Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Οι επιχειρήσεις δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα, όπως έχει γραφτεί κι εδώ πολλάκις.

Μοναδικός τους στόχος είναι το κέρδος, βραχυπρόθεσμα ή μακροπρόθεσμα.

Αν αυτό επιτευχθεί με ΑΙ, φτάνει και περισσεύει. Δε χωράει ανθρωπιά σε αυτά.

  • Like 1
  • Απαντ. 119
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
2 minutes ago, XSpectre1 said:

Αυτά δεν είναι μελέτες, είναι δημοσιογραφικά άρθρα. Το ότι βάλανε μέσα 2 charts δεν τα κάνει επιστημονικά. 

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, phanispal είπε

Οι επιχειρήσεις δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα, όπως έχει γραφτεί κι εδώ πολλάκις.

Μοναδικός τους στόχος είναι το κέρδος, βραχυπρόθεσμα ή μακροπρόθεσμα.

Αν αυτό επιτευχθεί με ΑΙ, φτάνει και περισσεύει. Δε χωράει ανθρωπιά σε αυτά.

Το αν  θα επιτευχθεί πραγματικά θα το δεις μόνο αν πει ο Χαν, ο ζουκεμπεργκ, ο ελον κτλ παραδίδω τα κλειδιά στο ΑΙ μοντέλο, το αφήνω να κάνει τη δουλειά της ηγεσίας για εμένα και εγώ απλά θα εισπράττω.

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, phanispal είπε

Οι επιχειρήσεις δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα, όπως έχει γραφτεί κι εδώ πολλάκις.

Μοναδικός τους στόχος είναι το κέρδος, βραχυπρόθεσμα ή μακροπρόθεσμα.

Αν αυτό επιτευχθεί με ΑΙ, φτάνει και περισσεύει. Δε χωράει ανθρωπιά σε αυτά.

Πάνω που πήγα να γράψω τα ίδια.

Πάνε κάποιοι κ απαντάνε με λογική και συναίσθημα σε παράλογες συνθήκες.

Η εταιρία θέλει 2 πράγματα. Αύξηση τιμών στη μετοχή της και μέρισμα. Αυτός είναι Ο ΜΟΝΟΣ ΣΤΟΧΟΣ. Δεν τους απασχολεί αν πονέσει ή νιώσει άσχημα ο πελάτης, ο υπάλληλος ή πεθάνουν μερικοί. 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, sphinxgr είπε

Πάνω που πήγα να γράψω τα ίδια.

Πάνε κάποιοι κ απαντάνε με λογική και συναίσθημα σε παράλογες συνθήκες.

Η εταιρία θέλει 2 πράγματα. Αύξηση τιμών στη μετοχή της και μέρισμα. Αυτός είναι Ο ΜΟΝΟΣ ΣΤΟΧΟΣ. Δεν τους απασχολεί αν πονέσει ή νιώσει άσχημα ο πελάτης, ο υπάλληλος ή πεθάνουν μερικοί. 

Αν νοιώσει άσχημα ο πελάτης θα καταλήξει να νοιώσει άσχημα η μετοχή και τα κέρδη ;)

 

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, Morosana είπε

Γιατι σε επάγγελματα όπως του πιλότου αν η πτήση  411 είχε ΑΙ πιλότο τα δεδομένα  θα ελεγαν ότι το αεροπλάνο δεν σώζεται ενώ ο Μιγάδης το έσωσε. 

Σε επαγγέλματα σαν του καπετάνιου δεν αρκούν απλά γνώσεις ναυσιπλοϊας αλλά διοίκησης που κανένα ΑΙ δεν θα είναι σε θέση να κατανοήσει ότι κάτι μη τεχνικό όπως πχ ένας καραβομάγειρας που λόγω γούστου κάνει ανάλατα φαγητά μπορεί να δημιουργεί εκνευρισμό στο πλήρωμα.

Το ΑΙ θα μπορεί να σου χτίσει ένα τέλειο σπίτι αξιοποιώντας και το τελευταίο χιλιοστό αλλά όλοι οι σοβαροί αρχιτέκτονες πριν σου δώσουν ένα σχέδιο θα συναντηθούν μαζί σου, με τη γυναίκα σου με τα παιδιά σου για να κατανοήσουν ανάγκες και πιθανά συναισθήματα που θέλει κάποιος να ζει στο μελλοντικό του σπϊτι.  Επίσης θα χρειαστεί να συντονίσουν συνεργεία και πολλές φορές να τσακωθούν ή να κόψουν κάποιο 

Ο γιατρός δεν είναι μόνο για διάγνωση και αγωγή, ακόμα και ο ανθρώπινος  τρόπος που μπορεί να σου ανακοινώσει κάτι να σε εμψυχώσει και η ψυχολογία να σου δώσει παράταση. Φαντάζομαι διαφορετικά θα το πάρει ένας ασθενής μια διάγνωση του στυλ: καρκίνο2, 3ηνες ζωή, θεραπεία τάδε και αλλιώς αν έχει απέναντι του κάποιον που πραγματικά καταλαβαίνει. 

Ακόμα και στα τηλεφωνικά κέντρα πάντα θα υπάρχει ο πελάτης που νευριασμένος θα θέλει να μιλήσει με τον προϊστάμενο και υπάρχει ένας καπάτσος για αυτό το ρόλο που θα σε καθησυχάσει θα σου πει αυτό που θες να ακούσεις και θα σε καταλάβει ανθρώπινα. 

Γενικά σε διεκπεραιωτικά επαγγέλματα μπορεί να έχει κάποια εφαρμογή αλλά πολύ δύσκολα θα έχει εφαρμογή σε εργασίες που απαιτούν ηγεσία, διοίκηση και διαχείριση συναισθημάτων για έναν πολύ απλό λόγο. Οι άνθρωποι θέλουν να επικοινωνούν και να αλληλεπιδρούν με ανθρώπους 

Η πτήση 411 ήταν η εξαίρεση στον κανόνα. Για κάθε εξαίρεση, υπάρχουν 100 άλλες περιπτώσεις που σκοτώθηκαν εκατοντάδες άνθρωποι από ανθρώπινο λάθος ή βλακεία.

Προφανώς και το ΑΙ δεν θα μειώσει στο 0% τα λάθη, αλλά αν αυτά είναι για παράδειγμα 20% θα τα μειώσει στο 5%.

Όσον αφορά τους ιατρούς, δεν νομίζω ότι φημίζονται για την ευγένεια τους. Δεν θα είναι δύσκολο να δημιουργηθεί ΑΙ με εμπάθεια.

Οι αρχιτέκτονες μιλάνε μαζί για τις ανάγκες σου; Στο 95% των περιπτώσεων στην Ελλάδα ο κάθε μηχανικός κάνει ότι τον βολεύει, γι' αυτό και έχουμε άπειρες αυθαιρεσίες.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
30 λεπτά πριν, The_Judas είπε

Η πτήση 411 ήταν η εξαίρεση στον κανόνα. Για κάθε εξαίρεση, υπάρχουν 100 άλλες περιπτώσεις που σκοτώθηκαν εκατοντάδες άνθρωποι από ανθρώπινο λάθος ή βλακεία.

Προφανώς και το ΑΙ δεν θα μειώσει στο 0% τα λάθη, αλλά αν αυτά είναι για παράδειγμα 20% θα τα μειώσει στο 5%.

Όσον αφορά τους ιατρούς, δεν νομίζω ότι φημίζονται για την ευγένεια τους. Δεν θα είναι δύσκολο να δημιουργηθεί ΑΙ με εμπάθεια.

Οι αρχιτέκτονες μιλάνε μαζί για τις ανάγκες σου; Στο 95% των περιπτώσεων στην Ελλάδα ο κάθε μηχανικός κάνει ότι τον βολεύει, γι' αυτό και έχουμε άπειρες αυθαιρεσίες.

Η 411 ήταν εξαίρεση για έναν και μόνο λόγο, έβλεπε τις πιθανότητες ότι ήταν εναντίων του αλλά υπήρξε ένα ένστικτο επιβίωσης που είπε δεν πεθαίνω σήμερα, σε αντίστοιχη περίπτωση ΑΙ πιλότου θα θεωρούσε την πτώση δεδομένη και το μόνο που θα έκανε θα ήταν ένα damage control που θα είχε λιγότερες απώλειες. 

Όταν ο γιατρός είναι κοφτός, συμπονετικός κτλ  το κάνει από την εμπειρία του. Δεν μπορείς να δώσεις ελπίδα σε κάποιον που είναι σε τελικό στάδιο καρκίνου όπως δεν μπορεί ένας ΑΙ γιατρός να σου πει καταλαβαίνω πως πονάς γιατί ξέρει τι είναι ο πόνος. 

Οι σοβαροί αρχιτέκτονες μιλάνε όχι μόνο με αυτόν που τους πληρώνει αλλά και με όλους όσους πρόκειται να μένουν στο σπίτι. Θα σου προτείνει πχ τα παιδικά δωμάτια να βγουν στο πίσω μέρος και μακριά από των γονιών γιατί μεγαλώνοντας τα παιδιά θα θέλουν να φέρουν φίλους ή κάποια σχέση και δεν είναι ωραίο να πέφτεις πάνω τους. Ο σοβαρός αρχιτέκτονας όταν του λες το αφήνω πάνω σου σου απαντάει αν το αφήσεις πάνω μου θα σου φτιάξω το σπίτι που θέλω εγώ όχι εσύ. Κανένας δεν κάνει ότι τον βολεύει χωρίς να είναι ενήμερος ο ιδιοκτήτης. οι περισσότερες αυθαιρεσίες γίνονται είτε για επιπλέον μέτρα ή για να πέσει το κόστος αλλά πάντα με απόφαση/έγκριση  του ιδιοκτήτη. 

Δημοσ.
3 hours ago, shikabalas said:

Δικαίωμα σας να τις πιστεύετε αυτές τις αβάσιμες και αστήρικτες μπούρδες, τουλάχιστον μη τις αναπαράγετε. Αφήστε να τις αναπαράγουν αυτοί που κερδίζουν από αυτό, όπως ο CEO της anthropic που αναφέρθηκε πιο πάνω.

Φίλε αν επιτρέπεται, με τι ασχολείσαι, και τι ακαδημαϊκό background έχεις?

Δημοσ.
5 minutes ago, Morosana said:

Η 411 ήταν εξαίρεση για έναν και μόνο λόγο, έβλεπε τις πιθανότητες ότι ήταν εναντίων του αλλά υπήρξε ένα ένστικτο επιβίωσης που είπε δεν πεθαίνω σήμερα, σε αντίστοιχη περίπτωση ΑΙ πιλότου θα θεωρούσε την πτώση δεδομένη και το μόνο που θα έκανε θα ήταν ένα damage control που θα είχε λιγότερες απώλειες. 

Όταν ο γιατρός είναι κοφτός, συμπονετικός κτλ  το κάνει από την εμπειρία του. Δεν μπορείς να δώσεις ελπίδα σε κάποιον που είναι σε τελικό στάδιο καρκίνου όπως δεν μπορεί ένας ΑΙ γιατρός να σου πει καταλαβαίνω πως πονάς γιατί ξέρει τι είναι ο πόνος. 

Οι σοβαροί αρχιτέκτονες μιλάνε όχι μόνο με αυτόν που τους πληρώνει αλλά και με όλους όσους πρόκειται να μένουν στο σπίτι. Θα σου προτείνει πχ τα παιδικά δωμάτια να βγουν στο πίσω μέρος και μακριά από των γονιών γιατί μεγαλώνοντας τα παιδιά θα θέλουν να φέρουν φίλους ή κάποια σχέση και δεν είναι ωραίο να πέφτεις πάνω τους. Ο σοβαρός αρχιτέκτονας όταν του λες το αφήνω πάνω σου σου απαντάει αν το αφήσεις πάνω μου θα σου φτιάξω το σπίτι που θέλω εγώ όχι εσύ. Κανένας δεν κάνει ότι τον βολεύει χωρίς να είναι ενήμερος ο ιδιοκτήτης. οι περισσότερες αυθαιρεσίες γίνονται είτε για επιπλέον μέτρα ή για να πέσει το κόστος αλλά πάντα με απόφαση/έγκριση  του ιδιοκτήτη. 

Αυτά που αναφέρεις είναι σωστά αλλα νομίζω λίγο εξιδανικευμένα. 

Δε λέει κανείς οτι η ΤΝ είναι τοσο καλή αυτή τη στιγμή όσο οι κορυφαίοι επαγγελματίες σε κάθε κλάδο. Όμως όπως εξελίσσεται σταδικά αρχίζει να μπορεί να αντικαθιστά απο κάτω προς τα πάνω τους περισσότερους εργαζομένους. 

Ήδη δεν έχει πολύ νόημα το αποτέλεσμα της δουλειάς ενός junior προγραμματιστή, γιατι μπορεί να βγει για πλάκα απο ενα chatbot. Ε, όσο αυτό εξελίσσεται τόσο περισσότερα επίπεδα ικανότητας γίνονται αδιάφορα. 

  • Like 1
Δημοσ.
15 λεπτά πριν, Errik είπε

Αυτά που αναφέρεις είναι σωστά αλλα νομίζω λίγο εξιδανικευμένα. 

Δε λέει κανείς οτι η ΤΝ είναι τοσο καλή αυτή τη στιγμή όσο οι κορυφαίοι επαγγελματίες σε κάθε κλάδο. Όμως όπως εξελίσσεται σταδικά αρχίζει να μπορεί να αντικαθιστά απο κάτω προς τα πάνω τους περισσότερους εργαζομένους. 

Ήδη δεν έχει πολύ νόημα το αποτέλεσμα της δουλειάς ενός junior προγραμματιστή, γιατι μπορεί να βγει για πλάκα απο ενα chatbot. Ε, όσο αυτό εξελίσσεται τόσο περισσότερα επίπεδα ικανότητας γίνονται αδιάφορα. 

 Επαγγέλματα διεκπεραίωσης θα επηρεαστούν όπως ο ταμίας αλλά πάντα θα υπάρχει ένα επίπεδο λήψης αποφάσεων που αφορούν ηγεσία και  διαχείριση ανθρώπων  που είναι αδύνατον να αντικατασταθούν. Όσο και να εξελιχθεί ένα σύστημα διαχείρισης προσωπικού  ή πωλήσεων δεν θα μπορεί να βρει τα κουμπιά του πελάτη ή του υπαλλήλου. Ο καλός manager ή ο πωλητής θα καταλάβει αν ο Errik είναι πιο αποδοτικός ή έτοιμος να ξοδέψει αν του πει ένα αστείο με κώλους γιατί έχει δει πως του πετάγονται τα μάτια όταν βλέπει κάποια με κολάν και πως δεν πρέπει να του μιλάει όταν χάνει η ομάδα του γιατί το παίρνει προσωπικά. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
46 minutes ago, Morosana said:

 Επαγγέλματα διεκπεραίωσης θα επηρεαστούν όπως ο ταμίας αλλά πάντα θα υπάρχει ένα επίπεδο λήψης αποφάσεων που αφορούν ηγεσία και  διαχείριση ανθρώπων  που είναι αδύνατον να αντικατασταθούν. Όσο και να εξελιχθεί ένα σύστημα διαχείρισης προσωπικού  ή πωλήσεων δεν θα μπορεί να βρει τα κουμπιά του πελάτη ή του υπαλλήλου. Ο καλός manager ή ο πωλητής θα καταλάβει αν ο Errik είναι πιο αποδοτικός ή έτοιμος να ξοδέψει αν του πει ένα αστείο με κώλους γιατί έχει δει πως του πετάγονται τα μάτια όταν βλέπει κάποια με κολάν και πως δεν πρέπει να του μιλάει όταν χάνει η ομάδα του γιατί το παίρνει προσωπικά. 

Δεν είχα ποτέ τετοια εμπειρία απο πωλητη. Δεν ξέρω σε πόσο exclusive καταστήματα εξυπηρετείσαι αλλά η προσωπική μου εμπειρία απο πωλητές είναι οτι δεν μπορούν καν να χτυπήσουν τον κωδικό στην ταμειακή, όχι να προσέξουν αν μου έχουν βγει τα μάτια έξω απο ένα κώλο που περνάει διπλα. Εννοώ οτι σύμφωνα με την προσωπική μου εμπειρία αυτό που περιγράφεις είναι η εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα. 

Επαναλαμβάνω αυτό που είπα παραπάνω, έχεις δίκιο σε αυτά που λές αλλά αυτό αφορά το 1-3% των τοπ επαγγελματιών σε κάθε θέση. Το υπολοιπο 97% είναι θέμα χρόνου να μπορεί να υποκατασταθεί απο chatbots.

Και για μένα ως πελάτη αυτό θα είναι καλό γιατι το chatbot θα είναι καλύτερο απο τον ΜΕΣΟ πωλητή. (εμένα όχι με την προσωπική έννοια αλλά εμένα ως τον μέσο πελάτη) 

Επεξ/σία από Errik
Δημοσ.

Α. Ο Κοβιντ εδειξε οτι η ανθρωπινη κοινωνια μπορει να τσουλησει και με πολυ λιγοτερη ανθρωπιινη εργασια. Επισης, δισεκατομμυρια νοικοκυρες που καποτε δουλευαν 12/7/365 σημερα λογω πληντυριου και αλλων οκοσκευων δουλευουν παρα πολυ λγοτερο. Κατι παρομοιο θα γινει και με τους εργαζομενους και το ΑΙ

Β. Η "ψυχρη" μηχανη, ειναι ηδη πολυ ευγενικη, εχω κανει απειρες συζητησεις με ΑΙ και δεν ηταν αγενες, ψυχρο, ανυπομονο, επιθετικο, ξινο ουτε σε μιση περιπτωση. Ειναι τρισεκατομμυρια φορες πιο ευχαριστη η κουβεντα μαζι του, σε σχεση με τον μεσο ΕΛΛΗΝΑ χρηστη του διαδικτυου

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 2
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, archer100 είπε

Α. Ο Κοβιντ εδειξε οτι η ανθρωπινη κοινωνια μπορει να τσουλησει και με πολυ λιγοτερη ανθρωπιινη εργασια. Επισης, δισεκατομμυρια νοικοκυρες που καποτε δουλευαν 12/7/365 σημερα λογω πληντυριου και αλλων οκοσκευων δουλευουν παρα πολυ λγοτερο. Κατι παρομοιο θα γινει και με τους εργαζομενους και το ΑΙ

Β. Η "ψυχρη" μηχανη, ειναι ηδη πολυ ευγενικη, εχω κανει απειρες συζητησεις με ΑΙ και δεν ηταν αγενες, ψυχρο, ανυπομονο, επιθετικο, ξινο ουτε σε μιση περιπτωση. Ειναι τρισεκατομμυρια φορες πιο ευχαριστη η κουβεντα μαζι του, σε σχεση με τον μεσο ΕΛΛΗΝΑ χρηστη του διαδικτυου

Το πλυντήριο τα μικροκύματα η κουζίνα κτλ την έβγαλαν από την κουζίνα και την έβαλαν στην αγορά εργασίας. Αν το ΑΙ την βγάλει από την αγορά θα καταλήξει ξανά στην κουζίνα και θα είναι και άδεια 

  • Like 1
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, archer100 είπε

Α. Ο Κοβιντ εδειξε οτι η ανθρωπινη κοινωνια μπορει να τσουλησει και με πολυ λιγοτερη ανθρωπιινη εργασια. Επισης, δισεκατομμυρια νοικοκυρες που καποτε δουλευαν 12/7/365 σημερα λογω πληντυριου και αλλων οκοσκευων δουλευουν παρα πολυ λγοτερο. Κατι παρομοιο θα γινει και με τους εργαζομενους και το ΑΙ

Β. Η "ψυχρη" μηχανη, ειναι ηδη πολυ ευγενικη, εχω κανει απειρες συζητησεις με ΑΙ και δεν ηταν αγενες, ψυχρο, ανυπομονο, επιθετικο, ξινο ουτε σε μιση περιπτωση. Ειναι τρισεκατομμυρια φορες πιο ευχαριστη η κουβεντα μαζι του, σε σχεση με τον μεσο ΕΛΛΗΝΑ χρηστη του διαδικτυου

σωστά αλλά το ΑΙ είναι λίγο πιο κοσμογονική αλλαγή σε σχέση με την αυτοματοποίηση της παραγωγής ή την βοήθεια της τεχνολογίας.

Η αυτοματοποίηση έβγαλε τον άνθρωπο από μηχανικές δουλειές του στυλ "βάζω καπάκια σε μπύρες" αλλά δημιούργησε νέες θέσεις.

Εδώ δεν βλέπω και τόσο μεγάλη προοπτική για νέες θέσεις εργασίας. Γι' αυτό ακόμη και τα κράτη ξεκινάνε να κάνουν δοκιμές με το ελάχιστο εγγυημένο εισόδημα και ψάχνουν διεξόδους.

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...