nchatz Δημοσ. Σάββατο στις 11:24 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 11:24 μμ Η Ακτοφυλακή των ΗΠΑ και πολιτικά σκάφη διέσωσαν 22 ναυτικούς ανοιχτά της Αλάσκας μετά από πυρκαγιά που ξέσπασε σε ηλεκτρικά οχήματα που μετέφερε το πλοίο Morning Midas. Το πλοίο, που μετέφερε 3.000 οχήματα από το Γιαντάι της Κίνας προς το Λάζαρο Καρντένας του Μεξικού, βρίσκεται περίπου 304 μίλια νότια του Άντακ της Αλάσκας, σύμφωνα με την Ακτοφυλακή των ΗΠΑ. Το πλήρωμα του πλοίου, που ανήκει στην βρετανική Zodiac Maritime, εντόπισε την πυρκαγιά γύρω στα μεσάνυχτα UTC στις 3 Ιουνίου και δεν κατάφερε να την θέσει υπό έλεγχο. "Το πλοίο είναι φορτωμένο με περίπου 3.000 οχήματα, εκ των οποίων τα 800 είναι ηλεκτρικά", ανέφερε η Zodiac Maritime στο The Register. "Αρχικά παρατηρήθηκε καπνός να βγαίνει από ένα κατάστρωμα που μετέφερε ηλεκτρικά οχήματα." "Το πλήρωμα ενεργοποίησε αμέσως τις διαδικασίες έκτακτης ανάγκης για την κατάσβεση πυρκαγιάς χρησιμοποιώντας τα συστήματα πυρόσβεσης του πλοίου. Ωστόσο, παρά τις προσπάθειές τους, η κατάσταση δεν κατέστη δυνατό να τεθεί υπό έλεγχο." Το πλήρωμα έκανε κλήση κινδύνου και επιβιβάστηκε σε σωσίβιες λέμβους. Εμπορικά πλοία που βρίσκονταν κοντά ανταποκρίθηκαν και διέσωσαν τους ναυτικούς, όπως ανέφερε η Ακτοφυλακή. Το πλοίο πιθανότατα θα συνεχίσει να καίγεται μέχρι την άφιξη εξειδικευμένων πληρωμάτων πυρόσβεσης που θα προσπαθήσουν να σταματήσουν την πυρκαγιά, όμως νεότερες πληροφορίες αναφέρουν ότι κάτι τέτοιο δεν πρόκειται να γίνει τουλάχιστον μέχρι τη Δευτέρα. Γιατί όμως ήταν τόσο δύσκολο να σβήσει αυτή η φωτιά, παρά το γεγονός ότι το πλοίο περιβάλλεται από νερό; Επειδή το νερό και ο ηλεκτρισμός δεν συνδυάζονται, και το θαλασσινό νερό είναι ακόμη καλύτερος αγωγός από το γλυκό νερό. Όταν το αλμυρό νερό καλύπτει μια μπαταρία λιθίου, μπορεί να προκαλέσει βραχυκύκλωμα που οδηγεί σε υπερθέρμανση των κυψελών της μπαταρίας σε μια αλληλουχία ταχύτατων αντιδράσεων, μια διαδικασία που ονομάζεται θερμική διαφυγή και μπορεί να προκαλέσει την καύση ολόκληρης της μπαταρίας. Η θερμική διαφυγή μπορεί να συμβεί ημέρες μετά τη βύθιση, λόγω των ορυκτών που παραμένουν καθώς η μπαταρία στεγνώνει, ακόμη και αν η μπαταρία είναι πλήρως αποφορτισμένη. Οι πυρκαγιές μπαταριών είναι επίσης εξαιρετικά δύσκολο να κατασβεστούν αφού ξεκινήσουν, και τείνουν να καίγονται πιο έντονα και γρήγορα από άλλες φωτιές. Μερικές φορές αναζωπυρώνονται μετά την κατάσβεσή τους. Ένας πυροσβέστης δήλωσε στο CNBC το 2022 για ένα Tesla που έκαιγε τόσο έντονα που έλιωσε μέρος του δρόμου. Δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει τέτοιο περιστατικό. Η ιαπωνική ναυτιλιακή εταιρεία Mitsui O.S.K μήνυσε τη Volkswagen και ασφαλιστικές εταιρείες μετά από πυρκαγιά του 2022 στο πλοίο μεταφοράς αυτοκινήτων Felicity Ace. Το πλοίο, γεμάτο με πολυτελή αυτοκίνητα, φέρεται να πήρε φωτιά όταν μια μπαταρία λιθίου σε μία Porsche βραχυκύκλωσε και αναφλέχθηκε. Ενώ το πλήρωμα του Felicity Ace διέφυγε με ασφάλεια, οι αρχές άφησαν τη φωτιά να σβήσει μόνη της. Οι προσπάθειες ρυμούλκησης του πλοίου στο λιμάνι απέτυχαν το οποίο βυθίστηκε στον Ατλαντικό, οδηγώντας στην απώλεια σχεδόν 4.000 οχημάτων. Ο διαχειριστής του Morning Midas ελπίζει να αποφύγει παρόμοια κατάληξη. "Συνεργαζόμαστε στενά με τις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης με ένα ρυμουλκό που αναπτύσσεται για την υποστήριξη των επιχειρήσεων διάσωσης και πυρόσβεσης", δήλωσε η Zodiac Maritime. "Οι προτεραιότητές μας είναι να διασφαλίσουμε τη συνεχή ασφάλεια του πληρώματος και να προστατεύσουμε το θαλάσσιο περιβάλλον." Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
aristidis540 Δημοσ. Κυριακή στις 10:53 πμ Δημοσ. Κυριακή στις 10:53 πμ Παλιά τεχνολογία μπαταριών.. 2
MetaTech Δημοσ. Κυριακή στις 10:56 πμ Δημοσ. Κυριακή στις 10:56 πμ (επεξεργασμένο) "3.000 οχήματα από το Γιαντάι της Κίνας προς το Λάζαρο Καρντένας του Μεξικού" -> Τα βαφτίζουν Μεξικάνικα πριν τα στείλουν στις ΗΠΑ Το φαινόμενο αυτό με τα φλεγόμενα αυτοκίνητα ειναι πλέον τυπικό στους δρόμους τις Κίνας, αν δεν ηταν και επιδοτούμενα από το ccp μόνο τυχοδιώκτες θα τα αγόραζαν. Επεξ/σία Κυριακή στις 08:45 μμ από MetaTech 8 4 8
cpc464 Δημοσ. Κυριακή στις 11:32 πμ Δημοσ. Κυριακή στις 11:32 πμ 3048 οχήματα απο τα οποία 861 υδριβικά και 70 ηλεκτρικά,μεχρι αύριο δεν θα έχει μείνει κολυμπηθρόξυλο. 3
Alani13 Δημοσ. Κυριακή στις 11:37 πμ Δημοσ. Κυριακή στις 11:37 πμ Μένει να δούμε αν θα βουλιάξει ή θα επιπλέει καμμένο στη θάλλασα.
Paladin-}LoA{- Δημοσ. Κυριακή στις 12:20 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 12:20 μμ Σε άλλα νέα Νονά υπέφερε σε βάπτιση αφού στιγμιαία έπιασαν φωτιά τα μαλλιά της από λαμπάδες. Στο Euroferry Olympia το 2022 πέθαναν επιβαίνοντες από φωτιά στο γκαράζ που ξεκίνησε σε φορτηγό. Η φωτιά έκαιγε μέρες ανεξέλεγκτη. Ανεβάσατε κάποιο άρθρο τότε; 8 1 2
Dimitris_1981 Δημοσ. Κυριακή στις 12:33 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 12:33 μμ Αυτό μεταφράζεται σε αυξημένη τιμή ασφάλισης των πλοίων και των αυτοκινήτων που θα οδηγήσουν σε μεγαλύτερο κόστος. Τα χρήματα που κινεί η οικονομία πρέπει να παραμείνουν σταθερά ακόμα κι αν αλλάζουν χέρια. Όποτε ότι γλιτώνεις σε καύσιμα αργά η γρήγορα απλά θα αλλάξει μορφή. Θα είναι αλλαγή μπαταρίας , ασφάλιστρα , ΑΙ subscription κάποιο νέο προϊόν που θα μπει στην ζωή μας; Δεν ξέρω. Αυτό που ξέρω είναι ότι δεν θέλουν να έχουν επιβράδυνση της οικονομίας πόσο μάλλον ύφεση. Στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ισχύει αυτό που λέγαμε και γινόμασταν κακοί. Δεν είναι ώριμη τεχνολογία και βιάστηκαν να μας κάνουν beta users. Το μέλλον πιθανότατα τους ανήκει αλλά τώρα όχι. 1
telis Δημοσ. Κυριακή στις 12:38 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 12:38 μμ 16 λεπτά πριν, Paladin-}LoA{- είπε Σε άλλα νέα Νονά υπέφερε σε βάπτιση αφού στιγμιαία έπιασαν φωτιά τα μαλλιά της από λαμπάδες. Στο Euroferry Olympia το 2022 πέθαναν επιβαίνοντες από φωτιά στο γκαράζ που ξεκίνησε σε φορτηγό. Η φωτιά έκαιγε μέρες ανεξέλεγκτη. Ανεβάσατε κάποιο άρθρο τότε; Του whataboutism το κάγκελο. 5 1 2
Aris_ Δημοσ. Κυριακή στις 12:50 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 12:50 μμ πολλοι δεν αναφερουν το αμαξη οτι εχει μπαταριες λιθιου για να το μεταφερουν με πλοια-φορτηγα-τραινα κλπ , τι εχει να γινει στα συνεργεια του μαστρο μιτσου οταν παλιωσουν τα ηλεκτρικα και θες και φτηνη συντηριση καλο κουραγιο σε οποιον εχει διαμερισμα με συνεργειο απο κατω η γενικα στο τετραγωνο 1
dkstopo Δημοσ. Κυριακή στις 01:04 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 01:04 μμ 2 ώρες πριν, aristidis540 είπε Παλιά τεχνολογία μπαταριών.. υπαρχει νεα τεχνολογια που αποτρεπει την αναφλεξη υπο συνθηκες; Ποιες ειναι αυτες και πως τις ξεχωριζουμε; εχουν καποιο τύπο;
manolis940 Δημοσ. Κυριακή στις 01:30 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 01:30 μμ 49 λεπτά πριν, telis είπε Του whataboutism το κάγκελο. Δεν είναι whataboutism είναι μία παρατήρηση σχετικά με την ευαισθησία που δείχνεται ως προς την φωτιά στα πλοία είτε απ' τον αρθρογράφο είτε από πολλά μέλη κατά περίπτωση.
oldnew Δημοσ. Κυριακή στις 01:42 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 01:42 μμ (επεξεργασμένο) Να βάλουν ενα γερανό σε κάθε πλοίο. Οποίο ηλεκτρικό πάρει φωτιά, μπλουμ στη θάλασσα.. Μεταξύ σοβαρού και αστείου.. Ακόμα ευκολότερα : Ενα κοντέινερ περίπου με κούφιο το πάτωμα. Καλύπτεις το αυτοκίνητο με το κοντέινερ και καίγεται με ασφαλεια μονο του χωρίς να επεκταθεί η φωτιά. Μπορεί και να σβήσει λόγω έλλειψης οξυγόνου. Φαντάζομαι θα υπάρχουν και καλύτερες λύσεις από τις πρόχειρες που σκέφτηκα. Δεν είναι έτοιμη ακομα η αγορά στο σύνολο της αλυσίδας για τα ηλεκτρικά, αυτό είναι το μόνο βέβαιο. Θα λυθούν αυτα πάντως αργά η γρήγορα. Επεξ/σία Κυριακή στις 01:45 μμ από oldnew
imperialplay3r Δημοσ. Κυριακή στις 02:08 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 02:08 μμ τρέχτε να αγοράσετε ηλεκτρικά, που άμα το τρακάρεις έστω και ελαφρά βγαίνει άχρηστο. 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα