nchatz Δημοσ. 27 Ιουνίου Δημοσ. 27 Ιουνίου Ο Elon Musk απέλυσε τον Omead Afshar, επικεφαλής των πωλήσεων και της παραγωγής της Tesla στη Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη, σύμφωνα με σημερινές αναφορές πολλών μέσων ενημέρωσης. Η απομάκρυνση του υψηλόβαθμου στελέχους έρχεται σε μια περίοδο που η αυτοκινητοβιομηχανία του δισεκατομμυριούχου αντιμετωπίζει δραματική πτώση πωλήσεων τόσο στις ΗΠΑ όσο και στην ΕΕ. Ο Afshar, που θεωρούνταν ένα από τα ανώτερα στελέχη της εταιρείας, ανέφερε απευθείας στον Musk και είχε επίσης εργαστεί στην εταιρεία πυραύλων του Musk, τη SpaceX. Την Πέμπτη, το Bloomberg ανέφερε ότι ο Afshar είχε "αποχωρήσει" από την εταιρεία, χωρίς όμως να παρέχει λεπτομέρειες για τους λόγους. Λίγο αργότερα, το Forbes ανέφερε ότι ο Afshar είχε απολυθεί από τον Musk, επικαλούμενο πηγές με γνώση της κατάστασης. Το CNBC αργότερα ισχυρίστηκε ότι επιβεβαίωσε την είδηση. Οι συνθήκες γύρω από την αποχώρηση του Afshar δεν είναι σαφείς (και, επαναλαμβάνουμε, η εταιρεία δεν έχει επιβεβαιώσει ακόμη τον τερματισμό της συνεργασίας), αν και υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους ο Musk θα μπορούσε να είναι δυσαρεστημένος με τις επιδόσεις των πωλήσεων της εταιρείας του. Τους τελευταίους μήνες, ο αριθμός των ανθρώπων που αγοράζουν αυτοκίνητα του Musk συνεχίζει να μειώνεται με εντυπωσιακό ρυθμό. Τον Απρίλιο, το Automotive News ανέφερε ότι οι πωλήσεις της Tesla είχαν μειωθεί κατά 16% στις ΗΠΑ, σε ετήσια βάση. Την Τετάρτη, η Cox Automotive, η οποία παρέχει επιχειρηματικές πληροφορίες σε αντιπροσωπείες αυτοκινήτων, προέβλεψε ότι οι πωλήσεις της Tesla αναμένεται να μειωθούν κατά επιπλέον 21% κατά τη διάρκεια αυτού του τριμήνου. Η Tesla έχει επίσης αντιμετωπίσει τεράστιες απώλειες σε όλη την Ευρώπη. Την Τετάρτη, η Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων ανέφερε ότι οι πωλήσεις των Tesla σε 30 ευρωπαϊκές χώρες είχαν μειωθεί κατά 28% τον Μάιο, σε συνέχεια μιας τάσης που διαμορφώνεται εδώ και καιρό. Καθ' όλη τη διάρκεια του πρώτου μέρους του τρέχοντος έτους, οι πωλήσεις των αυτοκινήτων της Tesla μειώθηκαν κατά διψήφια ποσοστά σε όλη την ήπειρο – μια κατάρρευση που αντιπροσωπεύει τη μεγαλύτερη πτώση πωλήσεων στην ιστορία της εταιρείας. Ειρωνικά, πολλοί παρατηρητές έχουν αποδώσει τις δυσκολίες της Tesla στον ίδιο τον Musk, του οποίου οι πολιτικές δραστηριότητες -τόσο στις ΗΠΑ όσο και στην Ευρώπη- έχουν εξοργίσει πολλούς ανθρώπους και έχουν προκαλέσει μίσος εναντίον του και των εταιρειών του. Συγκεκριμένα, ο ρόλος του Musk στο DOGE, την πρωτοβουλία της κυβέρνησης Trump για τη συρρίκνωση της ομοσπονδιακής κυβέρνησης, καθώς και η ανάμειξή του στην ευρωπαϊκή πολιτική, έχουν θέσει στόχο τον ίδιο και την Tesla. Στις ΗΠΑ, το κίνημα διαμαρτυρίας #TeslaTakedown είδε χιλιάδες Αμερικανούς να βγαίνουν στους δρόμους για να καταγγείλουν τον ρόλο του Musk στον Λευκό Οίκο, ενώ στην Ευρώπη έχουν επίσης πραγματοποιηθεί διαμαρτυρίες εναντίον του Musk. Υπάρχουν, φυσικά, και άλλοι πιθανοί παράγοντες στους καταρρέοντες αριθμούς πωλήσεων της Tesla. Στην Ευρώπη, ο αυξημένος ανταγωνισμός από Κινέζους κατασκευαστές όπως η BYD και νεότερες μάρκες ηλεκτρικών οχημάτων σημαίνει προβλήματα για την εταιρεία. Πρόκειται για μια πιο κορεσμένη αγορά ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη σήμερα σε σύγκριση με την εποχή που η Tesla εισήλθε αρχικά στο παιχνίδι, και με περισσότερες επιλογές, υπάρχουν περισσότερες ευκαιρίες για τους πελάτες να πουν "όχι ευχαριστώ" στη μάρκα του δισεκατομμυριούχου. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
Georgios Pappas Δημοσ. 27 Ιουνίου Δημοσ. 27 Ιουνίου (επεξεργασμένο) ANTE ΚΑΛΕ! ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΑΠΕΛΥΣΕ? Επεξ/σία 27 Ιουνίου από Georgios Pappas
Dimitris_1981 Δημοσ. 27 Ιουνίου Δημοσ. 27 Ιουνίου Γιατί είναι θέμα ότι έκανε την δουλειά του CEO ο CEO; Δεν κρίνω αν η απόφαση είναι σωστή κι αν θα αποδώσει. Αυτό είναι δουλειά του ΔΣ, όπως και αν ο Μασκ ευθύνεται για τις πωλήσεις. «Μια φορά» έκανε αυτό που επιτάσσει ο ρόλος του και το κάναμε τίτλο άρθρου;;;;; Γενικό σχόλιο/προσωπική άποψη. Η δύση δεν μπορεί να ανταγωνιστεί την Κίνα σε Mid Range πρέπει να παράγουμε υψηλή τεχνολογία και premium προϊόντα που ακόμα έχουμε το πλεονέκτημα. 9
cpc464 Δημοσ. 27 Ιουνίου Δημοσ. 27 Ιουνίου Ξέρουμε γιατί έπεσαν οι πωλήσεις, ο ceo δεν είχε σχέση με αυτό. 15 3 4
panther_512 Δημοσ. 27 Ιουνίου Δημοσ. 27 Ιουνίου Πολύ σωστή κίνηση. Για όλη αυτήν την κατρακύλα φταίει ο διευθυντής πωλήσεων. Τώρα που τον απέλυσε όλα θα πάνε καλά. 1 11
basilis_k6 Δημοσ. 27 Ιουνίου Δημοσ. 27 Ιουνίου η πιτα στα ηλεκτρικα ειναι συγκεκριμενη. καποτε πουλαγε μονη της, τωρα οχι, απολυτως λογικο ειδικα εφοσον δεν εχει ακομα αμαξι κατω απο 40κ. 1 7
Αντικειμενικός Δημοσ. 27 Ιουνίου Δημοσ. 27 Ιουνίου Τους τελευταίους μήνες, ο αριθμός των ανθρώπων που αγοράζουν αυτοκίνητα του Musk συνεχίζει να μειώνεται με εντυπωσιακό ρυθμό. 3
mariosnik_ Δημοσ. 27 Ιουνίου Δημοσ. 27 Ιουνίου 14 λεπτά πριν, Αντικειμενικός είπε Τους τελευταίους μήνες, ο αριθμός των ανθρώπων που αγοράζουν αυτοκίνητα του Musk συνεχίζει να μειώνεται με εντυπωσιακό ρυθμό. Μιλάμε έχουνε σαρώσει τα πάντα οι κινεζοι. Μόνο μια VW βλέπω στην λίστα και κάτι άλλες εκτός BYD που δεν τις ήξερα τις έψαξα τώρα, κινεζικες και αυτές. 1
Crbull Δημοσ. 27 Ιουνίου Δημοσ. 27 Ιουνίου 7 λεπτά πριν, mariosnik_ είπε Μιλάμε έχουνε σαρώσει τα πάντα οι κινεζοι. Μόνο μια VW βλέπω στην λίστα και κάτι άλλες εκτός BYD που δεν τις ήξερα τις έψαξα τώρα, κινεζικες και αυτές. Μα για αυτό είπε ο trump drill baby drill και πρόσφατα οι γερμανικές μάρκες ότι θα συνεχίσουν με τους ΜΕΚ
mamak1989 Δημοσ. 27 Ιουνίου Δημοσ. 27 Ιουνίου Δεν είναι τυχαίο ότι η απόλυση έρχεται μετά την αποτυχημένη δοκιμή των ρομποταξι
matsakonistisbm Δημοσ. 28 Ιουνίου Δημοσ. 28 Ιουνίου (επεξεργασμένο) Εδω το prequel Επεξ/σία 28 Ιουνίου από matsakonistisbm 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα