jimmyl Δημοσ. Σάββατο στις 01:10 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 01:10 μμ Οπως παντα οι ηγετες σεν φταινε ποτε , παντα φταινε οι υφισταμενοι
lbit Δημοσ. Σάββατο στις 03:35 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 03:35 μμ η καλύτερη λυση ειναι να απολύσει τον εαυτό του. 1
primeragt Δημοσ. Σάββατο στις 04:17 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 04:17 μμ Το ότι έχει να δείξει νέο μοντέλο ή έστω ριζικές ανανεώσεις δεν φταίνε δηλαδή; Πόσα χρόνια θα πουλάει τα ίδια αμάξια και περιμένει να πάνε τρένο; Ξαναβγάλε ναυαρχίδα το S με σχεδιασμό 10+...
Αντικειμενικός Δημοσ. Κυριακή στις 12:46 πμ Δημοσ. Κυριακή στις 12:46 πμ On 27/06/2025 at 23:42, mariosnik_ said: Μιλάμε έχουνε σαρώσει τα πάντα οι κινεζοι. Μόνο μια VW βλέπω στην λίστα και κάτι άλλες εκτός BYD που δεν τις ήξερα τις έψαξα τώρα, κινεζικες και αυτές. ναι και θα συνεχισουν. βεβαια για να ειμαστε δικαιοι, η γραμμη με σκουρο πρασινο αφορα plug-in. αλλα εννοειται θα τους περασουν ολους
ramarg Δημοσ. Κυριακή στις 12:51 πμ Δημοσ. Κυριακή στις 12:51 πμ (επεξεργασμένο) Εδώ η Apple απέλυσε τον καημένο τον Scott Forstall το 2012 για τα Apple Maps (ενώ ουσιαστικά η απόφαση του κινήθηκε στα προαποφασισμένα πλαίσια για αποδέσμευση από την Google και φυσικά κανείς δεν τον επανέφερε πίσω παρόλο που τα Apple Maps κατέληξαν να είναι ένα ακόμα success story της Apple - και αυτό σε ένα πλαίσιο άκρως πιεστικό με την Google να μην έχει κανέναν σοβαρό ανταγωνιστή στην χαρτογράφηση που πρόσφερε παγκοσμίως)... Και καθόμαστε και συζητάμε ποιον απέλυσε ο Elon και ο κάθε Elon... Οικονομικό είναι το ζήτημα... Υπάρχει ζημιογόνος χρήση στα λογιστικά της εταιρίες και κάποιος πρέπει να θυσιάζεται κάθε φορά για το ''υποτιθέμενο καλό της εταιρίας''... Πέρα από τον υποκειμενισμό του θέματος (για το πώς προσδιορίζεται το καλό μιας εταιρίας & από το αν μας ενδιαφέρει το μακροπρόθεσμο καλό έναντι του βραχυπρόθεσμου) πάντα έτσι λειτουργούσε ο καπιταλισμός (απλώς τα πρόσωπα αλλάζουν). Κάποιος είναι ο κακός που απολύει & κάποιος την πληρώνει για να έρθει η εξιλέωση του πραγματικού υπεύθυνου για τις ζημίες στην εταιρία... Επεξ/σία Κυριακή στις 12:55 πμ από ramarg
Devil9697 Δημοσ. Κυριακή στις 02:59 πμ Δημοσ. Κυριακή στις 02:59 πμ Αφού δεν υπάρχει βελτίωση στα αμαξια/αυτονομιες/μπαταρίες λογικό να πέφτουν!
d4mage Δημοσ. Κυριακή στις 09:09 πμ Δημοσ. Κυριακή στις 09:09 πμ 22 ώρες πριν, james01gr είπε τα περισσότερα ηλεκτρικά που βλέπω στην Ελλάδα (δλδ κάπου 1 στις 3 ημέρες) είναι Tesla πάντως. έπιασε το μάτι μου και κανα δυο ΚΙΑ και λίγα BYD. Λογικό το βρίσκω όταν ξεκίνησαν οι πωλήσεις της Tesla ήταν μόνο αυτή και το i3 της BMW. Πλέον αυτό δεν ισχύει, σε κάνα δυο χρόνια θα το διαπιστώσεις με το αντίθετο ακριβώς από αυτό που λες. Θα βλέπεις οτιδήποτε άλλο και λιγότερα Tesla.
dieksodo Δημοσ. Κυριακή στις 04:10 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 04:10 μμ υποθετω ολοι αυτοι οι απολυμενοι εργατες και οι χαμενες θεσεις εργασιας (γιατι φυσικα δεν απολυθηκε μονο ενας διευθυντης) θα απευθυνθουν στο κομμα των δημοκρατικων και στον tambon tim waltz που χαιροταν οσο επεφτε η μετοχη
kostafunk Δημοσ. Κυριακή στις 04:59 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 04:59 μμ Aπο αυριο θα βλεπει της πωλησεις του να ανεβαινουν κατακορυφα 😃
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα