Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 64
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Ryanair reveals eye-watering amount it really makes from bag and seat fees

Ryanair raked in around £24 in extra revenue from each customer who flew last year.

https://www-mirror-co-uk.cdn.ampproject.org/v/s/www.mirror.co.uk/travel/cheap-flights/ryanair-reveals-eye-watering-amount-35462664.amp?amp_gsa=1&amp_js_v=a9&usqp=mq331AQGsAEggAID#amp_tf=From %1%24s&aoh=17512954906966&csi=0&referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com&ampshare=https%3A%2F%2Fwww.mirror.co.uk%2Ftravel%2Fcheap-flights%2Fryanair-reveals-eye-watering-amount-35462664

Over the most recent full financial year, Ryanair raked in €4.72billion (£4billion) in 'ancillary revenue'. That means anything extra that passengers pay for, such as excess luggage, seat selection and a cup of coffee. For every one of the 200million passengers who flew with Ryanair last year, they forked out on average £23.80 on top of their ticket.

The figure is a 10% rise on the previous year, when Ryanair scored €4.30billion (£3.67billion) or €23.40 (£20) per passenger.

That number is a big deal for the airline, as it represents around a quarter of its total revenue for the year - €13.95billion (£11.9billion). If that ancillary income is removed from the Ryanair cost sheet, then the airline would be in the red, given its €12.39bn (£10.57billion) operating costs last financial year.

  • Thanks 1
Δημοσ.
9 hours ago, Snoob said:

Έχουν φτάσει να χρεώνουν τα πάντα.

Χρέωση για επιλογή καθίσματος, χρέωση για φαιδρές αλλαγές ακόμη και το επόμενο λεπτό, συνέχεια χρεώσεις. Μας έχουν υποχρεώσει, παρότι επιλέξαμε και πληρώσαμε συγκεκριμένες θέσεις, να τις παραχωρήσουμε σε άλλους (που μάλλον πλήρωσαν παραπάνω).

Μη μιλήσω για το αίσχος να εμφανίζεσαι με αποσκευές απόλυτα μέσα στις προβλεπόμενες διαστάσεις και να σε εκβιάζουν να τις δώσεις στο cargo, γιατί τα περαβρέχει πληρώματα καμπίνας άφηναν προηγουμένως τους έξυπνους να φορτώνουν κι από δύο "γυναικείες" τσάντες (θαλάσσης) ο καθένας, εκτός από την αποσκευή, μπουφάν και την προίκα της γιαγιάς στα ντουλάπια, με αποτέλεσμα όταν μπαίνεις από τους τελευταίους να είναι ασφυκτικά γεμάτα τα πάντα.

Κάθε χέρι που μπαίνει στους ασύδοτους καλό είναι.

Κι η Γεωργουτσάκου, τι θα έλεγε; Τη συντεχνία της υπερασπίζεται.

Αυτό ακριβώς με πρόλαβες αν και τα πληρώματα καμπίνας δεν έχουν ευθύνη, την έχουν στο check in που τους αφήνουν να περνάνε τουλάχιστον 2 χειραποσκευές, δηλαδή βαλιτσάκι με ρόδες συν κάτι σακίδια πλάτης γιγαντιαία συν τσάντες τσαντάκια κλπ. Ταξιδεύω πάρα πολύ, υπερατλαντικές πτήσεις συνήθως και το κακό έχει παραγίνει, αλλά να πούμε και το άλλο για την χρέωση οποιασδήποτε θέσης διαλέξεις, οπότε εγώ προσωπικά δεν διαλέγω καμία, βάλτε με όπου σκ@τ@ θέλετε και θα σηκώνω τον διπλανό για κατούρημα και ξεμούδιασμα τουλάχιστον 2 φορές την ώρα. 

Δημοσ.
10 ώρες πριν, Snoob είπε

Μη μιλήσω για το αίσχος να εμφανίζεσαι με αποσκευές απόλυτα μέσα στις προβλεπόμενες διαστάσεις και να σε εκβιάζουν να τις δώσεις στο cargo, γιατί τα περαβρέχει πληρώματα καμπίνας άφηναν προηγουμένως τους έξυπνους να φορτώνουν κι από δύο "γυναικείες" τσάντες (θαλάσσης) ο καθένας, εκτός από την αποσκευή, μπουφάν και την προίκα της γιαγιάς στα ντουλάπια, με αποτέλεσμα όταν μπαίνεις από τους τελευταίους να είναι ασφυκτικά γεμάτα τα πάντα.

Προσωπικα, επειδη εχω πεταξει μονο με Aegean, εχει τυχει να παω ακομα και στον γκισε και να παραδωσω χειραποσκευη χωρις να εχω checked αποσκευη, για αυτον τον λογο. Και παλι προσωπικα, δεν με ενοχλει κιολας που δεν την κουβαλαω. Οκ, ειδικα χειμωνα ειναι κατανοητο να μην θελει ο αλλος το μπουφαν του στα χερια/κεφαλι. Δυστυχως δεν εχει τετοιους χωρους το αεροπλανο. 

10 ώρες πριν, Errik είπε

Δεν είναι τόσο απλό γιατι στις πλατφόρμες κλεισίματος εισητηρίων ο ανταγωνισμός γίνεται στις αρχικές τιμές που άλλες φορές περιέχουν βαλίτσα, άλλες φορές μόνο χειραποσκευή, άλλες φορές μόνο το σώβρακό σου. Άρα δε μπορείς να συγκρίνεις και αλλοιώνεται ο ανταγωνισμός. Με αυτό το regulation παιρνεις ενα συγκρίσιμο ελάχιστο επιπεδο υπηρεσίας. 

Ποτε δεν καταλαβα γιατι να υπαρχουν τετοια site και να μην κλεισεις απο την εταιρεια, για να ειναι ολα ξεκαθαρα, μαζι και αν εχεις πληρωσει θεση, αν εχεις check in κτλ κτλ. Με αυτον τον τροπο, χαντακωνουν τις Light θεσεις που ηταν για αυτους που δεν ειχαν πολλα αντικειμενα.

10 ώρες πριν, spiros2000 είπε

δεν συμφωνω γιατι εχω κανει ταξιδια εξπρες σε ευρωπη και πηρα μονο ενα back pack. γιατι θα πρεπει να πληρωνω χειραποσκευη (θα ενσωματωθει στην τιμη του εισητηριου) ενω δεν την χρειαζομαι ????

Το αυτο. Τωρα οι εταιρειες προσφερουν λυσεις για ολους του τυπου ταξιδιωτη

10 ώρες πριν, flik είπε

Ακριβώς αυτό, με την ελάχιστη τιμή να περιλαμβάνει χειραποσκευή, ο ανταγωνισμός θα μπορεί να λειτουργεί επ αυτής της τιμής, αλλιώς έλυνες εξισώσεις.

Προσπαθω να βρω την εξισωση στο παρακατω:

image.png.e2fa52973f9d1fbb759599fdc5f99cc3.png

3 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Ryanair reveals eye-watering amount it really makes from bag and seat fees

Ryanair raked in around £24 in extra revenue from each customer who flew last year.

https://www-mirror-co-uk.cdn.ampproject.org/v/s/www.mirror.co.uk/travel/cheap-flights/ryanair-reveals-eye-watering-amount-35462664.amp?amp_gsa=1&amp_js_v=a9&usqp=mq331AQGsAEggAID#amp_tf=From %1%24s&aoh=17512954906966&csi=0&referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com&ampshare=https%3A%2F%2Fwww.mirror.co.uk%2Ftravel%2Fcheap-flights%2Fryanair-reveals-eye-watering-amount-35462664

Over the most recent full financial year, Ryanair raked in €4.72billion (£4billion) in 'ancillary revenue'. That means anything extra that passengers pay for, such as excess luggage, seat selection and a cup of coffee. For every one of the 200million passengers who flew with Ryanair last year, they forked out on average £23.80 on top of their ticket.

The figure is a 10% rise on the previous year, when Ryanair scored €4.30billion (£3.67billion) or €23.40 (£20) per passenger.

That number is a big deal for the airline, as it represents around a quarter of its total revenue for the year - €13.95billion (£11.9billion). If that ancillary income is removed from the Ryanair cost sheet, then the airline would be in the red, given its €12.39bn (£10.57billion) operating costs last financial year.

Εχω δει πολλα βιντεακια στο τικτοκ με παραπονα για την ryanair (και για αλλες). Ολα τα βιντεο εχουν κατι κοινο: η βαλιτσα στο 95% αυτων ξεπερναει την γραμμη 

Δημοσ.
9 ώρες πριν, iddqdiddqd είπε

Το αποτέλεσμα του μέτρου δεν είναι ότι ο ΧΥΖ low cost θα βάλει το χέρι στην τσέπη να σου κεράσει τις βαλίτσες.

Είναι ότι η τιμή που βλέπεις θα ανταποκρίνεται σε ένα πιο ρεαλιστικό πακέτο minimum παροχών ώστε να μπορείς να κάνεις σύγκριση της εταιρίας Α με την εταιρία Β.

Είναι ο ίδιος λόγος που δεν επιτρέπεται να διαφημίζει η όποια εταιρία τιμές χωρίς φόρους αεροδρομίου, χωρίς επίναυλο καυσίμων κλπ. Κανείς δε στα κερνάει, αλλά αν επιτρέψεις οι διαφημιζόμενες τιμές να μην είναι τελικές προκαλείς χάος: ο καθένας διαφημίζει €5 ναύλο για Αθήνα-Καπερναούμ και όταν πατήσεις πάει €400 στον ένα €500 στον άλλο και €600 στον τρίτο.

Δεν ειναι το ιδιο γιατι αλλοι θελουνε εξτρα βαλιτσες κι αλλοι οχι. Ο επιναυλος καυσιμων ειναι υποχρεωτικος οχι επιλογη.
Το μετρο αυτο ειναι σα να λενε σε νομο "με καθε καφε πρεπει να υπαρχει δωρο μπουκαλακι νερο" μα στην τελικη εγω ο καταναλωτης θα το πληρωνω με αυξηση στην τιμη ακομα κι αν δεν το θελω.
Εμενα μου αρεσει να ταξιδευω με 30 ευρω παν ελα με μικρη τσαντουλα για τριημερο.
Αν ειναι ετσι να πει η ΕΕ να ειναι υποχρεωτικη και η checked in βαλιτσα των 20 κιλων στην τιμη. Τι διαφορα εχει;

 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, tsifotis είπε

Αν ειναι ετσι να πει η ΕΕ να ειναι υποχρεωτικη και η checked in βαλιτσα των 20 κιλων στην τιμη. Τι διαφορα εχει;

Κάποτε ήτανε και τα εισιτήρια ήταν φθηνότερα. Αλλά το κυριότερο πρόβλημα με το post σου είναι ότι το επιχείρημα "αν δε τους αφήσουμε να τα πάρουν από εκεί θα αυξήσουν την τιμή" πρώτον είναι γλείψιμο στον εκβιαστή (όπως βολεύεται κανείς) και δεύτερον τίποτα δε σου εγγυάται ότι τα εισιτήρια δε θα ανέβουν και χωρίς να τους απαγορευτεί το νταβατζιλίκι.

  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ πάντως θυμάμαι ότι ήταν χειραποσκευή + προσωπικό αντικείμενο στην φθηνότερη κατηγορία. Τα τελευταία μόνο χρόνια έχουν αλλάξει το σύστημα χωρίς να έχουν απαιραίτητα μειώσει το κόστος των εισητηρίων. Δηλαδή στην φθηνότερη βγάλανε την χειραποσκευή και δημιούργησαν μία νέα κατηγορία λίγο πιο ακριβή όπως ήταν η φθηνή παλιά.

Πως ήταν

Φθηνή= χειραποσκευή + προσωπικό αντικείμενο

μεσαία= φθηνή + checking βαλίτσα

Business/first class

(+ κάποιες flex ίσως)

Πως είναι τώρα

Φθηνή=προσωπικό αντικείμενο

Φθηνό-μεσαία=προσωπικό αντικείμενο + χειραποσκευή

(στις 2 παραπάνω εύχεσαι να μην είναι κανάς στόκος και σου πει ότι είναι πολύ "μεγάλες")

Μεσαία= Ότι η παραπάνω + checkin

Business/first Class

(+ τις flex ενδιάμεσα)

Το όλο θέμα έχει προκύψει επειδή κάποιες εταιρείες λειτουργούν με όρους μαφίας και είναι πλέον άπειρα τα βίντεο και οι καταγγελίες που χρεώνουν τα πάντα με την δικαιολογία ότι δεν είναι εντός των διαστάσεων (που φαίνεται στις καταγγελίες ότι όντως είναι εντός). Γιατί το κάνουν; Γιατί απλά...μπορούν. Ποιος θα τους ελέγξει ή σταματήσει; Κανείς.

Επομένως ας στανταροποιήσουν τις διαστάσεις και τα εισητήρια μπας και μειωθούν οι μαφιόζικες πρακτικές.

Για το αν δίνουν καφέ για 2-3 ώρες πτήση ή για την επιλογή θέσης δεν με ενδιαφέρει. Έτσι κι αλλιώς πιο πολύ βαβούρα έχει όλο αυτό σε μικρές πτήσεις.

Αλλά για το θέμα των αποσκευών κάπως πρέπει να ελεγχεί. Με standardization, με αυστηρούς ελέγχους/πρόστιμα; Κάπως πρέπει να γίνει..

Καλά ας μην πιάσω για το άλλο θέμα άμα έχεις connecting flight που η μία εταιρεία έχει Χ διαστάσεις και η άλλη εταιρεία έχει Ψ διαστάσεις.

Τέλος πάντων. Για να αυξήσουν την τιμή των εισητηρίων έχουν 1500 λόγους(καύσιμα, αυξημένο κόστος χρήσης αεροδρομίων, πληθωρισμών, αυξημένος κόστος συντηρήσεων κλπ). Δεν θα γίνει για την βαλιτσούλα. Αυτό θα είναι μόνο πρόφαση. Τις σοβαρές εταιρείες αυτό δεν τις επηρεάζει. Ίσα ίσα θα έλεγε κανείς πως τις ευννοεί αυτή η ρύθμιση αν γίνει.

Υ.Γ. Ομολογώ με Aegean, Iberia, Condor, Luftansa και κανά 2 άλλες δεν είχα ποτέ θέμα. Αλλά θα δώσω 20 ευρώ παραπάνω άμα είναι να αποφύγω αεροπορικές νταβατζίδες (εκτός και αν δεν βολεύουν οι πτήσεις).

Επεξ/σία από Pansp32
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Pansp32 είπε

Υ.Γ. Ομολογώ με Aegean, Iberia, Condor, Luftansa και κανά 2 άλλες δεν είχα ποτέ θέμα.

Η θλιβερή Iberia έχει χρέωση χειραποσκευής/παραδοτέας για υπερατλαντική πτήση.

Δημοσ.

για καποιον που ταξιδευει 1 φορα το χρονο η παραπανω τιμη στο εισητηριο ισως να μην ειναι προβλημα. εγω ταξιδευω 5-6 φορες τον χρονο για διαστημα 2-3 ημερων αρα το low cost εισητηριο των 20-30 ευρω ειναι μεγαλη διαφορα με ενα εισητηριο 60-100 ευρω. ετσι η οποιαδηποτε αφαιρεση τιμης απο το βασικο εισητηριο (χειραποσκευη,καφες,θεση) μου εξοικονομει πολλα χρηματα. 

  • Like 1
Δημοσ.
14 hours ago, Lucifer said:

ΓΕΛΑΤΕ αλλά όχι μόνο παλιά επιτρεπόταν (το πρόλαβα πιτσιρίκι) αλλά ήταν και καλύτερα για 2 λόγους:

1) Ο αέρας καθαριζόταν ΠΟΛΥ τακτικά ακριβώς λόγω του καπνού. Δείτε συγκριτικές μελέτες με το τι συμβαίνει τώρα και τις στατιστικά σημαντικές αυξήσεις στην αναπνευστική επιβάρυνση των επιβατών.

2) Όταν διάλεγες θέση καπνιστών ήξερες ότι θα είσαι μακριά από παιδιά και μωρά.

 

The Office Boomer GIF by MOODMAN

  • Like 1
  • Haha 2
Δημοσ.
15 ώρες πριν, Lucifer είπε

ΓΕΛΑΤΕ αλλά όχι μόνο παλιά επιτρεπόταν (το πρόλαβα πιτσιρίκι) αλλά ήταν και καλύτερα για 2 λόγους:

1) Ο αέρας καθαριζόταν ΠΟΛΥ τακτικά ακριβώς λόγω του καπνού. Δείτε συγκριτικές μελέτες με το τι συμβαίνει τώρα και τις στατιστικά σημαντικές αυξήσεις στην αναπνευστική επιβάρυνση των επιβατών.

2) Όταν διάλεγες θέση καπνιστών ήξερες ότι θα είσαι μακριά από παιδιά και μωρά.

Και στο άναβαν μάλιστα :lol:

images?q=tbn:ANd9GcTXuWJCfasKyhkBtwLnntZ

 

19 ώρες πριν, KostasKri είπε

Κι εγώ στο 1.90 δεν περνάω καθόλου καλά. Το θέμα όμως είναι ότι και τις 300 θέσεις που λες ότι χωράνε τώρα να τις κάνουν 200, πάλι θα πληρώνουν οι 200 όσο θα πλήρωναν οι 300.

Δεν ξέρω αν οι αεροπορικές βγάζουν υπερκέρδη αλλά σίγουρα με τέτοιες μεταρυθμίσεις το κόστος θα μεταφερθεί στον πελάτη. Εκτός αν βάλουν όρια σε χρεώσεις ανά χιλιόμετρο που δεν ξέρω πόσο ρεαλιστικό είναι μιας και το ταξίδι με αεροπλάνο δεν το λες και είδος πρώτης ανάγκης.

fd3bf17e89ce5067f37128789a2172f3

Και τώρα δεν χωράει να βάλεις ούτε το τάμπλετ.:lol:

Δημοσ.
21 hours ago, Errik said:

Εγώ τα έχω πει, η ΕΕ είναι υπεύθυνη για ο,τι καλύτερο έχουμε δει απο όλες τις εταιρειες (βλέπε Right To Repair, USB Type C παντου κτλ) 

Δε το λέω ειρωνικά. Αν δεν έχεις ενα νταβατζή απο πάνω να κάνει regulate τις καφρίλες, στο τέλος γινεσαι ... Ελλάδα

Ακόμα και στην Ελλάδα οι πιο σημαντικές αλλαγές έχουν έρθει φυτευτές απο ΕΕ (βλέπε regulation στις προμήθειες τραπεζών, regulation του κόστους roaming και χρεώσεων κλήσεων μεταξύ εταιρειών, και φυσικά ξεβράκωμα της διαφθοράς μέσω δικογραφίας ΟΠΕΚΕΠΕ

Περίμενε... σκάει όπου να'ναι και η υπόθεση διαφθοράς για το κονδύλια από το Ταμείο Ανάκαμψης.

Ο ΟΠΕΚΕ θα μοιάζει με τίποτα μπροστά του.

Δημοσ.
9 ώρες πριν, Lucifer είπε

Κάποτε ήτανε και τα εισιτήρια ήταν φθηνότερα. Αλλά το κυριότερο πρόβλημα με το post σου είναι ότι το επιχείρημα "αν δε τους αφήσουμε να τα πάρουν από εκεί θα αυξήσουν την τιμή" πρώτον είναι γλείψιμο στον εκβιαστή (όπως βολεύεται κανείς) και δεύτερον τίποτα δε σου εγγυάται ότι τα εισιτήρια δε θα ανέβουν και χωρίς να τους απαγορευτεί το νταβατζιλίκι.

Ηταν φτηνοτερα; Ποτε;
Τα αεροπορικα σημερα ειναι φτηνοτερα απο ποτε.
Ενω εχουν ανεβει λιγο οι τιμες σε απολυτα νουμερα, αλλα δεν εχουν ακολουθησει τον πληθωρισμο.
Τις εποχες που ολα ηταν μεσα στην τιμη (βαλιτσα, εκτυπωση εισιτηριου,  θεση, γευμα τα παντα ολα)  πληρωνες για να πας και να ερθεις Ρωμη 100 χιλιαδες δραχμες σα να λεμε σημερα 300 ευρω. Με την διαφορα οτι πριν 30 χρονια αντι για ενα αεροπορικο μπορεις να αγορασεις πολλαπλασια πραγματα απ' οτι σημερα με 300 ευρω (τυροπιτες, κρεας, γαλα,, βενζιναδικο οτιδηποτε)

Τα ακτοπλοϊκα εχουν ξεφυγει. Θελεις τα διπλασια για να πας την ιδια διαδρομη με το πλοιο απο πριν απο 7 χρονια. Ενω σε αυτα τα 7 χρονια ουτε ο μισθος ουτε το καυσιμο ουτε η εφορια εχουν διπλασιαστει για να δικαιολογει την αυξηση ακτοπλοικου.

Τα αεροπορικα ειναι πολυ φτηνα γι αυτα που προσφερουν. Οσοι νομιζετε οτι παλια ηταν φτηνοτερα απλα νοσταλγειτε μια εποχη που "στην γειτονια μυριζε γιασεμι και μας αφηνανε να κανουμε κι ενα τσιγαρο στην πτηση ενω τωρα κακο χρονο να χουν καναν οι αεροπορικες εχουν γινει απληστες". 

Η Ευρωπαϊκη Ενωση πρεπει να συντονιζει αυτα που οι εταιριες απο μονες τους ειναι ανικανες να παρουν την πρωτοβουλια. πχ μην βγαζετε αλλος microusb αλλος mini usb , αλλος usb type B και ο,τι σας ερχεται. Type C παντου"

Η βαλιτσα κοστιζει. Εαν με νομο την βαλεις στην τιμη το κοστος θα μοιραστει σε ολους με το ζορι. Δεν θα τα βαλει απο την τσεπη της η Αεροπορικη. Απλα της δινει πατημα να αυξησει παντου οριζοντια τις τιμες
 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...