Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
25 λεπτά πριν, Babis_allos είπε

Κάθε φορά που οδηγώ Ελλάδα απορώ πόσο δύσκολο είναι να ακολουθήσουμε τον κλασσικό κανόνα που ακολουθούν σε άλλες χώρες. Αν δεν προσπερνάς κάποιον, δεξιά λορίδα. Αν προσπερνάς κάποιον στην δεξιά λορίδα, μεσαία λορίδα. Αν προσπερνάς κάποιον στην μεσαία λορίδα, αριστερή λορίδα. Όταν προσπεράσεις, πας ξανά στην προηγούμενη λορίδα. 

Τόσο απλό, τόσο εύκολο, αλλά εδώ ζούγκλα. Οι δεξιά προσπερνούν τους μεσαίους οι αριστερά πάνε με 80χμ στον αυτοκινητόδρομο κλπ. 

Εντωμεταξύ όταν πριν χρόνια ξεκίνησε το μετρό στην Αθήνα, έγιναν του κόσμου οι συζητήσεις/διαφωνίες/φωνές για το που πρέπει να στέκεται στις κυλιόμενες σκάλες αυτός που είναι ακίνητος. Ατάκες του στυλ "μα καλά, θα γίνει κάτι αν περιμένεις 30 δευτερόλεπτα;", "αυτό μας έλειπε, να έχουμε κοκ και στο περπάτημα", " και τι θα μου κάνεις που κάθομαι αριστερά, θα μου πάρεις τις πινακίδες;" και διάφορα τέτοια γραφικά.

Κάτι όμως η ενημέρωση, κάτι το κράξιμο, κάτι υπάλληλοι που στέκονταν και έλεγαν "στέκεστε δεξιά" τελικά το μάθαμε και πλέον μπορείς να δεις νορμάλ (κάποιοι θα την πούνε και "ευρωπαϊκή" :P) συμπεριφορά στο κομμάτι αυτό. Άρα μπορούμε να μάθουμε αρκεί βέβαια "κάποιος" να ασχοληθεί/πιέσει για την σωστή εφαρμογή.

Επεξ/σία από haris_216
  • Like 1
  • Απαντ. 169
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
52 λεπτά πριν, tutuyo είπε

Καμερες παντου, μπουγιουρντι της  παραβασης, γεια σας, οπως στο εξωτερικο, χωρις ΚΑΜΙΑ δυνατοτητα αμφισβητησης

ειναι η μονη λυση σε μια χωρα χωρις καμια οδηγικη παιδεια

ολα τα υπολοιπα ειναι ημιμετρα. Ο φοβος φυλαει τα ερμα

Γνωρίζοντας πως είναι το ελληνικό κράτος πιστευω πως αντι να βάλει κάμερες για κόκκινα π.χ., θα έβαζε πιο εύκολα κάμερα στη Συγγρού ρίχνοντας το όριο στα 30 απλά για να κόψει πρόστιμα. Γιατί ο έλεγχος του ΚΟΚ γίνεται με εισπρακτικά κριτήρια και όχι για να διασφαλίσει την οδηγική ασφάλεια: τόσα χρόνια στηνουν μπλόκα για ταχυτητα στους αυτοκινητόδρομους (που αντικειμενικά είναι το ασφαλέστερο είδος δρόμου), μπας και πιασουν κανεναν να πάει με 150 αντι για 120 ενώ σε όλες τις διασταυρώσεις στην Αθηνα περνανε 4-5 αμάξια με κόκκινο ακόμα και μπροστά στην αστυνομία. 

  • Like 9
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, Nabuko είπε

 

Ετσι αν εχω κατεβασει 1 μπουκαλα ετσι κανω φυσσαω στο χερι μου και μυριζω την αναπνοη μου, οκευ λεω φευγουμαι, παρανοικα πραγματα.

Περα απο την πλακα εχω κανει πολλες δοκιμες να δω ποσο με επηρεαζει το αλκοολ, η αληθεια ειναι οτι εχω ευαισθητο στομαχι οποτε ξεκιναω να ζαλιζομαι πολυ πριν γινω επικινδυνος οποτε και προφανως δεν μπορω να οδηγησω με τετοια ζαλαδα, στο οριο παντως (του γαστρικου ιλίγγου) δεν μπορουσα να παρατηρησω καμια οδηγητικη διαφορα, απο νηφαλιος, θα το παρομοιαζα με πολυ κουραση μελωνει η οδηγηση σου.

Υ.Γ. οι δοκιμες εγιναν σε ασφαλη χωρο και δεν πινω γενικοτερα, εγινε μονο για proof of concept

10 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

νωρίζοντας πως είναι το ελληνικό κράτος πιστευω πως αντι να βάλει κάμερες για κόκκινα π.χ.

παλια στο MATLAB υπηρχαν οι συναρτησεις ezplot, η κυβερνηση διατηρει τις συναρτησεις ezmoney

11 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

Συγγρού ρίχνοντας το όριο στα 30 απλά για να κόψει πρόστιμα

μα φυσικα διοτι δεν θελει να μην υπαρχουν παραβατες διοτι χωρις παραβατες = εσοδα οποτε πολυ απλα τους αφηνεις να υπαρχουν για να βγαινει το κασσερι

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Περα απο την πλακα εχω κανει πολλες δοκιμες να δω ποσο με επηρεαζει το αλκοολ, η αληθεια ειναι οτι εχω ευαισθητο στομαχι οποτε ξεκιναω να ζαλιζομαι πολυ πριν γινω επικινδυνος οποτε και προφανως δεν μπορω να οδηγησω με τετοια ζαλαδα, στο οριο παντως (του γαστρικου ιλίγγου) δεν μπορουσα να παρατηρησω καμια οδηγητικη διαφορα, απο νηφαλιος, θα το παρομοιαζα με πολυ κουραση μελωνει η οδηγηση σου.

Δεν είναι μόνο το αλκοόλ. Το να οδηγείς άυπνος είναι το ίδιο επικίνδυνο σαν να οδηγείς μεθυσμένος. 

Μελέτη της Ford

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

σημαντικο ειναι και τα ορια ταχυτητας που υπαρχουν:

ειναι εντελως ακυρα και δεν εχουν καμμια σχεση με τη πραγματικοτητα: περιοχες που επρεπε να ειναι 30 εχουν βαλει οριο 50

αντιστοιχα βγανεις εκτος πολης με ερημιες και ευθειες και το οριο ειναι 50 ενω θα επρεπε να ειναι 70 κτλ

Παγκοσμια πατεντα: πας με 50 μετα απο 300μ γινεται 30 μετα απο αλλα 400 γινεται 70 κτλ

Θυμαμαι χαρακτηριστικα που ειχε ερθει μια ομαδα απο Βρυξελλες (ειδικοι στην οδικη ασφαλεια) πριν καμμια δεκαετια και ξεκινησαν απο το κεντρο θεσσαλονικης για κεντρο αθηνας ακολουθοντας τα ορια. Αν εξαιρεσουμε το αυτοκινητοδρομο ανεφεραν οτι επρεπε να αλλαξουν ΟΛΑ!

επισης αν θυμαμαι ενας youtuber ελληνας εκανε το ιδιο και μαλιστα απο παλια εθνικη και καποια στιγμη τα παρατησε!! γιατι τον κουρασε χαρακτηριστικα ετσι ενω ειχε πει οτι κινδυνεψε (απλως ακολουθωντας τα ορια στις ταμπελες!)

Δεν ειναι τυχαιο οτι σε δημοσκοπηση, οι ελληνες οδηγοι δε πολυεμπιστευονται τα ορια ταχυτητας και δε τα τηρουν

Επεξ/σία από vamvakoolas
  • Haha 1
Δημοσ.

Αν πας Αθήνα-Θεσσαλονίκη, τα όρια παίζει να αλλάζουν 20 φορές. Και όντως προφανώς συμβαίνει και αλλού, αλλά υπάρχει σοβαρός λόγος, όταν ενώνονται δύο αυτοκινητόδρομοι, όταν περνάει ο δρόμος μέσα απο κατοικημένη περιοχή που μπλέκεται με την κίνηση της πόλης κλπ. Εδώ έχεις 130 και λιγο πριν το πάρκινγκ έχει 110. Λες και αυτο θα αυξησει την ασφάλεια. Φυσικά είναι μια καταπληκτική ευκαιρία για μπλόκο βεβαια για οσους πάνε 130-140 να τους γράψουν καθώς το οριο ειναι 110 σε εκεινο ακριβώς το σημείο

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

μα τα ορια ταχυτητας στη χωρα μας εχουν μπει πριν δεκαετιες ή (συνηθως) με το που γινεται νεος δρομος ή τροποιηση αυτου.

Δεν ειναι σπανιο (ολοι το εχουμε δει) εργολαβος που εκανε εργα μεσα σε πολη να εχει βαλει συμανση για 30 χλμ να τελειωσουν τα εργα και να μην εχει παει κανεις να βγαλει τις ταμπελες με τα (προσωρινα) ορια! Δεν ειναι σπανιο να βαλεις μεγαλο οριο σε λεωφορο που οταν εγινε γυρω ηταν χωραφια και μετα απο 10 χρονια ειναι...κωμοπολη χωρις καποιος να ασχοληθει να το αλλαξει!

Αλλα και η αστυνομια κανει π.χ μπλοκα στο αεροδρομιο Αθηνα που απο 110 χλμ σε 300-400 μ (μετρημενα) πρεπει να πας στα 70!!! που προφανως σχεδον ολοι παρανομουν και εξω απο σχολεια που το οριο ειναι 30 (ιδιως σε δημοτικα) εγω ποτε δεν εχω δει μπλοκα ή καμερες!

Τα λενε και οι δημοσιγραφοι αυτοκινητου αλλα...

 

Τα όρια ταχύτητας, η αυστηρότητα και ο σεβασμός

https://www.zougla.gr/automoto/reportaz-apopsis/ta-oria-taxititas-i-afstirotata-ke-o-sevasmos/

Όρια ταχύτητας: Δίνει κανείς σημασία στην Ελλάδα;

https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Oria-taxythtas-Dinei-kaneis-shmasia_221044.asp

Επεξ/σία από vamvakoolas
Δημοσ.
On 13/05/2025 at 12:00, 11osmikrosmhtsos said:

Δεν θέλω κάμερες για δύο πολύ συγκεκριμένους λόγους:

  1. Ποιος θα τις ρυθμίσει και με ποια κριτήρια θα βεβαιώνουν την παράβαση; Αν δεν υπάρχει απόλυτη διαφάνεια και ακρίβεια στη ρύθμιση, τότε ανοίγει η πόρτα για αυθαίρετες ή εσφαλμένες καταγραφές.

  2. Τι εγγυάται ότι δεν θα χρησιμοποιηθούν για γεωεντοπισμό (geolocation); Σε μια εποχή που η ιδιωτικότητα συνεχώς περιορίζεται, πώς μπορώ να είμαι βέβαιος ότι δεν θα καταγράφουν πού κινούμαι και πότε;

Δεν ενδιαφερει κανεναν που κινησε και τι κανεις, με νοιαζει να πιασει αυτον που θα περασει με κοκκινο και θα σκοτωσει το παιδι μου και μετά θα φυγει. Ελεος πια ακομα μιλαμε για το αν πρεπει να μπουν καμερες.

3 hours ago, 11osmikrosmhtsos said:

τον ρουφιανο δεν τον αγαπαει ουτε ο θεος

επισης αμαν με αυτο το καταλοιπο της Χουντας, δωστε δικαιωμα στο να στιελω απο την dashcam τον αλλον που περασε με κοκκινο και κοντεψε να πεσει πανω μου, να στιελεις Photo το αυτοκινητο που εχει παρκάρει στην ραμπα. 

  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ.
2 hours ago, vamvakoolas said:

 

Δεν ειναι τυχαιο οτι σε δημοσκοπηση, οι ελληνες οδηγοι δε πολυεμπιστευονται τα ορια ταχυτητας και δε τα τηρουν

Δεν ειναι μονο ελληνικο φαινομενο. Αν τυχει και οδηγησεις στην γειτονικη Ιταλια ειναι ακριβως η ιδια συμπεριφορα

Τα ορια απλα υπαρχουν

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, tutuyo είπε

Τα ορια απλα υπαρχουν

Αρα ειναι λαθος, σα τους νομους λειτουργουν μονο γιατι υπαρχει εμπιστοσυνη στους θεσμους, αν κανενας δεν πιστευει οτι υπαρχει νομος τοτε δεν υπαρχει νομος

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
41 minutes ago, tutuyo said:

Δεν ειναι μονο ελληνικο φαινομενο. Αν τυχει και οδηγησεις στην γειτονικη Ιταλια ειναι ακριβως η ιδια συμπεριφορα

Τα ορια απλα υπαρχουν

εμενα δε με ενδιαφερει τι κανουν στην Ιταλια ή στο Μαροκο: εγω οδηγω εδω.

Αν δε μεταβιβασουν την οριοθετηση απο τη τροχαια σε καποιο π.χ τοπικο οργανο (Δημος/Περιφερεια) που ξερει τη περιοχη και ας απλως εγκρινει η τροχαια δε θα αλλαξει τιποτα.

αποσο ξερω η ΕΕ εστειλε οδηγια για 30 χλμ στη πολη δυσκολο ειναι αυτο;

https://www.europeandatajournalism.eu/cp_data_news/none-of-the-european-cities-that-lowered-the-speed-limit-to-30-km-h-regrets-it/

Επεξ/σία από vamvakoolas
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 ώρες πριν, SabotazNic είπε

Παντως βορεια Ελλαδα εχω κατι μηνες, αν οχι χρονο, να δω μπλοκο με ρανταρ/για αλκοτεστ, ακομα και σε γνωστες διασταυρωσεις που ξερουμε και κοβουμε ταχυτητα

αν πας χαλκιδικη μεχρι το μεσημερι καθημερινη η' σ/κ απογευμα θα βρεις πολλα και εξω και μεσα στα ποδια.

17 ώρες πριν, Black Demis είπε


να μην κρύβομαι πίσω από το δάχτυλο.... ενας λόγος που γυρισα απο άλλη χωρα που ζούσα ήταν αυτός.... το ότι στην ελλαδα δεν υπάρχει καποιος έλεγχος στα περισσότερα πράγματα και μπορώ να κάνω ότι γουσταρω όπου γουσταρω (και δεν ειμαι μόνος που ηρθε για αυτόν τον λογο)

ναι ρε συ ,η απειθαρχια εδω ειναι παραδεισος.αστο, εξω εχουν παει στο αλλο ακρο,ρομποτ και τρελλα.το ενδιαμεσο θα ηταν να υπαρχει κοινη λογικη ,κυριως με τα ορια..

6 ώρες πριν, The_Judas είπε

 

Επίσης όλοι φοβούνται το πολιτικό κόστος. Αν μπουν τώρα τα 3εκ πρόστιμα για τα αυτοκίνητα ΚΤΕΟ (που ακούγονται εδώ και χρόνια) θα πέσει η κυβέρνηση.

 

σωστο!

5 ώρες πριν, tutuyo είπε

Καμερες παντου, μπουγιουρντι της  παραβασης, γεια σας, οπως στο εξωτερικο, χωρις ΚΑΜΙΑ δυνατοτητα αμφισβητησης

ειναι η μονη λυση σε μια χωρα χωρις καμια οδηγικη παιδεια

ολα τα υπολοιπα ειναι ημιμετρα. Ο φοβος φυλαει τα ερμα

ειπες την μαγικη λεξη που δινει την λυση πριν αναφερεις την κακη για μενα προταση σου.οι καμερες καλες ειναι αλλα οταν υπαρχει σωστη διαχειριση και μπορεις να ελεγξεις την αληθεια της.οχι μονομερης εξεταση.αλλιως χανεις το δικαιωμα της ελευθεριας και της αμφισβητησης της ενοχης

4 ώρες πριν, haris_216 είπε

Εντωμεταξύ όταν πριν χρόνια ξεκίνησε το μετρό στην Αθήνα, έγιναν του κόσμου οι συζητήσεις/διαφωνίες/φωνές για το που πρέπει να στέκεται στις κυλιόμενες σκάλες αυτός που είναι ακίνητος. Ατάκες του στυλ "μα καλά, θα γίνει κάτι αν περιμένεις 30 δευτερόλεπτα;", "αυτό μας έλειπε, να έχουμε κοκ και στο περπάτημα", " και τι θα μου κάνεις που κάθομαι αριστερά, θα μου πάρεις τις πινακίδες;" και διάφορα τέτοια γραφικά.

Κάτι όμως η ενημέρωση, κάτι το κράξιμο, κάτι υπάλληλοι που στέκονταν και έλεγαν "στέκεστε δεξιά" τελικά το μάθαμε και πλέον μπορείς να δεις νορμάλ (κάποιοι θα την πούνε και "ευρωπαϊκή" :P) συμπεριφορά στο κομμάτι αυτό. Άρα μπορούμε να μάθουμε αρκεί βέβαια "κάποιος" να ασχοληθεί/πιέσει για την σωστή εφαρμογή.

στην σαλονικα το κανουν αυτο.εν τω μεταξυ δεν μπορω να εξηγησω γιατι ενω υπαρχουν και σκαλοπατια-σκαλες νορμαλ  διπλα,θελουν να παρουν τις κυλιομενες και να κατεβαινουν οπως τις κανονικες.

το ολο θεμα με την αυτοκινηση ξεκιναει απο το κακο συστημα εκπαιδευσης που ειναι αντιγραφο της γενικης παιδειας του κρατους.να παρω το διπλωμα-πτυχιο να δειξω οτι ξερω.ολα τα αλλα επονται.

1 ώρα πριν, ProponitisTouKanape είπε

Αν πας Αθήνα-Θεσσαλονίκη, τα όρια παίζει να αλλάζουν 20 φορές. Και όντως προφανώς συμβαίνει και αλλού, αλλά υπάρχει σοβαρός λόγος, όταν ενώνονται δύο αυτοκινητόδρομοι, όταν περνάει ο δρόμος μέσα απο κατοικημένη περιοχή που μπλέκεται με την κίνηση της πόλης κλπ. Εδώ έχεις 130 και λιγο πριν το πάρκινγκ έχει 110. Λες και αυτο θα αυξησει την ασφάλεια. Φυσικά είναι μια καταπληκτική ευκαιρία για μπλόκο βεβαια για οσους πάνε 130-140 να τους γράψουν καθώς το οριο ειναι 110 σε εκεινο ακριβώς το σημείο

ακριβως γιαυτο υπαρχουν τετοια ορια.αλλα και νεα ορια που μπαινουν ειναι παλι στην ιδια νοοτροπια,πιστευουν οτι 10-20 πιο κατω ειναι πιο ασφαλεια αλλα δεν το κανουν γιαυτο.

40 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Αρα ειναι λαθος, σα τους νομους λειτουργουν μονο γιατι υπαρχει εμπιστοσυνη στους θεσμους, αν κανενας δεν πιστευει οτι υπαρχει νομος τοτε δεν υπαρχει νομος

οι νομοι ειναι για τους νομιμους😂

4 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

δεξια εχει γουβες μεσαια λωριδα με το οριο και εισαι αρχοντας

α-ι ρε,στην μεσαια μονο οι κυριες οδηγουν με ταχυτητα τερμα δεξιας λωριδας,κατω του οριου,βασικα δεν ξερουν το οριο αμα τις ρωτησεις

53 λεπτά πριν, tutuyo είπε

Δεν ειναι μονο ελληνικο φαινομενο. Αν τυχει και οδηγησεις στην γειτονικη Ιταλια ειναι ακριβως η ιδια συμπεριφορα

Τα ορια απλα υπαρχουν

στην  ιταλια εχουν αυτοκινηστικη κουλτουρα.σταματησε εναν γνωστο μου με ξενες πινακιδες στην στην αουτοστραντα με μια αλφα ρομεο αυτος.τους ρωταει γιατι με σταματησατε,πηγαινα αργα τι εκανα? λεει ο καραμπινιερι..

we were just checking,,,, its cuore sportino go faster!

καγκελο ο φιλος!

 

Επεξ/σία από mike15
Δημοσ.
48 minutes ago, mike15 said:

αν πας χαλκιδικη μεχρι το μεσημερι καθημερινη η' σ/κ απογευμα θα βρεις πολλα και εξω και μεσα στα ποδια.

ναι ρε συ ,η απειθαρχια εδω ειναι παραδεισος.αστο, εξω εχουν παει στο αλλο ακρο,ρομποτ και τρελλα.το ενδιαμεσο θα ηταν να υπαρχει κοινη λογικη ,κυριως με τα ορια..

σωστο!

ειπες την μαγικη λεξη που δινει την λυση πριν αναφερεις την κακη για μενα προταση σου.οι καμερες καλες ειναι αλλα οταν υπαρχει σωστη διαχειριση και μπορεις να ελεγξεις την αληθεια της.οχι μονομερης εξεταση.αλλιως χανεις το δικαιωμα της ελευθεριας και της αμφισβητησης της ενοχης

στην σαλονικα το κανουν αυτο.εν τω μεταξυ δεν μπορω να εξηγησω γιατι ενω υπαρχουν και σκαλοπατια-σκαλες νορμαλ  διπλα,θελουν να παρουν τις κυλιομενες και να κατεβαινουν οπως τις κανονικες.

το ολο θεμα με την αυτοκινηση ξεκιναει απο το κακο συστημα εκπαιδευσης που ειναι αντιγραφο της γενικης παιδειας του κρατους.να παρω το διπλωμα-πτυχιο να δειξω οτι ξερω.ολα τα αλλα επονται.

ακριβως γιαυτο υπαρχουν τετοια ορια.αλλα και νεα ορια που μπαινουν ειναι παλι στην ιδια νοοτροπια,πιστευουν οτι 10-20 πιο κατω ειναι πιο ασφαλεια αλλα δεν το κανουν γιαυτο.

οι νομοι ειναι για τους νομιμους😂

α-ι ρε,στην μεσαια μονο οι κυριες οδηγουν με ταχυτητα τερμα δεξιας λωριδας,κατω του οριου,βασικα δεν ξερουν το οριο αμα τις ρωτησεις

στην  ιταλια εχουν αυτοκινηστικη κουλτουρα.σταματησε εναν γνωστο μου με ξενες πινακιδες στην στην αουτοστραντα με μια αλφα ρομεο αυτος.τους ρωταει γιατι με σταματησατε,πηγαινα αργα τι εκανα? λεει ο καραμπινιερι..

we were just checking,,,, its cuore sportino go faster!

καγκελο ο φιλος!

 

Η πειθαρχεία εδώ είναι απόλυτη ελευθερία, θες να πας με 100 στην πόλη πας, θες 300 στην εθνική με μηχανή πάλι πας δεν σκέφτεται, θες να ξυλωσεις όλα τα φίλτρα από το diesel το κάνεις χωρίς κάποιο θέμα, θες να μην πλυρωνεις ασφάλεια δεν πλυρωνεις, θες να παρκάρεις όπου θες, το πολύ θα σου πινακίδες εικονικά αλλα κυκλοφορείς ελεύθερα κλπ

 

  • Like 1
  • Haha 3
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Black Demis είπε

Η πειθαρχεία εδώ είναι απόλυτη ελευθερία, θες να πας με 100 στην πόλη πας, θες 300 στην εθνική με μηχανή πάλι πας δεν σκέφτεται, θες να ξυλωσεις όλα τα φίλτρα από το diesel το κάνεις χωρίς κάποιο θέμα, θες να μην πλυρωνεις ασφάλεια δεν πλυρωνεις, θες να παρκάρεις όπου θες, το πολύ θα σου πινακίδες εικονικά αλλα κυκλοφορείς ελεύθερα κλπ

nah man chill out a bit

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...