Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
13 ώρες πριν, johnbond είπε

Καλύτερα πάντως αυτό το λάδι και να το αλλάζεις συχνά παρά ένα ακριβό λάδι και να το αλλάζεις κάθε πέντε χρόνια.

Όχι δεν είναι καλύτερο να αλλάζεις συχνά λάδι σε καμία περίπτωση και αναρωτιέμαι πως έχει επικρατήσει αυτή η πεποίθηση.

 

Δημοσ.

15w-40 και μάλιστα Lidl για πιο λόγο να βάλεις, πραγματικά, εκτός αν είναι στα τελαυταία του ο κινητήρας και αντί να αλλάξεις απλα συμπληρώνεις, πραγματικά τι 15w40. Να είστε σοβαροί με τα λάδια σας, όταν θα σας βγάλει θέμα το αμάξι σας το πρόβλημα θα έχει υπερπολλαπλάσια τιμή.

Ανάλογα το αμάξι, ένα νορμάλ Group 3 λαδάκι 5w-40/10w-40/5w-30, ανάλογα το αμάξι και την χρήση, κάθε 5000-7500χλμ ΄ή ένα τούμπανο Group4/5 κάθε 7500-10.000χλμ βαριά 12.000χλμ και έχετε κεφάλι ήσυχο.
Κόψτε λεφτά απο αλλού.

  • Sad 1
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, teo_3 είπε

15w-40 και μάλιστα Lidl για πιο λόγο να βάλεις, πραγματικά, εκτός αν είναι στα τελαυταία του ο κινητήρας και αντί να αλλάξεις απλα συμπληρώνεις, πραγματικά τι 15w40. Να είστε σοβαροί με τα λάδια σας, όταν θα σας βγάλει θέμα το αμάξι σας το πρόβλημα θα έχει υπερπολλαπλάσια τιμή.

Ανάλογα το αμάξι, ένα νορμάλ Group 3 λαδάκι 5w-40/10w-40/5w-30, ανάλογα το αμάξι και την χρήση, κάθε 5000-7500χλμ ΄ή ένα τούμπανο Group4/5 κάθε 7500-10.000χλμ βαριά 12.000χλμ και έχετε κεφάλι ήσυχο.
Κόψτε λεφτά απο αλλού.

Η συχνή αλλαγή λαδιών δεν είναι καλή για τον κινητήρα. Αναρωτιέμαι πως έχει προκύψει αυτός ο μύθος.

Λουκάς

Μηχανολόγος Μηχανικός Ε.Μ.Π.

Επικεφαλής Τεχνικής Εκπαίδευσης

  • Haha 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, loukasgr2 είπε

Όχι δεν είναι καλύτερο να αλλάζεις συχνά λάδι σε καμία περίπτωση και αναρωτιέμαι πως έχει επικρατήσει αυτή η πεποίθηση.

 

 

Γράφεις απλά για να διαφωνίσεις. Το συχνά που έγραψα μπορεί να έχει πολλές εκδοχές. Για κάποιον συχνά είναι στα 2.000χμ για άλλον τα 8.000χμ.

Μπορείς να μου εξηγήσεις γιατί είναι καλύτερα να αλλάζω λάδι κάθε πέντε χρόνια σε σχέση με κάθε 8.000χμ;

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, johnbond είπε

 

Γράφεις απλά για να διαφωνίσεις. Το συχνά που έγραψα μπορεί να έχει πολλές εκδοχές. Για κάποιον συχνά είναι στα 2.000χμ για άλλον τα 8.000χμ.

Μπορείς να μου εξηγήσεις γιατί είναι καλύτερα να αλλάζω λάδι κάθε πέντε χρόνια σε σχέση με κάθε 8.000χμ;

 

Καταρχήν δε γράφω απλά για να διαφωνήσω. Η ιδιότητά μου δεν μου επιτρέπει κάτι τέτοιο.

 

Τα ίδια τα εργοστάσια δε συνιστούν τις συχνές αλλαγές λαδιών. Σε όλα τα μοντέρνα αυτοκίνητα, τα διαστήματα αλλαγής λαδιών έχουν αυξηθεί σημαντικά σε χρόνο και χιλιόμετρα.

 

Λες τα εργοστάσια με στρατιές διδακτορικών μηχανολόγων να μην ξέρουν και ξέρουμε εμείς καλύτερα από αυτούς;

 

Ο λόγος που δεν συνιστώνται οι συχνές αλλαγές λαδιών είναι ο εξής. Κάθε φορά που αλλάζεις λάδια, στο πρώτο μιζάρισμα, ο κινητήρας μέχρι να σηκώσει πίεση η αντλία λαδιού, γυρνάει πρακτικά χωρίς λίπανση.

 

Αυτό είναι το πιο καταστροφικό σενάριο λειτουργίας ενός κινητήρα. Συνεπώς ένας κινητήρας που υφίσταται πολύ συχνές αλλαγές λαδιών, συνεπαγόμενα υφίσταται πιο πολλές φορές αυτό το δυσμενές σενάριο για αυτόν.

Συνεπώς, το ιδανικό είναι χρήση της απολύτως καλύτερης ποιότητας λιπαντικού και όχι πιο συχνές αλλαγές από αυτές που ορίζει ο κατασκευαστής.

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, loukasgr2 είπε

 

Καταρχήν δε γράφω απλά για να διαφωνήσω. Η ιδιότητά μου δεν μου επιτρέπει κάτι τέτοιο.

 

Τα ίδια τα εργοστάσια δε συνιστούν τις συχνές αλλαγές λαδιών. Σε όλα τα μοντέρνα αυτοκίνητα, τα διαστήματα αλλαγής λαδιών έχουν αυξηθεί σημαντικά σε χρόνο και χιλιόμετρα.

 

Λες τα εργοστάσια με στρατιές διδακτορικών μηχανολόγων να μην ξέρουν και ξέρουμε εμείς καλύτερα από αυτούς;

 

Ο λόγος που δεν συνιστώνται οι συχνές αλλαγές λαδιών είναι ο εξής. Κάθε φορά που αλλάζεις λάδια, στο πρώτο μιζάρισμα, ο κινητήρας μέχρι να σηκώσει πίεση η αντλία λαδιού, γυρνάει πρακτικά χωρίς λίπανση.

 

Αυτό είναι το πιο καταστροφικό σενάριο λειτουργίας ενός κινητήρα. Συνεπώς ένας κινητήρας που υφίσταται πολύ συχνές αλλαγές λαδιών, συνεπαγόμενα υφίσταται πιο πολλές φορές αυτό το δυσμενές σενάριο για αυτόν.

Συνεπώς, το ιδανικό είναι χρήση της απολύτως καλύτερης ποιότητας λιπαντικού και όχι πιο συχνές αλλαγές από αυτές που ορίζει ο κατασκευαστής.

Η τρομπα κρατάει πίεση με σβηστή μηχανή και την χάνει μόνο όταν αλλάζεις λάδια;

  • Like 4
Δημοσ.
39 λεπτά πριν, loukasgr2 είπε

 

Καταρχήν δε γράφω απλά για να διαφωνήσω. Η ιδιότητά μου δεν μου επιτρέπει κάτι τέτοιο.

 

Τα ίδια τα εργοστάσια δε συνιστούν τις συχνές αλλαγές λαδιών. Σε όλα τα μοντέρνα αυτοκίνητα, τα διαστήματα αλλαγής λαδιών έχουν αυξηθεί σημαντικά σε χρόνο και χιλιόμετρα.

 

Λες τα εργοστάσια με στρατιές διδακτορικών μηχανολόγων να μην ξέρουν και ξέρουμε εμείς καλύτερα από αυτούς;

 

Ο λόγος που δεν συνιστώνται οι συχνές αλλαγές λαδιών είναι ο εξής. Κάθε φορά που αλλάζεις λάδια, στο πρώτο μιζάρισμα, ο κινητήρας μέχρι να σηκώσει πίεση η αντλία λαδιού, γυρνάει πρακτικά χωρίς λίπανση.

 

Αυτό είναι το πιο καταστροφικό σενάριο λειτουργίας ενός κινητήρα. Συνεπώς ένας κινητήρας που υφίσταται πολύ συχνές αλλαγές λαδιών, συνεπαγόμενα υφίσταται πιο πολλές φορές αυτό το δυσμενές σενάριο για αυτόν.

Συνεπώς, το ιδανικό είναι χρήση της απολύτως καλύτερης ποιότητας λιπαντικού και όχι πιο συχνές αλλαγές από αυτές που ορίζει ο κατασκευαστής.

Συναδελφε πρεπει να ειμαστε συγκεκριμενοι οταν λεμε κατι,γιατι αλλιως δεν παρεχουμε δεδομενα,απλα λεμε την αποψη μας.

Παρακατω δυο screenshot απο τυχαιο toryota yaris manual για μοντελα 2011.O καθενας εχει προσβαση στα δικα του manual οποτε συμβουλευτειτα τα.Ξαναλεω οτι εγω δεν θα σκεφτομουν καν να βαλω λαδι αμφιβολου ποιοτητας και τετοιου τυπου οπως αυτο του τιτλου.

image.png

image.png

Δημοσ.
2 hours ago, HatTrick said:

φιλε μου δεν ξερω τι λαδιερα εχεις,αλλα πρωτα συμβουλεψου εναν μηχανικο.Και εγω εχω toyota yaris 2009 και καιει λιγα λαδια,αλλα καποιες φορές απο 5/30 που παιρνεις κανονικά αντε να βαλω 10/30 αλλά μέχρι εκεί.Οπως αναφερθηκε οι ανοχές και η λιπανση των εμβολων ειναι προσαρμοσμενα στα λαδια του κατασκευαστη.Για να δωσω ενα context το πρωτο νουμερο στα λαδια αναφερεται στο ποσο παχυρευστο (κινηματικό ιξώδες) ειναι το λαδι σε χαμηλη θερμοκρασία  και το δευτερο νουμερο σε θερμοκρασια  100°C.Ο πρωτος αριθμος αναφερεται σε ευρη ιξωδους εκφρασμενα σε centipoise (cP) ειναι και ο δευτερος σε ευρη ιξωδους centistokes (cSt).

Οπως μπορεις να καταλάβεις,επειδη γενικα σαν χωρα εχουμε θερμο κλιμα και λιγο παραπανω να ξεφυγεις απο το πρωτο νουμερο σε σχεση με αυτο που λεει ο κατασκευαστης ειναι μικρό το κακό για τα περισσοτερα αμαξια,με την εννοια οτι δεν θα δημιουργησεις προβλημα στον κινητηρα,αλλά θελει προσοχη γιατι η διαφορά απο 5W σε 15W ειναι μεγάλη,δες βιντεο στο διαδίκτυο και θα καταλάβεις.

πιο συγκεκριμένα και με βοηθεια απο abacus AI για να ειναι δομημενο το κειμενο και πιο κατανοητο:

  • Ο δεύτερος αριθμός (π.χ. το 30 στο 5W-30) δείχνει το κινηματικό ιξώδες του λαδιού στους 100°C, με μονάδα μέτρησης τα centistokes (cSt). Για παράδειγμα, ένα λάδι SAE 30 πρέπει να έχει κινηματικό ιξώδες μεταξύ 9,3 και 12,5 cSt στους 100°C.

  • Ο πρώτος αριθμός (π.χ. το 5 στο 5W-30) σχετίζεται με το ιξώδες σε χαμηλές θερμοκρασίες, αλλά εκεί μετριέται το δυναμικό ιξώδες (dynamic viscosity) σε centipoise (cP), σε συγκεκριμένες χαμηλές θερμοκρασίες (π.χ. -30°C για το 5W).

Άρα, ο δεύτερος αριθμός είναι άμεσα συνδεδεμένος με το κινηματικό ιξώδες, ενώ ο πρώτος σχετίζεται με το δυναμικό ιξώδες σε χαμηλές θερμοκρασίες.

Αν θέλεις να δεις πίνακα με τα ακριβή όρια ιξώδους για κάθε βαθμό SAE, πες μου!

τα γνωριζω ολα αυτα που λες, δεν εκανα τυχαια την επιλογη του 15/40.  Απλα το w5 ειναι οικονομικο και αφου το καιει που το καιει ας ειναι και μαπα, δεν μας πειραζει
Opel Astra G 1400cc 2002 μοντελο με τον z14xe.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, loukasgr2 είπε

Η συχνή αλλαγή λαδιών δεν είναι καλή για τον κινητήρα. Αναρωτιέμαι πως έχει προκύψει αυτός ο μύθος.

Λουκάς

Μηχανολόγος Μηχανικός Ε.Μ.Π.

Επικεφαλής Τεχνικής Εκπαίδευσης

ισχυει .. απλα στην ελλαδα με το όρος συχνή είναι ίσον με το πρόγραμμα του μανουαλ.. απο οτι εχω καταλαβει σε κουβέντες με μεγαλύτερους οταν λενε συχνή αλλαγή εννοούν 1 φορα το χρόνο και οχι κανα 2-3 χρόνια όπως τα άλλα :P .. γιατι στην ελλαδα το λάδι εχει ημ. λήξεως μόνο σε χιλιομετρα και οχι σε χρονο(λολ) .. εχω ακουσει να λενε ε νταξι 2 χρονια τα εχω τα λαδια εχω κανει 6000 εχουν αλλα 4000 .. 

37 λεπτά πριν, HatTrick είπε

Συναδελφε πρεπει να ειμαστε συγκεκριμενοι οταν λεμε κατι,γιατι αλλιως δεν παρεχουμε δεδομενα,απλα λεμε την αποψη μας.

Παρακατω δυο screenshot απο τυχαιο toryota yaris manual για μοντελα 2011.O καθενας εχει προσβαση στα δικα του manual οποτε συμβουλευτειτα τα.Ξαναλεω οτι εγω δεν θα σκεφτομουν καν να βαλω λαδι αμφιβολου ποιοτητας και τετοιου τυπου οπως αυτο του τιτλου.

image.png

image.png

σωπα ρε 40.000 χωρις dpf? εμενα με dfp λεει το μανουαλ 20.000 , κοντα στο 15.000..

και η βενζινη 10.000 και το κτμ 6000.. 

Δημοσ.

Προδιαγραφές κατασκευαστή αυτοκινήτου κοιτάμε,για εμένα αυτό το λάδι δεν κάνει γιατί το παλιότερο αυτοκίνητο που έχω λέει 10-40,κατά τα άλλα δεν είναι κακά λάδια του Lidl, μικρότερος ένα ford sierra glx 1,6 που είχα με αυτά το δούλευα,τίποτα δεν έπαθε,μεχρι που το έδωσα 5 χρονια μετά ότα πήρα άλλο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το λάδι αυτό θα το αγοράσει αυτός που το χρειάζεται,
όπου χρειάζεται ίσον προδιαγραφές κατασκευαστή κινητήρα.

Το λάδι αυτό θα το κάνει αλλαγή κάποιος για τη χρήση που επιλέγει
λαμβάνοντας υπόψη τις συστάσεις του κατασκευαστή
πχ λόγω παρέλευσης χρόνου ή λόγω διανυθέντων χλμ.

Προδιαγραφές 15W40 δεν είναι επινόηση του Lidl,
προφανώς και υπάρχουν κινητήρες με αυτές τις προδιαγραφές,
για αυτό και στην αγορά υπάρχουν και επώνυμα λάδια 15W40 που τις καλύπτουν.

Το Lidl έχει και λάδια 5W30, όπως έχει και άλλων προδιαγραφών ιξώδους,
αλλά τα έχει ασύμφορα ακριβότερα σε σχέση με τα 15W40.
Και προς άρση παρεξηγήσεων,
τα λάδια είναι φτιαγμένα να καλύπτουν προδιαγραφές και δεν είναι γενικής χρήσης.

Γενικότερα,
επειδή η θεωρία πολλές φορές απέχει από την πράξη ειδικά στα αυτοκίνητα που μένουν ασυντήρητα λόγω παλαιότητας,
είμαι της άποψης ότι ισχύει το λιγότερο κακό.
Από το να «ξεχάσει» κάποιος να αλλάξει τα λάδια όποτε πρέπει,
ας τα αλλάξει έστω και με τα λάδια του Lidl που καλύπτουν τις προδιαγραφές του κινητήρα του.
Από το να μην αλλάξει κάποιος τα λάδια καθόλου,
ας τα αλλάξει έστω κι αν «ξεχάσει» να αλλάξει το φίλτρο.
Κι από το να μην αλλάξει κάποιος καθόλου τα λάδια από την τάπα του κάρτερ,
ας τα αλλάξει έστω και με αντλία από το στόμιο πλήρωσης.

Επεξ/σία από corridor265
  • Like 1
Δημοσ.
2 hours ago, Lewnidas1995 said:

τα γνωριζω ολα αυτα που λες, δεν εκανα τυχαια την επιλογη του 15/40.  Απλα το w5 ειναι οικονομικο και αφου το καιει που το καιει ας ειναι και μαπα, δεν μας πειραζει
Opel Astra G 1400cc 2002 μοντελο με τον z14xe.

Συγγνώμη, το συγκεκριμένο 5w30 δεν είχε ως αρχικής τοποθέτησης λάδι ? Αν ναι, γιατί να πας σε ένα 10w40 πόσο ακόμα χειρότερα σε 15w40 ? Σου έκαιγε αβέρτα ?

Δημοσ.

ωρε τι διαβαζουμε εδω μεσα;δεν κανει καλο, η συχνη αλλαγη....μαϊστα....καιο λογος;οοταν θα κανεις την αλλαγη,δλδ καθε χρονο,για εναν ψειρα ή χιλιομετροφαγο,μερα την αλλαγη,αργει η αντλια να πρεσαρει,οποτε εχουμε φθορες.....δλδ ΚΑΘΕ  πρωι,δεν εχει φθιρες το οχημα,αλλα εχει εκεινη την φορα που αλλαζεις τα λαδια....δεν κακο........και μετα ηρθαν οι μελισσες......

  • Like 1
Δημοσ.

Οποίος θέλει επώνυμα λάδια σε 4λιτρα και πάνω ας μου στείλει μήνυμα ή να δει την αγγελία μου 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 hours ago, loukasgr2 said:

 

Καταρχήν δε γράφω απλά για να διαφωνήσω. Η ιδιότητά μου δεν μου επιτρέπει κάτι τέτοιο.

 

Τα ίδια τα εργοστάσια δε συνιστούν τις συχνές αλλαγές λαδιών. Σε όλα τα μοντέρνα αυτοκίνητα, τα διαστήματα αλλαγής λαδιών έχουν αυξηθεί σημαντικά σε χρόνο και χιλιόμετρα.

 

Λες τα εργοστάσια με στρατιές διδακτορικών μηχανολόγων να μην ξέρουν και ξέρουμε εμείς καλύτερα από αυτούς;

 

Ο λόγος που δεν συνιστώνται οι συχνές αλλαγές λαδιών είναι ο εξής. Κάθε φορά που αλλάζεις λάδια, στο πρώτο μιζάρισμα, ο κινητήρας μέχρι να σηκώσει πίεση η αντλία λαδιού, γυρνάει πρακτικά χωρίς λίπανση.

 

Αυτό είναι το πιο καταστροφικό σενάριο λειτουργίας ενός κινητήρα. Συνεπώς ένας κινητήρας που υφίσταται πολύ συχνές αλλαγές λαδιών, συνεπαγόμενα υφίσταται πιο πολλές φορές αυτό το δυσμενές σενάριο για αυτόν.

Συνεπώς, το ιδανικό είναι χρήση της απολύτως καλύτερης ποιότητας λιπαντικού και όχι πιο συχνές αλλαγές από αυτές που ορίζει ο κατασκευαστής.

Τι σχεση εχει το γεγονος οτι καθε φορα που εκκινει ο κινητηρας μεχρι να ανεβει το λαδι απο το καρτερ να λιπανει ολη τη μηχανη χρειαζεται καποιος χρονος (λχ 15-20 λεπτα) και σε εκεινο το διαστημα δεν κανει να σκιζουμε το αμαξι σε ψηλες στροφες με τη συχνη αλλαγη λαδιων? Καμια απολυτως. Ειτε παλια λαδια εχεις μεσα ειτε νεα ο κινητηρας τα πρωτα 15-20 λεπτα μεχρι το λαδι να πιασει θερμοκρασια και να παει παντου δεν πρεπει να ζοριζουμε το μοτερ. Δεν εχει να κανει με τις συχνες ή οχι αλλαγες του λαδιου. Λχ τα VAG απο το 2011 και μετα ειχα στην MFD ξεχωριστη οθονη για τη θερμοκρασια λαδιου και σε ολα τα εξειδικευμενα VW forums Ελλαδα και εξωτερικο σου ελεγαν μην ανοιξεις το μοτερ πανω απο 3.000 στροφες και αποτομα, πριν η θερμοκρασια λαδιου πιασει 80 βαθμους. Δεν εχει να κανει με παλια ή νεα λαδια αυτο. Εχει να κανει με το αν ο κινητηρας προερχεται απο κρυα εκκινηση και αν εχουν προλαβει τα οποια λαδια εχει μεσα να ερθουν σε καταλληλη θερμοκρασια και να δημιουργησουν παντου το αναγκαιο προστατευτικο φιλμ, καθως επι πολλες ωρες λιμναζαν στο καρτερ με το αμαξι παρκαρισμενο.

Πιο μεγαλο ρολο σε αυτο που λες παιζει ο τυπος λαδιου. Αλλο να εχεις ενα 10-40 και να περιμενεις να παει παντου γρηγορα μετα απο κρυα εκκινηση που ειναι πιο παχυρευστο και αλλο να εχεις ενα 5-30. Ομοιως διαφορετικα θα αντιδρασει το 5-30 υστερα απο 1+ ωρα λειτουργιας σε κλιμα Ελλαδας το καλοκαιρι (θα γινει νεροζουμι) απο ενα 10-40 κ.ο.κ.

Ο βασικος λογος της παπατζας για τα long life λαδια και τις αλλαγες καθε 30.000 χλμ ή 2 χρονια είναι για να σου τα παιρνουν οι αντιπροσωπειες απο επισκευες και συνεργαζομενα λαδια. Λχ η VW συνεργαζοταν επι χρονια με την Castrol και χρεωνε στο σερβις τα λαδια 18+ ευρω το λιτρο οταν εβρισκες τα κλασεις ανωτερα Mobil 1 ESP Formula 5-30 στα 9 με 11 ευρω το λιτρο.

Οποιο σοβαρο μηχανικο και μηχανολογο ρωτησεις θα σου πει επουδενι μην αφησεις τα λαδια σου πανω απο 10.000 χλμ μεσα. Και δεν χρειαζεται να στο πει κιολας. Αν ελεγχεις περιοδικα τα λαδια και κανεις αυτα τα χλμ θα διαπιστωνεις απο το oil stick οτι τα λαδια εχουν γινει μαυρο κατραμι εναντι του ξαθνου ανοιχτου χρυσαφενιου χρωματος που ειχαν οταν μπηκαν αμεσως μετα την αλλαγη. Ας μαντεψουμε τι ειναι ολη αυτη η μαυριλα και μακα που κυκλοφορει μεσα στο λαδι απο επικαθησεις, ρινισματα κ.ο.κ. και αν θελουμε ολη αυτη τη σαπιλα να κυκλοφορει μεσα στο μοτερ καθως δεν μπορει ολο αυτο το πραγμα να το σταματησει το φιλτρο.

Ομοιως πολλοι λενε δεν χρειαζεται αλλαγη λαδιων προληπτικα μετα το στρωσιμο του αυτοκινητου. Υπαρχουν παρα πολλες ανεξαρτητες δοκιμες και ριβιουζ στο δικτυο ολα αυτα τα χρονια που μετα την αλλαγη λαδιων σε νεο αμαξι υστερα απο το ρονταρισμα και 2.000-3.000 χλμ τα λαδια ελεγχθηκαν σε χημειο και βρεθηκαν μεσα ρινισματα και αλλες εναποθεσεις. Δεν υπαρχει λογος ολα αυτα τα σκουπιδια απο την πρωτη παρθενα λειτουργια του μοτερ να κυκλοφορουν μεσα για αλλες 7.000-10.000 χλμ ή long life μεχρι τα 30.000.

Φυσικα στο τελος της ημερας ο καθενας κανει οτι πιστευει και κρινει καλυτερο για το οχημα του και τα λαδια ειναι μονο μια παραμετρος αυτου.

Το ιδιο ισχυει και για τα λαδια ψυκτικου κυκλωματος που σχεδον κανενας δεν τα αλλαζει ποτέ. Οπως και πολλοι πριν τα ιδιωτικα ΚΤΕΟ λαδωναν το δημοσιο ΚΤΕΟ για να τους δωσει το σηματακι χωρις να ελεγχθουν. Ή κρατανε τα λαστιχα 6-7-8+ χρονια γιατι δεν εχουν λεει χλμ αλλα τα λαστιχα εχουν καει απο τον ηλιο και τις εξωτερικες συνθηκες ειδικα αν ειναι παρκαρισμενο εξω (και τα λαστιχα ειναι το α και ω της ενεργητικης ασφαλειας). Κ.ο.κ.

Επεξ/σία από Sebu
  • Like 3
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...