Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, kalmik είπε

Kατά τα λοιπά λένε στον κόσμο να χρησιμοποιεί ΜΜΜ. Mε σαρδελοποίηση, αραιά δρομολόγια, ελάχιστες (ανεπαρκέστατες) γραμμές μετρό (θέλει τουλάχιστον άλλες 5 η Αθήνα για να εξυπηρετεί όλες τις περιοχές), έλλειψη καθαριότητας, θέματα ασφάλειας με πορτοφολάδες κλπ. πάρα πολύς κόσμος αναγκάζεται να πηγαίνει στις δουλειές με δικό του μέσο και ας μη φτάνουν τα λεφτά για τα καυσιμα. Σου λέει ο άλλος προκειμένου να αργήσω, αρρωστήσω, με κλέψουν, με ταλαιπωρήσουν κλπ. τι να κάνω θα πληρώσω να πάω με το αυτοκίνητο ή το scooter. 

tbf με 1.20 εισητήριο, το μισό κόσμο να μπαίνει τσάμπα και τον άλλο μισό να του δίνει το κράτος "ελευθέρας", δε μπορείς να τα έχεις όλα.

  • Like 6
Δημοσ.
2 ώρες πριν, DrLo είπε

tbf με 1.20 εισητήριο, το μισό κόσμο να μπαίνει τσάμπα και τον άλλο μισό να του δίνει το κράτος "ελευθέρας", δε μπορείς να τα έχεις όλα.

Κρατικο μεσο ειναι, μια χαρα γινεται. Απλα τα λεφτα πανε σε αλλες τσεπες.

Δημοσ.
7 ώρες πριν, lector είπε

Κρατικο μεσο ειναι, μια χαρα γινεται. Απλα τα λεφτα πανε σε αλλες τσεπες.

Ναι φυσικά, άμα πληρώνουν οι άλλοι, όλα γίνονται.

  • Like 2
  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η δωρεάν πρόσβαση που υπάρχει σε κατηγορίες πολιτών δεν ευθύνεται σε καμία περίπτωση για τα προβλήματα στον ΟΑΣΑ. Για κάθε άτομο που έχει αποκτήσει δικαίωμα δωρεάν πρόσβασης, κάθε φορά που χτυπιέται η κάρτα, ο ΟΑΣΑ εισπράττει αντίστοιχο κονδύλι του κομιστρου απο τον κρατικό προϋπολογισμό, δεν υπόκειται σε ζημιά δηλαδή. Εξου και όταν θες να επιβιβαστείς από μετρό σε λεωφορείο, σου λένε να χτυπήσεις ξανά την κάρτα ενώ δεν είναι ανάγκη, θελουν να σε καταγράψει το σύστημα για να παρουν το κομιστρο από το κράτος. 

Αυτοί όμως που μπαίνουν χωρίς να δικαιούνται δωρεάν, δημιουργούν όντως πρόβλημα. Ακόμα κι έτσι όμως. Αυτά τα επιχειρήματα του περί μην απαιτείς πολλά γιατί ο ένας μπαίνει δωρεάν και ο άλλος τσαμπατζης. Πλέον τα ακούω βερεσέ. Από μια απλή αναζήτηση στο google βλέπω ότι υπάρχουν δέκα πόλεις στην Ευρώπη με δωρεάν συγκοινωνίες στους πολίτες τους, σίγουρα θα είναι κι άλλες αλλά δεν το ξέρουμε. Είναι εκείνες οι συγκοινωνίες που έχουν στις εν λόγω πόλεις μπάχαλο και κακιστες επειδη ειναι δωρεάν; Δεν το νομίζω.

Οπότε, για εμένα δεν φταίει η δωρεάν συγκοινωνία για αυτά τα προβλήματα, αλλά η οποια γενική νοοτροπία και ανοργανωσια υπάρχει στην χώρα και ειδικά στον κρατικό τομεα.

Επεξ/σία από mariosnik_
  • Like 5
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, mariosnik_ είπε

Η δωρεάν πρόσβαση που υπάρχει σε κατηγορίες πολιτών δεν ευθύνεται σε καμία περίπτωση για τα προβλήματα στον ΟΑΣΑ. Για κάθε άτομο που έχει αποκτήσει δικαίωμα δωρεάν πρόσβασης, κάθε φορά που χτυπιέται η κάρτα, ο ΟΑΣΑ εισπράττει αντίστοιχο κονδύλι του κομιστρου απο τον κρατικό προϋπολογισμό, δεν υπόκειται σε ζημιά δηλαδή. Εξου και όταν θες να επιβιβαστείς από μετρό σε λεωφορείο, σου λένε να χτυπήσεις ξανά την κάρτα ενώ δεν είναι ανάγκη, θελουν να σε καταγράψει το σύστημα για να παρουν το κομιστρο από το κράτος. 

Αυτοί όμως που μπαίνουν χωρίς να δικαιούνται δωρεάν, δημιουργούν όντως πρόβλημα. Ακόμα κι έτσι όμως. Αυτά τα επιχειρήματα του περί μην απαιτείς πολλά γιατί ο ένας μπαίνει δωρεάν και ο άλλος τσαμπατζης. Πλέον τα ακούω βερεσέ. Από μια απλή αναζήτηση στο google βλέπω ότι υπάρχουν δέκα πόλεις στην Ευρώπη με δωρεάν συγκοινωνίες στους πολίτες τους, σίγουρα θα είναι κι άλλες αλλά δεν το ξέρουμε. Είναι εκείνες οι συγκοινωνίες που έχουν στις εν λόγω πόλεις μπάχαλο και κακιστες επειδη ειναι δωρεάν; Δεν το νομίζω.

Οπότε, για εμένα δεν φταίει η δωρεάν συγκοινωνία για αυτά τα προβλήματα, αλλά η οποια γενική νοοτροπία και ανοργανωσια υπάρχει στην χώρα και ειδικά στον κρατικό τομεα.

Ποιος καθορίζει το rate που αποζημιώνεται μια εταιρεία για το ότι μοιράζει το κράτος το προϊόν της δωρεάν (πέρα από όσους απλά μπαίνουν τσάμπα)? Το να την οριζειντονκρατος σε εξευτελιστικά επίπεδα και ΑΝ και όποτε την πληρώνει να λέμε "δεν έχει ζημιά" είναι τουλάχιστον αστείο.

Αν εγώ σε υποχρεωσω να δουλεύεις για μένα για ψίχουλα, και όντως ας πούμε σου δώσω τα ψίχουλα σου έχω προκαλέσει ζημιά; Θα μπορείς να ζήσεις καλα ή αν χρειαστεί μπορεί να μην έχεις AC στο σπίτι.

Ναι φυσικά υπάρχουν πόλεις που μετακινήσεις είναι "δωρεάν". Είπαμε. Όταν πληρώνει άλλος όλα γίνονται. Και στο Λουξεμβούργο είναι δωρεαν., αλλά είναι Λουξεμβούργο και ο πρόσθετος φόρος γι'αυτό επί του συνολικού φόρου των κατοίκων είναι αστείο πόσο. Αν πληρώνει και ο μεσος Έλληνας τον ίδιο ποσοστό φόρου με τον μέσο Λουξεμβουργιανο ή φτάσει να έχει τον ελληνικό κράτος τα άλλα έσοδα ανά κάτοικο όσα το Λουξεμβούργο, ναι φυσικά θα μπορεί να κάνει τα ίδια.

Βέβαια από την άλλη το Λουξεμβούργο δεν κάνει τον ανηξερο όταν σπάνε εξοπλισμό μια εταιρείας, το Λουξεμβούργο δεν κλείνει τον μεγαλύτερο σταθμό του κάθε τρεις και λίγο, οι Λουξεμβουργιανοι δεν είναι καφροι που δε ξεσπουν πάνω σε συρμούς και σταθμούς και άλλα πολλά τέτοια μικρά πράγματακια που κάνουν κι αυτά μια μικρή διαφορά.

Επεξ/σία από DrLo
  • Like 4
Δημοσ.
4 ώρες πριν, DrLo είπε

Ναι φυσικά, άμα πληρώνουν οι άλλοι, όλα γίνονται.

Αυτοι οι "αλλοι" ειμαστε εμεις.

3 ώρες πριν, DrLo είπε

Αν πληρώνει και ο μεσος Έλληνας τον ίδιο ποσοστό φόρου με τον μέσο Λουξεμβουργιανο ή φτάσει να έχει τον ελληνικό κράτος τα άλλα έσοδα ανά κάτοικο όσα το Λουξεμβούργο, ναι φυσικά θα μπορεί να κάνει τα ίδια.

Δεν ξερω τι ποσοστο πληρωνει ο ελληνας σε σχεση με το λουξεμβουργιανο, αλλα ξερω οτι ο ελληνας δεν πληρωνει και λιγα. Το θεμα ομως ειναι που καταληγουν αυτα τα οσα. 

Δημοσ.

1.2ευρω για 90' δεν είναι ακριβό, αρκεί να το πληρώνουν όλοι. Κάποτε ήταν δωρεάν το πρωί. 

Δημοσ.
Στις 15/6/2025 στις 11:18 ΠΜ, witty είπε

Ανεξάρτητα, όμως, από την συχνότητα της συντήρησης, πώς μπορούμε να γνωρίζουμε εάν τα κλιματιστικά τους όντως συντηρούνται ;

Θα σου γλυτωσω λιγο χρονο.
Δεν τα συντηρουν.

Στις 15/6/2025 στις 11:23 ΠΜ, andreas1gr είπε

Εσύ τα κλιματιστικά στο σπίτι σου τα συντηρείς 2 φορές τον χρόνο; 

Το σκεφτηκε.
Δεν ειπε οτι τα συντηρει.

Δημοσ.
Στις 17/6/2025 στις 6:24 ΠΜ, mariosnik_ είπε

Αυτά τα επιχειρήματα του περί μην απαιτείς πολλά γιατί ο ένας μπαίνει δωρεάν και ο άλλος τσαμπατζης. Πλέον τα ακούω βερεσέ.

Αυτος ο ωχαδερφισμος μας εφαγε. Οταν καθημερινα μετακινειται 1 μυριο στην Αθηνα μονο και στη καλυτερη ενας στους δυο δε χτυπαει εισιτηριο, πες μας οτι τα 500 χιλιαρικα τη μερα δε μετρανε για τη συντηρηση των μεσων..

Αλλα αντι να κοβουν κwλους, οι μπατσοι καθονται στους σταθμους και χαζευουν τον εναν μετα τον αλλον να μπαινουν ετσι χυμα.

Ας κατσουν για εναν μηνα να κοβουν προστιμα, 100πλασια της αξιας των εισιτηριων και θα δεις για ποτε μαζευονται

Δημοσ.
Στις 17/6/2025 στις 10:26 ΠΜ, lector είπε

αλλα ξερω οτι ο ελληνας δεν πληρωνει και λιγα. Το θεμα ομως ειναι που καταληγουν αυτα τα οσα. 

Εγώ δεν έχω καταλάβει κάτι άλλο. Τελικά ο έλληνας πληρώνει ή όχι; Ποιος θα μου λύσει την απορία;

Απο τη μια ακούω να λένε ότι πληρώνουμε, πληρώνουμε και ξανα πληρώνουμε.

Από την άλλη ακούω ότι ό έλληνας δε πληρώνει τίποτα, είναι φοροφυγάς και ζει με μαύρα.

Ανάλογα τη συζήτηση και που θέλει να την πάει κάποιος, ο έλληνας τη μια είναι φοροφυγάς-κλέφτης και ζει με επιδόματα και από την άλλη τον σκίζουν στην φορολογία.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, duende είπε

Αυτος ο ωχαδερφισμος μας εφαγε. Οταν καθημερινα μετακινειται 1 μυριο στην Αθηνα μονο και στη καλυτερη ενας στους δυο δε χτυπαει εισιτηριο, πες μας οτι τα 500 χιλιαρικα τη μερα δε μετρανε για τη συντηρηση των μεσων..

Αλλα αντι να κοβουν κwλους, οι μπατσοι καθονται στους σταθμους και χαζευουν τον εναν μετα τον αλλον να μπαινουν ετσι χυμα.

Ας κατσουν για εναν μηνα να κοβουν προστιμα, 100πλασια της αξιας των εισιτηριων και θα δεις για ποτε μαζευονται

Ξαναδιαβασε τι έγραψα. Δεν αναφέρομαι σε αυτούς που μπαίνουν στα ΜΜΜ και δεν πληρώνουν χωρίς να το δικαιούνται, αλλά για αυτούς που δικαιούνται δωρεάν μετακίνησης. Έχετε κάνει εδώ ένα τσουβάλιασμα όλων των κατηγοριών επιβατών χωρίς νόημα απλά για να βγάλετε πάλι την κλάψα του Έλληνα και τα επιχειρήματα καραμέλες που λέγονται συχνά. 

Δεν είναι δουλειά του αστυνομικού να κόβει τα πρόστιμα στα ΜΜΜ, απλά συνοδεύουν τους ελεγκτές για να μην φάνε ξύλο από κανέναν τρελό. Για οσους δεν το έχουν ψάξει, ο ΟΑΣΑ παρουσιάζει αύξηση εσόδων σε σχέση με προηγούμενες χρονιές από τα εισιτήρια, που σημαίνει ότι χτυπάνε ολοένα και περισσότεροι, έχει όμως ζημιές σε άλλους τομείς, οπότε συνολικά είναι ζημιογόνος, για αυτό σχολίασα πριν ότι οι κακές υπηρεσίες δεν σχετίζονται με τα εισιτήρια τόσο πολύ όσο με γενικότερα ζητήματα νοοτροπίας και κακοδιαχειρισης που υπάρχουν στο ελληνικό κράτος. Ανέφερα και τις δωρεάν συγκοινωνίες άλλων πόλεων που προφσνως τα λεφτά για την λειτουργία τους δεν πέφτουν από τον ουρανό αλλά από το γενικό κρατικό προϋπολογισμό η τους δήμους εκείνων των κρατών. 

Τώρα για όσους χρησιμοποιούν τον ΟΑΣΑ δωρεάν χωρίς να το διακινούνται, πράγμα που σημαίνει ότι δεν θα αποζημιωθει ο ΟΑΣΑ από το κράτος για το αντίστοιχο κόμιστρα, ας βρουν τρόπους αποτροπής. Τα αυστηρά πρόστιμα δεν πρόκειται να πιάσουν, απλά θα μένουν απλήρωτα και θα τοκίζονται στις εφορίες, αυτος που μπαίνει χωρίς να χτυπήσει εισιτήριο ποντάρει στο ότι δεν θα τον βρουν, όχι τι θα γίνει άμα πέσει πρόστιμο. 

3 ώρες πριν, Neptu είπε

Εγώ δεν έχω καταλάβει κάτι άλλο. Τελικά ο έλληνας πληρώνει ή όχι; Ποιος θα μου λύσει την απορία;

Απο τη μια ακούω να λένε ότι πληρώνουμε, πληρώνουμε και ξανα πληρώνουμε.

Από την άλλη ακούω ότι ό έλληνας δε πληρώνει τίποτα, είναι φοροφυγάς και ζει με μαύρα.

Ανάλογα τη συζήτηση και που θέλει να την πάει κάποιος, ο έλληνας τη μια είναι φοροφυγάς-κλέφτης και ζει με επιδόματα και από την άλλη τον σκίζουν στην φορολογία.

Η φορολογία δεν είναι πολύ υψηλή πέραν λίγων κατηγοριών πχ ειδικός φόρος κατανάλωσης στα καύσιμα. Αυτό που την κάνει να φαίνεται υψηλή είναι οι χαμηλοί μισθοί. Τώρα εννοείται ότι από τον καθέναν θα ακούς τα δικά του. Ο δημόσιος υπάλληλος κυρίως και μετά ο μισθωτός του ιδιωτικού τομέα θα πετάξει αυτή την καραμέλα περί μαύρων και φοροδιαφυγής Και καλά για τους Ελ. Επ. και επιχειρηματίες, οι δεύτεροι θα πουν τα άλλα που λες για να κατηγορήσουν τους πρώτους κοκ. 

Επεξ/σία από mariosnik_
Δημοσ.
7 ώρες πριν, mariosnik_ είπε

Η φορολογία δεν είναι πολύ υψηλή πέραν λίγων κατηγοριών πχ ειδικός φόρος κατανάλωσης στα καύσιμα. Αυτό που την κάνει να φαίνεται υψηλή είναι οι χαμηλοί μισθοί.

Αυτο ειναι ταυτολογια που λες.

Προφανως και το υψηλη/χαμηλη θα εχει καποιο σημειο αναφορας.

Παρ'ολα αυτα, ακομα και ποσοστιαια να το δει καποιος, ο ΦΠΑ 24% (οριζοντιος-αδικος φορος) ειναι απο τους υψηλοτερους στην ευρωπη, ο ΕΦΚ+ΦΠΑ στη βενζινη 60φευγα% εξωπραγματικος, η φορολογια για παροχη υπηρεσιων (διαφορα μαυρα-ασπρα) κοντα 50%, τα νουμερα ειναι γελοια. 

Και δεν υπαρχει κανεις που να μην πληρωνει κανενα φορο, εκτος κι αν ζει σε καμια σπηλια και τρεφεται με χορταρια. Ο,τι μπορει ο καθενας κανει, αλλοι λιγοτερο αλλοι περισσοτερο.

Δημοσ.
Στις 15/6/2025 στις 12:23 ΜΜ, andreas1gr είπε

Εσύ τα κλιματιστικά στο σπίτι σου τα συντηρείς 2 φορές τον χρόνο; 

Τα κλιματιστικα στο σπιτι δεν δουλευουν 18 ωρες την ημερα επι 365 ημερες.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...