mike15 Δημοσ. 20 Μαϊου Δημοσ. 20 Μαϊου (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, Simeon είπε Στη συντριπτική τους πλειοψηφία είναι ασυντήρητα πράγματι, οπότε καταλαβαίνουμε ότι οι συντριπτικά περισσότεροι που έχουν παλιό αυτοκίνητο το κάνουν για λόγους κόστους και όχι από αγάπη στη μηχανοκίνηση. Αν το κράτος δεν έκανε αυτή την "παρανομία" για έσοδα, τα μεταχειρισμένα από Ευρώπη θα ήταν πολύ φθηνότερα και θα μπορούσαμε να έχουμε νεότερο στόλο. Ε ναι δεν το κάνουμε από άποψη, ποιός προτιμάει ένα μικρό/μεσαίο 20ετίας (μην πω 25ετίας) από 5ετίας; Εκτός από τον @11osmikrosmhtsos που για κάποιο λόγο δεν θέλει να παραδεχθεί τι συμβαίνει. Προφανώς αν είχα testarossa ή r32 δεν θα το πετούσα αλλά δεν μιλάμε για αυτά. Ακόμα και τα καινούρια δεν συντηρούνται στην πλειοψηφία τους, μόνο τα βασικά. Σκασμένα αμορτισέρ, ξεχαρβαλωμένα ψαλίδια, λιωμένα λάστιχα βλέπουμε και στα καινούρια. Αλλά όσο παλιότερο τόσο περισσότερες ελλείψεις μαζεύονται. Καινούρια είναι leasing τα περισσότερα διότι έτσι μεταθέτουμε το πρόβλημα στις καλένδες. Δεν έχει αγοραστική δύναμη ο Έλληνας του 2025, είναι ο φτωχός της ΕΕ. εφοσον παραδεχεσαι οτι και τα νεα δεν συντηρουνται και ειναι επικινδυνα αρα ο χαρακτηρισμος παλιο=επικινδυνο δεν ισχυει.το κακοσυντηρμενο,νεο η' παλιο ειναι επικινδυνο. επισης 20ετιας ξαναλεω ναι μεν ειναι παλιο αλλα οχι ξεπερασμενο.εδωσα παραδειγματα πιο πισω.το οτι ειναι παλιο δεν το κανει κακοσυντηρημενο οπως παραδεχθηκες γιατι οπως πραδεχθηκες και τα νεα ειναι κακοσυντηρημενα. τα προβληματα ειτε νεο ειτε παλιο ιδια ειναι οποτε εχουν τον ιδιο βαθμο επικινδυνοτητας εαν αυτο ειναι το θεμα με τα παλια. και οταν λεμε παλια μιλαμε για πολυ παλια,ξεπερασμενης τεχνολογιας.αυτο δεν οριζεται με τσουβαλιασμα,συγκεκριμενα χρονια αλλα με συγκριση τεχνολογιας.και η τεχνολογια,Η ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ, οχι οθονες,δεν εχει χρονια.μπορει κατι να αλλαξει ριζικα σε 10 χρονια,ειτε σε 20..παντα για την ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ..εκει διαφωνουμε τι ειναι σημαντικο και τι οχι για να οριστει εαν ενα μοντελλο ειναι ξεπερασμενο και παλιο.τα 20 χρονια πισω ,σημερα ειναι λιγα ,οποτε θεωρω οτι δεν μπορουμε να τα χαρακτηρισουμε ουτε επικινδυνα ουτε παλια. απο το 2005 και πισω το 20 ,ναι, ειναι τρομακτικα ξεπερασμενο και παλιο.ομως απο το 2025 και 20 χρονια πισω δλδ. μεχρι το 2005 ΚΑΘΟΛΟΥ ξεπερασμενα και παλια.ξαναλεω εδωσα παραδειγματα. 3 ώρες πριν, pasxaliskar είπε πολλα λογια για να μου πεις οτι δν εχει ΑΒS, .. Αν ξερεις να φρεναρεις, Αν είσαι σε συνθηκες... πολλα τα ΑΝ και τα πρεπει.. 95/100 περνανε στοπ και δν ανοιγουν φλασ θα ξερουν να φρεναρουν? 4/100 ξερουν να φρεναρουν αλλα οταν πεταχτει κατι και πανικοβληθείς εκει θες το ΑΒS και 1/100 θα ξερει να φρεναρει θα εχει την ψυχραιμία.. βρηκαμε εναν ραλιστα ε καλα ειπα δν πειραζει μονοθεσιο αλλωστε εχουμε τον ραλιστα... εχω αυτκινητο και 5ετιας και 29ετιας.. το παλιο εχει αλλο υφος δν λεω μαρεσει αλλα μην λεμε και οτι νανε.. καλα εαν το παμε και στις μηχανες καθε αποτομο φρεναρισμα χωρις ABS ειναι αγορα οικοπεδου σωστοτατος ποσες φορες χρειαστηκες να σε σωσει το ΑΒS.εγω που εχω 20ετιας πισω, ΝΑΙ ΕΧΕΙ ΑΒS,για οσους το γνωριζουν το ΑΒS υπαρχει απο το 1990 ,δεν το χρειαστηκα ποτε σε κατι σοβαρο ασχετα αν ενεργοποιηθηκε για αλλους λογους,που συνηθιζεται λογω ετοιμοτητας ηλεκτρονικων.παλιοτερα που ειχα αλφα του 1994 και δεν ειχε ΑΒS,ηταν προαιρετικο, φρεναρα αποτομα πολλες φορες με τον τροπο ομως που πρεπει να φρεναρω εντελως αντιθετα με το ΑΒS. δεν ειναι θεμα ραλιστα.εμεις που δεν ειχαμε μαθαμε αλλιως να οδηγουμε βασιζομενοι στις τοτε δυνατοτητες .ετσι σημερα και που εχουμε αυτα τα ηλεκτρονικα,που ειναι βεβαια χρησιμα,σχεδον ποτε δεν τα χρησιμοποιουμε εσκεμενα,θα μπορουσαμε και χωρις αυτα,αυτο σου λεει ο μητσος,ισως δεν μπορεις να το καταλαβεις γιατι δεν εχεις οδηγησει χωρις ΑΒS, οπου φρεναρεις εντελως αντιθετα τεχνικα αποτι ΜΕ.. 4 ώρες πριν, MikhailBakurin είπε Έχει σχεδόν την ηλικία του πατέρα μου (με έκανε μικρός). Αυτή είναι η σοβαρότητα του τύπου. Δεν σας είπαμε να τα πετάξετε, ούτε σας τα κάψαμε. Είπαμε απλώς να μη μολύνετε τα τόπικς με αλεπούδες, κρεμαστάρια, ζήλιες και ψώρες. ε τοτε να πατε στα φορουμ που ειναι ευρωπαικα και μπαινει η ελιτ που εχει ευρωπαικο μισθο,στους αμολυντους,τους σοβαρους... υ/γ.νομιζω οτι και εδω το θεμα εξαντληθηκε. Επεξ/σία 20 Μαϊου από mike15 1
pasxaliskar Δημοσ. 20 Μαϊου Δημοσ. 20 Μαϊου 35 λεπτά πριν, mike15 είπε εφοσον παραδεχεσαι οτι και τα νεα δεν συντηρουνται και ειναι επικινδυνα αρα ο χαρακτηρισμος παλιο=επικινδυνο δεν ισχυει.το κακοσυντηρμενο,νεο η' παλιο ειναι επικινδυνο. επισης 20ετιας ξαναλεω ναι μεν ειναι παλιο αλλα οχι ξεπερασμενο.εδωσα παραδειγματα πιο πισω.το οτι ειναι παλιο δεν το κανει κακοσυντηρημενο οπως παραδεχθηκες γιατι οπως πραδεχθηκες και τα νεα ειναι κακοσυντηρημενα. τα προβληματα ειτε νεο ειτε παλιο ιδια ειναι οποτε εχουν τον ιδιο βαθμο επικινδυνοτητας εαν αυτο ειναι το θεμα με τα παλια. ξεκολλα με τα προβληματα ρε ..αλλο συντηρήση εμεις λεμε για την ασφαλεια π.χ. ο ιδιος ο οδηγος η ιδια συντηρηση σε ενα του 2020 και ενα το 1995 ... η ελειψη βασικών τεχνολογιών όπως ΑΒS και αεροσακους τα κανει επικίνδυνα αυτο λεμε.. 37 λεπτά πριν, mike15 είπε ποσες φορες χρειαστηκες να σε σωσει το ΑΒS στην μηχανη ? 2-3 φορες το χρονο σιγουρα... στο αμαξι δν θυμαμαι αλλα αυτο δν εχει να λεει κατι τι παραδειγμα ειναι επειδη δν το χρειαστηκες οτι ειναι αχρηστο
haHa Δημοσ. 20 Μαϊου Δημοσ. 20 Μαϊου 34 λεπτά πριν, mike15 είπε εφοσον παραδεχεσαι οτι και τα νεα δεν συντηρουνται και ειναι επικινδυνα αρα ο χαρακτηρισμος παλιο=επικινδυνο δεν ισχυει.το κακοσυντηρμενο,νεο η' παλιο ειναι επικινδυνο. επισης 20ετιας ξαναλεω ναι μεν ειναι παλιο αλλα οχι ξεπερασμενο.εδωσα παραδειγματα πιο πισω.το οτι ειναι παλιο δεν το κανει κακοσυντηρημενο Εδω εισαι: 3 ώρες πριν, haHa είπε Τι δεν ειναι καλυτερα τα αυτοκινητα 25ετιας ή ακομα και 40ετιας οπως μας λεει ο φιλος? Δεν ειναι καλυτερο το polo του 1999 απο το polo του 2025? Για πολλοστη φορα: το ενα(παλιο=επικυνδυνο) δεν αποκλειει το αλλο(καινουριο=επικινδυνο). Eνα 25ετιας(ή 45ετιας που ονειρευεται ο φιλος) εχει χειροτερη ενεργητικη και παθητικη ασφαλεια απο ενα καινουριο με παρομοια συντηρηση. Οποιος δεν μπορει να κατανοησει κατι τοσο απλο, τι να πω: ειναι προφανες γιατι οι οικονομικες δυνατοτητες του περιοριστηκαν. 1
Simeon Δημοσ. 20 Μαϊου Δημοσ. 20 Μαϊου 26 λεπτά πριν, mike15 είπε εφοσον παραδεχεσαι οτι και τα νεα δεν συντηρουνται και ειναι επικινδυνα αρα ο χαρακτηρισμος παλιο=επικινδυνο δεν ισχυει.το κακοσυντηρμενο,νεο η' παλιο ειναι επικινδυνο. 27 λεπτά πριν, mike15 είπε το οτι ειναι παλιο δεν το κανει κακοσυντηρημενο οπως παραδεχθηκες 27 λεπτά πριν, mike15 είπε τα προβληματα ειτε νεο ειτε παλιο ιδια ειναι οποτε εχουν τον ιδιο βαθμο επικινδυνοτητας εαν αυτο ειναι το θεμα με τα παλια. Σου διέφυγε μια πρόταση από όσα έγραψα: 29 λεπτά πριν, mike15 είπε Αλλά όσο παλιότερο τόσο περισσότερες ελλείψεις μαζεύονται. Ένα αυτοκίνητο 5ετίας θα χρειάζεται λάστιχα (ναι πολλοί δεν γνωρίζουν ότι τα ελαστικά είναι αναλώσιμα και νομίζουν αλλάζονται με το αυτοκίνητο) και να έχουν γίνει 3-4 αλλαγές λαδιών φίλτρων και υγρών. Υαλοκαθαριστήρες τακάκια κλπ αναλώσιμα εννοούνται. Ένα αυτοκίνητο 25ετίας θα χρειάζεται λάστιχα Χ5, αλλαγές λαδιών φίλτρων και υγρών Χ5, αμορτισέρ Χ3, ψαλίδια, ιμάντα/καδένα, σινεμπλόκ, ελατήρια, δίσκο/πλατό, φανάρια, καταλύτη, αρκετούς αισθητήρες, τακάκια Χ5, δισκόπλακες κλπ κλπ Δεν γράφω για πιθανές ζημιές ή δυσλειτουργίες που 100% θα προκύψουν και ας κάνουμε ότι δεν υπάρχουν. Επίσημα πρέπει να αλλάζονται ακόμα και οι αερόσακοι (!) αλλά ας μην το αναλύσουμε αυτό. TLDR το ότι ο στόλος της χώρας είναι μεγάλης ηλικίας είναι πολιτική απόφαση και εξυπηρετεί οικονομικά συμφέροντα.
pasxaliskar Δημοσ. 20 Μαϊου Δημοσ. 20 Μαϊου 38 λεπτά πριν, mike15 είπε δεν ειναι θεμα ραλιστα.εμεις που δεν ειχαμε μαθαμε αλλιως να οδηγουμε βασιζομενοι στις τοτε δυνατοτητες ναι και γω οδηγουσα με παλιο και ακομα οδηγαω , ξανα λεμε για τον μεσο ανρθωπο την 40αρα μητερα την 20αρα φοιτήτρια τον 18 χρονο απο το επαλ , τον 27 χρονο δικηγορο τον 40χρονο μηχανικο κλπ.. το οτι εσυ εγω καποιος εμαθε σε κατι αλλο δν το κανει το νορμαλ , παμε δλδ να παρουμε κατι σαν φυσιολογικο επειδη στην ελλαδα η αναγκη μας εσπρωξε στα παλια να λεμε ειναι οκ.. θες να μου πεις δλδ θα σου εφερναν ενα Α5 του 2025 και ενα του 1995 και θα διαλεγες του 1995? με το χερι στην καρδια ενα ναι η οχι χωρις πολλα λογια
lector Δημοσ. 20 Μαϊου Δημοσ. 20 Μαϊου 4 ώρες πριν, StavrosD είπε Έχετε σκεφτεί τον παράγοντα αδρεναλίνη; Σήμερα έχουμε αυτοκίνητα που για πλάκα πιάνουν τα 250km/h και 0-100 σε χρόνο ρεκόρ αλλά έχουμε παντού χαμηλά όρια ταχύτητας, χαμηλότερα από πριν 30 χρόνια. Τι να το κάνω το κανινούργιο αυτοκίνητο που πιάνει 0-200 σε 14sec αν φτάνω το όριο ταχύτητας σε 2sec και μετά πηγαίνω σαν κότα επειδή ανησυχώ για τις κάμερες ταχύτητας; Το παλιό πήγαινε μέχρι 140km/h. Το καινούργιο πήγαινε μέχρι 180km/h. Όχι ότι θα οδηγούσε κάποιος συνέχεια με 180km/h αλλά και μια φορά στην κατηφόρα στον αυτοκινητόδρομο να έπιανε τα 180km/h ήταν απίστευτη η αδρεναλίνη και επιπλέον ήταν θέμα συζήτησης για μήνες αυτό το επίτευγμα! Αυτό το απολάμβαναν χωρίς ESP, χωρίς τους σημερινούς δρόμους, χωρίς πολλούς ίππους, χωρίς πολλά κυβικά, μόνο αδρεναλίνη 100%! Π.χ. ο δρόμος Πατρών-Πύργου είναι στα χαρτιά είναι τμήμα διεθνούς αυτοκινητόδρομου (https://en.wikipedia.org/wiki/European_route_E55 ). Έχει αμέτρητα φανάρια (παράνομα), αμέτρητους αφύλακτους κόμβους (παράνομους), όριο 60km/h σε πολλά σημεία (παράνομες ταμπέλες, με τον νόμο σε αυτοκινητόδρομο είναι 130km/h και σε Εθνική Οδό είναι 110km/h) και αν σου τύχει και τρακτέρ μπροστά ή μηχανάκι δεν πηγαίνεις σαν κότα επειδή δεν μπορείς να προσπεράσεις (έχουν βάλει παράνομα κολονάκια στην μέση και δεν μπορείς να προσπεράσεις), δεν υπάρχει καν ΛΕΑ (παράνομα). W211 θα έλεγα αλλά όπως και να έχει η ποιότητα κατασκευής αυτή δεν υπάρχει πλέον. Σήμερα τα πάντα τρίζουν, όλο πλαστικό μέσα. +1 για τους σωστούς οδηγούς. Ένα θετικό που είναι τα ΜΜΜ οδηγεί δυστυχώς στην υποβάθμιση της ικανότητας οδήγησης. Όταν κάποιος οδηγεί εκτός πόλης μόνο Χριστούγεννα, Πάσχα και δεκαπενταύγουστο ουσιαστικά μαθαίνει από την αρχή οδήγηση, έχουν υποβαθμιστεί οι ικανότητες οδήγησης λόγω απραξίας. +1 για την μειωμένη ποιότητα. Ιδιαίτερα από το 2020 τα προβλήματα στα καινούργια (problem in first three months) σχεδόν διπλασιάστηκαν. Είχα πετύχει στο Reddit το παρακάτω διάγραμμα: Για το ΥΓ, είναι κοινό μυστικό ότι οι μάντρες μεταχειρισμένων έχουν στοκ εκατομμυρίων ευρώ. Αν αύριο το πρωί καταργηθούν τα τέλη ταξινόμησης τότε θα πάθουν μεγάλη ζημιά. Προφανώς και έχουν κίνητρο να "επηρεάσουν" τους πολιτικούς ώστε να μην ψηφίσουν την κατάργηση των τελών ταξινόμησης. Σοβαρα τωρα; Αν θες αδρεναλινη και θεωρεις επιτευγμα το να πιασεις 200, πηγαινε να το κανεις σε πιστα και οχι σε δημοσιο δρομο. 1
SOCRATIS1000 Δημοσ. 20 Μαϊου Δημοσ. 20 Μαϊου Δεν ξερω αλλα κατι πρεπει να γινει στα μεταχειρισμενα οχι απλα απο εισαγωγη απο εξω αλλα και απο ελλαδα..Να πουλανε αμαξια που εκαναν καινουργια 11κ στα 8.500 χιλλαδες ενω εχουν περασει 7 χρονια και στις αλλες χωρες του εξβτερικου να τα δινουν 5.500 και αν θες να τα παρεις απο εκει θα πληρωσεις ενα σκασμο λεφτα για εκτελωνισμο κτλ 1
mike15 Δημοσ. 20 Μαϊου Δημοσ. 20 Μαϊου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, haHa είπε Εδω εισαι: Για πολλοστη φορα: το ενα(παλιο=επικυνδυνο) δεν αποκλειει το αλλο(καινουριο=επικινδυνο). Eνα 25ετιας(ή 45ετιας που ονειρευεται ο φιλος) εχει χειροτερη ενεργητικη και παθητικη ασφαλεια απο ενα καινουριο με παρομοια συντηρηση. Οποιος δεν μπορει να κατανοησει κατι τοσο απλο, τι να πω: ειναι προφανες γιατι οι οικονομικες δυνατοτητες του περιοριστηκαν. εδω εισαι: 25ετιας VS 10ετιας πες μου τι σημαντικες διαφορες εχουν,αφου τα τσουβαλιαζεις ολα . σου εφερα συγκεκριμενα παραδειγματα ακομα και για την ασφαλεια.σου εκανα ολη την αναλυση οτι σημασια δεν εχουν οι χρονιες 26-30 αλλα τι μοντελλο και τι τεχνολογιες το ξεπερασαν.στο πολο φυσικα και ξεπεραστηκαν ,σε μια 156 η' ενα μερκ η' τα πιο πανω τα 25 χρονια δεν εχουν μεγαλες διαφορες. ελπιζω να εγινα κατανοητος οτι διαφωνω εν μερει με τους αριθμους και τον ορο παλιο.αν δεν το καταλαβες και τωρα ,μεινε με την αποψη σου. α και να ξερεις πιο πολλα ειναι τα ε46 και οι ε87 ασσοι αποτι οι σημερινοι.αυτο σημαινει οτι εχιε πουληθει στα 25 χρονια 3 φορες ,κατι λεει αυτο?? οτι δεν ειναι παλια ακομα παρολα τα 20 και 25 χρονια τους? αντε να δουμε τι θα πεις τωρα.. 1 ώρα πριν, Simeon είπε Σου διέφυγε μια πρόταση από όσα έγραψα: Ένα αυτοκίνητο 5ετίας θα χρειάζεται λάστιχα (ναι πολλοί δεν γνωρίζουν ότι τα ελαστικά είναι αναλώσιμα και νομίζουν αλλάζονται με το αυτοκίνητο) και να έχουν γίνει 3-4 αλλαγές λαδιών φίλτρων και υγρών. Υαλοκαθαριστήρες τακάκια κλπ αναλώσιμα εννοούνται. Ένα αυτοκίνητο 25ετίας θα χρειάζεται λάστιχα Χ5, αλλαγές λαδιών φίλτρων και υγρών Χ5, αμορτισέρ Χ3, ψαλίδια, ιμάντα/καδένα, σινεμπλόκ, ελατήρια, δίσκο/πλατό, φανάρια, καταλύτη, αρκετούς αισθητήρες, τακάκια Χ5, δισκόπλακες κλπ κλπ Δεν γράφω για πιθανές ζημιές ή δυσλειτουργίες που 100% θα προκύψουν και ας κάνουμε ότι δεν υπάρχουν. Επίσημα πρέπει να αλλάζονται ακόμα και οι αερόσακοι (!) αλλά ας μην το αναλύσουμε αυτό. TLDR το ότι ο στόλος της χώρας είναι μεγάλης ηλικίας είναι πολιτική απόφαση και εξυπηρετεί οικονομικά συμφέροντα. ε ετσι οπως το γραφεις πρεπει να αλλαζουμε αυτοκινητα μεσα σε 6 χρονια 60-80.000 χιλ γιατι ολα αυτα και στα καινουρια αλλαζουν.ομως εαν εχει το μοντελο σου γερο αμαξωμα αλλαξε τα και 10 φορες,αναλωσιμα ειναι..μαλλον δεν ξερεις και πολλα απο μοντελλα. μπες σε ενα φορουμ ,μερκ,μπεμπε ,αουντι ,αλφα να δεις ποσοι κρατουν αμαξια,εχουν καλες δουλειες και μπορουν να αγορασουν 3-4 μοντελλα.αλλα επειδη ξερουν απο αμαξια δεν το κανουν.π.χ οι μερτσε,οταν βγηκε η Ε200 του 2004 αλλαξαν ολοι επειδη το γουσταραν,ηταν ολοι με τις παλιες του 1990.το ιδιο και μπεμπε με τα ε36,τα πουλησαν για ε46 και μετα για ε90. και ειναι ακομα μαυτα.το αλλο που βλεπεις F20 το εκαναν skip. ερχεται τωρα και λεει η φιρμα οτι το νεο 3αρι θα βγαινει σε 2000 κ.ε. μονο.οποτε εμειναν με τα 20ετιας πριν γιατι το F20 δεν τους αρεσε.δεν ειχαν να αγορασουν?/? ειχαν,δεν γουσταραν. απλα στην ελλαδα υπαρχει η ταση να τα μηδενιζουμε ολα. 1 ώρα πριν, pasxaliskar είπε ναι και γω οδηγουσα με παλιο και ακομα οδηγαω , ξανα λεμε για τον μεσο ανρθωπο την 40αρα μητερα την 20αρα φοιτήτρια τον 18 χρονο απο το επαλ , τον 27 χρονο δικηγορο τον 40χρονο μηχανικο κλπ.. το οτι εσυ εγω καποιος εμαθε σε κατι αλλο δν το κανει το νορμαλ , παμε δλδ να παρουμε κατι σαν φυσιολογικο επειδη στην ελλαδα η αναγκη μας εσπρωξε στα παλια να λεμε ειναι οκ.. θες να μου πεις δλδ θα σου εφερναν ενα Α5 του 2025 και ενα του 1995 και θα διαλεγες του 1995? με το χερι στην καρδια ενα ναι η οχι χωρις πολλα λογια αστοχο το παραδεγμα σου γιατι εχω απαντησει πιο πανω.αλλα θα προσπαθησω να σου δωσω να καταλαβεις να σου θεσω ομως ενα ερωτημα γιατι δεν καταλαβαινεις τι λεω. αν σου εφερναν ενα αουντι ΤΤ του 1998 σενιο και ενα του σημερα του σημερα,εσυ τι θα επαιρνες? με το χερι στην καρδια πες μου.ψαξε και δες τα και σαν σχεδιο και σαν τεχνολογια . Επεξ/σία 20 Μαϊου από mike15 1
NT1G Δημοσ. 20 Μαϊου Δημοσ. 20 Μαϊου (επεξεργασμένο) 7 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε αυτη ειναι ρε συ, μηπως εννοεις την GDP per Capita (nominal) Έχεις βάλει εικόνα από το συνολικό gdp (ppp). Όχι από το gdp (ppp) per capita. Λογικό είναι μια μεγαλύτερη σε πληθυσμό χώρα να παράγει περισσότερα. Βέβαια η Αιθιοπία με πληθυσμό 130 εκατομμύρια και να έχει συνολικό gdp ίσο με της Ελλάδας, ε δεν είναι και η πιο πλούσια χώρα του κόσμου. Από την ίδια λίστα η Νιγηρία έχει διπλάσιο νούμερο από το Βέλγιο, αλλά δεν βλέπεις στους δρόμους της Νιγηρίας στα φανάρια βέλγους να πουλάνε CD. Και γιατί per capita; Διότι τότε τα νούμερα γίνονται, Ελλάδα $45000, Ουζμπεκιστάν $12500, Αιθιοπία $4400 !!!, Νιγηρία $6800 Βέλγιο $76800. Όχι ότι είναι καλά τα πράματα στην Ελλάδα, στις τελευταίες θέσεις της Ε.Ε. είναι. Και αυτό φαίνεται στις πωλήσεις. Με νούμερα πωλήσεων από ACEA και πληθυσμού από wikipedia κάνεις μια λίστα με πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων ανά 1000 άτομα και έχεις κάτι τέτοιο. tl;dr , Στην Ελλάδα γενικά δεν αγοράζουν καινούργια αμάξια γιατί δεν έχουν λεφτά, παρά ότι κρατάνε τα παλιά γιατί τα γουστάρουν. Επεξ/σία 20 Μαϊου από NT1G 3
haHa Δημοσ. 20 Μαϊου Δημοσ. 20 Μαϊου (επεξεργασμένο) 51 λεπτά πριν, mike15 είπε α και να ξερεις πιο πολλα ειναι τα ε46 και οι ε87 ασσοι αποτι οι σημερινοι.αυτο σημαινει οτι εχιε πουληθει στα 25 χρονια 3 φορες ,κατι λεει αυτο?? οτι δεν ειναι παλια ακομα παρολα τα 20 και 25 χρονια τους? αντε να δουμε τι θα πεις τωρα.. Οταν εβγαινε το bmw e46(1998-2005) ο κοσμος επαιρνε κυριως Sedan/hatchback. Η Bmw δεν ειχε καν παρουσιασει το 1998 το πρωτο της X μοντελο(SUV). Τωρα παιρνει κυριως SUV οποτε εχουν μειωθει οι πωλησεις των καινουριων Sedan/hatchback και εχουν εκτοξευθει οι πωλησεις των καινουριων SUV. Πχ, το x1 E84 εκανε λιγοτερες πωλησεις απο το πιο συγχρονο x1 f48. Το ιδιο εγινε και με το X3: το παλιο Ε83 εκανε πολυ λιγοτερες πωλησεις απο το συγχρονο X3 G01. Calendar year Total production US sales 2004 92,248[83] 34,604 2005 110,719[83] 30,769[84] 2006 114,000[83] 31,291 2007 111,879[85] 28,058[86] 2008 84,440[87] 17,622 2009 55,634[88] 6,067[89] 2010 46,004[90] 6,075[91] 2011 117,944 27,793[92] 2012 149,853 35,173[93] 2013 157,303 30,623 2014 150,915[94] 33,824[95] 2015 137,810[94] 31,924[96] 2016 157,017[97] 44,196[98] 2017 146,395[99] 40,691[100] 2018 201,637[101] 61,351[102] 2019 316,883[103] 70,110[104] 2020 292,328 59,777[105] 2021 N/A[106] 75,858[107] 2022 65,799 2023 63,172[108] Δεν σε ειδα λοιπον να γραφεις το αντιθετο για αυτα τα μοντελα. Γενικοτερα, συνεχιζω να διακρινω μια αδυναμια κατανοησης απλου κειμενου και δεδομενων. 51 λεπτά πριν, mike15 είπε εδω εισαι: 25ετιας VS 10ετιας To δευτερο μοντελο που εχεις ειναι το E90 και βγηκε πριν 20 χρονια, οχι πριν 10 χρονια οπως λανθασμενα γραφεις. 51 λεπτά πριν, mike15 είπε πες μου τι σημαντικες διαφορες εχουν,αφου τα τσουβαλιαζεις ολα . σου εφερα συγκεκριμενα παραδειγματα ακομα και για την ασφαλεια.σου εκανα ολη την αναλυση οτι σημασια δεν εχουν οι χρονιες 26-30 αλλα τι μοντελλο και τι τεχνολογιες το ξεπερασαν.στο πολο φυσικα και ξεπεραστηκαν ,σε μια 156 η' ενα μερκ η' τα πιο πανω τα 25 χρονια δεν εχουν μεγαλες διαφορες. Τα 2 μοντελα που συγκρινεις(Ε46 και Ε90) εχουν μια γενια διαφορα, περιπου 7 χρονια. Δεν εχουν 25 χρονια διαφορα. Αρα δεν εχει καμια σχεση με την συγκριση μεταξυ καινουριου μοντελου και 25ετιας (ή 45ετιας) που κανει ο φιλος(που επισης δεν μπορει να καταλαβει τι σημαινει per capita). Επεξ/σία 20 Μαϊου από haHa 1 1
aromeo Δημοσ. 20 Μαϊου Δημοσ. 20 Μαϊου 48 minutes ago, haHa said: To δευτερο μοντελο που εχεις ειναι το E90 και βγηκε πριν 20 χρονια, οχι πριν 10 χρονια οπως λανθασμενα γραφεις. Τα 2 μοντελα που συγκρινεις(Ε46 και Ε90) εχουν μια γενια διαφορα, περιπου 7 χρονια. Δεν εχουν 25 χρονια διαφορα. Αρα δεν εχει καμια σχεση με την συγκριση μεταξυ καινουριου μοντελου και 25ετιας (ή 45ετιας) που κανει ο φιλος(που επισης δεν μπορει να καταλαβει τι σημαινει per capita). Για F30 το βλέπω, αν και άσχετος από BMW. 1
haHa Δημοσ. 20 Μαϊου Δημοσ. 20 Μαϊου 19 λεπτά πριν, aromeo είπε Για F30 το βλέπω, αν και άσχετος από BMW. I stand corrected then, μιλαμε για διαφορα 14 ετων. Και παλι, δεν ειναι διαφορα 25 ετων οπως συζηταμε. 1
11osmikrosmhtsos Δημοσ. 20 Μαϊου Δημοσ. 20 Μαϊου (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, mike15 είπε εδω εισαι: all the way ξερεις πως πλαγιαζουν τουτα, αμαξια με Α κεφαλαιο 1 ώρα πριν, NT1G είπε Στην Ελλάδα γενικά δεν αγοράζουν καινούργια αμάξια γιατί δεν έχουν λεφτά, παρά ότι κρατάνε τα παλιά γιατί τα γουστάρουν. και στην φιλανδια μαλλον 3 ώρες πριν, Simeon είπε Επίσημα πρέπει να αλλάζονται ακόμα και οι αερόσακοι (!) αλλά ας μην το αναλύσουμε αυτό σε καποια αμαξια ναι σε αλλα οχι 3 ώρες πριν, pasxaliskar είπε θες να μου πεις δλδ θα σου εφερναν ενα Α5 του 2025 και ενα του 1995 και θα διαλεγες του 1995? με το χερι στην καρδια ενα ναι η οχι χωρις πολλα λογια E30 καθε μερα ολη μερα για παντα χωρις να κοιταξω πισω ουτε δευτερολεπτο, το ενα ειναι αμαξι το αλλο ενα παραφουσκωμενο μπουρμπουλι... Επεξ/σία 20 Μαϊου από 11osmikrosmhtsos 1
mike15 Δημοσ. 20 Μαϊου Δημοσ. 20 Μαϊου 1 ώρα πριν, haHa είπε Οταν εβγαινε το bmw e46(1998-2005) ο κοσμος επαιρνε κυριως Sedan/hatchback. Η Bmw δεν ειχε καν παρουσιασει το 1998 το πρωτο της X μοντελο(SUV). Τωρα παιρνει κυριως SUV οποτε εχουν μειωθει οι πωλησεις των καινουριων Sedan/hatchback και εχουν εκτοξευθει οι πωλησεις των καινουριων SUV. Πχ, το x1 E84 εκανε λιγοτερες πωλησεις απο το πιο συγχρονο x1 f48. Το ιδιο εγινε και με το X3: το παλιο Ε83 εκανε πολυ λιγοτερες πωλησεις απο το συγχρονο X3 G01. Calendar year Total production US sales 2004 92,248[83] 34,604 2005 110,719[83] 30,769[84] 2006 114,000[83] 31,291 2007 111,879[85] 28,058[86] 2008 84,440[87] 17,622 2009 55,634[88] 6,067[89] 2010 46,004[90] 6,075[91] 2011 117,944 27,793[92] 2012 149,853 35,173[93] 2013 157,303 30,623 2014 150,915[94] 33,824[95] 2015 137,810[94] 31,924[96] 2016 157,017[97] 44,196[98] 2017 146,395[99] 40,691[100] 2018 201,637[101] 61,351[102] 2019 316,883[103] 70,110[104] 2020 292,328 59,777[105] 2021 N/A[106] 75,858[107] 2022 65,799 2023 63,172[108] Δεν σε ειδα λοιπον να γραφεις το αντιθετο για αυτα τα μοντελα. Γενικοτερα, συνεχιζω να διακρινω μια αδυναμια κατανοησης απλου κειμενου και δεδομενων. αστοχος φιλε..ανεκαθεν ειχε σενταν και πουλουσαν ,θα ηταν ακομα κορυφη το 3αρι,σου εξηγησα γιατι μετα το 2010 επεσαν οι πωλησεις του ,γιατι βγηκε το ασχημο και προβληματικο f30 και μετα ενα στα 2000κε. η 3αρα πουλουσε γιατι εβγαινε κυριως στα 1600 κ.ε και ολοι ετρεχαν.αυτο πλεον σταματησε εδω και χρονια/ εσυ λες το Χ1 αυτοκινητο? αλλα ας το παρουμε και ετσι,επειδη ειμαι σιγουρος οτι δεν ξερεις επειδη βλεπω δεν γνωριζεις την μαρκα και γουγλαρεις.εχει καμμια σχεση το Χ1 με αυτα που λεμε για να τα συγκρινεις? το Χ1. και εγω εαν ημουν λατρης θα το αλλαζα γιατι ειναι ασχημο ειτε παλιο ειτε νεο.δεν θα με ενδιεφερε εαν ηταν πιο ασχημο γιατι οι πελατες του ειναι ασχετοι με την τεχνολογια ,αγοραζουν ενα σουβ ,οχι ενα αυτοκινητο,δεν εχουν αποψη,δεν ειναι λατρεις εκτος αυτων που εχουν 2-3 αυτοκινητα και εχουν ενα για ολη την οικογενεια τον σκυλο και τας χειμερινας αποδρασεις σε ρεζορτ και θαλλασες.τι συγκρινεις ? γενικα βλεπω μια αδυναμια να απαντησεις σε αυτα που λεω και λοξοδρομεις,κουραζεις. εγω ομως σε θελω ετοιμο να απαντησεις καποτε γιατι οταν εγω απανταω εχω επιχειρηματα, 1 ώρα πριν, haHa είπε To δευτερο μοντελο που εχεις ειναι το E90 και βγηκε πριν 20 χρονια, οχι πριν 10 χρονια οπως λανθασμενα γραφεις. εδω το εχασες αλλα προλαβε να σε διορθωσει αλλος.εδειξες ομως οτι δεν ξερεις την μαρκα ξεκαθαρα,εκτεθηκες. 1 ώρα πριν, haHa είπε Τα 2 μοντελα που συγκρινεις(Ε46 και Ε90) εχουν μια γενια διαφορα, περιπου 7 χρονια. Δεν εχουν 25 χρονια διαφορα. Αρα δεν εχει καμια σχεση με την συγκριση μεταξυ καινουριου μοντελου και 25ετιας (ή 45ετιας) που κανει ο φιλος(που επισης δεν μπορει να καταλαβει τι σημαινει per capita). επειδη το εχασες πριν και δεν ξεχωρισες τα μοντελλα η αποψη σου καταλαβαινεις οτι ειναι λαθος.και ειναι λαθος γιατι δεν κατανοησες τι εγραψα. παμε ξανα... αν παρεις το σημερα 2025 ,εσεις λετε οτι ενα μοντελλον πριν 7 χρονια ειναι σχετικα καινουριο ενω ενα περαν της 20ετιας ειναι παλιο.και σου λεω οτι το F30 απο σημερα και 7 χρονια θεωρειται νεο ,ενω το Ε90 που μετρωντας απο σημερα 2025 παραχθηκε το 2004 πρωτη φορα κλεινει 20 χρονια.τι μεγαλη τεχνολογικα και σε ασφαλεια διαφορα εχουν? αστο δεν ξερεις απο αμαξια και θα στο αποδειξω και ποσο λαθος ειναι ο δικος σας ισχυρισμος... προβληματα 2 καινουριων μοντελλων ενα σουβ και ενα μικρο για να μην λες οτι επιλεγω κιολας μονο τα σενταν: Αναφορά σε κείμενο Τα προβλήματα του Renault Captur ( 2020 ) συνοπτικά ήταν τα εξής: Προβλήματα με την ανάρτηση των αξόνων Renault Captur Προβλήματα με το λογισμικό και τα ηλεκτρονικά Προβλήματα με οξείδωση σε κάποια σημεία του αμαξώματος Προβλήματα απόδοσης τους συστήματος πέδησης Προβλήματα με τα φώτα Γενικότερα προβλήματα με την μπαταρία Renault Captur πηγη https://www.autodoc.gr/info/synh8h-problhmata-me-to-renault-captur Αναφορά σε κείμενο Μετά από έρευνα, παρατηρήσαμε κάποια συχνά προβλήματα του Yaris, όπως: Ημιαυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων Προβλήματα συμπλέκτη Συστήματα αντιμπλοκαρίσματος φρένων Ηλεκτρικά ζητήματα Αντιμετώπιση θεμάτων με τους αερόσακους Υδραυλικό τιμόνι πηγη https://www.carbite.gr/provlimata-ochimaton/toyota-yaris-hybrid-provlimata/ δεν μου λες ρε ΜΗΤΣΟ ειχε ποτε εσυ με την αλφα η' καποιο αλλο αυτοκινητο στα 5 χρονια προβλημα με το κιβωτιο ταχυτητων? με το abs? με το υδραυλικο σου τιμονι???? με το συστημα πεδησης? με την αναρτηση??? οχι γιατι εγω μετα τα 20 ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΛΙΑΝΤΖΟΥΡΑ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΝΤΕ ΓΕΙΑΑΑΑ !!! 39 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε και στην φιλανδια μαλλον σωπα ρε φιλε εκει δεν εχουν να φανε,αυτοκινητα θα παρουν? τι δεν εχουν αυτοκινιστικη κουλτουρα? α- ρε, α- ρη βατανεν!!! ελα εδω στην ελλαδα που οτι μπουρδα βγει τρεχουν να το παρουν για να ειναι μεσα IN μεσα στην τεχνολογια ..μοντερνα παιδια ,γονοι του μεταμοντερνου ως αλλοτε ΠΑΣΟΚ. 1 1
haHa Δημοσ. 20 Μαϊου Δημοσ. 20 Μαϊου (επεξεργασμένο) 28 λεπτά πριν, mike15 είπε εσυ λες το Χ1 αυτοκινητο? αλλα ας το παρουμε και ετσι,επειδη ειμαι σιγουρος οτι δεν ξερεις επειδη βλεπω δεν γνωριζεις την μαρκα και γουγλαρεις.εχει καμμια σχεση το Χ1 με αυτα που λεμε για να τα συγκρινεις? το Χ1. και εγω εαν ημουν λατρης θα το αλλαζα γιατι ειναι ασχημο ειτε παλιο ειτε νεο.δεν θα με ενδιεφερε εαν ηταν πιο ασχημο γιατι οι πελατες του ειναι ασχετοι με την τεχνολογια ,αγοραζουν ενα σουβ ,οχι ενα αυτοκινητο,δεν εχουν αποψη,δεν ειναι λατρεις εκτος αυτων που εχουν 2-3 αυτοκινητα και εχουν ενα για ολη την οικογενεια τον σκυλο και τας χειμερινας αποδρασεις σε ρεζορτ και θαλλασες.τι συγκρινεις ? Νομιζω πως εδω σταματαει καθε σοβαρη συζητηση με τον φιλο. Τετοιες δηλωσεις ειναι για να γινουν καδρο. Αδυνατει το μυαλο μερικων να καταλαβει τι θελει ο μεσος ανθρωπος απο ενα αυτοκινητο. -------------------------------------------------------- 4 ώρες πριν, pasxaliskar είπε θες να μου πεις δλδ θα σου εφερναν ενα Α5 του 2025 και ενα του 1995 και θα διαλεγες του 1995? με το χερι στην καρδια ενα ναι η οχι χωρις πολλα λογια Η απαντηση ειναι ευκολη και την προβλαψαμε εδω: 10 ώρες πριν, haHa είπε Ειναι λογικο για εκεινους που η οικονομικη δυνατοτητα τους μειωθηκε, να εκθειαζουν τα αυτοκινητα 25ετιας μιας και δεν μπορουν να παρουν ευκολα ενα αντιστοιχο καινουριο. Μπορει ο Μητσος απο τα Πετραλωνα να αγορασει καινουριο; Αν ναι, τοτε προφανως και θα προτιμησει το ταχυτερο, πιο ανετο, ασφαλεστερο καινουριο αυτοκινητο. Δεν μπορει ο Μητσος απο τα Πετραλωνα να αγορασει καινουριο και εχει εγωισμο για να παραδεχθει τα προφανη και περιορισμενη κριτικη δυνατοτητα; Τοτε θα πει οτι και καλα προτιμαει το αυτοκινητο 25ετιας ή 45ετιας , παρολο που ειναι πιο αργο, λιγοτερο ασφαλες , λιγοτερο ανετο. Λογω coping θα σκαρφιστει διαφορες δικαιολογιες για να πει οτι προτιμαει(παρολο που ειναι πιο αργα, λιγοτερη ασφαλη, λιγοτερο ανετα, καινε περισσοτερο) : Ενα Polo του 1999 σε σχεση με ενα Polo του 2025 Ενα Yaris του 1999 σε σχεση με ενα Yaris του 2025 Ενα Clio του 1999 σε σχεση με ενα Clio του 2025 Ενα Megane του 1999 σε σχεση με ενα Megane του 2025 Ενα X5 του 1999 σε σχεση με ενα X5 του 2025 Εδω φθασαμε λογω coping να γραφουν οτι προτιμουν 45ετιας αυτοκινητο, πχ: Ενα Golf του 1980 σε σχεση με ενα Golf του 2025 Επεξ/σία 20 Μαϊου από haHa 2 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις