Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

σημερα πηγα να παραγγειλω καφε στην δουλεια. Γενικα δεν παραγγελνω αλλα ετυχε σημερα η μερα να ηταν δυσκολη και εσκουζα για δευτερο καφεδακι. Μπηκα στις εφαρμογες (box,efood,wolt) και μου επεσαν τα μαλλια απο τις τιμες και το κοστος delivery. Μαλιστα ειμαι επαρχια σε μικρη πολη και πλεον το delivery χρεωνεται ανω του 1,50€.
Ε λεω θα παρω τηλεφωνακι. Παιρνω που λετε και μου λεει εχει κοστος delivery 1.40€
Ρε παιδια πανε καλα; Ούτε τηλεφωνο απο δω και περα.....

  • Απαντ. 205
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Η κατάσταση πλέον έχει ξεφύγει. Σε σημερινή παραγγελία στη δουλειά για 2 καφέδες με ελάχιστη 6€ είδα το εξής:

"κόστος ντελίβερι - 1,5€ - έξοδα χρέωσης υπηρεσίας 0,5"

Δλδ, μόνο σε προμήθεια που θα στο φέρουν, έχεις πληρώσει επιπλέον 1,5 καφέ για "αέρα" + ότι πληρώνεις παραπάνω τον ίδιο τον καφέ επειδή στον φέρνουν εκείνοι + οτι ο καφές κάθε μέρα αυξάνεται σαν τιμή.

Επίσης, παλιά η επιπλέον χρέωση ίσχυε μόνο στον καφέ πχ φρέντρο εσπρέσσο από κοντά 2€, 2,20€ ντελίβερι και όλα τ'άλλα ίδια τιμή. πλέον, το κόστος έχει μετακυλήσει και στα άλλα προϊόντα πχ κουλούρι από κοντά 0,60€, με ντελίβερι 0,90€! 

Όσους λένε για τηλέφωνα, τυχεροί είστε που έχετε ακόμα μαγαζιά με χαμηλότερες τιμές. Έχω σουβλατζίδικο κάτω από το σπίτι και στον "ανανεωμένο κατάλογο" είτε πας από εκει, είτε τα παραγγείλεις μέσω efood, ιδιες τιμές σ'όλα! Μόνο το καλαμάκι ήταν 0,10 (!!!) φθηνότερο αλλά όταν σου δίνει τη δυνατότητα μέσω efood να μαζέψεις rubies και να βγάλεις μισό σουβλάκι δώρο στις 3 παραγγελίες + αν παίξει και κάνα κουπονάκι 1€ από CU Drop, γιατί να ασχοληθείς με το τηλ΄?

Δημοσ.

Στην περιοχή μου πάντως έχουν βγει αρκετά μαγαζιά από την πλατφόρμα, κωμόπολη είμαστε βέβαια, δεν έχουμε αρκετά για να είναι αντιπροσωπευτικο΄το δείγμα.

Στην αρχή παράγγελνα κι εγώ από τo box που είχαμε στην περιοχή, εκπτώσεις, κουπόνια. Παρατήρησα ότι ένα συγκεκριμένο κατάστημα όταν παράγγελνα από την πλατφόρμα μου έφερνε μικρότερες μερίδες, έκοψα το κατάστημα τελείως, αν δεν ήθελε να είναι στην πλατφόρμα ας μην ήταν. Στην συνεχεια διαπίστωσα μερικά που ενώ ήταν στην πλατφόρμα ήταν συνεχώς κλειστά, αλλά αν έπαιρνα τηλέφωνο ήταν ανοικτά, βόλευε να βλέπω και τον τιμοκατάλογο τους. Το σκέφτηκα λίγο το θέμα με τις προμήθειες που τους κρατάνε και πλέον παραγγέλνω κυρίως από το τηλέφωνο, ίσως να παίρνει κάνα δυο λεπτά παραπάνω από τον χρόνο μου.

Δημοσ.
22 λεπτά πριν, Conan2046 είπε

Παρατήρησα ότι ένα συγκεκριμένο κατάστημα όταν παράγγελνα από την πλατφόρμα μου έφερνε μικρότερες μερίδες, έκοψα το κατάστημα τελείως, αν δεν ήθελε να είναι στην πλατφόρμα ας μην ήταν.

Κατι αναλογο της Πεινατας.
Οταν παραγγελνω απο το ιδιο μαγαζι κανονικα,η ποιοτητα συνηθως ειναι αψογη.
Αν τυχει να παρω Πεινατα,ολα ερχονται μπουρδελο.

Αντι να σκεφτονται οτι η Πεινατα ειναι ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ και οτι πρεπει να δωσουν τον καλυτερο τους εαυτο,αυτοι το βλεπουν οτι χανουν χρηματα  και τα ξεπετανε αρων αρων .

  • Like 1
Δημοσ.

Ο διανομέας πληρώνεται ανά ώρα αν είναι μισθωτός ή ανά παραγγελία+καύσιμα ανάλογα την απόσταση αν είναι freelancer.

Με αυτήν τη λογική, η χρέωση delivery μπορείς να πεις πως πάει στα καύσιμα του freelancer. Βέβαια να πω εδώ ότι, και πριν μπουν οι χρεώσεις delivery, με τον ίδιο τρόπο πληρωνόντουσαν οι freelancers. Δεν είναι δηλαδή ότι δεν έβγαιναν οικονομικά οι πλατφόρμες να έχουν δωρεάν ντελίβερι, απλώς είδαν ότι έτσι μπορούν να αυξήσουν τα κέρδη τους.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, StamTheMan είπε

Κατι αναλογο της Πεινατας.
Οταν παραγγελνω απο το ιδιο μαγαζι κανονικα,η ποιοτητα συνηθως ειναι αψογη.
Αν τυχει να παρω Πεινατα,ολα ερχονται μπουρδελο.

Αντι να σκεφτονται οτι η Πεινατα ειναι ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ και οτι πρεπει να δωσουν τον καλυτερο τους εαυτο,αυτοι το βλεπουν οτι χανουν χρηματα  και τα ξεπετανε αρων αρων .

Δυστυχώς, όταν τρέχουν προσφορές δεν υπάρχει σχεδόν κανένας έλεγχος.

Έχω τύχει σε μαγειρείο να βάλει προσφορά 1+1 μακαρονάδες, να παραγγείλω με τη λογική "α, θα έχω και για το βράδυ" και να βάζουν τη μισή μερίδα μέσα στο καθένα (εννοείται είχα παραγγείλει στο παρελθόν και ήξερα τί να περιμένω).

Στην τωρινή προσφορά που τρέχει το efood, έχω μπανίσει καφετέρια που έβαλε 1+1 όλους τους καφέδες κυριολεκτικά για μία μέρα. Παρήγγειλα στις 12 το μεσημέρι, πήγα να ξαναπάρω το απόγευμα και το 1+1 είχε εξαφανιστεί. Λεω, "οκ, τέλος για σήμερα". Πέρασαν 2 μέρες και εκτός του ότι δεν υπάρχει το 1+1, στην καρτέλα του καταστήματος υπάρχει banner του efood, "efood exclusive, 1+1 όλοι οι καφέδες". Στέλνω στο τσατ και η απάντησή τους ήταν "το κάθε κατάστημα έχει το 1+1 μέχρι εξαντλησης των αποθεματων". Εγώ φταίω που τη ρώτησα αν τους τελειωσαν τα freddo?? :P

Επεξ/σία από ParafronGR
  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 hours ago, StamTheMan said:

Απλα συνηθισαμε τοσα χρονια στη δηθεν δωρεαν διανομη.
Δεν ειναι αδικο τωρα,αδικο ηταν που τοσα χρονια ειχαν ιδιες τιμες takeaway και delivery.
Την ενσωματωμενη δηλαδη στο προιον τιμη του delivery την πληρωνες και για takeaway.

 

Αυτό ακριβώς είναι που δεν καταλαβαίνουν πολλοί.

Όλα ανεβαίνουν και οι επιχειρηματίες αναγκάζονται όλο και περισσότερο να πληρώνουν αυτά που πρέπει. Παράδειγμα, πολλοί κλέβαν ΦΠΑ και μπορεί να κάλυπταν τον διανομέα που συνήθως δούλευε μαύρα ή τον δήλωναν ελάχιστες ώρες, κλέβοντας και από  αυτόν τις εργοδοτικές εισφορές και άλλα δικαιώματα.  Τώρα αυτά με τις διασταυρώσεις, το Εργανη κλπ έχουν περιοριστεί και φαίνεται το πραγματικό κόστος του επιχειρείν. 

Θέλεις την ευκολία της κάρτας και το κράτος επιβάλει την χρήση της και την απορρόφηση της προμήθειας από την επιχείρηση. Θέλεις την ευκολία να έρθει το φαγητό σπίτι σου. Θέλεις φθηνές τιμές. Όλα αυτά δεν γίνονται μαζί και αυτός που δουλεύει να βγάζει ένα λογικό μεροκάματο. Δεν είναι παράλογο να επιμερίζει τα κόστη σε όποιον θέλει να χρησιμοποιήσει έξτρα υπηρεσίες.
 

 Η επιλογή να πας από το μαγαζί να πάρεις ότι θες και να μην πληρώσεις τίποτα παραπάνω υπάρχει. Το να πληρώσεις για την ευκολία και να μην χάσεις τον χρόνο σου που το παράλογο; Γιατί να «επιδοτεί»  αυτός που κουβαλιέται στο μαγαζί αυτόν που δεν θέλει ή δεν μπορεί να πάει στο μαγαζί; 
 

Καταλαβαίνω ότι πολλοί διαφωνούν, αλλά δεν πειράζει όλοι έχουμε το δικαίωμα στην άποψη μας.

9 hours ago, Asevastos said:

Τι είναι αυτά που λες; Μια ζωή υπήρχαν αυτά τα κόστη και πάντα υπολογίζονταν από τον εκάστοτε εργοδότη ως βασικά μέρη/κόστη της επιχείρησης. Να μας χρεώνουν αν είναι και τον σερβιτόρο στο κατάστημα και να μας λένε «άμα παραλάβετε μόνοι τα φαγητά σας δωρεάν, άμα θέλετε σερβιτόρος να τα φέρει στο τραπέζι 1.50€ + ΦΠΑ». 

Συμφωνώ, αν πας σε εστιατόριο που έχει θαμώνες το κόστος σέρβις είναι υπολογισμένο στον κατάλογο και δεν ξέρω τι ισχύει τώρα αλλά όταν οι σερβιτόροι αμείβονταν με ποσοστά κάτι για 11% θυμάμαι και το έγραφε στον κατάλογο.

Επεξ/σία από gakost
  • Like 1
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, gakost είπε

Αυτό ακριβώς είναι που δεν καταλαβαίνουν πολλοί.

Όλα ανεβαίνουν και οι επιχειρηματίες αναγκάζονται όλο και περισσότερο να πληρώνουν αυτά που πρέπει. Παράδειγμα, πολλοί κλέβαν ΦΠΑ και μπορεί να κάλυπταν τον διανομέα που συνήθως δούλευε μαύρα ή τον δήλωναν ελάχιστες ώρες, κλέβοντας και από  αυτόν τις εργοδοτικές εισφορές και άλλα δικαιώματα.  Τώρα αυτά με τις διασταυρώσεις, το Εργανη κλπ έχουν περιοριστεί και φαίνεται το πραγματικό κόστος του επιχειρείν. 

Θέλεις την ευκολία της κάρτας και το κράτος επιβάλει την χρήση της και την απορρόφηση της προμήθειας από την επιχείρηση. Θέλεις την ευκολία να έρθει το φαγητό σπίτι σου. Θέλεις φθηνές τιμές. Όλα αυτά δεν γίνονται μαζί και αυτός που δουλεύει να βγάζει ένα λογικό μεροκάματο. Δεν είναι παράλογο να επιμερίζει τα κόστη σε όποιον θέλει να χρησιμοποιήσει έξτρα υπηρεσίες. 
 

Καταλαβαίνω ότι πολλοί διαφωνούν, αλλά δεν πειράζει όλοι έχουμε το δικαίωμα στην άποψη μας.

αυξηθηκαν δηλαδη τα εξοδα τους και ειπαν ας βαλουμε και εναν ακομα νταβα να μας παιρνει 10%+ και ποσα ακομα απο τους πελατες μας. τα 35εκ ευρω που βγαζει η efood το χρονο επεσαν απο τον ουρανο η μηπως λειπουν απο τις τσεπες μαγαζιων και πελατων?

Δημοσ.
48 λεπτά πριν, gakost είπε

 Η επιλογή να πας από το μαγαζί να πάρεις ότι θες και να μην πληρώσεις τίποτα παραπάνω υπάρχει. Το να πληρώσεις για την ευκολία και να μην χάσεις τον χρόνο σου που το παράλογο; Γιατί να «επιδοτεί»  αυτός που κουβαλιέται στο μαγαζί αυτόν που δεν θέλει ή δεν μπορεί να πάει στο μαγαζί; 

Τοσο καιρο δεν υπηρχε ομως.
Πληρωνες 5 ευρω για  2 πιτες με γυρο,ειτε πηγαινες να τις παρεις,ειτε στις εφερναν σπιτι.

Κατα τα αλλα δε διαφωνω,απλα το ντελιβερι επρεπε να χρεωνεται απο την αρχη.

 

1 ώρα πριν, ParafronGR είπε

Έχω τύχει σε μαγειρείο να βάλει προσφορά 1+1 μακαρονάδες, να παραγγείλω με τη λογική "α, θα έχω και για το βράδυ" και να βάζουν τη μισή μερίδα μέσα στο καθένα (εννοείται είχα παραγγείλει στο παρελθόν και ήξερα τί να περιμένω).

 

Τα ιδια και εγω και οταν κανω την παρατηρηση με λενε περιεργο.
Παντως,να βλεπουμε και την αλλη πλευρα:
Δουλευα σε σαντουιτσαδικο - κρεπερι,που στο 1+1 εβαλε την απιστευτη κρεπα του,τοσο απλη οσο και φοβερη,  σοκολατα μπισκοτο.

Εκεινες τις μερες δουλευαμε ολοι οι διανομεις του μαγαζιου ταυτοχρονα,με 2 τσαντες ο καθενας ( οι δυνατοι ) για να βγαινει η δουλεια.

Θυμαμαι μια παρεα φοιτητων που μαστουρωναν συνεχεια και κυριολεκτικα παρηγγελναν 3 φορες σε καθε βαρδια μου.
Μολις τελειωσε η προσφορα,δεν ξαναπηραν ουτε μια τιμημενη φορα.

Αυτες οι προσφορες,οπως και η Πεινατα,εχουν σαν στοχο να τους δοκιμασουν πελατες που δε θα επαιρναν αλλιως και φυσικα αν δεν ειναι γυφτοι,να μεινουν στο μαγαζι.
Αλλα θεωρω οτι το 1+1 ειναι αποτυχημενο marketing για την Ελλαδα.

Μπορει στο τελος της ημερας να υπαρχει ενα μεγαλυτερο συνολικα κερδος,αλλα το ψυχολογικο κοστος του προσωπικου δεν το βαζει κανενας εργοδοτης μεσα και φυσικα δεν επιτυγχανεται ο στοχος,να αποκτησεις δλδ παραπανω πελατες.
Αυτο το ειδα οσες φορες δουλεψα 1+1 ( ταμειο και διανομη ) ,που για κανα μηνα ολες οι μερες ηταν σαν ΠαρασκευοΣαββατα βραδυ και μετα γυρνουσαμε παλι ακριβως στα ιδια.

 

 

 


 

Δημοσ.
4 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

τα 35εκ ευρω που βγαζει η efood το χρονο επεσαν απο τον ουρανο η μηπως λειπουν απο τις τσεπες μαγαζιων και πελατων?

Δε βγαίνουν τα παιδιά.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, StamTheMan είπε

Κατι αναλογο της Πεινατας.
Οταν παραγγελνω απο το ιδιο μαγαζι κανονικα,η ποιοτητα συνηθως ειναι αψογη.
Αν τυχει να παρω Πεινατα,ολα ερχονται μπουρδελο.

Αντι να σκεφτονται οτι η Πεινατα ειναι ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ και οτι πρεπει να δωσουν τον καλυτερο τους εαυτο,αυτοι το βλεπουν οτι χανουν χρηματα  και τα ξεπετανε αρων αρων .

πινιατα είναι (piñata) 

αν την λες επίτηδες έτσι (πείνα-τα) :lol: τότε πάσο.

Επεξ/σία από dtk-386
Δημοσ.
5 hours ago, basilis_k6 said:

αυξηθηκαν δηλαδη τα εξοδα τους και ειπαν ας βαλουμε και εναν ακομα νταβα να μας παιρνει 10%+ και ποσα ακομα απο τους πελατες μας. τα 35εκ ευρω που βγαζει η efood το χρονο επεσαν απο τον ουρανο η μηπως λειπουν απο τις τσεπες μαγαζιων και πελατων?

Συμφωνώ, τα όσα κέρδη έχει κάποιος τα πληρώνει. Ισχύει όμως και το άλλο, τα κέρδη της φορολογούνται ή δίνονται μερίσματα στους μετόχους ή επανεπενδύονται. Επίσης οι «συνεργάτες» αμείβονται δίκαια. Πριν λίγα χρόνια όλοι στον κλάδο την ταμειακή την είχαν για να την ξεσκονίζουν και οι υπάλληλοι δούλευαν μαύρα ή με μισά ένσημα στην καλύτερη. Τι θέλουμε να πληρώνουμε το πραγματικό κόστος ή να πληρώνουμε λιγότερα εκεμεταλλευόμενοι το σύστημα και την ανάγκη του άλλου;  Ο καθένας έχει διαφορετική οπτική…

Η efood και οι μέτοχοι που έχουν πληρώσει τα ωραία τους χρήματα για να υπάρχει και να λειτουργεί δεν υπάρχει για να τρώμε φθηνά σουβλάκια και καφέδες, να βγάλει κέρδος προσπαθεί παρέχοντας υπηρεσίες. Δεν είναι υποχρεωτικό να την χρησιμοποιήσει κάποιος αν δεν θέλει, δεν του αρέσει, είναι ακριβή κλπ. Μπορεί να πάει στο κατάστημα να πάρει ότι θελει.

  • Like 2
Δημοσ.
11 ώρες πριν, lector είπε

Αυτο, ποτε δεν ηταν "δωρεαν", ηταν μεσα στην τιμη.

Παιζει ομως ρολο και το οτι οι τιμες γενικα ηταν χαμηλοτερες οποτε δε μας πολυενοιαζε.

Τωρα ομως εχουμε παει στο αλλο ακρο, 4 ευρω σουβλακι και 4 ευρω ο νταβας, δηλαδη 12 ευρω για δυο σουβλακια, καπου ωπα.

δεν είναι ακριβώς έτσι. εάν ήταν μέσα στην τιμή τότε οι τιμές θα έπεφταν (έστω και οριακά) και θα έμπαινε καπέλο στο delivery. τώρα οι τιμές είναι όπως ήταν πριν και μπήκε και delivery. επίσης έχω δει καταστήματα που πουλάνε άλλη τιμή στις πλατφόρμες, άλλη τιμή εάν πας από το κατάστημα ενώ και η πλατφόρμα χρεώνει έξτρα την παράδοση. 

10 λεπτά πριν, gakost είπε

Συμφωνώ, τα όσα κέρδη έχει κάποιος τα πληρώνει. Ισχύει όμως και το άλλο, τα κέρδη της φορολογούνται ή δίνονται μερίσματα στους μετόχους ή επανεπενδύονται. Επίσης οι «συνεργάτες» αμείβονται δίκαια. Πριν λίγα χρόνια όλοι στον κλάδο την ταμειακή την είχαν για να την ξεσκονίζουν και οι υπάλληλοι δούλευαν μαύρα ή με μισά ένσημα στην καλύτερη. Τι θέλουμε να πληρώνουμε το πραγματικό κόστος ή να πληρώνουμε λιγότερα εκεμεταλλευόμενοι το σύστημα και την ανάγκη του άλλου;  Ο καθένας έχει διαφορετική οπτική…

Η efood και οι μέτοχοι που έχουν πληρώσει τα ωραία τους χρήματα για να υπάρχει και να λειτουργεί δεν υπάρχει για να τρώμε φθηνά σουβλάκια και καφέδες, να βγάλει κέρδος προσπαθεί παρέχοντας υπηρεσίες. Δεν είναι υποχρεωτικό να την χρησιμοποιήσει κάποιος αν δεν θέλει, δεν του αρέσει, είναι ακριβή κλπ. Μπορεί να πάει στο κατάστημα να πάρει ότι θελει.

υπάρχει κάτι που το κάνουν όλες οι εταιρείες μόλις αποκτήσουν δεσπόζουσα θέση στην αγορά. είναι χειρότερες από το ελληνικό κράτος. τα ίδια κάνει και η σκρουτζ, τα ίδια κάνουν πολλοί. χρεώσεις ανελέητες, προσπαθούν και πατάνε στον λαιμό όταν μπεις στο χορό. τα καταστήματα το βλέπουν ως ευκολία όμως βάζουν έναν συνέταιρο στο μαγαζί τους. απλά δεν ξέρουν πως να πουλήσουν αλλιώς και έξω από την πλατφόρμα. 

  • Like 2
Δημοσ.
15 λεπτά πριν, gakost είπε

Συμφωνώ, τα όσα κέρδη έχει κάποιος τα πληρώνει. Ισχύει όμως και το άλλο, τα κέρδη της φορολογούνται ή δίνονται μερίσματα στους μετόχους ή επανεπενδύονται. Επίσης οι «συνεργάτες» αμείβονται δίκαια. Πριν λίγα χρόνια όλοι στον κλάδο την ταμειακή την είχαν για να την ξεσκονίζουν και οι υπάλληλοι δούλευαν μαύρα ή με μισά ένσημα στην καλύτερη. Τι θέλουμε να πληρώνουμε το πραγματικό κόστος ή να πληρώνουμε λιγότερα εκεμεταλλευόμενοι το σύστημα και την ανάγκη του άλλου;  Ο καθένας έχει διαφορετική οπτική…

Η efood και οι μέτοχοι που έχουν πληρώσει τα ωραία τους χρήματα για να υπάρχει και να λειτουργεί δεν υπάρχει για να τρώμε φθηνά σουβλάκια και καφέδες, να βγάλει κέρδος προσπαθεί παρέχοντας υπηρεσίες. Δεν είναι υποχρεωτικό να την χρησιμοποιήσει κάποιος αν δεν θέλει, δεν του αρέσει, είναι ακριβή κλπ. Μπορεί να πάει στο κατάστημα να πάρει ότι θελει.

Με συγχωρείς αλλά δεν είναι καθόλου έτσι. Πέραν του ότι προσωπικά δεν θα ταχθώ ως καταναλωτής με τον μέτοχο και ούτε τυγχάνω άξιος της ίδιας προστασίας, αυτό που ξεκάθαρα δεν καταλαβαίνεις ούτε εσύ αλλά ούτε πολλοί άλλοι είναι ότι όλες αυτές οι υπηρεσίες μεσάζοντες πλέον έχουν καταφέρει να σου "γίνουν απαραίτητοι" και λειτουργούν αθέμιτα. Εκμετάλλευση δεσπόζουσας θέσης λέγεται αυτό. Από το οποίο δυστυχώς δεν μπορεί να ξεφύγει ούτε ο καταναλωτής αλλά ούτε και η επιχείρηση. Επίσης πρέπει να σου πω ότι πλέον υπάρχουν καταστήματα τα οποία δεν μπορούν να παραδώσουν εκτός πλατφόρμας. Νταβατζης κανονικός δηλαδή. Αλλά εντάξει, δεν υπάρχει κανένα θέμα, πάρε τα πόδια σου στην τελική και πήγαινε παράλαβε εσύ. Ήρθε ο νταβας, σιωπούνε όλοι. Κάτι νομίζω μου θυμίζει. Α ναι, το Σκρουτζ που πλέον δεν μπορείς να παραγγείλεις από την ιστοσελίδα του καταστήματος, αλλά υποχρεωτικά μέσω του δικού του "marketplace". Δεν νομίζω ότι η γκρίνια εστιάζεται στο ότι δεν θέλει κάποιος να πληρώσει. Ή ότι θέλει ο μεταφορέας να είναι όπως πιο παλιά αδηλωτος, με ένα σάπιο παπί να τρέχει να τα πληρώνει όλα μόνος του . Δεν χρειάζεται να συζητάμε τα αυτονόητα. Απλά κάποια στιγμή θα πρέπει επιτέλους να αντιληφθούμε ότι όσο υπάρχουν άνθρωποι που τους αρέσει να είναι αυλικοί, θα υπάρχουν βασιλιάδες. Με το μπαρδον και όλο τον σεβασμό.

  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, Bigi444444 είπε

Με συγχωρείς αλλά δεν είναι καθόλου έτσι. Πέραν του ότι προσωπικά δεν θα ταχθώ ως καταναλωτής με τον μέτοχο και ούτε τυγχάνω άξιος της ίδιας προστασίας, αυτό που ξεκάθαρα δεν καταλαβαίνεις ούτε εσύ αλλά ούτε πολλοί άλλοι είναι ότι όλες αυτές οι υπηρεσίες μεσάζοντες πλέον έχουν καταφέρει να σου "γίνουν απαραίτητοι" και λειτουργούν αθέμιτα. Εκμετάλλευση δεσπόζουσας θέσης λέγεται αυτό. Από το οποίο δυστυχώς δεν μπορεί να ξεφύγει ούτε ο καταναλωτής αλλά ούτε και η επιχείρηση. Επίσης πρέπει να σου πω ότι πλέον υπάρχουν καταστήματα τα οποία δεν μπορούν να παραδώσουν εκτός πλατφόρμας. Νταβατζης κανονικός δηλαδή. Αλλά εντάξει, δεν υπάρχει κανένα θέμα, πάρε τα πόδια σου στην τελική και πήγαινε παράλαβε εσύ. Ήρθε ο νταβας, σιωπούνε όλοι. Κάτι νομίζω μου θυμίζει. Α ναι, το Σκρουτζ που πλέον δεν μπορείς να παραγγείλεις από την ιστοσελίδα του καταστήματος, αλλά υποχρεωτικά μέσω του δικού του "marketplace". Δεν νομίζω ότι η γκρίνια εστιάζεται στο ότι δεν θέλει κάποιος να πληρώσει. Ή ότι θέλει ο μεταφορέας να είναι όπως πιο παλιά αδηλωτος, με ένα σάπιο παπί να τρέχει να τα πληρώνει όλα μόνος του . Δεν χρειάζεται να συζητάμε τα αυτονόητα. Απλά κάποια στιγμή θα πρέπει επιτέλους να αντιληφθούμε ότι όσο υπάρχουν άνθρωποι που τους αρέσει να είναι αυλικοί, θα υπάρχουν βασιλιάδες. Με το μπαρδον και όλο τον σεβασμό.

Λολ. από πότε αυτές οι εφαρμογές είναι είδη πρώτης ανάγκης. Χ#στηκε η φοράδα στ αλωνι αν αύριο μεθαύριο δεν υπάρχουν αυτές οι υπηρεσίες. Απλά ο κόσμος βαριέται αλλά αν ποτέ γίνει αυτό μια χαρά θα ξεσυνηθίσουν.

Επεξ/σία από atypicalcoder
  • Like 4
  • Thanks 1
  • Confused 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...