Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, Klausx είπε

Έκανες 1500-1600 χλμ χωρίς να κάνεις έλεγχο στα λάδια.... σου άναψε λαμπάκι που σημαίνει ότι και να είχε το αποτελείωσες. Λαμπάκι λαδιού = καταστροφή του κινητήρα και όχι απλά "βάλε λάδι και όλα οκ".  Το βιβλίο του κατασκευαστή αναφέρει κάθε πότε να κοιτάς λάδια και εκεί θα πατήσει και ο δικηγόρος αν φτάσετε σε αυτό το σημείο. Μία επισκευή του 500 ευρώ π.χ. την έκανες 1500.

Είναι πολύ απλό το θέμα είμαι πάρα πολύ ευγενικός με υπομονή και δείχνω κατανόηση σε πολλά πράγματα αλλά μην πας να με περάσεις για μαλακα είναι πολύ εύκολο να λουσο το αμάξι με βενζίνη και να το ρίξω φλεγόμενο μέσα στην έκθεση τους.

Προτιμώ να το κάψω και να πω έκαψα 4.000€ +1.000€ επιτόκιο τράπεζας 

7 λεπτά πριν, Panas50 είπε

Έχει η αδερφή μου το ίδιο ακριβώς μοντέλο, τόσα χρόνια άψογο και δεν έχει κάψει σταγόνα λάδι. Το αμάξι πιθανότατα είχε πολύ περισσότερα χιλιόμετρα ή ήταν κακοσυντηρημένο. Σε κάθε περίπτωση είχε πρόβλημα στον κινητήρα και ο προηγούμενος ιδιοκτήτης/μαντράς το ήξερε. Απαιτείται ρεκτιφιέ στον κινητήρα με πιθανό κόστος 500-1000-1500 ευρώ. Απείλησέ τους να αναλάβουν την επισκευή, τι εννοείς ότι ξέρεις τι θα κάνεις αν δεν βρεθεί λύση;  

Είναι πολύ απλό το θέμα είμαι πάρα πολύ ευγενικός με υπομονή και δείχνω κατανόηση σε πολλά πράγματα αλλά μην πας να με περάσεις για μαλακα είναι πολύ εύκολο να λουσο το αμάξι με βενζίνη και να το ρίξω φλεγόμενο μέσα στην έκθεση τους.

Προτιμώ να το κάψω και να πω έκαψα 4.000€ +1.000€ επιτόκιο τράπεζας 

  • Haha 3
  • Απαντ. 36
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, aggelos26 είπε

Είναι πολύ απλό το θέμα είμαι πάρα πολύ ευγενικός με υπομονή και δείχνω κατανόηση σε πολλά πράγματα αλλά μην πας να με περάσεις για μαλακα είναι πολύ εύκολο να λουσο το αμάξι με βενζίνη και να το ρίξω φλεγόμενο μέσα στην έκθεση τους.

Προτιμώ να το κάψω και να πω έκαψα 4.000€ +1.000€ επιτόκιο τράπεζας

Μετά θα γνωρίσεις και τον Καπετανάκη 😅 Ενημέρωσε μας πάντως αν βγάλεις άκρη, δες και αξιολογήσεις της μάντρας στο google. 3,000 με 5,000 τα πουλάνε στο car.gr οπότε το πήρες σε σχετικά κανονική τιμή αλλά 1000 ευρώ επιτόκιο για αυτοκίνητο 20ετιάς;;

Από την εμπειρία μου σε 4 μεταχειρισμένα 20ετιας, ακόμα και με 50,000 χλμ το 1000αρικο σε συντήρηση θα χρειαστεί τον 1ο χρόνο μέχρι να το μαζέψεις φυσικά αν έχεις και το σωστό συνεργείο αλλιώς γίνεται κουμπαράς.

Επεξ/σία από Klausx
  • Like 1
  • Haha 1
Δημοσ.
40 λεπτά πριν, Klausx είπε

Έκανες 1500-1600 χλμ χωρίς να κάνεις έλεγχο στα λάδια.... σου άναψε λαμπάκι που σημαίνει ότι και να είχε το αποτελείωσες. Λαμπάκι λαδιού = καταστροφή του κινητήρα και όχι απλά "βάλε λάδι και όλα οκ".  Το βιβλίο του κατασκευαστή αναφέρει κάθε πότε να κοιτάς λάδια και εκεί θα πατήσει και ο δικηγόρος αν φτάσετε σε αυτό το σημείο. Μία επισκευή του 500 ευρώ π.χ. την έκανες 1500.

Δε είναι απόλυτο μόνο η στάθμη . Βέβαια εδώ έλειπε μεγάλη ποσότητα λαδιού .

Αλλά λαμπάκι ανάβει και από βαλβίδα πίεσης λαδιού. Τη έχω πατήσει σε Opel και στάθμη είχε οκ.

  • Thanks 1
Δημοσ.

Με το συμπάθειο έδωσες για αυτό τον.......4 χιλιάρικα??? 20 ετών !!!

Αυτά να ξέρεις έπαιζαν πολύ σε νοικιάρικα στα νησιά και αλλού. 

Δημοσ.
33 λεπτά πριν, aggelos26 είπε

αλλά μην πας να με περάσεις για μαλακα

 

1 ώρα πριν, aggelos26 είπε

Όχι δεν το είδε κανείς πριν το πάρω

Δεν έτυχε ποτέ να πάρει το αυτί σου όσα ακούγονται για τους μαντράδες;

Το αμάξι (και μάλιστα 20 ετών) γιατί δεν το έλεγξες;

  • Like 1
Δημοσ.

Μπορεί να είναι κάτι απλό όπως η βαλβίδα pvc που έχει κανα δεκάρικο η φθαρμένα δακτυλίδια στα πιστόνια,το δεύτερο το βλέπει μάστορας με ένα τέστ συμπίεσης,τα λάδια έβαλες ένα χαρτόνι απο κάτω να δείς μήπως στάζει απο κάπου;.

Δημοσ.
20 minutes ago, meletis_m said:

Δε είναι απόλυτο μόνο η στάθμη . Βέβαια εδώ έλειπε μεγάλη ποσότητα λαδιού .

Αλλά λαμπάκι ανάβει και από βαλβίδα πίεσης λαδιού. Τη έχω πατήσει σε Opel και στάθμη είχε οκ.

Ένδειξη χαμηλής πίεσης μπορεί να ήταν αισθητήρας πίεσης λαδιού, άλλο αυτό άλλο καίει λάδι.

Δημοσ.

To μοτέρ είναι για πέταμα, είτε δίνεις πίσω το αμάξι για να πάρεις κάτι άλλο (αν το δεχτούν) είτε ψάχνεις απο τώρα μεταχειρισμένο μοτέρ για να βάλεις επάνω. Το να κάνεις ρεκτιφιέ είναι ακριβή λύση και για τόσο παλιό αμάξι μάλον δεν αξίζει.

  • Like 2
Δημοσ.

Αν μπορείς βγάλε φωτογραφία το σημείο του τελευταίου ΚΤΕΟ όπου φαίνεται το ιστορικό των χιλιομέτρων ανά έτος ελέγχου (χωρίς να φαίνονται ονόματα και εταιρείες).

Δημοσ.

Κανονικά ένα αμάξι του 2005 έπρεπε να έχει περάσει ΚΤΕΟ το 2009 και μετά ανά δύο χρόνια.
Μήπως το αμάξι ήρθε από το εξωτερικό και γινόταν εκεί τεχνικός έλεγχος ή ο προηγούμενος ιδιοκτήτης το πήγε πρώτη φορά σε ΚΤΕΟ το 2017;
Το 2019 γιατί πήγε δυο φορές σε ΚΤΕΟ;
Μετά το 2021 ξαναπήγε σε ΚΤΕΟ;

Δημοσ.

Λογικά είναι εισαγωγή το αυτοκίνητο, και λογικά έχει εύκολα τα διπλάσια χιλιόμετρα.

Στην άδεια τι γράφει στις ημερομηνίες πρώτης κυκλοφορίας κ.λπ.;

  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, acomaedo είπε

Δεν βλέπω ΚΤΕΟ το 2023…

Έχει το παρόν ΚΤΕΟ από το 23 μέχρι τον Ιούλιο του 25

46 λεπτά πριν, phanispal είπε

Λογικά είναι εισαγωγή το αυτοκίνητο, και λογικά έχει εύκολα τα διπλάσια χιλιόμετρα.

Στην άδεια τι γράφει στις ημερομηνίες πρώτης κυκλοφορίας κ.λπ.;

Δεν είμαι σίγουρος αν είναι εισαγωγής γιατί έχει όλα τα βιβλία της NISSAN μέσα στα Ελληνικά 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...