Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 157
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Επιτέλους να εφαρμοστεί ότι και στην ευρωπαϊκή ένωση όπως και στο εξωτερικό. Το κυριότερο είναι ότι εντός πόλεως θα μειωθεί το όριο ταχύτητας και όσο για το κινητό όντως το έχουμε παρακάνει 

Δημοσ.

 

6 λεπτά πριν, kinhthra είπε

Και για αυτούς που οδηγούν χωρίς δίπλωμα τι γίνεται; 

Δυστυχώς υπάρχει κοινωνική διάκριση. Για κάποιες κοινωνικές ομάδες τηρείται ο νόμος ενώ για άλλες κοινωνικές ομάδες (που δεν μπορώ να αναφέρω για να μην κλειδώσει το θέμα) γίνονται τα στραβά μάτια. 

4 ώρες πριν, Striker4 είπε

κλεινεις περιφερειακο, εχεις κλειστο ολο το κεντρο επι 20 χρονια για να φτιαχτει το μετρο, λεωφορεία δεν φτανουν ουτε για ζητω και ζεχνουν, χρειαζεσαι 1 ωρα για να διανυσεις αποσταση 10' και αλλαζεις τα προστιματα για κινητο. Οταν εν ετη 2025 κανεις τα παντα απο κινητο οταν εισαι σταματημενος και κολλημενος πισω απο αλλους για ωρα πως ακριβως θα περασει η ωρα; βρίζοντας;  Φτιαξε δρομους, βοηθα το κυκλοφορικό, φτιαξε παρκινγκ, βρες τα ανασφαλιστα, φτιαξε τους σηματοδοτες, φτιαξε τις πινακιδες και τοτε τα ξανα λεμε για το κινητο  

Σωστός! Να προσθέσω και τα ταξί. Θες να πάρεις ταξί και δεν γνωρίζεις αν θα βρεις, αν θα σε πάρει, αν θα πάρει άλλους στην διαδρομή, αν είναι νόμιμο ή αδήλωτο ταξί, αν ο οδηγός είναι ο δηλωμένος ή κάποιος που ίσως να μην έχει καν δίπλωμα οδήγησης, αν θα βάλει ταξίμετρο ή αν θα χρεώσει ότι θέλει, κλπ.

3 ώρες πριν, NickTG είπε

Μέχρι τώρα πήγαινες πάνω από 50 μέσα στην πόλη? 

Στις κεντρικές οδούς στην Πάτρα ποιος οδηγεί πιο αργά; Αν πας με 30 στην Κορίνθου ή στην παραλιακή το πιο πιθανό είναι να πέσει κανένας πάνω σου. 

  • Like 1
Δημοσ.

τα καινουργια αυτοκινητα ειναι ολα με οθονες που για να ανοιξεις το κλιματιστικο πρεπει να πατησεις στο κεντρικο μενου να πατησεις τι θελεις και μετα να το αναψεις αλλα κατα τα αλλα μας ενοχλει το κινητο που θα τσεκαρουμε ενα μηνυμα..

  • Like 1
  • Confused 1
Δημοσ.
5 hours ago, teomaniacos said:

και τι θα κάνουν αυτοι που δουλεύουν ως ταχυμεταφορεις και το έχουν ανάγκη 100% για την δουλειά τους; ...λέω εγώ τώρα ...άλλη μια από τα ίδια όπως με τον καφέ.... Νόμοι απλά να λέμε ότι έχουμε!

Θα πάρουν ειδηκή βάση για τιμόνι ταμπλό. Problem solved. Από γκρίνια άλλο τίποτα σε αυτή τη χώρα

  • Thanks 1
Δημοσ.
2 hours ago, logistoulis said:

Επειδή πολύ συχνά ανεβοκατεβαίνωεθνικήκ  καια Αττική οδό  όταν έρθει κάποιος πίσω μου στον πόντο αρχίζω και επιβραδύνω για του το κόψω 

Πριν από αυτό χαϊδεύω το φρένο πολλές φορές (χωρίς να επιβραδυνω) για να τον φέρω σε εγρήγορση να ανοίξει απόσταση ή να ξεκουμπιστει από πίσω μου και πάντα εδώ απόσταση 50+ μέτρα από τον μπροστινό μου όταν μιλάμε για 70-80+

Φυσικά έχω πάει πολλές φορές να τρακαρω και από θαύμα δεν το έχω κάνει και καθημερινά είμαι ρημαδι από την οδήγηση μέσα στην Αθήνα (καθώς είμαι διαρκώς σε εγρήγορση) απλά όταν νιώθω ότι πάει να γίνει μαλάκια προσπαθώ να την αποτρέψω 

Είμαι από αυτούς που ανάβουν αλαρμ στην Αττική όταν πάμε για ακινητοποίηση και από αυτούς που ανάβω φλας ακόμα και όταν δεν υπάρχει κανείς τριγύρω.

Αυτό που με ανησυχεί πάντα περισσότερο από όλα πάντως είναι τα μηχανάκια, με τις λαμαρίνες μάλλον δε θα πάθουμε και τίποτα αλλά αυτούς μας τους χτυπήσεις δεν θέλουν και πολύ να πάθουν μεγάλη ζημιά και δυστυχώς δεν προσέχουν τον εαυτό τους. Τουλάχιστον φοράνε περισσότερο κράνος κτλ σε σχέση με το παρελθόν 

και τις 2 φορες που εγινε καραμπολα ημουν σταματημενος . στην εθνικη και εγω αφηνω αποσταση οταν κινουμαι ασχετα που πολλοι μπαινουν σφηνα αναμεσα.

για να καταλαβεις ηλιθιοτητα.την μια φορα που με τρακαραν ημουν βραδυ βουλιαγμενης. ημουν ηδη 10 δευτερολεπτα σταματημενος στο φαναρι.και ακουω ενα ντουπ.επεσε ο αλλος πισω μου ουτε με 10 km. μην με ρωτησεις πως το καταφερε.εγω δεν επαθα τιποτα στον αλλον εσπασε το ψυγειο. δεν ειναι καν οτι σταματησα αποτομα.ημουν ηδη στο φαναρι 10 secs σταματημενος. στην μια καραμπολα με το cayenne κτλ αυτος που μας τρακαρε επαιζε σιγουρα με το κινητο γιατι κατεβηκε με το κινητο στο χερι.και καποια στιγμη δεν θυμαμαι ποιος του ειπε οτι δεν ανοιξαν οι αεροσακοι σου. και λεει ειχαν ανοιξει σε αλλο τρακαρισμα.οποτε καταλαβες οτι δεν ηταν το πρωτο του :P

  • Haha 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 hours ago, StavrosD said:

Στις κεντρικές οδούς στην Πάτρα ποιος οδηγεί πιο αργά; Αν πας με 30 στην Κορίνθου ή στην παραλιακή το πιο πιθανό είναι να πέσει κανένας πάνω σου. 

Δεν πάω Πάτρα οπότε δεν ξέρω. 

Το όριο των 30 δεν θα είναι σε δρόμους με νησίδα. 

Επεξ/σία από NickTG
Δημοσ.

Η βασική αρχή κάθε ευνομούμενης πολιτείας είναι μη ψηφίζεις νόμους που δε μπορείς να τους εφαρμόσεις.

Απαγορεύτηκε και καλά το κάπνισμα στα μαγαζιά, και δεν υπάρχει μπαρ που να μη καπνίζουν μέσα. Το όριο 30χλμ/ώρα μέσα σε πόλεις πώς ακριβώς θα το εφαρμόσουν; 

Να 'χαμε να λέγαμε.

  • Like 2
Δημοσ.
1 hour ago, MetroStar said:

Η βασική αρχή κάθε ευνομούμενης πολιτείας είναι μη ψηφίζεις νόμους που δε μπορείς να τους εφαρμόσεις.

Απαγορεύτηκε και καλά το κάπνισμα στα μαγαζιά, και δεν υπάρχει μπαρ που να μη καπνίζουν μέσα. Το όριο 30χλμ/ώρα μέσα σε πόλεις πώς ακριβώς θα το εφαρμόσουν; 

Να 'χαμε να λέγαμε.

Όπου ακριβώς εφαρμόζεται και σε ολόκληρη την Ευρώπη. Το πρόβλημα δεν είναι ο νόμος αλλά η ηλιθιότητα στο κεφάλι μας

Δημοσ.

Σταματάει την κυκλοφορία και κατουράει στην εθνική.

Τον βλέπει αστυφύλακας και φεύγει ανέμελος και ξαλαφρωμένος!

Πείτε μου για τον νέο κοκ και τα πρόστιμα...

  • Like 1
Δημοσ.

Διαβάζω σχόλια χρηστών που είναι οκ με τη χρήση κινητού στο αυτοκίνητο, και καταλαβαίνω γιατί υπάρχει τόσο πρόβλημα. 

Επειδή βαριέστε στο αμάξι δηλαδή πρέπει να πεθάνουμε εμείς;

  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, ptriv1 είπε

Δυστυχώς νόμοι στα χαρτιά που δεν εφαρμόζονται απο τους πολίτες και ανύπαρκτη αστυνομία - τροχαία που δεν επιβάλει τίποτα για περάστε μια βόλτα και απο Πάρο να δείτε τι ωραία εφαρμόζεται ο Κ.Ο.Κ σε όλο το οδικό δίκτυο και μετά τα ξαναλέμε.

Ο πολιτισμός μίας χώρας φαίνεται από την έλλειψη αστυνόμευσης στη τήρηση των νόμων. Αν η καραμέλα όλων είναι ότι θέλουμε αστυνομία να κάνει ελέγχους για να μη παρανομούμε, τότε γιατί έγινε τόσο φασαρία να πέσει η χούντα κάτι χρόνια πίσω?  Ας διαβάσει ο καθείς τη νομοθεσία και ας τη τηρήσει χωρίς κανένα φόβο πάνω από το κεφάλι του. Αλλιώς ο κάθε οδηγός θα θέλει και τον δικό του προσωπικό αστυνόμο/ Δράκουλα από πάνω του. 

Επεξ/σία από cmak
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, kinitos είπε

Το κακό εδω στην χώρα μας ειναι οτι χαιρόμαστε με το αποτέλεσμα που θα έχει αν κανεις κατι λαθος εξω αλλα δεν θέλουμε να υπάρχει το ίδιο αυστηρή τήρηση και αστυνόμευση. 

Και συμφωνώ αν εφαρμοζαν το νόμο που υπαρχει τωρα μια χαρα θα ηταν

 

Πέρναγα πρόσφατα στην Κηφισίας μπροστά 2 Δίας και έκαναν σε μια απο σταση 1 χιλιόμετρο πάνω απο 30 σινιάλα για να αφήσουν το κινητό  

Αν οπως περναγαν αντι να δείχνουν οτι σε βλέπω έριχναν κάθε μέρα χιλιάδες 10ευρα πρόστιμα θα ειχες το νου σου.

Αλλα εδω αν γίνει αυτό θα φωνάζουμε οτι μας έχουν σκίσει...

 

Οπότε τωρα κανεις το σταυρό σου μην κανεις κάποιο λάθος και φας τρελό αγγούρι 

Άμα έριχναν 10ευρα θα είχε μηδενική αποτελεσματικότητα. Κάτι σαν το μετρό η φάση. Μέχρι να φας το πρόστιμο έχεις γλιτώσει τόσα που δεν σε ενδιαφέρει καν. Άσε που αυτό θα αυξήσει κατακόρυφα το εφορτ/εξοδα για ελέγχους.

Το καλύτερο είναι λίγο πιο εντατικοί έλεγχοι και απλά να μην χαρίζονται. Να μην κάνουν νόημα όπως αναφέρθηκε. Σταματάς, ρίχνεις το πρόστιμο, και "καλή σας ημέρα, να πάτε στο καλό". Κλείνεις τα αυτιά στην κλάψα. Προφανώς τα πρόστιμα πρέπει να είναι κάτι που μπορεί να πληρώσει κάποιος, 100-150 ευρώ και κάθε φορά που θα το ξανακάνει να υπάρχει αύξηση 10-20% μέχρι να φτάσει ένα όριο 300-400ευρώ πχ. Όπου αυτό θα γίνεται reset μετά από 1 χρόνο πάλι στα 100.

Επίσης θα μπορούσε να τοποθετηθούν κάμερες παντού και μέσω ΑΙ να τραβάνε φωτογραφίες και να τους πηγαίνει το πρόστιμο σπίτι/εφορία, όπως με το όριο ταχύτητας βρε παιδι μου.

Ρε θέληση να υπάρχει, και κυρίως να μην έχουν εκδικητικό χαρακτήρα. Για αυτό είμαι υπερ μιας λύσεις που δεν θα μπορεί ο άλλος να πει "χ3στηκα 10 ευρώ είναι, μέχρι να με πιάσουν..." αλλά ούτε να του ρίχνεις ένα πρόστιμο που δεν θα μπορεί να το πληρώσει γιατί επιβιώνει. (ναι πλέον επιβιώνουμε μάγκες).

7 ώρες πριν, poulinos είπε

και τις 2 φορες που εγινε καραμπολα ημουν σταματημενος . στην εθνικη και εγω αφηνω αποσταση οταν κινουμαι ασχετα που πολλοι μπαινουν σφηνα αναμεσα.

για να καταλαβεις ηλιθιοτητα.την μια φορα που με τρακαραν ημουν βραδυ βουλιαγμενης. ημουν ηδη 10 δευτερολεπτα σταματημενος στο φαναρι.και ακουω ενα ντουπ.επεσε ο αλλος πισω μου ουτε με 10 km. μην με ρωτησεις πως το καταφερε.εγω δεν επαθα τιποτα στον αλλον εσπασε το ψυγειο. δεν ειναι καν οτι σταματησα αποτομα.ημουν ηδη στο φαναρι 10 secs σταματημενος. στην μια καραμπολα με το cayenne κτλ αυτος που μας τρακαρε επαιζε σιγουρα με το κινητο γιατι κατεβηκε με το κινητο στο χερι.και καποια στιγμη δεν θυμαμαι ποιος του ειπε οτι δεν ανοιξαν οι αεροσακοι σου. και λεει ειχαν ανοιξει σε αλλο τρακαρισμα.οποτε καταλαβες οτι δεν ηταν το πρωτο του :P

Αδερφέ για πες μάρκα αυτοκινήτου για να κρατάμε μια απόσταση γιατί από τι φαίνεται είσαι τρακαρομαγνήτης 😄

Επεξ/σία από atypicalcoder
  • Like 2
  • Haha 3
Δημοσ.

Το θέμα είναι να είναι πραγματικοί έλεγχοι και όχι κυνήγι μαγισσών , όπως γίνετε Καστοριά και Κοζάνη, και γιατί το λέω αυτό, κάθε μέρα στους δυο παραπάνω νομούς (και λέω ΚΑΘΕ μέρα) έχει το λιγότερο ταυτόχρονα 2 μπλόκα και την ημέρα το λιγότερο 4 μπλόκα, ΑΛΛΑ δεν γίνονται για την πρόληψη και καταστολή αλλά για το μάζεμα χρημάτων καθαρά,  να μην μιλήσω ότι ρίχνουν κλίση για παράβαση π.χ. ταχύτητας σε δρόμο που έχει θανατηφόρες λακούβες - χαλίκια κλπ , αλλά δεν έχουν κάνει τα προβλεπόμενα για την ασφάλειά μας σύμφωνα με το άρθρο 7 του ν. 3481/2006. Και τ΄λεος βεβαίως βεβαίως ο κοκ να σταματήσει να ισχύει μόνο για τον μαλαξ απλό πολίτη, αλλά για όλους , ο νοών νοήτω (γιατί αν γράψω ποιους αφορά θα με πουν φασίστα και ρατσιστή  μερικοί). 

  • Like 1
Δημοσ.

Λίγο είναι τα πρόστημα αυτά, κανονικά θα έπρεπε να προσαρμόζονται ανάλογα με τα φορολογικά οικονομικά εισοδηματικά επίπεδα του κάθε οδηγού (να συνδέονται ακαριαία με την ΑΑΔΕ), και όσο υψηλότερα αυτά τα επίπεδα να καταλήγουν σε βαθμό περίπου οικονομικού θανάτου (στους πιο πλούσιους), συνοδευόμενα με αφαίρεση διπλώματος Χωρίς δυνατότητα να ξαναβγάλει στις χοντρές παραβάσεις. Και να ξεκλειδώσει η νομοθεσία περί προσωπικών δεδομένων με τις κάμερες καταγραφής εντός τον οχημάτων, και να μειώνονται τα ασφάλιστρα όταν υπάρχουν τέτοιες κάμερες.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...