stavrakas92 Δημοσ. 16 Ιουλίου Δημοσ. 16 Ιουλίου Έχω αγοράσει πριν 1,5 χρονο μια οδοντοβουρτσα oral-b απο e-shop,χάλασε πριν λιγες μερες και ξεκινησα να την παω απο το καταστημα e-shop της περιοχης μου. Το θέμα είναι οτι στο κατάστημα μου είπε οτι δεν αναλαβάνουν αυτοι την εγγυηση αλλα να μιλησω με p&g. (Για την εγγύηση: O πελάτης απευθύνεται στην εταιρεία P&G, στο 8001123000 χωρίς χρέωση, από σταθερό και κανονίζουν εκεί όλα τα διαδικαστικά. Ο πελάτης δεν πληρώνει μεταφορικά, σε περίπτωση που πρέπει η όποια συσκευή να παραδοθεί για service στην P&G. ) Το έκανα αλλα δεν υπάρχει συνεργάτης τους στην περιοχη μου και θα πρέπει να το στείλω κτλ κτλ. Και ερωτω εγω τωρα,υπεύθυνος για την εγγύηση δεν είναι ο πωλητής; Εμενα με βολέυει πιο πολυ να το αφήσω στο e-shop,που είναι δίπλα απο το σπιτι μου παρα να τρέχω με courier.
andreas1gr Δημοσ. 16 Ιουλίου Δημοσ. 16 Ιουλίου 12 λεπτά πριν, stavrakas92 είπε Έχω αγοράσει πριν 1,5 χρονο μια οδοντοβουρτσα oral-b απο e-shop,χάλασε πριν λιγες μερες και ξεκινησα να την παω απο το καταστημα e-shop της περιοχης μου. Το θέμα είναι οτι στο κατάστημα μου είπε οτι δεν αναλαβάνουν αυτοι την εγγυηση αλλα να μιλησω με p&g. (Για την εγγύηση: O πελάτης απευθύνεται στην εταιρεία P&G, στο 8001123000 χωρίς χρέωση, από σταθερό και κανονίζουν εκεί όλα τα διαδικαστικά. Ο πελάτης δεν πληρώνει μεταφορικά, σε περίπτωση που πρέπει η όποια συσκευή να παραδοθεί για service στην P&G. ) Το έκανα αλλα δεν υπάρχει συνεργάτης τους στην περιοχη μου και θα πρέπει να το στείλω κτλ κτλ. Και ερωτω εγω τωρα,υπεύθυνος για την εγγύηση δεν είναι ο πωλητής; Εμενα με βολέυει πιο πολυ να το αφήσω στο e-shop,που είναι δίπλα απο το σπιτι μου παρα να τρέχω με courier. Ότι σου είπε το e-shop.gr. Θα μιλήσεις με την P&G.
chrisgav Δημοσ. 16 Ιουλίου Δημοσ. 16 Ιουλίου 17 minutes ago, stavrakas92 said: Έχω αγοράσει πριν 1,5 χρονο μια οδοντοβουρτσα oral-b απο e-shop,χάλασε πριν λιγες μερες και ξεκινησα να την παω απο το καταστημα e-shop της περιοχης μου. Το θέμα είναι οτι στο κατάστημα μου είπε οτι δεν αναλαβάνουν αυτοι την εγγυηση αλλα να μιλησω με p&g. (Για την εγγύηση: O πελάτης απευθύνεται στην εταιρεία P&G, στο 8001123000 χωρίς χρέωση, από σταθερό και κανονίζουν εκεί όλα τα διαδικαστικά. Ο πελάτης δεν πληρώνει μεταφορικά, σε περίπτωση που πρέπει η όποια συσκευή να παραδοθεί για service στην P&G. ) Το έκανα αλλα δεν υπάρχει συνεργάτης τους στην περιοχη μου και θα πρέπει να το στείλω κτλ κτλ. Και ερωτω εγω τωρα,υπεύθυνος για την εγγύηση δεν είναι ο πωλητής; Εμενα με βολέυει πιο πολυ να το αφήσω στο e-shop,που είναι δίπλα απο το σπιτι μου παρα να τρέχω με courier. Αντιμετωπισα το ιδιο. Ειναι καπου στα ορια Καλλιθεας και Μοσχατου. Πηγα ενα πρωινο χωρις ραντεβου, συμπληρωσα μια φορμα και μου δωσαν μια καινουρια χωρις καν να δουν τι εχει (πριν κανα μηνα). Θα σου προτεινα να κανεις το ιδιο για να ξεμπερδευεις. 3
VonLoutsos Δημοσ. 16 Ιουλίου Δημοσ. 16 Ιουλίου Κανονικά το e-shop πρέπει να αναλάβει τα της εγγύησης. Υπάρχει όμως η πιθανότητα (μου έχει τύχει) να τους στειλεις το προιον, να το περάσουν από το service τους και μετά να στο επιστρεψουν για να το στειλεις εσύ πάλι στην αντιπροσωπεία. Αυτό ίσως κάνει 15 εργάσιμες και συνολικά να βγει και μήνας. Οπότε η πιο γρήγορη διαδικασία για εσένα είναι να το στείλεις (ειδικά από την στιγμή που δεν θα χρεωθείς και μεταφορικά).
Luciddream Δημοσ. 16 Ιουλίου Δημοσ. 16 Ιουλίου 3 hours ago, chrisgav said: Αντιμετωπισα το ιδιο. Ειναι καπου στα ορια Καλλιθεας και Μοσχατου. Πηγα ενα πρωινο χωρις ραντεβου, συμπληρωσα μια φορμα και μου δωσαν μια καινουρια χωρις καν να δουν τι εχει (πριν κανα μηνα). Θα σου προτεινα να κανεις το ιδιο για να ξεμπερδευεις. Μου δίνεις ελπίδες, είχα πάρει μια io7 και μου χάλασε το προηγούμενο καλοκαίρι που την είχα 5 μήνες περίπου. Δεν ασχολήθηκα γιατί είμαι πιεσμένος με χρόνο αλλά είναι πολλά τα λεφτά για να το αφήσω έτσι, θα κάνω καμια προσπάθεια. Έχω πάρει τώρα μια απλή των 20 ευρώ από σκλαβενίτη και έχει πέσει 3 φορές κάτω και δεν παθαίνει τίποτα. Σε χρήση είναι σχεδόν ίδιες, εντάξει η io7 είναι λίγο πιο δυνατή αλλά τι να το κάνεις αν χαλάει έτσι εύκολα.
StamTheMan Δημοσ. 16 Ιουλίου Δημοσ. 16 Ιουλίου 7 ώρες πριν, stavrakas92 είπε Το θέμα είναι οτι στο κατάστημα μου είπε οτι δεν αναλαβάνουν αυτοι την εγγυηση αλλα να μιλησω με p&g. Τον πρωτο χρονο σε καλυπτει το σερβις του καταστηματος,μετα το πας εσυ στην αντιπροσωπεια. Εχει συζητηθει πολλες φορες εδω. 3 ώρες πριν, Luciddream είπε Μου δίνεις ελπίδες Γιατι,δεν ειχες ελπιδες να στο καλυψουν; Αφου σου ειπε το eshop να μιλησεις με αντιπροσωπεια. Δε σου ειπε οτι δεν σε καλυπτει η εγγυηση.
tzotzo Δημοσ. 16 Ιουλίου Δημοσ. 16 Ιουλίου 6 hours ago, stavrakas92 said: Έχω αγοράσει πριν 1,5 χρονο μια οδοντοβουρτσα oral-b απο e-shop,χάλασε πριν λιγες μερες και ξεκινησα να την παω απο το καταστημα e-shop της περιοχης μου εισαι σιγουροσ οτι χαλασε; πολλες φορες ισως θελει καθαρισμα το μεταλλικο τσουτσουνι γιατι κολλαει εκει η οδοντοκρεμα και δεν γυρναει.
SabotazNic Δημοσ. 17 Ιουλίου Δημοσ. 17 Ιουλίου 4 ώρες πριν, StamTheMan είπε Τον πρωτο χρονο σε καλυπτει το σερβις του καταστηματος,μετα το πας εσυ στην αντιπροσωπεια. Εχει συζητηθει πολλες φορες εδω. Τον 1ο χρόνο μάλλον καλύπτεται και από το κατάστημα, και από το service. Βάση νόμου, υποχρεωτικά 2ο χρόνο το κατάστημα. Δεν ξέρω τι παίζει σε oral B, αλλά βλέπε apple, Sony κτλ. Απλά συνήθως λέμε να το πας κατευθείαν τον 1ο χρόνο στο σερβις για να γλυτώσεις τον χρόνο αξιολόγησης, και αποστολής του προϊόντος από το κατάστημα στο σέρβις και πίσω. 1
Luciddream Δημοσ. 17 Ιουλίου Δημοσ. 17 Ιουλίου 10 hours ago, StamTheMan said: Γιατι,δεν ειχες ελπιδες να στο καλυψουν; Αφου σου ειπε το eshop να μιλησεις με αντιπροσωπεια. Δε σου ειπε οτι δεν σε καλυπτει η εγγυηση. Μπά άλλος είμαι εγώ, δεν μου έχουν πει τίποτα. Απλά έλεγα μην χάσω χρόνο να τρέχω στο service και μετά μου λένε ότι την χάλασα εγώ, γιαυτό δεν είχα ασχοληθεί. Αν είναι να ξεμπερδέψω έτσι εύκολα να ασχοληθώ 😛
mechpanos Δημοσ. 17 Ιουλίου Δημοσ. 17 Ιουλίου (επεξεργασμένο) Παλιά που υπήρχανε τα μικρά συνοικιακά μαγαζιά, πήγαινες το άφηνες και αυτός επειδή σε είχε και ήθελε να σε κρατήσει για πελάτη, έκανε όλη την εξυπηρέτηση και πίεζε και την εταιρεία ακόμα να καλύψει εγγυήσεις που δεν ήταν και τόσο χτυπητές (και ψιλοευθύνη του πελάτη). Τώρα μου θέτε όλοι eshop skroutz και αλυσίδες δε σας αρέσουν τα τοπικά και συνοικιακά μαγαζιά. Να πάτε στη κούριερ να στηθείτε, και να πληρώσετε και τα μεταφορικά. ΥΓ. Αν μιλάμε για το γνωστό eshop eshop, δεν έχω χειρότερη εμπειρία service! Είχα αφήσει tablet που είχε brickάρει εντός εγγύησης, το είχαν 3 μήνες λέγοντάς μου ότι το έχουν στείλει στον κατασκευαστή, τον 3ο μήνα τους ζορίζω λίγο και μου λένε ότι τόσο καιρό το είχαν αυτοί στο service τους και δεν καλύπτεται γιατί είδαν μέσα, ίχνη υγρασίας και ότι έχει ανοιχτεί... Φυσικά επειδή είχα τις προηγούμενες απαντήσεις τους γραπτώς τους ξεφτύλισα και κάλυψαν κανονικά!..Πάνε 10+ χρόνια, από τότε δεν έχω ψωνίσει τίποτα σοβαρό απαυτούς. Επεξ/σία 17 Ιουλίου από mechpanos 1 2
-WISE- Δημοσ. 17 Ιουλίου Δημοσ. 17 Ιουλίου 15 λεπτά πριν, mechpanos είπε Παλιά που υπήρχανε τα μικρά συνοικιακά μαγαζιά, πήγαινες το άφηνες και αυτός επειδή σε είχε και ήθελε να σε κρατήσει για πελάτη, έκανε όλη την εξυπηρέτηση και πίεζε και την εταιρεία ακόμα να καλύψει εγγυήσεις που δεν ήταν και τόσο χτυπητές (και ψιλοευθύνη του πελάτη). Τώρα μου θέτε όλοι eshop skroutz και αλυσίδες δε σας αρέσουν τα τοπικά και συνοικιακά μαγαζιά. Να πάτε στη κούριερ να στηθείτε, και να πληρώσετε και τα μεταφορικά. ΥΓ. Αν μιλάμε για το γνωστό eshop eshop, δεν έχω χειρότερη εμπειρία service! Είχα αφήσει tablet που είχε brickάρει εντός εγγύησης, το είχαν 3 μήνες λέγοντάς μου ότι το έχουν στείλει στον κατασκευαστή, τον 3ο μήνα τους ζορίζω λίγο και μου λένε ότι τόσο καιρό το είχαν αυτοί στο service τους και δεν καλύπτεται γιατί είδαν μέσα, ίχνη υγρασίας και ότι έχει ανοιχτεί... Φυσικά επειδή είχα τις προηγούμενες απαντήσεις τους γραπτώς τους ξεφτύλισα και κάλυψαν κανονικά!..Πάνε 10+ χρόνια, από τότε δεν έχω ψωνίσει τίποτα σοβαρό απαυτούς. Δεν θα προσθέσω κάτι χρήσιμο στην κουβέντα αλλά μου θύμισες σκηνικό πριν από πολλά χρόνια, επί εποχές Xperia Ζ1 όταν είχα πάει σε ένα συνοικιακό μαγαζάκι, όπως λες, να το πάρω. Το παίρνω και έχω την εξής συζήτηση με τον τυπά στο μαγαζί: -"Αν χρειαστώ εγγύηση τι κάνουμε;" -"Το πας στη Sony. Εμένα με ξεχνάς από δω και πέρα". Καταλαβαίνεις μετά γιατί μεσουρανούν κάτι Bestprice και eshop... 1
mechpanos Δημοσ. 17 Ιουλίου Δημοσ. 17 Ιουλίου 1 ώρα πριν, -WISE- είπε -"Το πας στη Sony. Εμένα με ξεχνάς από δω και πέρα". Θεός... ε υπήρχαν και αυτοί... οι αντιεπαγγελματίες! 1
konc Δημοσ. 17 Ιουλίου Δημοσ. 17 Ιουλίου (επεξεργασμένο) 4 hours ago, mechpanos said: Παλιά που υπήρχανε τα μικρά συνοικιακά μαγαζιά, πήγαινες το άφηνες και αυτός επειδή σε είχε και ήθελε να σε κρατήσει για πελάτη, έκανε όλη την εξυπηρέτηση και πίεζε και την εταιρεία ακόμα να καλύψει εγγυήσεις που δεν ήταν και τόσο χτυπητές (και ψιλοευθύνη του πελάτη). Τώρα μου θέτε όλοι eshop skroutz και αλυσίδες δε σας αρέσουν τα τοπικά και συνοικιακά μαγαζιά. Να πάτε στη κούριερ να στηθείτε, και να πληρώσετε και τα μεταφορικά. Έγινε και το ανάποδο όμως: κάποτε αυτή η εξυπηρέτηση ήταν λόγος να προτιμήσεις το συνοικιακό μαγαζί. Τώρα που κάνουν τον Κινέζο και σε στέλνουν στην άλλη άκρη της πόλης στην καλύτερη για service ή εγγύηση και που κανείς δεν στοκάρει τίποτα, δεν υπάρχει λόγος να πληρώνεις το κέρδος ενός ακόμα μεταπωλητή. Επεξ/σία 17 Ιουλίου από konc
Schiffer Δημοσ. 16 Αυγούστου Δημοσ. 16 Αυγούστου (επεξεργασμένο) Με βάση την ελληνική και ευρωπαϊκή νομοθεσία υπάρχουν 2 ειδών εγγυήσεις. Η νόμιμη εγγύηση και η εμπορική εγγύηση. Στην νόμιμη εγγύηση η οποία είναι 2 ετών, ο πωλητής (και ο προμηθευτής) είναι υποχρεωμένος να σε καλύψει για την επισκεύη χωρίς κανένα δικό σου έξοδο. Η εμπορική εγγύηση είναι προαιρετική και μπορεί να δωθεί επιπλέον της νόμιμης από τον πωλητή ή τον κατασκευαστή( η λεγόμενη εγγύηση του κατασκευαστή). Οι εμπορικές εγγυήσεις έχουν διαφορετικούς όρους που ορίζονται από τον καθένα που την παρέχει πάντα σύμφωνα με την νομοθεσία. Τέτοιες είναι οι εγγυήσεις που δίνουν λίγο παραπάνω χρόνια . Ένα παράδειγμα εμπορικής εγγύησης είναι η εγγύηση του κατασκευαστή όπως π.χ. της Corsair στα τροφοδοτικά υπολογιστών που δίνει 10 χρόνια σε κάποια μοντέλα. Δεν μπορεί ο πωλητής να αποποιείται την ευθύνη του και να σε παραπέμπει στον προμηθευτή. Το που θα απευθυνθείς εσύ είναι δικό σου δικαίωμα και ο υπεύθυνος έχει την υποχρέωση να σε καλύψει σε αίτημα σου για εγγύηση. Το θέμα στην περίπτωση του op είναι ότι του ζητάνε να αποδείξει το ελάττωμα και για αυτό τον παρέπεμψαν στον παραγωγό/κατασκευαστή. Κατά τους 12 πρώτους μήνες την ευθύνη απόδειξης της βλάβης φέρει ο πωλητής ενώ μετά για την απόδειξη ευθύνεται ο αγοραστής. Edit: Διόρθωση Επεξ/σία 16 Αυγούστου από Schiffer 1
Nabuko Δημοσ. 16 Αυγούστου Δημοσ. 16 Αυγούστου Πωλήσεις καταναλωτικών αγαθών (Εγγυήσεις, Service, οδηγίες χρήσεως, κλπ) 1. Νόμιμη εγγύηση 2. Εμπορική εγγύηση 3. Τεχνική υποστήριξη-οδηγίες χρήσης-ασφάλεια προϊόντος-διάφορα. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα