Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, cpc464 είπε

Δεν είναι καινοτομία η ξεροκεφαλιά,υπάρχει λόγος που οι άλλοι χρησιμοποιούν lidar και όχι κάμερες, και ο Μάσκ πρέπει να βοηθάει στην ρύθμιση και όχι να απολύει απο την ρυθμιστική αρχή.

Τώρα για την καινοτομία συμφωνώ, αλλά αν παρεις την Τέσλα για παράδειγμα έχει μείνει πίσω έτη φωτός, σε μπαταρίες,σε συστήματα και άλλα πολλά

Όσο για το mouse support έχω δέν χρειάζεται,σε ευχαριστώ για την σκεψη.

Αχ, το καλό παλιό επιχείρημα 'οι άλλοι κάνουν το σωστό και ο Μασκ είναι λάθος' – πόσο εύκολο είναι να το λέμε όταν έχουμε τη σιγουριά της ακαδημαϊκής ασφάλειας! Ναι, το Lidar είναι μια τεχνολογία, αλλά αν όλοι ακολουθούσαν την ίδια συνταγή, ακόμα θα μιλάγαμε για τα υπερσύγχρονα φανάρια του 1900. Τουλάχιστον προσπαθεί να κάνει το 'αδύνατο' πραγματικότητα, ενώ οι άλλοι κάνουν το ‘εύκολο’ και το 'σίγουρο'. Και ναι, έχει ακόμα πολλά να βελτιώσει όπως κι εγώ και εσύ, αλλά αν περιμέναμε να έχουμε την τέλεια λύση για τις μπαταρίες, πιθανότατα θα οδηγούσαμε με ατμοκίνητα αυτοκίνητα. Τέλος, για το 'mouse support', θα το κρατήσω για τον επόμενο γύρο, εντάξει; 😄

  • Haha 1
  • Απαντ. 76
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, NiKoSmile είπε

Τουλάχιστον προσπαθεί να κάνει το 'αδύνατο' πραγματικότητα

έχει όνομα αυτό στην ψυχιατρική

  • Like 4
  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
32 minutes ago, NiKoSmile said:

Αχ, το καλό παλιό επιχείρημα 'οι άλλοι κάνουν το σωστό και ο Μασκ είναι λάθος'

Εγώ τουλάχιστον μιλάω με επιχειρήματα και δίνω και πηγές, επίσης στον επιχειρηματικό κόσμο το μένω πίσω είναι πτώχευση, όσο για τον επόμενο γύρο θα σου πώ που έκανε ο Μάσκ hair plugs για να πάς και εσύ.

Επίσης η διαφορά του εύκολου με το αδύνατο καμιά φορά  είναι σκοτώνω κάποιον η τον βλέπω και πατάω φρένο, όσο για τα φώτα κυκλοφορίας ανακαλύφθηκαν το 1914 στις 5 Αυγούστου και ακολουθουν την ίδια αρχή απο τότε,παράξενο που μιά τεχνολογία 111 ετών δουλέυει ακόμα,έτσι;.

Επεξ/σία από cpc464
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, Lucifer είπε

έχει όνομα αυτό στην ψυχιατρική

Αν όντως έχει όνομα στην ψυχιατρική, τότε φαίνεται ότι το 'όνειρο' και η 'καινοτομία' έχουν σοβαρές ψυχιατρικές ανησυχίες. Όταν όμως το 'αδύνατο' γίνεται δυνατό, ίσως να χρειάζεται να κοιτάξουμε τις διαγνώσεις μας. Αλλά μην ανησυχείς, ακόμα δεν έχω βρει το όνομα για την 'περιορισμένη σκέψη'.

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, NiKoSmile είπε

Αλλά μην ανησυχείς, ακόμα δεν έχω βρει το όνομα για την 'περιορισμένη σκέψη'.

 

νικοσμιλε.png

  • Haha 2
Δημοσ.

Υπάρχουν αυτοί που έμειναν κουφοι στην πρώτη δοκιμή αερόσακων.

Ήταν ενημερωμένοι και φυσικά αποζημιωθηκαν.

