Crash24 Δημοσ. 6 Ιουλίου Δημοσ. 6 Ιουλίου Η Volvo Trucks κατέκτησε ένα σημαντικό ορόσημο με την παράδοση του 5.000ού ηλεκτρικού φορτηγού της, αναδεικνύοντας την ηγετική της θέση στην αγορά των ηλεκτρικών βαρέων οχημάτων. Όπως ανακοίνωσε η Volvo, οι πελάτες της σε περισσότερες από 50 χώρες έχουν ήδη διανύσει πάνω από 170 εκατομμύρια χιλιόμετρα σε πραγματικές εμπορικές συνθήκες. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι σχεδόν το μισό αυτής της απόστασης καλύφθηκε μόνο τους τελευταίους 14 μήνες, καθώς ο στόλος των ηλεκτρικών φορτηγών της εταιρείας συνεχίζει να αυξάνεται. Η Volvo παρέδωσε το πρώτο της πλήρως ηλεκτρικό φορτηγό το 2019, πολύ νωρίτερα από ανταγωνιστές όπως η Tesla, της οποίας το Tesla Semi παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2017 αλλά έχει αντιμετωπίσει σημαντικές καθυστερήσεις στην παραγωγή. Τα μοντέλα της Volvo είναι τα εξής: Volvo FL Electric Volvo FE Electric Volvo FM Electric Volvo FM Low Entry Volvo FMX Electric Volvo FH Electric Volvo FH Aero Electric Volvo VNR Electric "Είναι ικανοποιητικό να βλέπουμε ότι οι εταιρείες μεταφορών συνεχίζουν να αγκαλιάζουν τα οφέλη των ηλεκτρικών φορτηγών σε ένα ευρύ φάσμα τομέων μεταφοράς", δήλωσε ο Roger Alm, Πρόεδρος της Volvo Trucks. "Τα ηλεκτρικά φορτηγά με μπαταρία της Volvo είναι διαθέσιμα εδώ και τώρα, παρέχοντας στους πελάτες μας μια πιο βιώσιμη εναλλακτική λύση που έχει επιχειρηματικό νόημα, και πολλοί από τους πελάτες μας επιστρέφουν σε εμάς για να αυξήσουν τους ηλεκτρικούς στόλους τους." Η Volvo Trucks έχει καθιερωθεί ως ηγέτης στον τομέα των βαρέων ηλεκτρικών φορτηγών στην Ευρώπη για πέντε συνεχόμενα έτη, κατέχοντας μερίδιο αγοράς 47%. Στις ΗΠΑ και τον Καναδά, το μερίδιο της εταιρείας στον τομέα των ηλεκτρικών φορτηγών ανέρχεται στο 40% για το 2024. Σε αντίθεση, η Tesla έχει μόλις περίπου 140 οχήματα Semi στους δρόμους, με την τιμή τους να έχει αυξηθεί "δραματικά" στα περίπου 420.000 δολάρια ανά όχημα. Επιπλέον, η μαζική παραγωγή του Tesla Semi φαίνεται να καθυστερεί, με εκτιμήσεις να την τοποθετούν γύρω στο 2026. Τα ηλεκτρικά φορτηγά της Volvo έχουν συμβάλει σημαντικά στη μείωση των εκπομπών CO2 και NOx, ενώ παράλληλα έχουν μειώσει τον θόρυβο της κυκλοφορίας, βελτιώνοντας την ποιότητα ζωής των ανθρώπων που ζουν και εργάζονται κοντά στους δρόμους όπου κινούνται αυτά τα οχήματα. Παρά το προβάδισμα της Volvo, η Tesla έχει καταφέρει στο παρελθόν να ξεπεράσει παραδοσιακές μάρκες που είχαν φαινομενικά ανυπέρβλητο προβάδισμα, αν και αντιμετωπίζει τεράστια προβλήματα τους τελευταίους μήνες. Ωστόσο, ανεξάρτητα από το ποια εταιρεία θα επικρατήσει, η αύξηση των ηλεκτρικών οχημάτων στους δρόμους αποτελεί θετική εξέλιξη για όλους. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
cpc464 Δημοσ. 7 Ιουλίου Δημοσ. 7 Ιουλίου Δύσκολο το βλέπω να φτάσει η Tesla την volvo όταν ήδη έχει φτάσει τα 5000 φορτηγά έναντι μόλις 140, άσε που τα volvo έχουν φήμη σαν ανθεκτικά οχήματα, σε σημείο που λέγεται οτι αν ένα volvo τρακάρει με ένα τανκ ο οδηγός του τανκ θα τραυματιστεί σοβαρά. 3
Nabuko Δημοσ. 7 Ιουλίου Δημοσ. 7 Ιουλίου Nα σημειωθεί ότι η Volvo Trucks παραμένει ορίτζιναλ σουηδική εταιρία και εκτός απ' το λογότυπο δεν έχει καμία σχέση με τα Volvo cars που είναι κινέζικης ιδιοκτησίας. 12
Just_travel_everywhere Δημοσ. 7 Ιουλίου Δημοσ. 7 Ιουλίου 25 λεπτά πριν, cpc464 είπε Δύσκολο το βλέπω να φτάσει η Tesla την volvo όταν ήδη έχει φτάσει τα 5000 φορτηγά έναντι μόλις 140, άσε που τα volvo έχουν φήμη σαν ανθεκτικά οχήματα, σε σημείο που λέγεται οτι αν ένα volvo τρακάρει με ένα τανκ ο οδηγός του τανκ θα τραυματιστεί σοβαρά. Πάντως εμένα φωτιά πήρε το volvaki!! Από αντλία adblue (φορτηγό)
Alani13 Δημοσ. 7 Ιουλίου Δημοσ. 7 Ιουλίου 33 λεπτά πριν, Just_travel_everywhere είπε Πάντως εμένα φωτιά πήρε το volvaki!! Από αντλία adblue (φορτηγό) adblue = diesel, άρα δεν ήταν ηλεκτρικό. 2
Le Perv Δημοσ. 7 Ιουλίου Δημοσ. 7 Ιουλίου 1 ώρα πριν, Nabuko είπε Nα σημειωθεί ότι η Volvo Trucks παραμένει ορίτζιναλ σουηδική εταιρία και εκτός απ' το λογότυπο δεν έχει καμία σχέση με τα Volvo cars που είναι κινέζικης ιδιοκτησίας. Τ' αυτοκινητα τους ειναι κινεζικα? Απο ποτε?
mariosnik_ Δημοσ. 7 Ιουλίου Δημοσ. 7 Ιουλίου Και εύχομαι έτσι να μείνει, να μην πάρει την θέση της καμία κινεζικη. 1
Nabuko Δημοσ. 7 Ιουλίου Δημοσ. 7 Ιουλίου 11 λεπτά πριν, Le Perv είπε Τ' αυτοκινητα τους ειναι κινεζικα? Απο ποτε? Έγραψα κινέζικης ιδιοκτησίας. Από το 2010 που η κινέζικη Geely αγόρασε το τμήμα αυτοκινήτων από τη Ford. Κάποια μοντέλα πάντως κατασκευάζονται και στην Κίνα. 4
d4mage Δημοσ. 7 Ιουλίου Δημοσ. 7 Ιουλίου 22 λεπτά πριν, Nabuko είπε Κάποια μοντέλα πάντως κατασκευάζονται και στην Κίνα. Να ρωτήσω, το πρόβλημα που είναι εάν ένα προϊόν κατασκευάζεται στην Κίνα; 1
Nabuko Δημοσ. 7 Ιουλίου Δημοσ. 7 Ιουλίου 16 λεπτά πριν, d4mage είπε Να ρωτήσω, το πρόβλημα που είναι εάν ένα προϊόν κατασκευάζεται στην Κίνα; Δεν γνωρίζω αν υπάρχει πρόβλημα σ' αυτό.
svartevarg Δημοσ. 7 Ιουλίου Δημοσ. 7 Ιουλίου 5 ώρες πριν, Nabuko είπε Έγραψα κινέζικης ιδιοκτησίας. Από το 2010 που η κινέζικη Geely αγόρασε το τμήμα αυτοκινήτων από τη Ford. Κάποια μοντέλα πάντως κατασκευάζονται και στην Κίνα. Αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι και τα αυτοκίνητα δεν είναι καλά. 3
Just_travel_everywhere Δημοσ. 7 Ιουλίου Δημοσ. 7 Ιουλίου 8 ώρες πριν, Alani13 είπε adblue = diesel, άρα δεν ήταν ηλεκτρικό. Δεν είσαι με τα καλά σου . Είπα εγώ ηλεκτρικό ;
Alani13 Δημοσ. 8 Ιουλίου Δημοσ. 8 Ιουλίου (επεξεργασμένο) 9 ώρες πριν, Just_travel_everywhere είπε Δεν είσαι με τα καλά σου . Είπα εγώ ηλεκτρικό ; Το διευκρινίζω για αυτούς που δεν ξέρουν και θα βγάλουν λάθος συμπεράσματα μιας και το άρθρο μιλάει για ηλεκτρικά. Και πίστεψέ. Υπάρχουν πολλοί που θα το κάνουν αυτό. Δεν σου είπα κάτι. 🙂 Απλά τα ηλεκτρικά είναι το παρόν. Για 500 χλμ βενζίνη θέλω 80 ευρώ ντεπόζιτο, με ηλεκτροκίνητο θέλω μόλις 10-12 ευρω για τα ίδια χιλιόμετρα Επεξ/σία 8 Ιουλίου από Alani13
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα