Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, ghostaki είπε

Πχ ότι ο οδηγός στην πρώτη αλλαγή λωρίδας (όχι στην επαναφορά στην αρχική του λωρίδα δηλαδή) θα κόψει το τιμόνι όσο ακριβώς χρειάζεται και στις δύο κινήσεις.

Ισχυει,αυτο ισχυει δεν το αμφισβητώ ουτε στο ελαχιστο "overcorrection, the killer on the road"

10 λεπτά πριν, ghostaki είπε

οπότε το εκκρεμές πολύ πιθανό να συμβεί και στην πρώτη αλλαγή λωρίδας. Άσε που αν αγγίξουμε το φρένο (στο τεστ ταράνδου δε φρενάρεις) μπορεί να γίνει ακόμα χειρότερα.

Ναι ναι και ΝΑΙ, οσο περισσοτερες αλλαγες καταστασης ζητας απο το οχημα τοσο λιγοτερο καλα θα κανει την καθε μια.

10 λεπτά πριν, ghostaki είπε

Επίσης, ποιος λέει ότι δε θα γίνει πάνω σε καμπή του δρόμου, ή σε κατηφόρα που το κάνουν ακόμα πιο δύσκολο; Ή με άλλα αυτοκίνητα τριγύρω;

Σε καμπη ισως να σε παιρνει να ανοιξεις τιμονι, το να κλεισεις ειναι πιο ζωρικο. Σε κατηφορα θα ημουν και εγω ΠΟΛΥ πιο μαζεμενος δε το συζητώ!

10 λεπτά πριν, ghostaki είπε

Και επίσης στα 130 έχεις σχεδόν 2.5-3 φορές την κινητική ενέργεια από ότι στα 70... Δύσκολα τα πράγματα, για έναν απροετοίμαστο μέσο οδηγό σε μη ιδανικές συνθήκες με ένα μέσο αυτοκίνητο. 

 Η τετραγωνικη εξαρτηση ειναι κατι που ο μεσος οδηγος δεν κατανόει αλλα νομιζω οποιος βρισκεται εδω μαλλον το αντιλαμβάνεται.

Τωρα ομως εσυ εβαλες ολες τις μη-ιδανικοτητες στο προβλημα. Αυτες λαμβανονται υποψιν "στο πεδιο" οπως λεμε και στην γλωσσα μου

6 λεπτά πριν, phanispal είπε

Άρα τελικά εδώ συζητάμε για σένα ή για όλους τους υπόλοιπους;

Δινουμε γενικες κατευθυντήριες γραμμες του τι ειναι το σωστοτερο (κατα την γνωμη μας ο καθενας) και πως να το υλοποιήσεις, απλως επιλεγω να μιλαω στο πρωτο ενικο για λογους αμεσοτητας. Γιατι το θεωρεις λαθος?

Επεξ/σία από 11osmikrosmhtsos
  • Like 1
Δημοσ.
10 minutes ago, 11osmikrosmhtsos said:

Τωρα ομως εσυ εβαλες ολες τις μη-ιδανικοτητες στο προβλημα.

Prepare for the worst, hope for the best!

Όσο μεγαλώνω τόσο πιο έντονα σκέφτομαι αυτά που μπορούν να πάνε στραβά, και αυτό με κάνει πολύ πιο συντηρητικό στο τιμόνι από ότι ήμουν πχ στα 20 μου. Ώρες ώρες απορώ πώς έφτασα στα 40+ ζωντανός, χωρίς να έχω πάρει και κανέναν που δεν έφταιγε σε τπτ μαζί μου... :unsure:

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Sad 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, ghostaki είπε

Prepare for the worst, hope for the best!

Στις 26/4/2025 στις 12:06 ΠΜ, 11osmikrosmhtsos είπε

Έχω την (αυτό)πεποίθηση ότι η μανούβρα που θα κάνω θα πετύχει

Δεν διαφωνουμε και τοσο τελικα.

2 λεπτά πριν, ghostaki είπε

Όσο μεγαλώνω τόσο πιο έντονα σκέφτομαι αυτά που μπορούν να πάνε στραβά, και αυτό με κάνει πολύ πιο συντηρητικό στο τιμόνι από ότι ήμουν πχ στα 20 μου.

Η ηλικια μου ειναι νεαρη αλλα το ρισκο οπως εχω γραψει και σε αλλα ποστ ηταν πριν παρω το διπλωμα. Τα χρονια 15-18. Εκει οδηγουσα (που δεν επρεπε) σα τρελος. Αλλα αυτο με ηρεμησε ισως? Οταν πηρα διπλωμα οδηγουσα ηρεμοτατα οπως και τωρα 7χρονια μετα δεν εχει αλλαξει κατι.

4 λεπτά πριν, ghostaki είπε

Ώρες ώρες απορώ πώς έφτασα στα 40+ ζωντανός, χωρίς να έχω πάρει και κανέναν που δεν έφταιγε σε τπτ μαζί μου... :unsure:

Οπως ειπα αυτοκριτικη μαλλον δε διαφωνουμε καθολου τελικα κυριε φαντασματακι

  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

με ESP σε καλο αμαξι εισαι μια χαρα χωρις ESP θα χαθει

Νομίζω ότι και η οδηγία στο μέσο οδηγό είναι να μην προσπαθήσει να το αποφύγει γιατί είναι πιο επικίνδυνο. 

  • Like 1
Δημοσ.
4 hours ago, phanispal said:

Τι πάει να πει σε νοιάζει κυρίως ο πρώτος ελιγμός και η επαναφορά δε σε απασχολεί; Όταν κάνεις τον πρώτο ελιγμό δε θα πέσεις σε κανέναν;

με 130 μπορουν να πανε παρα πολλα πραγματα στραβα, μπορει να σκασει καποιο λάστιχο, να μην λειτουργησουν τα ηλεκτρονικα συστηματα, να σου φυγει το τιμονι κλπ κλπ.

Επισης ξεχναει ο τυπακος πως ο μεσος ορος ηλικιας των αυτοκινητων ειναι 17 χρονια στην Ελλαδα, με οτι και να σημαινει αυτο. 

Δημοσ.
On 21/04/2025 at 23:11, Neptu said:

εντάξει τώρα οι επιβάτες τι θα πούνε; το μέρος του οδηγού θα πάρουν.

Το θέμα είναι μπορεί να αποδειχθεί αυτό; υπάρχουν σημάδια από ζώο; Αν όχι....

Πριν πολλά χρόνια ένας φίλος μου είχε πάρει το αυτοκίνητο του πατέρα του και έκανε καφριλίκια σε επαρχιακό δρόμο. Το αποτέλεσμα ήταν σε μια απότομη στροφή να φύγει ευθεία. Πως λέει και το γνωστό βιντεάκι στο youtube... άλλα επίπεδα πρόσφυσης. Για καλή του τύχη δεν ερχόταν κανένας και το αυτοκίνητο σταμάτησε σε ένα χαντάκι με ψιλοζημιές και χωρίς να τραυματιστεί. Στον πατέρα του τότε (και γενικά) είχε πει ότι πετάχτηκε ένα σκυλί μπροστά του. Όχι ότι τον πίστεψε κανείς. Αργότερα σε εμένα είχε πει την αλήθεια.

Οπότε χωρίς αποδείξεις γιατί να μη συμβαίνει κάτι παρόμοιο; Δε λέω ότι έγινε κάτι τέτοιο αλλά γιατί όχι;

Ρε παιδιά στο δικαστήριο η μαρτυρία δεν είναι θα πάρει το μέρος του οδηγου.

Δεν είναι το καφενειο να πάρει θέση αν ηταν πέναλτι. 

Εφόσον έχεις μάρτυρες να πας δίκαστικα ειδικα αν έχεις πληρωσει νομική προστασία.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, tzotzo είπε

Επισης ξεχναει ο τυπακος πως ο μεσος ορος ηλικιας των αυτοκινητων ειναι 17 χρονια στην Ελλαδα, με οτι και να σημαινει αυτο.

δε ξεχναω οχηματα και 20 ετων μπορει να εχουν πολυ καλα συστηματα και δυναμικα χαρακτηριστικά. Ισα ισα τα μοντερνα SUV ειναι το προβλημα. 

Σήμερα πάντως, σε μια ταπεινή διαδρομή για να πάω να αγοράσω 5 βίδες, έκανα μία μανούβρα αποφυγής και ένα σχεδόν φρενάρισμα πανικού.
Μερικοί οδηγοί είναι απλώς βλ@κeς.

Ο τύπος προσπαθούσε να παρκάρει το αυτοκίνητό του πιο κοντά στο πεζοδρόμιο και, όπως έκανε πίσω-δεξιά, προφανώς άνοιξε η μούρη του κανα μέτρο.
Καθρέφτες ούτε για αστείο, και για καμιά 20αριά πόντους τον γλίτωσα.

10 λεπτά αργότερα, σε ένα πέταλο (όχι το γνωστό), σε στροφή 270 μοιρών για είσοδο στην περιμετρική, ένα βανάκι είχε σταματήσει πρακτικά στην αρχή της λωρίδας επιτάχυνσηςγια να ελέγξει αν έρχεται αυτοκίνητο!
Ο Χριστός και η Παναγία.

Είσαι σε μια στροφή με 80 km/h και ξεκινάς να επιταχύνεις για να μπεις στη λωρίδα επιτάχυνσης, και ο bro πήγαινε με λιγότερο από 20 — ό,τι πρέπει για να πάθεις lift-off oversteer.

Στην πρώτη περίπτωση, αν είχα φρενάρει, δεν θα είχα πόρτα και πίσω φτερό.
Στη δεύτερη, δεν υπήρχε δυνατότητα ασφαλούς αποφυγής, οπότε το φρένο ήταν η μοναδική λύση.

Επεξ/σία από 11osmikrosmhtsos
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

DriveGPT v0.0.11. Εσείς ρωτάτε, αυτό οδηγάει.

Και για να μην ξεχάσω, να παραθέσω την μεγάλη μου αγάπη.
scaled.jpeg.2d6ad8c7a4077f91af44cbe46d825041.jpeg

Επεξ/σία από csontheline
  • Haha 3
Δημοσ.

Βλέποντας την προηγούμενη ανάρτηση , ας κάνω την ερώτηση στο chat gpt, αν δικαιούται αποζημίωση από την εταιρεία που έχει την διαχείριση 😁😁

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε επαρχιακη οδο (λιγο πριν βρω εθνικη οδο), χωρις σημανση για ζωα, χωρις φωτισμο, με καμερα να καταγραφει, χτυπησα αγριογουρουνο. 700+ευρω ζημια (προφυλακτηρας, καπο, μετωπη κλπ).

Μετα απο 2 μηνες που εψαχνα καποιον στην νομαρχια (ειχα μιλησει πριν με τροχαια, δημο, τοπικη αστυνομια, και απ οτι θυμαμαι και υπηρεσια του δημου για αγρια ζωα) μου απαντησαν οτι επειδη δεν εχει ξανασυμβει κατι στο συγκερκριμενο σημειο, δεν μπορουν να με αποζημιώσουν.

Η ασφαλεια δεν δεχτηκε να με βοηθησει, ουτε η νομικη καλυψη να το παω παραπερα. Και δικηγορο που ρωτησα που ασχολειται με τροχαια μου ειπε μην ασχοληθεις. Ισως επειδη ηταν επαρχιακη οδος και οχι τυπου Αττικη-Εγνατια κλπ που εκει απ οτι διαβαζα αποζημιώνουν οι εταιρειες που εκμεταλλεύονται τον αυτοκινητόδρομο.

Επεξ/σία από SagoniasSlutRos
Δημοσ.
1 ώρα πριν, SagoniasSlutRos είπε

Σε επαρχιακη οδο (λιγο πριν βρω εθνικη οδο), χωρις σημανση για ζωα, χωρις φωτισμο, με καμερα να καταγραφει, χτυπησα αγριογουρουνο. 700+ευρω ζημια (προφυλακτηρας, καπο, μετωπη κλπ).

ουφ ανοιξαν και αεροσακοι?

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

ουφ ανοιξαν και αεροσακοι?

Oχι ευτυχως!

Φαντασου δεν φαινοταν καν στο δρομο. Ειδα το 2ο στη σειρα που περνουσε εκεινη την ωρα πανω απο την πλαινη γραμμη και ειδα που διακοπτοταν η ροη της και μετα ειδα και το 1ο στη σειρα οταν εφτασα πιο κοντα και ηταν στη μεση του δρομου.

 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...