Σήμερα ο Μασκ-αρας τους δουλευε όλους με διαφημίσεις που ξεκάθαρα ανέφεραν αυτόματη οδήγηση, κανενας δεν έχει αποζημιωθει και φυσικά αυτοί που ελέγχουν τις καταγγελίες απολύονται/ εκφοβίζονται.

Το πρώτο λέγεται εξέλιξη, καινοτομία, τεχνολογική πρόοδος.

Το δεύτερο λέγεται ΑΠΑΤΗ, τόσο σοβαρή που αφήνει νεκρούς πίσω της.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, NiKoSmile είπε

Αν πιστεύεις ότι όποιος έχει άλλη οπτική λέει “ψεύδη” και “ασυναρτησίες”, τότε μάλλον δεν ψάχνεις διάλογο – ψάχνεις καθρέφτη.

Δεν έχω ανάγκη να “σώσω” τίποτα. Μιλάω, επιχειρηματολογώ, κάνω λάθη, απαντάω. Αν αυτό για σένα είναι “τίποτα στη φαρέτρα”, τότε ίσως το θέμα δεν είναι τα βέλη μου, αλλά το ότι δεν αναγνωρίζεις καν την ύπαρξη στόχου.

Αλλά αν θέλεις να πείσεις, δοκίμασε πρώτα να ακούσεις. Το “νικάω με φωνές και γενικεύσεις” δεν άλλαξε ποτέ κανέναν.

Μα το θέμα δεν είναι αν έχεις αντίθετη άποψη έναντι εμου αλλά ότι έχεις λανθασμένη άποψη πάνω στο θέμα που συζητάμε…

για αυτό και δεν μπορείς να σταθείς στο ίδιο επιχείρημα και αλλάζεις συνεχεια…

ΥΓ: τα περί νικάω / χάνω κλπ, αλλού, σε άλλο thread και σε άλλον φοριμίτη…

Επεξ/σία από AtiX
Δημοσ.
Στις 11/4/2025 στις 1:59 ΜΜ, poulinos είπε

και το αντικείμενο χιλιάδων καταγγελιών καταναλωτών beta testers -> Αλλα έτρεξαν να το αγορασουν. Α ναι ξεχασα στηριχτηκαν στην υποσχεση οτι θαααααααα οδηγει μονο του καποια στιγμη.

Τραβατε με και ας κλαιω.

ps.εννοειται οτι καλα επραξαν και εκαναν καταγγελια. αλλα πρεπει καποια στιγμη να σταματησουμε να πηγαινουμε με βαρκα τις υποσχεσεις του καθενος και να κανουμε τους beta tester λογω καταναλωτικης μανιας.

 

Να προσθέσω ότι μερικοί αν και ασχολούνται με τα θέματα τεχνολογίας έχουν ξεχάσει ένα πολύ βασικό κανόνα. 

Οτι στο χώρο της τεχνολογίας γίνονται βήματα προόδου και πολύ σπάνια εντυπωσιακά άλματα.

Mην ξεχνάμε ότι ξεκινήσαμε από εδώ

th?id=OIP.RYjm7Tu4QmIYkg4CHWXrtQHaGB%26p

και έχουμε φτάσει πλέον εδώ

computer-chip.jpg&f=1&nofb=1&ipt=d214f95

Oποιος αρνείται να δεχθεί τις νέες τεχνολογίες ώς ένα όραμα για το άμεσο μέλλον απλά έχει πάθει γεροντική οπισθοδρομική μαλάκινση       

  • Like 1
Δημοσ.
42 minutes ago, chek2fire said:

 

Να προσθέσω ότι μερικοί αν και ασχολούνται με τα θέματα τεχνολογίας έχουν ξεχάσει ένα πολύ βασικό κανόνα. 

Οτι στο χώρο της τεχνολογίας γίνονται βήματα προόδου και πολύ σπάνια εντυπωσιακά άλματα.

Mην ξεχνάμε ότι ξεκινήσαμε από εδώ

th?id=OIP.RYjm7Tu4QmIYkg4CHWXrtQHaGB%26p

και έχουμε φτάσει πλέον εδώ

computer-chip.jpg&f=1&nofb=1&ipt=d214f95

Oποιος αρνείται να δεχθεί τις νέες τεχνολογίες ώς ένα όραμα για το άμεσο μέλλον απλά έχει πάθει γεροντική οπισθοδρομική μαλάκινση       

Η διαφορά είναι αγαπητέ ότι τα συστήματα τύπου ENIAC δεν τερμάτισαν την ζωή κανενός, αντίθετα με την Τέσλα,το insomnia έχει γράψει αρκετά περιστατικά με ατυχήματα, επίσης δες και αυτό αξίζει.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, cpc464 είπε

Η είδηση,¨Η εταιρεία του Musk προχώρησε σε απολύσεις ειδικών ασφαλείας αυτόνομης οδήγησης από υπηρεσία που εποπτεύει την Tesla¨, και εσύ θεωρείς ότι είναι λαϊκιστης όποιος κρίνει έναν άνθρωπο που έχει σύγκρουση συμφερόντων και εκμεταλεύεται ένα πόστο που του έδωσε ο φίλος του για μερικά εκατομμύρια.

Και το σκόρ παραγωγηκότητας είναι απο τις παλαιότερες δικαιολογίες να διώξεις κάποιον απο δουλειά.

Αν οι φακοί που φοράς δεν σου επιτρέπουν να καταλάβεις ότι 30 απο τους 800 υπαλλήλους απολύθηκαν 

και μέρος αυτών των 30 (όχι 100% ) ήταν ΚΑΙ (=όχι ειδικά/μονο απο αυτό)  απο αυτό το γραφείο (δηλαδή αρκετά λιγότεροι απο 30 ) 

Τότε δεν ξέρω τι άλλο να σου πω.

Σκοπός του οργανισμού αυτού ειναι να κόβει κρατικά έξοδα που σημαίνει απολύσεις  δεν απόλυσε μόνο απο το γραφείο αυτό δεν απόλυσε μονο απο τον NHTSA και μάλιστα έκανε και πολύ λίγες απολύσεις δηλαδή ούτε το 10% των λιγότερο παραγωγικών (<--- εγώ αυτό θα περίμενα και τουλάχιστον) αλλά λιγότερο απο το 4%!!  (οπότε μάλλον θα έχουν ανάγκη τους υπόλοιπους στο 6%). 

Όλα τα άλλα ειναι κίτρινος τύπος.. με αφορμή ότι παίζει να επηρεάστηκαν 2,3 θέσεις θες 10; 10 θες 20; 20 ! απο το γραφείο που επιβλέπει μια λειτουργία απο μια εταιρεία του musk "ουυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ χρησιμοποιεί την εξουσία του για τα προσωπικά του συμφέροντα! "

Να μην απέλυε κανένα για να μην τον κράζουν;

Αυτό θα ήταν ελληνική συμπεριφορά όπου τα ψηφαλάκια η επικοινωνιολογία τα αφηγήματα στα παράθυρα και το τι θα καταγράψει μετά η ελστάτ έχουν μεγαλύτερη σημασία απο το να γίνει αυτό που πρέπει για να πάει μπροστά ο τόπος. 

2 ώρες πριν, cpc464 είπε

Δεν είναι καινοτομία η ξεροκεφαλιά,υπάρχει λόγος που οι άλλοι χρησιμοποιούν lidar και όχι κάμερες, και ο Μάσκ πρέπει να βοηθάει στην ρύθμιση και όχι να απολύει απο την ρυθμιστική αρχή.

Γιατί έχεις κάποιο αδιάσειστο στοιχείο απο πρώτο χέρι ότι το lidar ειναι καλύτερο σαν τεχνολογία; 

Ποιοι ειναι "όλοι οι άλλοι" ; αυτοί που δεν φτάνουν την tesla ούτε για πλάκα τόσο στις πωλήσεις στην συγκεκριμένη κατηγορία όσο και στο επίπεδο αυτονομίας ; 
 

3 ώρες πριν, NiKoSmile είπε

Και ναι, έχουν πεθάνει άνθρωποι με Tesla. Όπως πέθαιναν και με τα πρώτα αυτοκίνητα, τα πρώτα αεροπλάνα και τα πρώτα τρένα. Αυτό δεν σημαίνει να κλείσουμε την πρόοδο – σημαίνει να τη ρυθμίσουμε χωρίς να την ακυρώσουμε.

 

Εντωμεταξύ έχουν πεθάνει έως 54 άνθρωποι λόγω autopilot (λέω έως γιατί ακόμη και στα 54 αυτά περιστατικά δεν ειναι 100% εξακριβωμένο στο καθένα αν όντως έφταιγε η τεχνολογία αυτή ) 

πηγή https://www.tesladeaths.com/

και αυτά ειναι νούμερα παγκοσμίως  και απο το 2013 έως σήμερα (12 χρόνια συνολικοί θάνατοι δηλαδή ) 

 

Για να δώσουμε λίγο context μόνο στην ελλαδίτσα  με τα 10 εκατομμυριάκια πληθυσμό και μόνο σε 1 χρόνο (2024) όχι 12 χρόνια αλλά μόνο ΕΝΑ χρόνο είχαμε 665 νεκρούς απο τροχαία 

και η Tesla  ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ  και μέσα σε 12 χρόνια αθροιστικά 674 νεκρούς (9 παραπάνω απο την ελλάδα και μονο για το 2024) 

εκ των οποίων μόνο 54 πιθανώς απο το autopilot. (και αυτό σε σχεδόν 7,5 εκατομμύρια οχήματα που πούλησε συνολικά) 

και το κάνουν θέμα ότι μας σκοτώνει το autopilot.... ειναι στατιστικό επόμενο να υπάρχουν μερικά δυστυχήματα μονο και μονο αν οδηγείς αμάξι και ας είσαι προσεκτικός... η tesla δεν αποτελεί εξαίρεση αν και έχει χαμηλό αριθμό. 

Επεξ/σία από Dr_Pepper
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 minutes ago, Dr_Pepper said:

Αν οι φακοί που φοράς δεν σου επιτρέπουν να καταλάβεις ότι 30 απο τους 800 υπαλλήλους απολύθηκαν 

Η NHTSA ασχολείται με όλα τα οχήματα που κινουνται στον δρόμο,παραδόξως απολύθηκαν οι ειδικοί σε ζητήματα self driving και μάλιστα αυτοί που ελέγχαν τα περιστατικά της Τέσλα.

 

 

27 minutes ago, Dr_Pepper said:

Γιατί έχεις κάποιο αδιάσειστο στοιχείο απο πρώτο χέρι ότι το lidar ειναι καλύτερο σαν τεχνολογία; 

Ναι, καταρχήν το lidar δεν την πατάει στα κόλπα του wild E Coyote. αν δε θες να δείς όλο το video πήγαινε στο 15.00.

27 minutes ago, Dr_Pepper said:

Ποιοι ειναι "όλοι οι άλλοι" ; αυτοί που δεν φτάνουν την tesla ούτε για πλάκα τόσο στις πωλήσεις στην συγκεκριμένη κατηγορία όσο και στο επίπεδο αυτονομίας ;  

Να σου θυμίσω. το είχε και το insomnia.

 

27 minutes ago, Dr_Pepper said:

και η Tesla  ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ  και μέσα σε 12 χρόνια αθροιστικά 674 νεκρούς (9 παραπάνω απο την ελλάδα και μονο για το 2024) 

Ούτε αυτό είναι επιχείρημα,για να έχεις το σωστό αποτέλεσμα πρέπει να αφαιρέσεις όλα τα θερμικά και όλα τα EV που δεν υποστηρίζουν fsd.

Επεξ/σία από cpc464
Δημοσ.
57 minutes ago, cpc464 said:

Η NHTSA ασχολείται με όλα τα οχήματα που κινουνται στον δρόμο,παραδόξως απολύθηκαν οι ειδικοί σε ζητήματα self driving και μάλιστα αυτοί που ελέγχαν τα περιστατικά της Τέσλα.

 

όχι απο όλον τον NHTSA απολύθηκαν  (μόνο 30 στους 800 επαναλαμβάνω γαιτί γίνεται γαργάρα) και έτυχε να ειναι και μερικοί ΚΑΙ απο αυτό το γραφείο (καθώς ΚΑΙ απο γραφεία απο τον υπόλοιπο NHTSA το ότι χρειάζεται να τα πιπιλίζω αυτά τα αυτονόητα  και να συνεχίζονται να αγνοούνται καταντά κουραστικό  )

57 minutes ago, cpc464 said:

Ναι, καταρχήν το lidar δεν την πατάει στα κόλπα του wild E Coyote. αν δε θες να δείς όλο το video πήγαινε στο 15.00.

1 hour ago, Dr_Pepper said:

Ναι και ένα βιντεάκι youtuber ειναι το στοιχείο σου; τι παει να πει αυτό; βασικά αν καταλάβενες δεν θα τα έλεγες πχ έχεις αγνοήσει την κουμουτσα που φοράει πάνω του το αμάξι!  (αυτό ειναι το lidar) μετά ειναι θέμα κατανάλωσης, επεξεργαστικής ισχύς παραγωγικού κόστους αντοχή στον χρόνο και στο περιβάλλον και 1000 άλλοι παράμετροι που κάνουν την μια τεχνολογία καλύτερη απο την άλλη ώστε να αποφασίσεις να μεταβείς απο την μια στην άλλη για να κάνεις εκατομμύρια οχήματα έτσι καθώς και το κόστος rnd για να προσαρμόσουν οι devs την τεχνολογία απο την μια στην άλλη. 

Επειδή σε μια δεδομένη περίπτωση που δοκιμάστηκε στο βίντεο ίσως είναι λίγο καλύτερο το συγκεκριμένο lidar υπο συγκεκριμένες συνθήκες δεν αποτελεί επιχείρημα. 

Εγώ εμπιστεύομαι τον Elon περισσότερο σε αυτό απο τον youtuber για να μην πήγε σε lidar σημαίνει ότι (προς το παρόν τουλάχιστον) δεν ειναι η καλύτερη λύση. 

 

57 minutes ago, cpc464 said:

Να σου θυμίσω. το είχε και το insomnia.


To θυμάμαι και σχολίασα και τότε 


 

 

57 minutes ago, cpc464 said:

Ούτε αυτό είναι επιχείρημα,για να έχεις το σωστό αποτέλεσμα πρέπει να αφαιρέσεις όλα τα θερμικά και όλα τα EV που δεν υποστηρίζουν fsd.

Ε τότε ειναι μόνο η τέσλα... με τα νούμερα πάντως δεν το έχεις ή κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις αν εσένα το εως 54 θάνατοι σε 7,5 εκατομμύρια αμάξια (που παρήγαγε η tesla) σε 12 χρονια σε παγκόσμιο επίπεδο σου φαίνεται επικίνδυνος αριθμός τότε οκ μην βγαίνεις έξω απο το σπίτι γιατί η στατιστική του να σε πατήσει αμάξι ειναι πολύ μεγαλύτερη  ή να σε χτυπήσει κεραυνός (που ειναι 1/5000 για ελλάδα). 

 

Δημοσ.

Για τους αδιάβαστους:

Το να μπαίνεις ως επικεφαλής υπηρεσίας X, να κάνεις περικοπές σε οργανισμούς που όντως εποπτεύουν εταιρεία που κατέχεις, είναι Ο ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΟΣ, ανεξάρτητα από το ποιόν απέλυσες και γιατί.

Αν υπήρχε οργανωτικό πρόβλημα ή όποιο άλλο, έπρεπε να το κάνει κάποιος άλλος που δεν έχει τη σύγκρουση συμφέροντος.

Δυστυχώς, στην εποχή μας φτιάχνουμε θεούς και δίνουμε λευκές επιταγές, χωρίς να βλέπουμε στο βάθος τί έρχεται.

  • Like 2
Δημοσ.
20 λεπτά πριν, QuantumWanderer είπε

Για τους αδιάβαστους:

Το να μπαίνεις ως επικεφαλής υπηρεσίας X, να κάνεις περικοπές σε οργανισμούς που όντως εποπτεύουν εταιρεία που κατέχεις, είναι Ο ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΟΣ, ανεξάρτητα από το ποιόν απέλυσες και γιατί.

Αν υπήρχε οργανωτικό πρόβλημα ή όποιο άλλο, έπρεπε να το κάνει κάποιος άλλος που δεν έχει τη σύγκρουση συμφέροντος.

Δυστυχώς, στην εποχή μας φτιάχνουμε θεούς και δίνουμε λευκές επιταγές, χωρίς να βλέπουμε στο βάθος τί έρχεται.

Αχ, το καλό παλιό επιχείρημα περί 'σύγκρουσης συμφερόντων'. Έχω την αίσθηση ότι αν όλοι ακολουθούσαν αυτή τη λογική, θα είχαμε ακόμα επικεφαλής που δεν τολμούν να αποφασίσουν τίποτα επειδή… φοβούνται μήπως οι αποφάσεις τους αφορούν και τις εταιρείες τους. Αν κάθε καινοτομία ή επιτυχία είχε να περάσει από ‘άλλους’ που δεν έχουν συμφέρον, μάλλον θα περιμέναμε αιώνες για να δούμε κάτι νέο. Χρειάζεσαι και κάποιον που να ξέρει πώς να οδηγήσει την αλλαγή, ακόμα κι αν είναι και μέσα στο παιχνίδι.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 λεπτά πριν, QuantumWanderer είπε

Για τους αδιάβαστους:

Το να μπαίνεις ως επικεφαλής υπηρεσίας X, να κάνεις περικοπές σε οργανισμούς που όντως εποπτεύουν εταιρεία που κατέχεις, είναι Ο ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΟΣ, ανεξάρτητα από το ποιόν απέλυσες και γιατί.

Αν υπήρχε οργανωτικό πρόβλημα ή όποιο άλλο, έπρεπε να το κάνει κάποιος άλλος που δεν έχει τη σύγκρουση συμφέροντος.

Δυστυχώς, στην εποχή μας φτιάχνουμε θεούς και δίνουμε λευκές επιταγές, χωρίς να βλέπουμε στο βάθος τί έρχεται.

ναι και πως το φαντάζεσαι αυτό; θα παραιτηθεί ο musk για να απολυθούν 30 κατώτεροι υπάλληλοι ; ή θα κρατήσουν 30 παρείσακτους για να μην αναγκαστεί να παραιτηθεί ο musk;

και επαναλαμβάνω για χιλιοστή φορά μιλάμε για 30 απολύσεις το DOGE απόλυσε έως τώρα 200.000 + δημόσιους υπάλληλους (https://www.businessinsider.com/number-workers-fired-doge-trump-musk-challenger-2025-4για 30 άτομα τώρα γίνεται θέμα;

Εγώ θα το θέσω αντίστροφα μάλλον αναγκάστηκε και απέλυσε ΜΟΝΟ 30 απο τον NHTSA για να μην πέσει ο κίτρινος τύπος να τον φάει ....  μακάρι να είχαμε DOGE και στην Ελλάδα! 

Τέλος όλα γίνονται με logistics και αλγόριθμους (πχ AutoRIF) δεν ξυπνάει ο musk μια μέρα και παίρνει ονόματα σαν τον χάρο. 

Ο musk απλά επιβλέπει την απόφαση οι υπάλληλοι του DOGE κρίνανε ποιοι ήταν οι λιγότερο παραγωγικοί σε εκείνο το τμήμα (NHTSA) 

 

28 λεπτά πριν, QuantumWanderer είπε

Δυστυχώς, στην εποχή μας φτιάχνουμε θεούς και δίνουμε λευκές επιταγές, χωρίς να βλέπουμε στο βάθος τί έρχεται.



Εγώ πάλι στην εποχή μας φοβάμαι ότι το πόσο πέραση έχουν αυτοί που φτιάχνουν δαίμονες (cancel culture κτλ)και ότι καλό που δεν τους συμφέρει το πετσοκόβουν βαφτίζοντάς το φασιστικό ομοφοβικό φαλλοκρατικό/σεξιστικό κτλ 

Επεξ/σία από Dr_Pepper

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...