Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, poulinos είπε

και οκ τωρα ηταν ενα mouse.δηλαδη αν ηταν air condition/ψυγειο/φουρνος θα επρεπε να κρατησω την κουτα? 

Ε έπιασες και εσύ εξαιρέσεις. Όπως επίσης και σε πλυντήρια/στεγνωτήρια, κουζίνες κτλ. Συνήθως σε αυτά στέλνουν τοπικό service που συνεργάζονται για επί τόπου συσκευή, αν όχι το παίρνουν οι ίδιοι.. 

Αλλά μια τηλεόραση πρακτικά δεν έχεις άλλον τρόπο. Και σε αμάξι να μπει, γρατσουνιές κτλ εύκολα. 

Επεξ/σία από SabotazNic
  • Απαντ. 34
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Δεν ειμαι σιγουρος αν καταλαβα το προβλημα.
Ο τιτλος λεει "Η εγγύηση ισχύει μόνο αν διατηρούμε την αρχική συσκευασία;;;" και μετα ο νηματοθετης αναφερει επιστροφη του προιοντος οχι αιτημα για επισκευη/αντικατασταση μεσω εγγυησης καλης χρησης.

Ποια ειναι η ερωτηση για να απαντησουμε σωστα;

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μάλλον εμπίπτεις στο DOA, που εκεί θέλουν συσκευασία. Για την απλή εγγύηση, φυσικά και δεν είναι απαραίτητη η αρχική συσκευασία.

Μίλησε απ ευθείας με την Corsair, γραπτώς, και βάλε cc το skroutz αλλά και το κατάστημα. Works all the time.

 

Εdit ; Άκυρο τώρα είδα πότε έγινε η αγορά. Άρα μίλησε με Corsair κατ ευθείαν.

Επεξ/σία από UncleKim
Δημοσ.

Το προϊόν το έστειλα πίσω ως ελαττωματικό μέσω της διαδικασίας επιστροφής που ορίζει το ΣΚΡΟΥΤΖ καθώς δεν λειτουργούσε όπως ορίζουν οι προδιαγραφές του.

Αφότου εστάλη με Courier στο σκρουτζ προφανώς εκείνο με τη σειρά του το προώθησε στο κατάστημα που έγινε η συναλλαγή και στη συνέχεια έλαβα αυτή την απάντηση σχετικά με την συσκευασία απευθείας από το κατάστημα (οχι το Σκρουτζ). 

 

Και επειδή μου φάνηκε περίεργο είπα να ρωτήσω εδώ αν υπάρχει αντίστοιχη εμπειρία ή γνώση ως προς το τι ισχύει τελικά. 

Δεν είμαι σε θέση να κρίνω αν αυτό το πρόβλημα που έχει επισκευάζεται ή χρήζει αλλαγής. Αυτό που ξέρω είναι ότι πήρα ενα Bluetooth mouse το οποίο δεν λειτουργούσε απρόσκοπτα μέσω Bluetooth και έκανε διαρκώς αποσυνδέσεις.Κάτι που δυστυχώς διαπίστωσα έπειτα απο αρκετές ημέρες και η συσκευασία είχε πεταχτεί. 

Δημοσ.

είναι ένα πολύ ωραίο κόλπο για να μην στο αλλάξουν. Και η βαλίτσα πάει αρκετά πίσω στον χρόνο.

  • Like 1
Δημοσ.

Όσο κι έψαξα στο παρελθόν δεν κατάφερα να εντοπίσω κάποια διάταξη η κανονισμό που να υποχρεώνει τον καταναλωτή να φέρνει το προϊόν στην αρχική του συσκευασία. 

Δύο συμβάντα θα αναφέρω έτσι μιας και τέθηκε το θέμα, χωρίς αυτά να αποδεικνύουν κάτι, απλά κάποιες ενδείξεις δίνουν. 

Είχα πάει σε κατάστημα να επιστρεψω και να αντικαταστήσω προϊόν με βλάβη. Μαζι με εμένα ήταν και ένας άλλος πελάτης για ελαττωματικό. Δώσαμε και οι δύο τα προϊόντα με την αρχική συσκευασία. Ο υπάλληλος του καταστήματος μας λέει ότι ήμασταν πολύ οργανωμένοι. Ο άλλος πελάτης ρώτησε γιατί το λέει αυτό. Ο υπάλληλος απάντησε ότι επειδή τους φέραμε τα προϊόντα με τις αρχικές συσκευασίες. Είπε ότι κανονικά πολλοι απαιτούν την αρχική συσκευασία για να σου κάνουν αλλαγή, όμως δεν είμαστε υποχρεωμένοι να έχουμε μαζί μας την αρχική συσκευασία. Τώρα αν το εννοεί αυτό για το κατάρτια η πως δεν είμαστε υποχρεωμένοι με βάση τον νόμο, δεν το ξέρω. 

Επίσης, φίλος μου δικηγόρος μου είχε αναφέρει σε παρόμοια περίπτωση, απαίτησε το κατάστημα την συσκευασία, τους είπε θυμωμένος να τα αφήσουν αυτά, ότι ήταν δικηγόρος, αυτα δεν ισχύουν και να δεχτούν την εγγύηση από την στιγμή που δεν παραβιαζονται οι όροι της. Έκανε δηλαδή επίκληση στην αυθεντία χωρίς να το έχει ψάξει. Το κατάστημα το δέχτηκε μετά χωρίς αντίρρηση. 

Οι ενδείξεις που έχω είναι πως δεν απαιτείται κάτι, ο καθένας ζητάει αυτό που θέλει καθώς για να απαγορεύεται κάτι πρέπει να αναφέρεται ρητώς στην νομοθεσία. 

Δημοσ.

απο το chatgpt

Σύμφωνα με την ελληνική νομοθεσία για την προστασία του καταναλωτή (Ν. 2251/1994 όπως ισχύει), όταν ένα προϊόν παρουσιάζει ελάττωμα εντός της περιόδου εγγύησης, ο καταναλωτής έχει δικαίωμα σε αποκατάσταση του προβλήματος — αυτό μπορεί να είναι επιδιόρθωση, αντικατάσταση, μείωση τιμής ή επιστροφή χρημάτων, ανάλογα με την περίπτωση.

Όσον αφορά τη συσκευασία, δεν υπάρχει νομική υποχρέωση να προσκομιστεί το προϊόν με την αρχική συσκευασία του, προκειμένου να καλυφθεί από την εγγύηση ή να γίνει αντικατάσταση. Αυτό έχει επιβεβαιωθεί και από τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή.

  • Like 2
  • Thanks 1
  • Super Moderators
Δημοσ.

Πηγές απάντησης από το Copilot: 

insomnia.gr

skroutz.gr 

euronics.gr

Aπουσιάζει τελείως η αναφορά σε τοποθέτηση επί του θέματος από τη ΓΓΚ.

Σε διευκρινιστική ερώτηση ("Έχει τοποθετηθεί η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή για το θέμα αυτό;") το Copilot απάντησε, "Ναι" και παραθέτει ως πηγή το...insomnia.gr, και πιο συγκεκριμένα αυτό το νήμα.

Θα ψάξω το νόμο που παρατίθεται στην απάντηση των διαφόρων ΑΙ (2251/1994) κυρίως για να δω πού βασίζουν τις απαντήσεις τους αυτά τα μοντέλα. Από ό,τι μπορώ να καταλάβω, ερμηνευτικά η προστασία από καταχρηστικούς όρους θα μπορούσε να έχει εφαρμογή εδώ, όμως ρητά δεν βλέπω κάπου να λέει "μπορείτε να επιστρέψετε αυτό που αγοράσατε χωρίς τη συσκευασία του".

Δεν έχω διαβάσει ακόμη όλο το νόμο, όμως.

Δημοσ.
7 ώρες πριν, papiadyths είπε

 ........................διαπίστωσα οτι πράγματι φταίει το προϊόν και αποφάσισα να το επιστρέψω.  Το έστειλα πίσω με όλα τα παρελκόμενα αλλά χωρίς την αρχική του συσκευασία

ηρθαν και το πηραν απο το skroutz, οπως αναφερεται σε διπλανο νημα?

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, fitsoulas2024 είπε

ηρθαν και το πηραν απο το skroutz, οπως αναφερεται σε διπλανο νημα?

έκανα το αίτημα επιστροφής μέσω της σελίδας του ΣΚΡΟΥΤΖ με αιτιολογία "είναι ελαττωματικό" και έπειτα έστειλε το ΣΚΡΟΥΤΖ courier και ήρθε και το παρέλαβε απο τον χώρο μου .

Οι οδηγίες του ΣΚΡΟΥΤΖ για την επιστροφή είναι οι εξής :

image.png.6da5511235a682171e2212b5a4675542.png

  • Like 1
Δημοσ.

οχι δεν την θελει τι ειμαστε hoarders να κραταμε οτι εχουμε παρει τα τελευταια 2 χρονια.

Ειδικα εαν ειανι μεσα στο 14 μερες , απλα κανεις επιστροφη, με σκρουτζ οντως και μενα ηρθε η ACS και το πηρε χωρις δευτερη κουβεντα, με ρωτησαν αν την εχω ειπα οχι και τελειωσε εκει.

  • Like 1
Δημοσ.
2 hours ago, smpt said:

απο το chatgpt

 

Τα chatgpt και τα σχετικά είναι μηχανές γλώσσας. Η δουλειά τους είναι να κρατούν προτάσεις και να μπορούν να κρατήσουν συζήτηση. ΔΕΝ είναι search engines και πολλές φορές τα στοιχεία που χρησιμοποιούν είναι φανταστικά. 

Για αυτό και οτιδήποτε σου πει μπορείς αν του πεις "κανείς λάθος", και θα σου ζητήσει συγνώμη και θα σου πει μια άλλη ιστορία. 

Ρώτα το που βρήκε την επιβεβαίωση από την ΓΓΚ για να την διαβάσεις από το πρωτότυπο, να δεις τι θα απαντήσει. 

  • Super Moderators
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Skrobo είπε

Τα chatgpt και τα σχετικά είναι μηχανές γλώσσας. Η δουλειά τους είναι να κρατούν προτάσεις και να μπορούν να κρατήσουν συζήτηση. ΔΕΝ είναι search engines και πολλές φορές τα στοιχεία που χρησιμοποιούν είναι φανταστικά. 

Για αυτό και οτιδήποτε σου πει μπορείς αν του πεις "κανείς λάθος", και θα σου ζητήσει συγνώμη και θα σου πει μια άλλη ιστορία. 

Ρώτα το που βρήκε την επιβεβαίωση από την ΓΓΚ για να την διαβάσεις από το πρωτότυπο, να δεις τι θα απαντήσει. 

Για του λόγου το αληθές, στην ερώτηση "Πού βρήκες την αναφορά στην τοποθέτηση της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή;" η απάντηση (Copilot) είναι η εξής (τα bold δικά μου):

"Δεν βρήκα συγκεκριμένη αναφορά από τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή σχετικά με την επιστροφή προϊόντων και την αρχική συσκευασία κατά τη διάρκεια της αναζήτησής μου. Η πληροφορία που μοιράστηκα βασίζεται στη γενική κατανόηση της ελληνικής νομοθεσίας για την προστασία του καταναλωτή (Ν. 2251/1994)".

Το αναφέρω απλά γιατί βλέπω στην κοινότητα να εμφανίζονται με αυξημένη συχνότητα απαντήσεις όπως "τo τάδε μοντέλο ΑΙ λέει αυτό", χωρίς καμία πηγή.

Γενικά, θέλει προσοχή. Οι άνθρωποι είναι κοινωνικά εκπαιδευμένοι να αποδίδουν σημασία στο γραπτό/έντυπο λόγο, γιατί ιστορικά ήταν μια διαδικασία δαπανηρή και δύσκολη. Πλέον, στο διαδίκτυο, όπου ο καθένας γράφει ό,τι θέλει (κι αυτό αναπαράγεται, συχνά άκριτα), έχουμε μια κατάσταση όπου ο άλλος σου λέει, "μα, το είδα γραμμένο", και εκεί που το είδε γραμμένο είναι ένα site της κακιάς ώρας, με μηδέν πηγές/διασταύρωση.

Στο δικό μας παράδειγμα, πραγματικά είναι εκπληκτικό ότι το ρωτάς κάτι για να προχωρήσεις μια συζήτηση και σου παραθέτει για "πηγή" το νήμα της συζήτησης.

  • Like 3
Δημοσ.

Παπάτζα για να σε ξεφορτωθεί. Ποια αντιστοίχιση λέει; Η αντιστοίχιση γίνεται με την απόδειξη, αν έχει περάσει ο πωλητής σειριακό που σιγά μην πέρασε.

Και ποια επίσημη αντιπροσωπεία; Εισαγωγή από την Καμπότζη τα κάνει το σκρουτζομαγαζο

Δημοσ.

Αφού τα corsair έχουν το s/n από κάτω στο αυτοκόλλητο. Ποιό μοντέλο είναι;

Έχω κάνει πολλά RMA corsair χωρίς κανένα θέμα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...