ανά λεπτό με φπα. Αν χρησιμοποιήσεις υπηρεσία που δεν έχει ΦΠΑ, δεν χρεώνει ΦΠΑ κλπ. Ίσως μπορούν να εκδοσουν τέτοια απόδειξη στο τέλος του προγράμματος, που να αναφέρει πώς καταναλώθηκαν τα 99 ευρώ και τι ΦΠΑ αποδόθηκε, ίσως και όχι (δεν ξέρω τη νομοθεσία πάνω σε αυτό).

Η κάρτα μπορεί να ανήκει ενδεχομένως σε μη αξιακό προϊόν οι υπηρεσίες όμως που θα χρησιμοποιείς έχουν ΦΠΑ κανονικότατο.

Στην περίτπωση της Q δεν σου κόβουν τίποτα στο τέλος, προπληρώνεις όλους τους μήνες άρα ότι σου κόψουν αμέσως μετά την πληρωμή και τέλος.

Εάν εξαργυρώσεις την δωροεπιταγή θα σου κόψουν κανονικά απόδειξη - τιμολόγιο με το σύνολο της αξίας του προϊόντος.

Αν ας πούμε έχεις δωροεπιταγή 30,00€ και αγοράσεις κάτι που κοστίζει 35,00€ το παραστατικό που θα λάβεις θα πρέπει να αναγράφει 35,00€ και όχι 5,00€

 

13 ώρες πριν, grinder_ είπε

Έχουν ειδικό καθεστώς περίπτερα/μεταπωλητές κτλ. δεν αποδίδουν ΦΠΑ.
ΠΟΛ. 1075/28-2-2000

3. Τα πρόσωπα που μεσολαβούν για τη διάθεση των καρτών στο κοινό (περίπτερα κ.λπ.) θεωρείται ότι ασκούν απαλλασσόμενη από ΦΠΑ δραστηριότητα. Τα πρόσωπα αυτά δεν έχουν για τη συγκεκριμένη δραστηριότητα τις υποχρεώσεις του ανωτέρω νόμου, αλλά ούτε και δικαίωμα έκπτωσης του φόρου των εισροών τους που αφορούν σε αυτή.

Όταν ανανεώνεις χρόνο ομιλίας από το περίπτερο ο ΦΠΑ είναι υπολογισμένος στο σύνολο του ποσού που αγοράζεις. Ο πάροχος αποδίδει τον ΦΠΑ αμέσως μετά την ανανέωση του πακέτου. Ο περιπτεράς κάνει μεταπώληση με ένα πολύ μικρό ποσοστό προμήθειας που φορολογείται (δεν εννοώ το καπέλο ορισμένων στο να αγοράζεις μια κάρτα 15,00€ και να σου κρατάνε 15,50€).

Επεξ/σία από d4mage
  • Haha 1
Δημοσ.

παιδια δεν ξερω αν εκανα καλα ,τελικα εκανα την καταθεση αλλα εδω και 2 ωρες δεν εχει ερθει ουτε ενα email οτι τα λαβαν.Καμια απαντηση.

Δημοσ.
34 λεπτά πριν, sintalkas είπε

παιδια δεν ξερω αν εκανα καλα ,τελικα εκανα την καταθεση αλλα εδω και 2 ωρες δεν εχει ερθει ουτε ενα email οτι τα λαβαν.Καμια απαντηση.

Τους έστειλες ένα email με το αποδεικτικό;Καλό θα ήταν να υπάρχει 

  • Like 2
Δημοσ.

Να κάνετε τακτοποιημένη επικοινωνία για να γίνεται σωστά η δουλειά σας. Να στέλνετε αναλυτικά στο email τι ζητάτε (πχ έκδοση τιμολογίου), τα στοιχεία σας για τη δήλωση του αριθμού και να στέλνετε το αποδεικτικό πληρωμής. Τακτοποιημένες διαδικασίες.

4 αριθμούς μετέφερα έτσι και δεν είχα κανένα πρόβλημα. Όλα τα έκανα ένα-ένα γιατί δεν ήταν μόνο δικά μου, εξυπηρέτησα και άλλους ανθρώπους, αλλά με τακτοποιημένη επικοινωνία, δεν είχα κανένα πρόβλημα και όλα έγιναν αρκετά γρήγορα.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...