magicnumbers Δημοσ. 18 Ιουνίου Δημοσ. 18 Ιουνίου 1 λεπτό πριν, zazoum είπε Το ονειρό μου είναι να ανοίξω αλυσίδα απο τέτοια σινεμα. Δε χρειάζεται να νοικιάζεις ξεχωριστό χώρο μπορεί ναναι κ ένα προπατζιδικο τηλεοράσεις έχει,5 άτομα τα παιρνει😁 5
zazoum Δημοσ. 18 Ιουνίου Δημοσ. 18 Ιουνίου Just now, magicnumbers said: Δε χρειάζεται να νοικιάζεις ξεχωριστό χώρο μπορεί ναναι κ ένα προπατζιδικο τηλεοράσεις έχει,5 άτομα τα παιρνει😁 Να σου πω, ετσι που το φέρνει η συζήτηση... είσαι από τους τύπους που αναφέρουν τις λέξεις "δηθεν" και "θολοκουλτούρα"? Τί γνώμη έχεις για τον Ντυσάν?
Pokemon640 Δημοσ. 18 Ιουνίου Δημοσ. 18 Ιουνίου 5 hours ago, zazoum said: Τί γνώμη έχεις για τον Ντυσάν? Τους έγδ-υσαν. 😁 #αχακαλόε 1
zazoum Δημοσ. 18 Ιουνίου Δημοσ. 18 Ιουνίου 2 minutes ago, Pokemon640 said: Τους έγδ-υσαν. 😁 #αχακαλόε για τον Ντυσάν μια χαρα conceptual art θα ήταν και αυτό 😛 1
Pokemon640 Δημοσ. 18 Ιουνίου Δημοσ. 18 Ιουνίου 9 hours ago, Tetrabitos said: Τρομερό. Τι ωραίο. Θα σου λέει άνθρωπος ζωγράφισα αυτό μου πήρε 65 ώρες να το τελειώσω, μέρες δουλειάς και να σου το αποτέλεσμα. Και από την άλλη έχουμε την "τέχνη" του ΑΙ, σου ζωγραφίζει πίνακα σε 17,45 δευτερόλεπτα και έχει επιρροές από όλους τους αναγεννησιακούς ζωγράφους, επειδή κάποιος πάτησε στην γραμμή εντολών αυτή την λεπτομέρια. Ποιο θα αξίζει πιο πολύ κατά τη γνώμη σας; κάποτε για να φτιαχτεί ένα χαλί το φτιάχνανε με αργαλειό και ήθελε 65+ ώρες. Σήμερα με δύο μηχανές εισάγεις μια Photo και σου φτιάχνει χαλί με ότι θες πάνω ως φωτογραφία σε απόλυτη λεπτομέρεια και σε χρόνο 5 λεπτών. Προφανώς και η τεχνολογία προχωράει, αλλά και στο δικό μου παράδειγμα πρέπει κάποιος να συντηρεί όλα τα μηχανήματα παραγωγής για να δουλεύουν 24/7.
Tetrabitos Δημοσ. 18 Ιουνίου Δημοσ. 18 Ιουνίου 12 λεπτά πριν, Pokemon640 είπε κάποτε για να φτιαχτεί ένα χαλί το φτιάχνανε με αργαλειό και ήθελε 65+ ώρες. Σήμερα με δύο μηχανές εισάγεις μια Photo και σου φτιάχνει χαλί με ότι θες πάνω ως φωτογραφία σε απόλυτη λεπτομέρεια και σε χρόνο 5 λεπτών. Προφανώς και η τεχνολογία προχωράει, αλλά και στο δικό μου παράδειγμα πρέπει κάποιος να συντηρεί όλα τα μηχανήματα παραγωγής για να δουλεύουν 24/7. Έπεσες στην παγίδα μου. Δεν μιλάω για AutoCAD ή κάτι άλλο. Μιλάω για τέχνη. Ποιο από τα 2 πιστεύεις ότι θα έχει μεγαλύτερη αξία; Του ανθρώπου ή του ΑΙ; 1
Pokemon640 Δημοσ. 18 Ιουνίου Δημοσ. 18 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 3 minutes ago, Tetrabitos said: Έπεσες στην παγίδα μου. Δεν μιλάω για AutoCAD ή κάτι άλλο. Μιλάω για τέχνη. Ποιο από τα 2 πιστεύεις ότι θα έχει μεγαλύτερη αξία; Του ανθρώπου ή του ΑΙ; του ανθρώπου αλλά λίγοι τα αγοράζουν, εκτός από ξέπλυμα χρήματος που εκεί αγοράζουν μπανάνες με ταινία κολλημένες σε πίνακα πλέον 🥱 οι υπόλοιποι θα τρώμε σανό και Εϊ Αϊ όπως γίνεται τόσα χρόνια τώρα. Υ.Γ. Καμία παγίδα, και το AutoCAD θέλει δεξιότητα, 1 χιλιοστό λάθους μπορεί να κοστίσει χιλιάδες. Επεξ/σία 18 Ιουνίου από Pokemon640 1
Fubar1916 Δημοσ. 18 Ιουνίου Δημοσ. 18 Ιουνίου Προτεινω ο αρονοφσκι να παραμεινει στις μικρου μηκους ταινιες για παντα
zazoum Δημοσ. 18 Ιουνίου Δημοσ. 18 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 1 hour ago, Tetrabitos said: Έπεσες στην παγίδα μου. Δεν μιλάω για AutoCAD ή κάτι άλλο. Μιλάω για τέχνη. Ποιο από τα 2 πιστεύεις ότι θα έχει μεγαλύτερη αξία; Του ανθρώπου ή του ΑΙ; Ποιού έχει μεγαλύτερη αξία, αυτού που έτρεχε στα βουνά ένα μήνα να μαζέψει βότανα, να τα πατήσει με το γουδί για να φτιάξει την σκονη για τα χρωματά του ή αυτουνου που τα αγοράζει από το Hobby έτοιμα. Τα χεις κάνει κουλουβάχατα. Δεν μας νοιαζει η τεχνική και πόσο κόπιασε ο άλλος. Δεν κάνουμε κανα διαγωνισμό δεξιοτήτων στην τέχνη. Επεξ/σία 18 Ιουνίου από zazoum 1
spectaculator Δημοσ. 18 Ιουνίου Δημοσ. 18 Ιουνίου 1 hour ago, zazoum said: Ποιού έχει μεγαλύτερη αξία, αυτού που έτρεχε στα βουνά ένα μήνα να μαζέψει βότανα, να τα πατήσει με το γουδί για να φτιάξει την σκονη για τα χρωματά του ή αυτουνου που τα αγοράζει από το Hobby έτοιμα. Τα χεις κάνει κουλουβάχατα. Δεν μας νοιαζει η τεχνική και πόσο κόπιασε ο άλλος. Δεν κάνουμε κανα διαγωνισμό δεξιοτήτων στην τέχνη. Εσύ μάλλον τα έκανες κουλουβάχατα, ή μάλλον δεν μπορείς να ξεχωρίσεις την τέχνη από την τεχνολογία. Εσένα μπορεί να μην σε νοιάζει η τεχνική παρά μόνο το αποτέλεσμα. Αμφιβάλω όμως έχεις την κριτική ικανότητα να κρίνεις το αποτέλεσμα αυτό. Και για να καταλαβαίνουμε μερικά πραγματάκια, ο.κ. ένα σινεματικό σκηνικό μπορεί να το δημιουργήσει μια ΤΝ. Ένα αρτιστικά άρτιο αποτέλεσμα ηθοποιίας δεν μπορεί να το καταφέρει με τίποτα, για δυο λόγους: πρώτων μια ΤΝ δεν μπορεί να δημιουργήσει τέχνη (θα σου έκανα ολόκληρη ανάλυση, αλλά από τα λεγόμενά σου εσένα σε κόπτουν κάτι τέτοια) και δεύτερον, ο μάστορας που χρησιμοποίησε την ΤΝ για να φτιάξει την ταινία δεν είναι ηθοποιός με ικανότητες οπότε και η ηθοποιία που θα δημιουργήσει με την ΤΝ κληρονομούν αυτό. Για κανα-δυο ανούσια του στυλ Μπόμπ Σφουγγαράκης η ΤΝ φτάνει και περισσεύει. Για κάτι παραπέρα ίσως να μην το καταφέρει ποτέ.
zazoum Δημοσ. 18 Ιουνίου Δημοσ. 18 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 17 minutes ago, spectaculator said: Εσύ μάλλον τα έκανες κουλουβάχατα, ή μάλλον δεν μπορείς να ξεχωρίσεις την τέχνη από την τεχνολογία. Εσένα μπορεί να μην σε νοιάζει η τεχνική παρά μόνο το αποτέλεσμα. Αμφιβάλω όμως έχεις την κριτική ικανότητα να κρίνεις το αποτέλεσμα αυτό. Και για να καταλαβαίνουμε μερικά πραγματάκια, ο.κ. ένα σινεματικό σκηνικό μπορεί να το δημιουργήσει μια ΤΝ. Ένα αρτιστικά άρτιο αποτέλεσμα ηθοποιίας δεν μπορεί να το καταφέρει με τίποτα, για δυο λόγους: πρώτων μια ΤΝ δεν μπορεί να δημιουργήσει τέχνη (θα σου έκανα ολόκληρη ανάλυση, αλλά από τα λεγόμενά σου εσένα σε κόπτουν κάτι τέτοια) και δεύτερον, ο μάστορας που χρησιμοποίησε την ΤΝ για να φτιάξει την ταινία δεν είναι ηθοποιός με ικανότητες οπότε και η ηθοποιία που θα δημιουργήσει με την ΤΝ κληρονομούν αυτό. Για κανα-δυο ανούσια του στυλ Μπόμπ Σφουγγαράκης η ΤΝ φτάνει και περισσεύει. Για κάτι παραπέρα ίσως να μην το καταφέρει ποτέ. Ναι καλά κρασά. Δεν θα κάνω πάλι την ίδια συζητηση που κάνω εδώ και 25 χρόνια από τη σχολή. Δεν ξέρω τί θα πεί αρτίστικο άρτιο αποτέλεσμα(πότε ειναι άρτιο, αφού ποτέ δεν θα ναι) και τί δουλειά εχει η τεχνική με το όλο θέμα. Σύλληψη, σύνθεση, έκθεση. Δεν υπάρχει και τίποτα άλλο στην τέχνη. Καβαλάμε ο,τιδήποτε βρεθεί μπροστά μας για να φτάσουμε σε αυτά. Τώρα βρέθηκε η ΑΙ. Αν έχει αντίληψη και μπορεί να συλλάβει η ΑΙ, ας μου το πει κάποιος ρε παιδια. Δεν ξέρω τί promptara, και μόνταρα όλη νύχτα ηια να "υποκριθεί" η ΑΙ. Μην με βάλεις να ποστάρω δεν είναι σωστό. Με τις τεχνικές και τις ικανότητεσ δεν ασχολούμαι, απλά τις διδάχτηκα και τις παρακολουθώ για να τις καβαλήσω. Δεν έχουν καμία σημασία. Επεξ/σία 18 Ιουνίου από zazoum 1
billpao Δημοσ. 18 Ιουνίου Δημοσ. 18 Ιουνίου 25 minutes ago, spectaculator said: για δυο λόγους: πρώτων μια ΤΝ δεν μπορεί να δημιουργήσει τέχνη (θα σου έκανα ολόκληρη ανάλυση, αλλά από τα λεγόμενά σου εσένα σε κόπτουν κάτι τέτοια) και δεύτερον, ο μάστορας που χρησιμοποίησε την ΤΝ για να φτιάξει την ταινία δεν είναι ηθοποιός με ικανότητες οπότε και η ηθοποιία που θα δημιουργήσει με την ΤΝ κληρονομούν αυτό. Το δεύτερο λύνεται εύκολα, με το να συνεργαστεί με έναν ηθοποιό με ικανότητες και να γράψουν μαζί τα prompts. Δεν είμαι κατά σε αυτά που λες πάντως, μην παρεξηγηθώ.
torgar Δημοσ. 18 Ιουνίου Δημοσ. 18 Ιουνίου 3 ώρες πριν, Pokemon640 είπε κάποτε για να φτιαχτεί ένα χαλί το φτιάχνανε με αργαλειό και ήθελε 65+ ώρες. Σήμερα με δύο μηχανές εισάγεις μια Photo και σου φτιάχνει χαλί με ότι θες πάνω ως φωτογραφία σε απόλυτη λεπτομέρεια και σε χρόνο 5 λεπτών. Προφανώς και η τεχνολογία προχωράει, αλλά και στο δικό μου παράδειγμα πρέπει κάποιος να συντηρεί όλα τα μηχανήματα παραγωγής για να δουλεύουν 24/7. Αν η χρηση ενος χαλιου ειναι να ζεσταινει το χωρο και να μη κρυωνεις οταν το πατας τοτε δεν ειναι τεχνη. Αν το χαλι ειναι διακοσμημενο με κατι το οποιο απαιτει υπερβαση απο τη πλευρα του τεχνιτη ειναι. Και αυτο ουσιαστικα ειναι η τεχνη. Η αποτυπωση μιας ιδεας η οποια ερχεται σε συνδιασμο με τον κοπο. Το ετοιμο και πολυ εντυπωσιακο αποτελεσμα του ΑΙ κοβει ουσιαστικα τον κοπο (που στην τελικη μπορουσε να οδηγησει το δημιουργο σε αλλους δρομους απο τους αρχικους)
zazoum Δημοσ. 18 Ιουνίου Δημοσ. 18 Ιουνίου 5 minutes ago, torgar said: Η αποτυπωση μιας ιδεας η οποια ερχεται σε συνδιασμο με τον κοπο. Το ετοιμο και πολυ εντυπωσιακο αποτελεσμα του ΑΙ κοβει ουσιαστικα τον κοπο (που στην τελικη μπορουσε να οδηγησει το δημιουργο σε αλλους δρομους απο τους αρχικους) Κάτι τετοια τ αλεγε ο Ρασκιν. Επίσης ο Ρασκιν λεει πολλά.
spectaculator Δημοσ. 18 Ιουνίου Δημοσ. 18 Ιουνίου 1 hour ago, zazoum said: Ναι καλά κρασά. Δεν θα κάνω πάλι την ίδια συζητηση που κάνω εδώ και 25 χρόνια από τη σχολή. Δεν ξέρω τί θα πεί αρτίστικο άρτιο αποτέλεσμα(πότε ειναι άρτιο, αφού ποτέ δεν θα ναι) και τί δουλειά εχει η τεχνική με το όλο θέμα. Σύλληψη, σύνθεση, έκθεση. Δεν υπάρχει και τίποτα άλλο στην τέχνη. Καβαλάμε ο,τιδήποτε βρεθεί μπροστά μας για να φτάσουμε σε αυτά. Τώρα βρέθηκε η ΑΙ. Αν έχει αντίληψη και μπορεί να συλλάβει η ΑΙ, ας μου το πει κάποιος ρε παιδια. Δεν ξέρω τί promptara, και μόνταρα όλη νύχτα ηια να "υποκριθεί" η ΑΙ. Μην με βάλεις να ποστάρω δεν είναι σωστό. Με τις τεχνικές και τις ικανότητεσ δεν ασχολούμαι, απλά τις διδάχτηκα και τις παρακολουθώ για να τις καβαλήσω. Δεν έχουν καμία σημασία. Καλά κρασιά δεν λες τίποτα! Η ΤΝ δεν έχει αντίληψη. Μην τα κάνεις κουλουβάχατα! Μια ΤΝ δεν μπορεί να πάρει θέση στην εννοιακή κουλτούρα, την άπειρη – ακανόνιστη φαντασιακή δυνατότητα! Γι αυτό δεν μπορεί να παράγει τέχνη. Αν είσαι χαρισματικός ηθοποιός θα μπορέσεις να τα βγάλεις περίτεχνα προς τα έξω αυτά. Αν όχι, το παραγόμενο που εσύ θες ν' αποκαλείς τέχνη, θα υπολείπεται των στοιχείων που θα μπορούσαν να το αναδείξουν ως καλλιτέχνημα. Φυσικά, αν εσένα σε γεμίζουν κάτι τέτοια δεν αξίζει να γίνεται λόγος περί αυτού. Γούστα είναι αυτά.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα