MikhailBakurin Δημοσ. Τετάρτη στις 12:12 πμ Δημοσ. Τετάρτη στις 12:12 πμ Πάντως το αέριο στην Αθήνα πλέον έχει τιμή στο 0.82 περίπου. Και η βενζίνη παραμένει στο 1,65, οπότε έχουμε ακριβώς διπλή τιμή. Μην αρχίσετε τα ''εγώ βρίσκω με 0.75 το αέριο / 0.90, ή τη βενζίνη 1.50 ή 1.90''. Μπείτε στο φιούελ τζιαρ και δείτε τις τιμές ως έχουν ΤΩΡΑ. Προσωπικά, αν δεν έψαχνα αυτόματο πόλης, θα είχα ήδη πάρει sandero stepway / clio lpg ΠΡΟΧΘΕΣ, όχι χθες. 1
basilis_k6 Δημοσ. Τετάρτη στις 12:24 πμ Δημοσ. Τετάρτη στις 12:24 πμ 8 λεπτά πριν, MikhailBakurin είπε Πάντως το αέριο στην Αθήνα πλέον έχει τιμή στο 0.82 περίπου. Και η βενζίνη παραμένει στο 1,65, οπότε έχουμε ακριβώς διπλή τιμή. Μην αρχίσετε τα ''εγώ βρίσκω με 0.75 το αέριο / 0.90, ή τη βενζίνη 1.50 ή 1.90''. Μπείτε στο φιούελ τζιαρ και δείτε τις τιμές ως έχουν ΤΩΡΑ. Προσωπικά, αν δεν έψαχνα αυτόματο πόλης, θα είχα ήδη πάρει sandero stepway / clio lpg ΠΡΟΧΘΕΣ, όχι χθες. εχω εναν που καθε πεμπτη βαζει το αεριο κατω απο 80, μερικες φορες και κατω απο 70. βεβαια καποιες πεμπτες που παω μου λεει ο πακι εφυγε το αφεντικο και το ξεχασε οτι ειναι πεμπτη και δεν αλλαξε τιμη 😜 βενζινη αμα βρεις με 1,65 γεμιζεις ντεποζιτο χαλαρα. μονο μια εποχη θυμαμαι που το αεριο αγγιξε την μιση τιμη της βενζινης οταν εφτασε 90+ λεπτα. 9 λεπτά πριν, gbouros είπε ford fiesta του 2005 και δεν είναι 14lt 11lt ανά 100km καίει στην πόλη αλλά θέλει και 20€ βενζίνη κάθε περίπου 900km st ειναι ή τρως συνεχεια κινηση. εντυπωσιακο νουμερο. 12 βλέπω στην κινηση με το octavia 200hp 1
fabiawrc Δημοσ. Τετάρτη στις 07:46 πμ Δημοσ. Τετάρτη στις 07:46 πμ Dinos τι αμαξι εχεις και με τι καυσιμο?
gbouros Δημοσ. Τετάρτη στις 08:22 πμ Δημοσ. Τετάρτη στις 08:22 πμ 7 hours ago, basilis_k6 said: st ειναι ή τρως συνεχεια κινηση. εντυπωσιακο νουμερο. 12 βλέπω στην κινηση με το octavia 200hp Κίνηση αδελφέ. Συνήθως κινούμαι σε ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ/ΑΙΓΑΛΕΩ/ΚΟΛΩΝΟ/ΚΕΝΤΡΟ/ΤΑΥΡΟ/ΚΑΛΛΙΘΕΑ και τα μποτιλιαρίσματα είναι πολύ συχνά. 2 1
dith Δημοσ. χθες στις 02:10 πμ Δημοσ. χθες στις 02:10 πμ Σε αμάξι 15ετίας το ανέβαλα διαρκώς για ολα τα αρνητικά που γράφτηκαν, μέχρι που το μετέτρεψα σε διπλού καυσίμου περσι γιατί συνειδητοποίησα οτι σκεφτόμουν πολλές φορές το κόστος και περιόριζα μετακινήσεις αναψυχής. Δεν είμαι fanboy, έψαχνα να βρω αρνητικά καθώς η συγκεκριμένη μετατροπή θα ήταν "οδηγός" για το αν αξίζει για τα άλλα αμάξια του κύκλου μου. Στις 15.000χλμ που έχω κάνει, με μέσο όρο τιμής αερίου τα 0,84 (βάζω απο ακριβά αποτι φαίνεται) και μέσο όρο τιμής βενζίνης 1,87 (στατιστικά βγαλμένα την ίδια περίοδο απο τακτικό ανεφοδιασμό μοτοσυκλέτας), τα υπολογισμένα κέρδη είναι στα περίπου 850€. Έχω αποσβέσει την εγκατάσταση πρακτικά Οι καταναλώσεις όπως οδηγώ το συγκεκριμένο αμάξι, και όπως ρυθμίστηκε, ειναι 7,2λτ/100 αέριο + 0,85λτ/100 βενζίνη. Λίγο πάνω απο 7 κατανάλωνε και σε βενζίνη - δεν γίνεται να αυξηθεί η έγχυση αερίου κατά 30% για καλύτερη απόδοση, όπως έχει αναφερθεί, γιατί κάτι τέτοιο προϋποθέτει επεμβάσεις (π.χ. μεταβλητή προπορεία σπινθήρα) που δεν παίζουν σε απλές μετατροπές με στόχο την οικονομία. Σε μετριοπαθή προβολή βάθους 5ετίας, με 15.000χλμ ετήσια, υπολογίζοντας μέσα το κόστος εγκατάστασης, το κέρδος είναι σχεδόν 3500€ (μαζί με σερβις, αναλώσιμα, ποσοστό αναπλήρωσης κόστους αλλαγής δεξαμενής, και ό,τι άλλη λεπτομέρεια δε μπορεί να φανταστεί ο πιο φανατικός επικριτής). Ακόμα κι αν στο διάστημα της 5ετίας καταστραφεί ο κινητήρας μου, δίνω το 1/4 αυτού του κέρδους να τον κάνω καινούριο και να πάω πολλαπλάσια των 5 (αν δε λιώσουν τα πλαστικά του πρώτα). Αν κάποιος μπορεί να ζήσει με μερικά αβολα αρνητικά που αναφέρθηκαν (πχ ρεζερβα, πλοια, υπογεια), και φροντίσει να πάει σε σωστό επαγγελματία, εγώ λέω ναι και κακώς δε το έκανα νωρίτερα. Το κυριότερο κίνητρο για εμένα δεν είναι μόνο το τι μένει σε χρήματα, αλλά κυρίως το πόσο % παραπάνω μπορώ πλέον να εκμεταλλευτώ ένα asset μου χωρίς μιζέρια Είναι καλή λύση το LPG στο ελλάντα, και μακροπρόθεσμα, μιας και δυστυχώς δεν έχουμε όλοι γκαράζ για φόρτιση ηλεκτρικου - ακόμα κι αν κάποιος μας δώριζε τα 30 χιλιάρικα για την αγορά του 4
Ntinaras Δημοσ. πριν από 16 ώρες Δημοσ. πριν από 16 ώρες (επεξεργασμένο) Στις 9/5/2025 στις 10:57 ΜΜ, NT1G είπε Και το φυσικό αέριο έχει περίπου 130 ή κάτι τέτοιο, αλλά οι ατμοσφαιρικοί κινητήρες φ.α. έχουν μειωμένη ισχύ. Στις 9/5/2025 στις 10:09 ΜΜ, NiKoSmile είπε Η απλή αμόλυβδη βενζίνη έχει 95 οκτάνια και η premium 98-100 οκτάνια, το αέριο κίνησης (LPG) έχει συνήθως αριθμό οκτανίων περίπου 104 έως 112. Δεν χάνεις απόδοση... Τα οκτανια δεν ειναι μοναδα μετρησης ενεργειας, αλλα αντικροτικοτητας. Οποτε αστοχο. Επεξ/σία πριν από 16 ώρες από Ntinaras
NT1G Δημοσ. πριν από 15 ώρες Δημοσ. πριν από 15 ώρες 4 λεπτά πριν, Ntinaras είπε Τα οκτανια δεν ειναι μοναδα μετρησης ενεργειας, αλλα αντικροτικοτητας. Οποτε αστοχο. το ξερω. η αναφορα ήταν οτι το μεγαλυτερο νουμερο δεν σημαινει και μεγαλυτερη ή ιδια απόδοση που λεει
NiKoSmile Δημοσ. πριν από 12 ώρες Δημοσ. πριν από 12 ώρες (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, Ntinaras είπε Τα οκτανια δεν ειναι μοναδα μετρησης ενεργειας, αλλα αντικροτικοτητας. Οποτε αστοχο. Τα οκτάνια είναι αντικροτικότητα; Κάτσε να πάρω το LPG μου πίσω, νόμιζα έχει περισσότερη πρωτεΐνη. 🙄. Αλλά εσύ που το ξέρεις, πες μου: με χαμηλά οκτάνια και turbo, τι γίνεται χωρίς αντικροτικότητα; Να βάλω… πετρέλαιο φωτιστικό ή θα τρυπήσει το πιστόνι; 😏 Επεξ/σία πριν από 12 ώρες από NiKoSmile
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα