poulinos Δημοσ. 1 Ιουνίου Δημοσ. 1 Ιουνίου 9 hours ago, TaxiarhisGR said: τα καινουργια αυτοκινητα ειναι ολα με οθονες που για να ανοιξεις το κλιματιστικο πρεπει να πατησεις στο κεντρικο μενου να πατησεις τι θελεις και μετα να το αναψεις αλλα κατα τα αλλα μας ενοχλει το κινητο που θα τσεκαρουμε ενα μηνυμα.. σωστα εσυ ανα ενα λεπτο το air condition αναβεις. δεν θα γινοταν ολο αυτο αν μιλαγαμε για ΕΝΑ μυνημα 1
lbit Δημοσ. 1 Ιουνίου Δημοσ. 1 Ιουνίου το καλυτερο ειναι να σκαει το κινητο σου στο χερι οταν αναγνωριζει οτι οδηγας, μηπως μπορει να εφαρμοστει απο τωρα απο τους φιλους μας απο την "ευρωπη της ανατολης" ;
panagiotou Δημοσ. 1 Ιουνίου Δημοσ. 1 Ιουνίου κατι αλλο εκτος απο προστιμα? γλυφουν για να εκλεγουν και εκφοβιζουν μολις βγουν πολυ χειροτεροι απο τουρκους 2
gjp1000 Δημοσ. 1 Ιουνίου Δημοσ. 1 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 16 ώρες πριν, cpc464 είπε Ο συνδιασμός κινητό με οδήγηση είναι θάνατος,πρόσφατα είδα μία στούκα στην κατεχάκη γιατι ο ένας οδηγός αντί να κοιτά το δρόμο κοίταγε τα μυνήματα,τώρα για τις κάμερες κάτι μου λέει ότι θα τις πάρουν στο χέρι σε λίγους μήνες,σαν λαός είμαστε αντιδραστικοί. μονο με ΕΣΑ στρωνουμε (ελλ στρατιωτικη αστυνομια) Επεξ/σία 1 Ιουνίου από gjp1000 1
HamerZ Δημοσ. 1 Ιουνίου Δημοσ. 1 Ιουνίου Έξτρα απορία: τα μηχανάκια που ανεβαίνουν στο πεζοδρόμιο καμιά δεκαριά μέτρα πριν το φανάρι, η κάμερα θα τα πιάνει και θα κόβει κλήση; 1
Voodooman Δημοσ. 1 Ιουνίου Δημοσ. 1 Ιουνίου (επεξεργασμένο) Εμένα αυτό που μου αρέσει είναι όταν βλέπω ελληναρούδες και ελληναράδες κάθε ηλικίας με καινούργια αυτοκίνητα και το κινητό στο χέρι, αν δε το έχουν και σε απόσταση με ανοιχτή ακρόαση, ακόμη καλύτερα. Προφανώς ή δεν έχουν ιδέα ότι το κινητό συνδέεται στο αυτοκίνητο ή δεν ξέρουν να το κάνουν ή βαριούνται. Προσωπικά βέβαια θεωρώ και αυτά τα σύγχρονα ηχοσυστήματα εξίσου επικίνδυνα και δεν βλέπω μεγάλη διαφορά σε σχέση με ένα κινητό. Θα μου πεις βέβαια πιο εύκολα χαζεύει κάποιος πωπούς και στήθια στο κινητό, παρά στην οθόνη του αυτοκινήτου, είναι πιο immersive. Επεξ/σία 1 Ιουνίου από Voodooman
tzotzo Δημοσ. 1 Ιουνίου Δημοσ. 1 Ιουνίου 3 hours ago, telis said: Έναν DGP που ανεβάζει συνέχεια βίντεο οδηγώντας, τον ξέρουν εκεί στις δημόσιες αρχές; Κάνε λίγο υπομονή τώρα δίνει στην κόρη του το AMG
adi32 Δημοσ. 1 Ιουνίου Δημοσ. 1 Ιουνίου 3 ώρες πριν, telis είπε Έναν DGP που ανεβάζει συνέχεια βίντεο οδηγώντας, τον ξέρουν εκεί στις δημόσιες αρχές; Δεν τον έχουν αναγνωρίσει ακόμα. Όταν μπουν οι κάμερες οι καλές ίσως καταλάβουν ποιος είναι
StavrosD Δημοσ. 1 Ιουνίου Δημοσ. 1 Ιουνίου (επεξεργασμένο) @VoodoomanΚάποιοι συνειδητά δεν χρησιμοποιούν το bluetooth του αυτοκινήτου επειδή δεν θέλουν να τους ακούνε οι περαστικοί. Καλός ο ΚΟΚ, καλοί οι νόμοι αλλά πλέον υπάρχουν πολλά αντιφατικά. Είναι νόμιμο να σου πουλήσει ένας κατασκευαστής ένα αυτοκίνητο που πιάνει τα 250+ και 0~100 σε <5sec αλλά δεν επιτρέπεται να το χρησιμοποιήσεις μόνο μέχρι τα 30χλμ/ώρα στην πόλη. Επίσης θα πρέπει να μεριμνήσουν για το οδικό δίκτυο στην επαρχία. Όπως έχει υποχρεώσεις ο οδηγός έτσι έχει και δικαιώματα. Στην ΕΟ Πατρών - Πύργου έχουν βάλει δεκάδες φανάρια. Η ΕΟ Πατρών Πύργου είναι τμήμα του European Route E55. Δεν υπάρχει ΛΕΑ! Έχουν βάλει κολονάκια στην μέση. Σε πολλά σημεία δεν υπάρχει χώρος για να προσπεράσει ένα ασθενοφόρο που πηγαίνει ένα επείγον περιστατικό στο νοσοκομείο στο Ρίο ή ένα πυροσβεστικό όχημα που πηγαίνει να σβήσει μια φωτιά. Στην ΕΟ Πύργου-Αρχαίας Ολυμπίας κατασκεύασαν σχετικά πρόσφατα κυκλικό κόμβο με STOP στην ΕΟ https://maps.app.goo.gl/zWBsafbnWcY4SGLe7. (εξυπηρετεί ένα χωριό 600 κατοίκων) Ο μέσος οδηγός όταν οδηγεί σε ΕΟ δεν περιμένει να δει STOP, το βράδυ οι περισσότεροι το βλέπουν τελευταία στιγμή. Ελπίζω όπως βελτιώνουν τον ΚΟΚ για τους οδηγούς να τον βελτιώσουν και για τους φορείς που κατασκευάζουν και συντηρούν το οδικό δίκτυο. Επεξ/σία 1 Ιουνίου από StavrosD
KyrGR Δημοσ. 1 Ιουνίου Δημοσ. 1 Ιουνίου (επεξεργασμένο) Λίγο άσχετο αλλά αν τολμήσω και πω μέσα στην ίδια μου την πατρίδα (σωστά ή λάθος, δεν έχει σημασία, άποψη εκφράζεται) ότι η οδηγική συμπεριφορά των μεταναστών είναι χειρότερη από τη δική μας σίγουρα το post μου θα διαγραφεί από τον Έλληνα moderator. Αν σούρω όμως τα εξ αμάξης στους Έλληνες ούτε γάτα ούτε ζημιά (ακόμα κι αν με φιλοξενούν στη χώρα τους). Και αυτή η διαπίστωση με πονάει για κάποιο λόγο. Δείτε και τις (αναμενόμενες) αντιδράσεις που θα ακολουθήσουν για να καταλάβετε τι εννοώ. Επεξ/σία 1 Ιουνίου από KyrGR 2
james01gr Δημοσ. 1 Ιουνίου Δημοσ. 1 Ιουνίου 16 ώρες πριν, ramarg είπε Η ασφάλεια στους δρόμους δεν έρχεται μόνο από τις απειλούμενες ποινές αλλά και από επαρκή έργα υποδομής (σε δρόμους καρμανιόλες), επαρκή σήμανση, επαρκή φωτισμό, επαρκή εκπαίδευση παιδιών και πολιτών, επαρκή αστυνόμευση καθ'όλη τη διάρκεια του έτους κλπ. Το να βγαίνουν στους δρόμους συγκεκριμένες περιόδους του έτους για να μαζέψουν χρήμα από τις κλήσεις δεν αλλάζει την κατάσταση... Και φυσικά ας βρουν τρόπο να ασχοληθούν και με τα ΙΧ ξένων χωρών που κάνουν σορεία παραβάσεων (ενίοτε δολοφονικών) και δεν τους σταματά κανείς. πιστεύω πως το 90% των ατυχημάτων οφείλεται σε ανθρώπινες ενέργειες. είτε παραβίαση ορίου, είτε περιορισμένη προσοχή στον δρόμο, παραβίαση κόκκινου, μέθη, παράνομες ενέργειες κατά την οδήγηση (πχ αναστροφή). το υπόλοιπο 10% οφείλεται σε μηχανικές βλάβες και στα έργα υποδομής. 2
Nabuko Δημοσ. 1 Ιουνίου Δημοσ. 1 Ιουνίου 16 ώρες πριν, StavrosD είπε Το κείμενο προς ψήφιση στην βουλή μπορείτε να το κατεβάσετε από εδώ: https://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/c8827c35-4399-4fbb-8ea6-aebdc768f4f7/12954166.pdf Το όριο ταχύτητας παραμένει 130km/h, δεν είδα στο νομοσχέδιο να αναφέρει 140km/h Βασικά σχέδιο νόμου είναι αυτό που κατατέθηκε. Μέχρι να ψηφιστεί και να γίνει νόμος μπορεί να γίνει κάποια προσθήκη ή και τροπολογία. Μία από αυτές είναι η αύξηση στα 140 χλμ. «Γι' αυτό και στους αυτοκινητόδρομους αυξάνουμε λίγο το όριο και θα πάει στα 140 km/h. Στους αυτοκινητόδρομους έχουν μειωθεί πάρα πολύ δραστικά τα θανατηφόρα ατυχήματα» Αναπληρωτής Υπουργός Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης
mariosCS Δημοσ. 1 Ιουνίου Δημοσ. 1 Ιουνίου 5 hours ago, Vassilis_24 said: Μα η χρήση του κινητού στο αυτοκίνητο είναι απαραίτητη. Όχι φυσικά να κρατάς το κινητό, να ελέγχεις μηνύματα και να παίζεις παιχνίδια. Ομως, να βάζεις gps και χάρτες για να σε καθοδηγήσουν πώς να φτάσεις στον προορισμό σου, ν'ακους μουσική ή να μιλάς με Bluetooth, π.χ. Δεν είναι γενικά η χρήση του κινητού λάθος, ο τρόπος χρήσης του είναι. Δε παίζουμε με τις λέξεις. Δε λέμε να μην χρησιμοποιούμε λειτουργίες του κινητό εν κινήσει. Να μην τις τροποποιούμε εν κινήσει λέμε. Θες gps? Όρισε τη διαδρομή και μετά ξεκίνα. Κάτι πήγε λάθος; Σταμάτα στην άκρη του δρόμου με αλαρμ να το φτιάξεις. Υπάρχουν και φωνητικές εντολές γι' αυτούς που τους δουλεύουν σωστά. Αλλιώς σταματάς, κάνεις αυτό που είναι να κάνεις, και μετά οδηγάς. Τα αυτονόητα.
mountains1 Δημοσ. 1 Ιουνίου Δημοσ. 1 Ιουνίου Θα επρεπε, για λογους υγεια πρωτιστως (κι απορω γιατι δεν εχει γινει), να απαγορευεται η χρηση κινητου χωρις handsfree. Για να μην ψηνεται ο εγκεφαλος. Εχω ενσυρματο handsfree σχεδον οσα χρονια εχω κινητο. Δεν καταλαβαινω ποιο το νοημα να κρατας το κινητο στο αυτι. Θα μου πεις εδω αλλες το κρατανε σαν πιτσα και του μιλανε....κατι τετοια βλεπω κι εχω σιχαθει....
lbit Δημοσ. 1 Ιουνίου Δημοσ. 1 Ιουνίου 19 ώρες πριν, alexpap είπε Σταματημένος Πεζός στη μέση του δρόμου που ακούει τα πρόστιμα από φωνητική πύλη στο κινητό τι πρόστιμο έχει; Σημείωση: Δεν έχει … Δεν έχει χωρισμό … ο δικός μας ο δεσμός. Ευτυχώς που είμαι ζωντανός … και σε θέλω ακόμα. εγω, διαφωνω 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα