QuantumWanderer Δημοσ. 12 Απριλίου Δημοσ. 12 Απριλίου 3 λεπτά πριν, NiKoSmile είπε Αχ, το καλό παλιό επιχείρημα περί 'σύγκρουσης συμφερόντων'. Έχω την αίσθηση ότι αν όλοι ακολουθούσαν αυτή τη λογική, θα είχαμε ακόμα επικεφαλής που δεν τολμούν να αποφασίσουν τίποτα επειδή… φοβούνται μήπως οι αποφάσεις τους αφορούν και τις εταιρείες τους. Αν κάθε καινοτομία ή επιτυχία είχε να περάσει από ‘άλλους’ που δεν έχουν συμφέρον, μάλλον θα περιμέναμε αιώνες για να δούμε κάτι νέο. Χρειάζεσαι και κάποιον που να ξέρει πώς να οδηγήσει την αλλαγή, ακόμα κι αν είναι και μέσα στο παιχνίδι. Δεν συμφωνώ. Η σύγκρουση συμφέροντος είναι δομικό σημείο στην ανεξαρτησία αποφάσεων. Βέβαια, η απουσία σύγκρουσης συμφέροντος από μόνη της δεν εξασφαλίζει το αποτέλεσμα. Άνετα και ο «ανεξάρτητος» που παίρνει μια απόφαση, μπορεί να εξυπηρετεί συμφέροντα άλλα. Απλά στην περίπτωση ύπαρξης σύγκρουσης συμφέροντος, είναι χτυπητό το κίνητρο και ο ενδεχόμενος δόλος, χωρίς απαραίτητα να στοιχειοθετείται. Προφανώς, όσοι υποτιμούν την ιδέα της σύγκρουσης συμφέροντος, είναι επειδή δεν έχουν βρεθεί στην άλλη όψη του νομίσματος, να δέχονται τις συνέπειες τέτοιων μονοπατιών. 3 λεπτά πριν, Dr_Pepper είπε ναι και πως το φαντάζεσαι αυτό; θα παραιτηθεί ο musk για να απολυθούν 30 κατώτεροι υπάλληλοι ; ή θα κρατήσουν 30 παρείσακτους για να μην αναγκαστεί να παραιτηθεί ο musk; Υπάρχουν και πολλοί άλλοι τρόποι, που προφανώς αγνοείς και πετάς εξυπνάδες ως αδιάβαστος. 4 λεπτά πριν, Dr_Pepper είπε Εγώ πάλι στην εποχή μας φοβάμαι ότι το πόσο πέραση έχουν αυτοί που φτιάχνουν δαίμονες (cancel culture κτλ)και ότι καλό που δεν τους συμφέρει το πετσοκόβουν βαφτίζοντάς το φασιστικό ομοφοβικό φαλλοκρατικό/σεξιστικό κτλ Οι δαίμονες και οι θεοί, είναι 2 όψεις του ίδιου νομίσματος και είναι και οι δύο προβληματικές. 1
NiKoSmile Δημοσ. 12 Απριλίου Δημοσ. 12 Απριλίου 3 λεπτά πριν, QuantumWanderer είπε Δεν συμφωνώ. Η σύγκρουση συμφέροντος είναι δομικό σημείο στην ανεξαρτησία αποφάσεων. Βέβαια, η απουσία σύγκρουσης συμφέροντος από μόνη της δεν εξασφαλίζει το αποτέλεσμα. Άνετα και ο «ανεξάρτητος» που παίρνει μια απόφαση, μπορεί να εξυπηρετεί συμφέροντα άλλα. Απλά στην περίπτωση ύπαρξης σύγκρουσης συμφέροντος, είναι χτυπητό το κίνητρο και ο ενδεχόμενος δόλος, χωρίς απαραίτητα να στοιχειοθετείται. Προφανώς, όσοι υποτιμούν την ιδέα της σύγκρουσης συμφέροντος, είναι επειδή δεν έχουν βρεθεί στην άλλη όψη του νομίσματος, να δέχονται τις συνέπειες τέτοιων μονοπατιών. Αν η σύγκρουση συμφέροντος είναι τόσο καθοριστικός παράγοντας στην ανεξαρτησία των αποφάσεων, τότε ίσως πρέπει να αναρωτηθούμε αν οι ‘ανεξάρτητοι’ που παίρνουν αποφάσεις είναι πράγματι αμόλυντοι ή απλά κρύβουν άλλα συμφέροντα πίσω από τον τίτλο τους. Η απουσία της σύγκρουσης συμφέροντος δεν εξασφαλίζει καθόλου αντικειμενικότητα ή ακεραιότητα, και μάλιστα, πολλές φορές οι ‘ανεξάρτητοι’ είναι αυτοί που βρίσκονται πιο κοντά σε συμφέροντα, τα οποία δεν είναι πάντα τόσο ξεκάθαρα. Οπότε, ας μην είμαστε τόσο σίγουροι ότι η απουσία σύγκρουσης συμφέροντος είναι πάντα και το καλύτερο σενάριο.
Dr_Pepper Δημοσ. 12 Απριλίου Δημοσ. 12 Απριλίου 1 λεπτό πριν, QuantumWanderer είπε Δεν συμφωνώ. Η σύγκρουση συμφέροντος είναι δομικό σημείο στην ανεξαρτησία αποφάσεων. Βέβαια, η απουσία σύγκρουσης συμφέροντος από μόνη της δεν εξασφαλίζει το αποτέλεσμα. Άνετα και ο «ανεξάρτητος» που παίρνει μια απόφαση, μπορεί να εξυπηρετεί συμφέροντα άλλα. Απλά στην περίπτωση ύπαρξης σύγκρουσης συμφέροντος, είναι χτυπητό το κίνητρο και ο ενδεχόμενος δόλος, χωρίς απαραίτητα να στοιχειοθετείται. Προφανώς, όσοι υποτιμούν την ιδέα της σύγκρουσης συμφέροντος, είναι επειδή δεν έχουν βρεθεί στην άλλη όψη του νομίσματος, να δέχονται τις συνέπειες τέτοιων μονοπατιών. Υπάρχουν και πολλοί άλλοι τρόποι, που προφανώς αγνοείς και πετάς εξυπνάδες ως αδιάβαστος. Εσύ είσαι αδιάβαστος που δεν ξέρεις καν πως αποφασίζονται οι απολύσεις ή το ότι έχει ηδη κάνει 200χιλιάδες και στο σημερινό θέμα "κάνουμε" πόλεμο για 30 άτομα σε ένα τμήμα 800... και μόνο μερικοί εκ των 30 συνδέονται αφηρημένα με ΜΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ απο ΜΙΑ απο τις εταιρείες του Musk (και δεν είναι κάν ότι του τον περιορίζει κάπως απλά εχουν συνάφεια μια χαρά δηλαδή προχωρά η συγκεκριμένη λειτουργία του autopilot και πριν γινει το DOGE) χέστηκε η φοράδα στο αλώνι δηλαδή
QuantumWanderer Δημοσ. 12 Απριλίου Δημοσ. 12 Απριλίου Μόλις τώρα, NiKoSmile είπε Αν η σύγκρουση συμφέροντος είναι τόσο καθοριστικός παράγοντας στην ανεξαρτησία των αποφάσεων, τότε ίσως πρέπει να αναρωτηθούμε αν οι ‘ανεξάρτητοι’ που παίρνουν αποφάσεις είναι πράγματι αμόλυντοι ή απλά κρύβουν άλλα συμφέροντα πίσω από τον τίτλο τους. Η απουσία της σύγκρουσης συμφέροντος δεν εξασφαλίζει καθόλου αντικειμενικότητα ή ακεραιότητα, και μάλιστα, πολλές φορές οι ‘ανεξάρτητοι’ είναι αυτοί που βρίσκονται πιο κοντά σε συμφέροντα, τα οποία δεν είναι πάντα τόσο ξεκάθαρα. Οπότε, ας μην είμαστε τόσο σίγουροι ότι η απουσία σύγκρουσης συμφέροντος είναι πάντα και το καλύτερο σενάριο. Συμφωνώ, αυτό έγραψα παραπάνω. Απλά το γεγονός ότι η απουσία ύπαρξης σύγκρουσης συμφέροντος δεν είναι ικανή συνθήκη για το αποτέλεσμα, αυτόν δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να είναι και αναγκαία συνθήκη. Μόλις τώρα, Dr_Pepper είπε Εσύ είσαι αδιάβαστος που δεν ξέρεις καν πως αποφασίζονται οι απολύσεις ή το ότι έχει ηδη κάνει 200χιλιάδες και στο σημερινό θέμα "κάνουμε" πόλεμο για 30 άτομα σε ένα τμήμα 800... και μόνο μερικοί εκ των 30 συνδέονται αφηρημένα με ΜΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ απο ΜΙΑ απο τις εταιρείες του Musk (και δεν είναι κάν ότι του τον περιορίζει κάπως απλά εχουν συνάφεια μια χαρά δηλαδή προχωρά η συγκεκριμένη λειτουργία του autopilot και πριν γινει το DOGE) χέστηκε η φοράδα στο αλώνι δηλαδή Εδώ δεν αναλύουμε γιατί έγιναν απολύσεις, που υπάρχουν 500 λόγοι παγκοσμίως σε όλα τα εργασιακά περιβάλλοντα, αδιάβαστε. Εδώ αναλύουμε το κατά πόσον έχει κάποιος δικαιοδοσία να πάει σε ένα οργανισμό να απολύσει, ενώ υπάρχει σύγκρουση συμφέροντος, ανεξάρτητα από το αν έκανε αλλού απολύσεις μη έχοντας σύγκρουση συμφέροντος.
AtiX Δημοσ. 12 Απριλίου Δημοσ. 12 Απριλίου 13 λεπτά πριν, Dr_Pepper είπε Εγώ πάλι στην εποχή μας φοβάμαι ότι το πόσο πέραση έχουν αυτοί που φτιάχνουν δαίμονες (cancel culture κτλ)και ότι καλό που δεν τους συμφέρει το πετσοκόβουν βαφτίζοντάς το φασιστικό ομοφοβικό φαλλοκρατικό/σεξιστικό κτλ Συνήθως αυτού του είδους τους φόβους, έχουν όσοι έχουν λερωμένη την φωλιά τους… 1
Dr_Pepper Δημοσ. 12 Απριλίου Δημοσ. 12 Απριλίου (επεξεργασμένο) 16 λεπτά πριν, QuantumWanderer είπε Εδώ αναλύουμε το κατά πόσον έχει κάποιος δικαιοδοσία να πάει σε ένα οργανισμό να απολύσει, ενώ υπάρχει σύγκρουση συμφέροντος, ανεξάρτητα από το αν έκανε αλλού απολύσεις μη έχοντας σύγκρουση συμφέροντος. Δεν πήγε κάποιος το έκανε ο DOGE με την εξουσιοδότηση της αμερικανικής διαχείρισης υπό την ηγεσία του Τράμπ. Αυτό λέμε ο Ελον δεν έχει άμεση σχέση ειναι σύμβουλους του προέδρου Τραμπ και ήταν η ιδέα του το DOGE μέχρι εκει. Οι υπάλληλοι του DOGE με την μεθοδολογία που εφαρμόζουν αποφασίζουν ποιοι είναι οι λιγότερο κερδοφόροι υπάλληλοι. Ο musk στην καλύτερη σαν σύμβουλους να μπορεί να επιβλέψει μιας απόφασης του DOGE και να πει πχ στον Trump "ώπα θα μας κράξουν αν τους αφήσεις να απολύσουν τόσους" αλλά μέχρι εκεί. Φυσικά όλα αυτά δεν τα ήξερες αλλά εμείς είμαστε οι αδιάβαστοι. Επεξ/σία 12 Απριλίου από Dr_Pepper
QuantumWanderer Δημοσ. 12 Απριλίου Δημοσ. 12 Απριλίου 2 λεπτά πριν, Dr_Pepper είπε Δεν πήγε κάποιος το έκανε ο DOGE με την εξουσιοδότηση της αμερικανικής διαχείρισης υπό την ηγεσία του Τράμπ. Αυτό λέμε ο Ελον δεν έχει άμεση σχέση ειναι σύμβουλους του προέδρου Τραμπ και ήταν η ιδέα του το DOGE μέχρι εκει. Οι υπάλληλοι του DOGE με την μεθοδολογία που εφαρμόζουν αποφασίζουν ποιοι ειναι οι λιγότεροι κερδοφόροι υπάλληλοι. Ο musk στην καλύτερη σαν σύμβουλους να μπορεί να επιβλέψει μιας απόφασης του DOGE και να πει πχ στον Trump "όπα θα μας κράξουν αν τους αφήσεις απολύσεις τόσους" αλλά μέχρι εκει. Φυσικά όλα αυτά δεν τα ήξερες αλλά εμείς είμαστε οι αδιάβαστοι. Musk's role within DOGE is unclear. The White House has denied, in media and in courts, that Musk is running DOGE[9] and that he is making government decisions;[10] it asserted that he was only a senior advisor to the president.[11][12] Trump insists that Musk is the head of DOGE,[13] and courts have declared that he must be its de facto leader.[2] Formerly known as the U.S. Digital Service, "USDS" now abbreviates U.S. DOGE Service and comprises the U.S. DOGE Service Temporary Organization (USDSTO), which is scheduled to be dissolved on July 4, 2026, the country's 250th anniversary.[14] The acting administrator of USDS and USDSTO has been named by the White House as Amy Gleason, not Musk. https://en.wikipedia.org/wiki/Department_of_Government_Efficiency ~ Αυτή τη στιγμή είναι ασαφές σε πολλούς ο ακριβής ρόλος του. Ακόμα κι αν δεν αποφασίζει αυτός - πάντως - για κατώτερες αποφάσεις, δεν αλλάζει το γεγονός ότι υπάρχει σύγκρουση συμφέροντος. Ξέρουμε πολύ καλά παγκοσμίως, πώς οι ανώτερες αποφάσεις στην ουσία επιβάλλουν τις αποφάσεις κατώτερων, ειδικά όταν δεν θέλει κάποιος να πάει σπίτι του νύχτα. Γελάμε όταν ακούμε ότι δεν ήταν απόφαση των ανώτερων, αλλά του κάτω-κάτω κλιμακίου. Εδώ υπάρχουν άπειρες περιπτώσεις παγκοσμίως σε σειρά εταιρειών, που πήγαν φυτευτά ονόματα από ψηλά σε κατώτερα κλιμάκια να υπογραφούν, για ξεκάρφωμα. Τέσπα, η ουσία δεν είναι πώς είναι οργανωμένος ο DOGE και τί ακριβώς συμβαίνει οργανωτικά και διαδικαστικά. Η σύγκρουση συμφέροντος υπάρχει και το δυστυχές είναι ότι όλοι αυτοί τα γράφουν όλα αυτά στα π@π@ρια τους και εξυπηρετούν και δικά τους συμφέροντα.
Dr_Pepper Δημοσ. 12 Απριλίου Δημοσ. 12 Απριλίου 2 λεπτά πριν, QuantumWanderer είπε Musk's role within DOGE is unclear. The White House has denied, in media and in courts, that Musk is running DOGE[9] and that he is making government decisions;[10] it asserted that he was only a senior advisor to the president.[11][12] Trump insists that Musk is the head of DOGE,[13] and courts have declared that he must be its de facto leader.[2] Formerly known as the U.S. Digital Service, "USDS" now abbreviates U.S. DOGE Service and comprises the U.S. DOGE Service Temporary Organization (USDSTO), which is scheduled to be dissolved on July 4, 2026, the country's 250th anniversary.[14] The acting administrator of USDS and USDSTO has been named by the White House as Amy Gleason, not Musk. https://en.wikipedia.org/wiki/Department_of_Government_Efficiency ~ Αυτή τη στιγμή είναι ασαφές σε πολλούς ο ακριβής ρόλος του. Ακόμα κι αν δεν αποφασίζει αυτός - πάντως - για κατώτερες αποφάσεις, δεν αλλάζει το γεγονός ότι υπάρχει σύγκρουση συμφέροντος. Ξέρουμε πολύ καλά παγκοσμίως, πώς οι ανώτερες αποφάσεις στην ουσία επιβάλλουν τις αποφάσεις κατώτερων, ειδικά όταν δεν θέλει κάποιος να πάει σπίτι του νύχτα. Γελάμε όταν ακούμε ότι δεν ήταν απόφαση των ανώτερων, αλλά του κάτω-κάτω κλιμακίου. Εδώ υπάρχουν άπειρες περιπτώσεις παγκοσμίως σε σειρά εταιρειών, που πήγαν φυτευτά ονόματα από ψηλά σε κατώτερα κλιμάκια να υπογραφούν, για ξεκάρφωμα. Τέσπα, η ουσία δεν είναι πώς είναι οργανωμένος ο DOGE και τί ακριβώς συμβαίνει οργανωτικά και διαδικαστικά. Η σύγκρουση συμφέροντος υπάρχει και το δυστυχές είναι ότι όλοι αυτοί τα γράφουν όλα αυτά στα π@π@ρια τους και εξυπηρετούν και δικά τους συμφέροντα. Είναι ασαφές σε αυτούς που κάνουν google τώρα επι τόπου για να το διασαφηνίσουν. 1
QuantumWanderer Δημοσ. 12 Απριλίου Δημοσ. 12 Απριλίου 3 λεπτά πριν, Dr_Pepper είπε Είναι ασαφές σε αυτούς που κάνουν google τώρα επι τόπου για να το διασαφηνίσουν. Διαφωνείς στην ύπαρξη σύγκρουσης συμφέροντος;
Dr_Pepper Δημοσ. 12 Απριλίου Δημοσ. 12 Απριλίου (επεξεργασμένο) 16 λεπτά πριν, QuantumWanderer είπε Διαφωνείς στην ύπαρξη σύγκρουσης συμφέροντος; Εδώ και 3 ποστ περίπου Μόνο εντελώς τραβηγμένα απο τα μαλλιά και εντελώς τυπολατρικά υπάρχει. Στην πράξη ήταν απλά μια μικρής έως ασήμαντης κλίμακας (30 άτομα στα 200Κ και πόσα ακόμη που ΘΑ απολυθούν φέτος) απόφαση ρουτίνας των υπαλλήλων του DOGE βάσει αλγορίθμου που εφαρμόζεται για όλους τους υπαλλήλους άμεσα ή έμμεσα εξαρτώμενοι απο το αμερικανικό δημόσιο ο NHTSA απλά ειναι ένα (μικρό) μέλος σε αυτή την ομάδα. Επεξ/σία 12 Απριλίου από Dr_Pepper
Lucifer Δημοσ. 12 Απριλίου Δημοσ. 12 Απριλίου 3 ώρες πριν, NiKoSmile είπε Αχ, το καλό παλιό επιχείρημα 'οι άλλοι κάνουν το σωστό και ο Μασκ είναι λάθος' 58 λεπτά πριν, NiKoSmile είπε Αχ, το καλό παλιό επιχείρημα περί 'σύγκρουσης συμφερόντων'. Νίκο, έχεις καταφέρει ποτέ να συμπληρώσεις κανένα CAPTCHA; 3
NiKoSmile Δημοσ. 12 Απριλίου Δημοσ. 12 Απριλίου 13 λεπτά πριν, Lucifer είπε Νίκο, έχεις καταφέρει ποτέ να συμπληρώσεις κανένα CAPTCHA; 9 λεπτά πριν, Lucifer είπε Νίκο, έχεις καταφέρει ποτέ να συμπληρώσεις κανένα CAPTCHA; Δεν χρειάζεται, έχω python bot! Το Grok μου έχει γλυτώσει άπειρο κόπο και χρόνο 😏
cpc464 Δημοσ. 12 Απριλίου Δημοσ. 12 Απριλίου 2 hours ago, Dr_Pepper said: όχι απο όλον τον NHTSA απολύθηκαν (μόνο 30 στους 800 επαναλαμβάνω γαιτί γίνεται γαργάρα) και έτυχε να ειναι και μερικοί ΚΑΙ απο αυτό το γραφείο (καθώς ΚΑΙ απο γραφεία απο τον υπόλοιπο NHTSA το ότι χρειάζεται να τα πιπιλίζω αυτά τα αυτονόητα και να συνεχίζονται να αγνοούνται καταντά κουραστικό ) Και εγώ σου ξαναλέω ότι απο το σύνολο των 800 στοχοποιήθηκαν αυτοι που ασχολούνταν με το FSD, δεν είναι ότι έχει σημασία πόσοι ήταν. Σου ξαναλέω υπάρχει υπάρχει σύγκρουση συμφερόντων,τόσο παραράλογο σαν να μου λές ότι η hellenic train απολύει ευρευνητές απο την επιτροπή για τα Τέμπη. 2 hours ago, Dr_Pepper said: Ναι και ένα βιντεάκι youtuber ειναι το στοιχείο σου; Όχι δεν είναι το μόνο στοιχείο,είναι ότι τα λάθη της τέσλα έχουν κάνει κίνημα που το ονομάσαν the dawn project και έβαλαν μέχρι και διαφήμηση στο superbowl, και αυτό είναι πριν κάν υπάρξει doge. Παρεπιμπτόντως ο you tuber ηπήρξε μηχανικός της NASA κια το lidar γκουμούτσα είναι πρώτης γενιάς, τα σύγχρονα έχουν μέγεθος νυχιού.Ούτε το ότι ο Έλον διαλεξε κάμερες είναι επιχείρημα. 2 hours ago, Dr_Pepper said: Ε τότε ειναι μόνο η τέσλα... με τα νούμερα πάντως δεν το έχεις ή κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις αν εσένα το εως 54 θάνατοι σε 7,5 εκατομμύρια αμάξια (που παρήγαγε η tesla) σε 12 χρονια σε παγκόσμιο επίπεδο σου φαίνεται επικίνδυνος αριθμός τότε οκ μην βγαίνεις έξω απο το σπίτι γιατί η στατιστική του να σε πατήσει αμάξι ειναι πολύ μεγαλύτερη ή να σε χτυπήσει κεραυνός (που ειναι 1/5000 για ελλάδα). Να σου υπενθυμίσω οτι το sfd είναι έξτρα, το πληρώνεις και δεν το έχουν όλα τα τέσλα, μόνο 2,5 εκατομμύρια απο τα 7,5 το έχουν. Επίσης είναι πολύ δύσκολο να αποδείξεις ότι το sfd είναι ανοιχτό κατα το ατύχημα. Υπάρχουν πολλοί αστάθμητοι παράγοντες, αλλά αν σου αρέσουν οι στατιστικές πάρε. Τέλος να σου πώ ότι έχεις δικαίωμα να πιστεύεις ότι θέλεις,αλλά βάζε και καμιά πηγή, επίσης άν ο άλλος δέν σε προσβάλει μην το κάνεις και εσύ,ευτυχώς στην ηλικία που είμαι δεν χρειάστηκα γυαλιά ακόμα.
poulinos Δημοσ. 13 Απριλίου Δημοσ. 13 Απριλίου (επεξεργασμένο) On 12/04/2025 at 15:49, chek2fire said: Να προσθέσω ότι μερικοί αν και ασχολούνται με τα θέματα τεχνολογίας έχουν ξεχάσει ένα πολύ βασικό κανόνα. Οτι στο χώρο της τεχνολογίας γίνονται βήματα προόδου και πολύ σπάνια εντυπωσιακά άλματα. Mην ξεχνάμε ότι ξεκινήσαμε από εδώ και έχουμε φτάσει πλέον εδώ δεν θα διαφωνησω με αυτο που γραφεις Οτι στο χώρο της τεχνολογίας γίνονται βήματα προόδου και πολύ σπάνια εντυπωσιακά άλματα. Αλλα υπαρχει μια μεγαλη διαφορα και για αυτο γινονται οι καταγγελιες. Αλλο να πεις οτι το οραμα μας ειναι το να οδηγει το αμαξι μονο του και οτι εχουμε φτασει στο 50 τοις 100 και αλλο να βγαινεις και να λες οτι πουλας κατι που ειναι στο 100 τοις 100 ετοιμο. ειναι μερα με την νυχτα η μια περιπτωση με την αλλη. στην δευτερη περιπτωση απλα λες ψεματα και κοροιδευεις τον κοσμο. και μετα ο αλλος παει και δινει ενα χ ποσο και καταλαβαινει οτι τελικα το αμαξι δεν οδηγει ακριβως μονο του κτλ και οτι πληρωσε κατι που δεν υφιστατε. οποτε ο κοσμος α.ειναι beta tester και μαλλον χωρις να το πολυξερει.και μετα εχουμε 10 ηλιθιους που αγορασαν ενα αμαξι και θεωρησαν οτι οδηγει μονο του και επεφταν για υπνο με αποτελεσμα να την πληρωσουν καποιοι με την ΖΩΗ τους χωρις να φταινε. ΜΑ εγω ΝΟΜΙΖΑ οτι οδηγει μονο του.ετσι μου ειπαν. και αλλο η καρτα γραφικων μας δεν κανει αυτο που λεει και αλλο το αμαξι δεν κανει αυτο που λεει. Επεξ/σία 13 Απριλίου από poulinos
Ukforthemoment Δημοσ. 15 Απριλίου Δημοσ. 15 Απριλίου https://electrek.co/2025/04/14/tesla-tsla-replace-computer-4-million-cars-or-compensate-their-owners/ Tesla (TSLA) has to replace computer in ~4 million cars or compensate their owners The liability could be more significant than the largest automotive recall in terms of cost. In 2016, Tesla claimed that all its vehicles in production going forward have “all the hardware necessary for full self-driving capability.” Tesla’s use of the term “full self-driving” has changed over the years, but at the time and for years later, CEO Elon Musk claimed that it would mean Tesla owners would eventually receive a software update that would turn their vehicles into “robotaxis” capable of level-4-5 self-driving, which means unsupervised autonomous driving even with no one in the cars. Almost 10 years later, this has yet to happen and won’t happen soon in most of the cars Tesla has delivered over the last decade.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα