Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
7 ώρες πριν, jimsomebody είπε

Το dexos είναι απαιτούμενη προδιαγραφή (ομάδα αυτών βασικά) της Όπελ και διαφέρει από αυτές του βαγκ, κάτι δεν θυμάσαι καλά?

Ναι πάει καιρός, η το γκρουπ θυμάμαι λάθος η την προδιαγραφή.

  • Απαντ. 53
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.
3 hours ago, teo_3 said:

Συγγνώμη, το συγκεκριμένο 5w30 δεν είχε ως αρχικής τοποθέτησης λάδι ? Αν ναι, γιατί να πας σε ένα 10w40 πόσο ακόμα χειρότερα σε 15w40 ? Σου έκαιγε αβέρτα ?

10w40 εχει εργοστασιακο και βαζω 15w40 :) 

  • Like 1
Δημοσ.
8 minutes ago, Lewnidas1995 said:

10w40 εχει εργοστασιακο και βαζω 15w40 :) 

Οκ, συνήθως με 5ρια τα δίνουν αρχική, πχ, 5w40, αρχική τοποθέτηση με 10w40 μου κάνει εντύπωση. 
Πάντως κανόνας είναι αν δεν καίει λάδι στο ιξώδες που χρησιμοποιείς, δεν αλλάζεις, πχ απο 5w40 δεν πας 10/15w40. Τζάμπα το ζορίζεις, χάνεις σε απόδοση, κατανάλωση. Αλλά και κουμάντο στην τσέπη του κάνει ο καθένας.

Δημοσ.
11 minutes ago, teo_3 said:

Οκ, συνήθως με 5ρια τα δίνουν αρχική, πχ, 5w40, αρχική τοποθέτηση με 10w40 μου κάνει εντύπωση. 
Πάντως κανόνας είναι αν δεν καίει λάδι στο ιξώδες που χρησιμοποιείς, δεν αλλάζεις, πχ απο 5w40 δεν πας 10/15w40. Τζάμπα το ζορίζεις, χάνεις σε απόδοση, κατανάλωση. Αλλά και κουμάντο στην τσέπη του κάνει ο καθένας.

καιει λαδι και μαλιστα πολυ δυστηχως. Εγινε επισκευη πριν 100χιλ οπου και εκαιγε πολυ περισσοτερο αλλα παλι τα ιδια

  • Like 1
Δημοσ.

Μια χαρά λάδια για παλαιούς κινητήρες, ειδικά αν σας καίει λάδια κιόλας. Ο πατέρας μου που έχει ένα χρέπι lanos το οποιο το εχει μονο για δουλεια 40χλμ καθε μερα, βαζει αυτα του λιντλ(10-40,οχι 15-40) εδω και καμποσα χρονια. Αλλαγη καθε χρονο.

Προσωπικα δεν θα τα εβαζα στο δικο μου αμαξι.  Καπου ειχα διαβασει οτι ειναι λαδια Pennasol.

Δημοσ.
6 ώρες πριν, loukasgr2 είπε

 

Καταρχήν δε γράφω απλά για να διαφωνήσω. Η ιδιότητά μου δεν μου επιτρέπει κάτι τέτοιο.

 

Τα ίδια τα εργοστάσια δε συνιστούν τις συχνές αλλαγές λαδιών. Σε όλα τα μοντέρνα αυτοκίνητα, τα διαστήματα αλλαγής λαδιών έχουν αυξηθεί σημαντικά σε χρόνο και χιλιόμετρα.

 

Λες τα εργοστάσια με στρατιές διδακτορικών μηχανολόγων να μην ξέρουν και ξέρουμε εμείς καλύτερα από αυτούς;

 

Ο λόγος που δεν συνιστώνται οι συχνές αλλαγές λαδιών είναι ο εξής. Κάθε φορά που αλλάζεις λάδια, στο πρώτο μιζάρισμα, ο κινητήρας μέχρι να σηκώσει πίεση η αντλία λαδιού, γυρνάει πρακτικά χωρίς λίπανση.

 

Αυτό είναι το πιο καταστροφικό σενάριο λειτουργίας ενός κινητήρα. Συνεπώς ένας κινητήρας που υφίσταται πολύ συχνές αλλαγές λαδιών, συνεπαγόμενα υφίσταται πιο πολλές φορές αυτό το δυσμενές σενάριο για αυτόν.

Συνεπώς, το ιδανικό είναι χρήση της απολύτως καλύτερης ποιότητας λιπαντικού και όχι πιο συχνές αλλαγές από αυτές που ορίζει ο κατασκευαστής.

Το ιδανικό μπορεί να είναι όπως τα λες. Αλλά πρέπει να είσαι και εντός θέματος. Όσοι σκέφτονται να αγοράσουν 5λιτρα με 15 ευρώ είναι πιθανότατα άτομα που αλλάζουν λάδι κάθε 25.000χμ και άμα...

Όσοι έχουν ένα ακριβό αυτοκίνητο που συντηρούν επιμελώς προφανώς και θα αγοράσουν ένα καλύτερο λάδι.

Άρα όλα αυτά που γράφεις για ιδανικά δεν έχουν καμία σχέση με το θέμα.

Το ερώτημα εδώ είναι περισσότερο, αλλάζω κάθε χρόνο με το λάδι από τα lidl ή κάθε 2-3 χρόνια με ένα λάδι λίγο καλύτερο...

Δημοσ.

Το θέμα μας είναι η προσφορά, όποιος δεν ενδιαφέρεται ας μην το αγοράσει!

Υπάρχουν άλλα φόρουμ αυτοκινήτου.

  • Like 4
Δημοσ.

Γράφτηκαν πολλά.. αλλά το 15λεπτο 20λεπτο που δεν λιπαίνεται επαρκώς ο κινητήρας μετά από "κρύα" εκκίνηση είναι εντελώς over the top. Αν ήταν έτσι, ούτε 50000 χλμ δεν θα έβγαζαν τα μοτέρ, ειδικά στη Σκανδιναβία, Καναδά, Σιβηρία κλπ κλπ.. Είπαμε να γράφουμε, αλλά ώπα..

  • Like 1
  • Το θέμα έχει κλειδωθεί
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...